Идеята ми допада, но имам два въпроса:
1. На "какъв принцип" ще получават играчите това произволно количество XP... Не е ли по-оригинално когато самия играч убива да се получава количество XP -и то не произволно, а различно и то в зависимост от това какъв ранк е имал убития... Това вече прави плъгина от световна величина - по осъщия начин и когато на играч се отнема кръв - да зависи по някакъв начин от ранка на убиеца му- колкото по-слаб играч например е убиеца, да получава повече XP. Така мотивацията и желанието дори и на по-слаби играчи ще е многократно по-голяма за игра... Просто да се имитира, някак си ако може принципа заложен в HLstatsX :CE...
2. Идеята да се дава или отнема количество XP - отборно е ефективна само за класически сървъри... За DeatmMatch-a където всеки играе за себе си... е доста неефективна... Може, ако искате да сложите cvar- за промяна някак си... Но де да знам, аз например бях пях пускал подобна тема с малки изменения и "подобрения" - но това за което пиша при първия въпрос - може би е изключително трудно за реализация... Иначе ето темата ми:
viewtopic.php?f=33&t=5240. Пробвай да измислиш ако имаш възможност желание и настроение - нещо такова, и мисля , че ще бъде страхотна и много търсена добавка към Ранксистемата на Оцикс.