CSHOP Extra Item: Golden AK47

В този раздел се качват всякакви съб-плъгини, тоест добавки за такива плъгини, които имат собствено API и позволяват изработката на съб-плъгини работещи с тях.
Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 19 Ное 2018, 16:41

ReAPI ли ползваш?

Аватар
MF1
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 316
Регистриран на: 12 Окт 2016, 21:15
Местоположение: гр.Варна
Получена благодарност: 12 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от MF1 » 19 Ное 2018, 17:03

OciXCrom™ написа: 19 Ное 2018, 16:41 ReAPI ли ползваш?
да.
Join now.
www.MF1-CS.eu ---------------------------- 91.132.63.55:27015 91.132.63.56:27015 ---------------------------- :bg:

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 19 Ное 2018, 21:34

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <reapi>

#define PLUGIN_VERSION "1.2"

additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_ID "goldenak"
#define GOLDENAK_NAME "Golden AK47"
#define GOLDENAK_PRICE 16000
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define GOLDENAK_DAMAGE 5
#define GOLDENAK_AMMO 500
new bool:g_blGoldenAK[33]

// Comment this line to disable the bullets.
#define USE_BULLETS

#if defined USE_BULLETS
    // You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
    //#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
    
    #define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
    #define BULLET_STARTFRAME 1
    #define BULLET_FRAMERATE 5
    #define BULLET_LIFE 2
    #define BULLET_WIDTH 10
    #define BULLET_NOISE 0
    #define BULLET_COLOR_RED 255
    #define BULLET_COLOR_GREEN 215
    #define BULLET_COLOR_BLUE 0
    #define BULLET_BRIGHTNESS 200
    #define BULLET_SPEED 150
    new g_iGoldenBullet
#endif

#define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
    register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
    
    #if defined USE_BULLETS
        RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
    #endif
}

public plugin_precache()
{
    ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
    precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
    precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
    
    #if defined USE_BULLETS
        g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
    #endif
    
    #if defined BULLET_SOUND
        precache_sound(BULLET_SOUND)
    #endif
}

public cshopItemBought(id, iItem)
    if(iItem == ITEM_GOLDENAK)             { g_blGoldenAK[id] = true; rg_give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR, GT_REPLACE); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
    
public cshopItemRemoved(id, iItem)
    if(iItem == ITEM_GOLDENAK)             { g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
    
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
    if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
        if(g_blGoldenAK[iAttacker])
            SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
            
#if defined USE_BULLETS            
    public eventPrimaryAttack(iWeapon)
    {
        new id = pev(iWeapon, pev_owner)
        
        if(!g_blGoldenAK[id])
            return
            
        new iClip, iAmmo
        new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
        
        if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
            return
        
        #if defined BULLET_SOUND
            player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
        #endif
        
        new iVec1[3], iVec2[3]
        get_user_origin(id, iVec1, 1)
        get_user_origin(id, iVec2, 3)
        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
        write_byte(TE_BEAMPOINTS)
        write_coord(iVec1[0])
        write_coord(iVec1[1])
        write_coord(iVec1[2])
        write_coord(iVec2[0])
        write_coord(iVec2[1])
        write_coord(iVec2[2])
        write_short(g_iGoldenBullet)
        write_byte(BULLET_STARTFRAME)
        write_byte(BULLET_FRAMERATE)
        write_byte(BULLET_LIFE)
        write_byte(BULLET_WIDTH)
        write_byte(BULLET_NOISE)
        write_byte(BULLET_COLOR_RED)
        write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
        write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
        write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
        write_byte(BULLET_SPEED)
        message_end()
    }
#endif

public goldenModel(id)
{
    if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
    {
        set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
        set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
    }
}

set_default_model(id)
{
    if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
    {
        set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
        set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
    }
}

#if defined BULLET_SOUND
    player_emitsound(id, szSound[])
        emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif 

Аватар
MF1
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 316
Регистриран на: 12 Окт 2016, 21:15
Местоположение: гр.Варна
Получена благодарност: 12 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от MF1 » 19 Ное 2018, 21:53

OciXCrom™ написа: 19 Ное 2018, 21:34

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <reapi>

#define PLUGIN_VERSION "1.2"

additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_ID "goldenak"
#define GOLDENAK_NAME "Golden AK47"
#define GOLDENAK_PRICE 16000
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define GOLDENAK_DAMAGE 5
#define GOLDENAK_AMMO 500
new bool:g_blGoldenAK[33]

// Comment this line to disable the bullets.
#define USE_BULLETS

#if defined USE_BULLETS
    // You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
    //#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
    
    #define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
    #define BULLET_STARTFRAME 1
    #define BULLET_FRAMERATE 5
    #define BULLET_LIFE 2
    #define BULLET_WIDTH 10
    #define BULLET_NOISE 0
    #define BULLET_COLOR_RED 255
    #define BULLET_COLOR_GREEN 215
    #define BULLET_COLOR_BLUE 0
    #define BULLET_BRIGHTNESS 200
    #define BULLET_SPEED 150
    new g_iGoldenBullet
#endif

#define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
    register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
    
    #if defined USE_BULLETS
        RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
    #endif
}

public plugin_precache()
{
    ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
    precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
    precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
    
    #if defined USE_BULLETS
        g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
    #endif
    
    #if defined BULLET_SOUND
        precache_sound(BULLET_SOUND)
    #endif
}

public cshopItemBought(id, iItem)
    if(iItem == ITEM_GOLDENAK)             { g_blGoldenAK[id] = true; rg_give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR, GT_REPLACE); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
    
public cshopItemRemoved(id, iItem)
    if(iItem == ITEM_GOLDENAK)             { g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
    
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
    if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
        if(g_blGoldenAK[iAttacker])
            SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
            
#if defined USE_BULLETS            
    public eventPrimaryAttack(iWeapon)
    {
        new id = pev(iWeapon, pev_owner)
        
        if(!g_blGoldenAK[id])
            return
            
        new iClip, iAmmo
        new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
        
        if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
            return
        
        #if defined BULLET_SOUND
            player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
        #endif
        
        new iVec1[3], iVec2[3]
        get_user_origin(id, iVec1, 1)
        get_user_origin(id, iVec2, 3)
        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
        write_byte(TE_BEAMPOINTS)
        write_coord(iVec1[0])
        write_coord(iVec1[1])
        write_coord(iVec1[2])
        write_coord(iVec2[0])
        write_coord(iVec2[1])
        write_coord(iVec2[2])
        write_short(g_iGoldenBullet)
        write_byte(BULLET_STARTFRAME)
        write_byte(BULLET_FRAMERATE)
        write_byte(BULLET_LIFE)
        write_byte(BULLET_WIDTH)
        write_byte(BULLET_NOISE)
        write_byte(BULLET_COLOR_RED)
        write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
        write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
        write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
        write_byte(BULLET_SPEED)
        message_end()
    }
#endif

public goldenModel(id)
{
    if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
    {
        set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
        set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
    }
}

set_default_model(id)
{
    if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
    {
        set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
        set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
    }
}

#if defined BULLET_SOUND
    player_emitsound(id, szSound[])
        emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif 
Огромно благодаря ! :)
Join now.
www.MF1-CS.eu ---------------------------- 91.132.63.55:27015 91.132.63.56:27015 ---------------------------- :bg:

Аватар
Zaeka321
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 52
Регистриран на: 18 Апр 2020, 21:33
Се отблагодари: 1 път
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от Zaeka321 » 10 Юни 2020, 22:34

Oci
След като направя damage на 1 рескарам си сървъра и след като цепя едно от зомбитата взема по 300 щета на зомбито все едно нищо не съм пипал по sma кода
Ето код да видиш как съм го направил

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN_VERSION "4.x"

additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_ID "goldenak"
#define GOLDENAK_NAME "Golden AK47"
#define GOLDENAK_PRICE 60
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define GOLDENAK_DAMAGE 1
#define GOLDENAK_AMMO 500
new bool:g_blGoldenAK[33]

// Comment this line to disable the bullets.
#define USE_BULLETS

#if defined USE_BULLETS
	// You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
	//#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
	
	#define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
	#define BULLET_STARTFRAME 1
	#define BULLET_FRAMERATE 5
	#define BULLET_LIFE 2
	#define BULLET_WIDTH 10
	#define BULLET_NOISE 0
	#define BULLET_COLOR_RED 255
	#define BULLET_COLOR_GREEN 215
	#define BULLET_COLOR_BLUE 0
	#define BULLET_BRIGHTNESS 200
	#define BULLET_SPEED 150
	new g_iGoldenBullet
#endif

#define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
	register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
	
	#if defined USE_BULLETS
		RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
	#endif
}

public plugin_precache()
{
	ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
	precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
	precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
	
	#if defined USE_BULLETS
		g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
	#endif
	
	#if defined BULLET_SOUND
		precache_sound(BULLET_SOUND)
	#endif
}

public cshopItemBought(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = true; give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
	
public cshopItemRemoved(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
	
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
	if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
		if(g_blGoldenAK[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
			SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
			
#if defined USE_BULLETS			
	public eventPrimaryAttack(iWeapon)
	{
		new id = pev(iWeapon, pev_owner)
		
		if(!g_blGoldenAK[id])
			return
			
		new iClip, iAmmo
		new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
		
		if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
			return
		
		#if defined BULLET_SOUND
			player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
		#endif
		
		new iVec1[3], iVec2[3]
		get_user_origin(id, iVec1, 1)
		get_user_origin(id, iVec2, 3)
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_BEAMPOINTS)
		write_coord(iVec1[0])
		write_coord(iVec1[1])
		write_coord(iVec1[2])
		write_coord(iVec2[0])
		write_coord(iVec2[1])
		write_coord(iVec2[2])
		write_short(g_iGoldenBullet)
		write_byte(BULLET_STARTFRAME)
		write_byte(BULLET_FRAMERATE)
		write_byte(BULLET_LIFE)
		write_byte(BULLET_WIDTH)
		write_byte(BULLET_NOISE)
		write_byte(BULLET_COLOR_RED)
		write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
		write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
		write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
		write_byte(BULLET_SPEED)
		message_end()
	}
#endif

public goldenModel(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
	}
}

set_default_model(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
	}
}

#if defined BULLET_SOUND
	player_emitsound(id, szSound[])
		emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 11 Юни 2020, 12:37

А, дали го прекомпилира?

Аватар
Zaeka321
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 52
Регистриран на: 18 Апр 2020, 21:33
Се отблагодари: 1 път
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от Zaeka321 » 13 Юни 2020, 15:17

OciXCrom написа: 11 Юни 2020, 12:37 А, дали го прекомпилира?
да главния плъгин го прекомпилирах и пак същото.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 13 Юни 2020, 23:38

Очевидно не си или имаш друг плъгин който прави въпросната щета.

Аватар
Shoko
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 28
Регистриран на: 07 Сеп 2020, 15:56
Местоположение: Meowgik
Се отблагодари: 5 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от Shoko » 21 Сеп 2020, 20:22

Как се изключват златните лъчи?
И.също може ли да се направи freeze ak ако да как?

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 21 Сеп 2020, 20:58

Код за потвърждение: Избери целия код

// Comment this line to disable the bullets.
#define USE_BULLETS

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Съб-плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта