CSHOP Extra Item: Golden AK47

В този раздел се качват всякакви съб-плъгини, тоест добавки за такива плъгини, които имат собствено API и позволяват изработката на съб-плъгини работещи с тях.
Потребителски аватар

TheRedShoko ReShoko
Модератор
Модератор
Мнения: 994
Регистриран: 06 окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 53 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от TheRedShoko ReShoko » 30 авг 2017, 20:27

Разкоментирал ли си въпросния ред? Имаш ли звука на сървъра?

Потребителски аватар

deadlylord ZONATAEU
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран: 04 апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 1 път
Години: 21
Контакти:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от deadlylord ZONATAEU » 30 авг 2017, 21:14

#define BULLET_SOUND "weapons/sg552-1.wav"
http://i.imgur.com/1WK5LU0.png + нямам грешки в конзолата/логовете

Код: Избери всички

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <gunmenu>

#define PLUGIN_VERSION "4.x"

additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_ID "goldenak"
#define GOLDENAK_NAME "Golden AK47"
#define GOLDENAK_PRICE 0
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define GOLDENAK_DAMAGE 1.25
#define GOLDENAK_AMMO 500
new bool:g_blGoldenAK[33]

// Comment this line to disable the bullets.
//#define USE_BULLETS

#if defined USE_BULLETS
	// You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
	#define BULLET_SOUND "weapons/sg552-1.wav"
	
	#define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
	#define BULLET_STARTFRAME 1
	#define BULLET_FRAMERATE 5
	#define BULLET_LIFE 2
	#define BULLET_WIDTH 10
	#define BULLET_NOISE 0
	#define BULLET_COLOR_RED 255
	#define BULLET_COLOR_GREEN 215
	#define BULLET_COLOR_BLUE 0
	#define BULLET_BRIGHTNESS 200
	#define BULLET_SPEED 150
	new g_iGoldenBullet
#endif

#define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
	register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
	register_clcmd("say /goldenak", "CmdBuyAk")
	register_clcmd("say_team /goldenak", "CmdBuyAk")
	
	#if defined USE_BULLETS
		RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
	#endif
}

public plugin_precache()
{
	ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
	precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
	precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
	
	#if defined USE_BULLETS
		g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
	#endif
	
	#if defined BULLET_SOUND
		precache_sound(BULLET_SOUND)
	#endif
}

public cshopItemBought(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = true; remove_weapons(id, 1); give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
	
public cshopItemRemoved(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
	
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
	if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
		if(g_blGoldenAK[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
			SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
			
#if defined USE_BULLETS			
	public eventPrimaryAttack(iWeapon)
	{
		new id = pev(iWeapon, pev_owner)
		
		if(!g_blGoldenAK[id])
			return
			
		new iClip, iAmmo
		new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
		
		if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
			return
		
		#if defined BULLET_SOUND
			player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
		#endif
		
		new iVec1[3], iVec2[3]
		get_user_origin(id, iVec1, 1)
		get_user_origin(id, iVec2, 3)
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_BEAMPOINTS)
		write_coord(iVec1[0])
		write_coord(iVec1[1])
		write_coord(iVec1[2])
		write_coord(iVec2[0])
		write_coord(iVec2[1])
		write_coord(iVec2[2])
		write_short(g_iGoldenBullet)
		write_byte(BULLET_STARTFRAME)
		write_byte(BULLET_FRAMERATE)
		write_byte(BULLET_LIFE)
		write_byte(BULLET_WIDTH)
		write_byte(BULLET_NOISE)
		write_byte(BULLET_COLOR_RED)
		write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
		write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
		write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
		write_byte(BULLET_SPEED)
		message_end()
	}
#endif
public CmdBuyAk(id)
{
	if ( !is_user_alive(id) )
	{
		client_print(id,print_chat, "[AMXX] To buy golden Ak 47 You need to be alive!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	new money = cs_get_user_money(id)
	
	if (money >= 0)
	{
		{ g_blGoldenAK[id] = true; remove_weapons(id, 1); give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
	}
	
	else
	{
		client_print(id, print_chat, "[AMXX] You dont have enough money to buy Golden Ak 47.")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public goldenModel(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
	}
}

set_default_model(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
	}
}

#if defined BULLET_SOUND
	player_emitsound(id, szSound[])
		emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif

Това е кода ми, да не говорим, че "{ g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }" не работи, не виждам да има премахване на damage effect modifer-a и единствения начин да се махне скина/щетата е да умреш ... Пробвах и с кода без промени от първия пост в темата ... същата работа - звука не се сменя ;(

PS Опитах се и по тези начини:
#define BULLET_SOUND "sound/weapons/sg552-1.wav"
#define BULLET_SOUND "weapons/sg552-1.wav"
#define BULLET_SOUND "sg552-1.wav"
активиран #if defined USE_BULLETS

===========================================

Ocixcrom ми е обещал, плъгина да се напише, ще сумирам бъговете/нещата, който бих желал да се оправят/направят!

1) На плъгина му липсва stripweapons функция!
2) #define за sound не работи и трябва да се оправи!
3) Златните следи трябва да се оправят и да показват реално, къде отиват патроните!
4) Плъгина "модифицира" нормалното оръжие, тоест единствения начин да се махне е като умреш. Предлагам да се създава ново оръжие, вместо да се редактира оригиналното!
5) "Хората" са свикнали на златните оръжия да има оптика, предлагам да се добави #define или cvar за zoom



Ако тези 5 проблема се решат, това ще бъде един завършен и много, много добър съб-плъгин!

Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5285
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 73 пъти
Получена благодарност: 541 пъти
Години: 21
Контакти:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom TM » 31 авг 2017, 15:10

2. Звукът си работи. Ако си добавил някакъв, който едва се забелязва, няма да го чуеш защото и старият звук се чува, който предполагам е доста по-силен от този, който си добавил. Невъзможно е да замениш звука, може само да се добави върху него.

4. Няма как да се "създаде" ново оръжие.

Който иска да го оправя. Аз вече се отказах да се занимавам с тези неща.

Потребителски аватар

deadlylord ZONATAEU
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран: 04 апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 1 път
Години: 21
Контакти:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от deadlylord ZONATAEU » 31 авг 2017, 15:43

2. Ясно, аз пък реших, че можеш да замениш напълно звука, което би било много добро.
4. Това е странно, но окей.

И много жалко, че няма да бъде оправено от теб. Благодаря все пак за всичко, което си направил за нас.

Потребителски аватар

TheRedShoko ReShoko
Модератор
Модератор
Мнения: 994
Регистриран: 06 окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 53 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от TheRedShoko ReShoko » 31 авг 2017, 18:21

4. Единствено Valve имат силата да направят ново оръжие, ние можем само да модофицираме дадените, но както виждаш не може изцяло, аз лично не съм пробвал да сменям звука на оръжие, но се доверявам на crom-a, че не може.

Потребителски аватар

j.stefanov
Потребител
Потребител
Мнения: 3
Регистриран: 20 авг 2017, 19:27

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от j.stefanov » 31 авг 2017, 21:07

Друг звук на оръжието може да се добави, слага се върху оригиналния, но ще чуваш и двата така, до колкото знам. :gamer1:

Потребителски аватар

deadlylord ZONATAEU
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран: 04 апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 1 път
Години: 21
Контакти:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от deadlylord ZONATAEU » 01 сеп 2017, 02:40

TheRedShoko написа:
31 авг 2017, 18:21
4. Единствено Valve имат силата да направят ново оръжие, ние можем само да модофицираме дадените, но както виждаш не може изцяло, аз лично не съм пробвал да сменям звука на оръжие, но се доверявам на crom-a, че не може.
Точно за това и съм се опитал да използвам друго оръжие и да му сменя звука на стрелба, та ми е чудно дали изобщо е възможно ... нормалния звук да се спре и да се използва само новия?

Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5285
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 73 пъти
Получена благодарност: 541 пъти
Години: 21
Контакти:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom TM » 01 сеп 2017, 13:37

Не е възможно. Има доста теми в alliedmods за тази работа и навсякъде пише едно и също - няма начин.

Потребителски аватар

deadlylord ZONATAEU
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран: 04 апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 1 път
Години: 21
Контакти:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от deadlylord ZONATAEU » 01 сеп 2017, 18:52

Добре, значи, единствените "оправими" работи са: лъчите да следват реалните патрони и може би да се добави квар/define за zoom, някой навит ли е да го направи? Благодаря!

Потребителски аватар

LoShIaA
Потребител
Потребител
Мнения: 322
Регистриран: 20 окт 2016, 14:44
Местоположение: Стара Загора
Се отблагодари: 120 пъти
Получена благодарност: 6 пъти
Години: 26

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от LoShIaA » 30 окт 2017, 17:18

Може ли да ми обясните как да си вкарам звуците на това оръжие: ak47paladin
Ето го кода от плъгина на Crom-а в, който съм си добавил това оръжие, но хем искам да няма златни патрони, които съм спрял, хем искам да променя звукът и на изстрелите и да използвам всичките звуци на самото оръжие. Ще ги прикача и тях по-долу.
Кода:

Код: Избери всички

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN_VERSION "4.x"

additem ITEM_PALADINAK47
#define PALADINAK47_ID "paladinak47"
#define PALADINAK47_NAME "Paladin AK47"
#define PALADINAK47_PRICE 16000
#define PALADINAK47_LIMIT 1
#define PALADINAK47_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define PALADINAK47_VMODEL "models/stz/custom_shop/v_paladinak47.mdl"
#define PALADINAK47_PMODEL "models/stz/custom_shop/p_paladinak47.mdl"
#define PALADINAK47_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define PALADINAK47_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define PALADINAK47_DAMAGE 5
#define PALADINAK47_AMMO 500
new bool:g_blPaladinAK47[33]

// Comment this line to disable the bullets.
//#define USE_BULLETS

#if defined USE_BULLETS
	// You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
	//#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
	
	#define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
	#define BULLET_STARTFRAME 1
	#define BULLET_FRAMERATE 5
	#define BULLET_LIFE 2
	#define BULLET_WIDTH 10
	#define BULLET_NOISE 0
	#define BULLET_COLOR_RED 255
	#define BULLET_COLOR_GREEN 215
	#define BULLET_COLOR_BLUE 0
	#define BULLET_BRIGHTNESS 200
	#define BULLET_SPEED 150
	new g_iGoldenBullet
#endif

#define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin("Custom Shop: Paladin AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
	register_event("CurWeapon", "paladinModel", "be", "1=1")
	
	#if defined USE_BULLETS
		RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, PALADINAK47_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
	#endif
}

public plugin_precache()
{
	ITEM_PALADINAK47 = cshopRegisterItem(PALADINAK47_ID, PALADINAK47_NAME, PALADINAK47_PRICE, PALADINAK47_LIMIT)
	precache_model(PALADINAK47_VMODEL)
	precache_model(PALADINAK47_PMODEL)
	
	#if defined USE_BULLETS
		g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
	#endif
	
	#if defined BULLET_SOUND
		precache_sound(BULLET_SOUND)
	#endif
}

public cshopItemBought(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_PALADINAK47) 			{ g_blPaladinAK47[id] = true; give_item(id, PALADINAK47_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, PALADINAK47_WEAPON_CSW, PALADINAK47_AMMO); paladinModel(id); }
	
public cshopItemRemoved(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_PALADINAK47) 			{ g_blPaladinAK47[id] = false; set_default_model(id); }
	
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
	if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
		if(g_blPaladinAK47[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == PALADINAK47_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
			SetHamParamFloat(4, flDamage * PALADINAK47_DAMAGE)
			
#if defined USE_BULLETS			
	public eventPrimaryAttack(iWeapon)
	{
		new id = pev(iWeapon, pev_owner)
		
		if(!g_blPaladinAK47[id])
			return
			
		new iClip, iAmmo
		new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
		
		if(!iClip || iWeapon != PALADINAK47_WEAPON_CSW)
			return
		
		#if defined BULLET_SOUND
			player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
		#endif
		
		new iVec1[3], iVec2[3]
		get_user_origin(id, iVec1, 1)
		get_user_origin(id, iVec2, 3)
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_BEAMPOINTS)
		write_coord(iVec1[0])
		write_coord(iVec1[1])
		write_coord(iVec1[2])
		write_coord(iVec2[0])
		write_coord(iVec2[1])
		write_coord(iVec2[2])
		write_short(g_iGoldenBullet)
		write_byte(BULLET_STARTFRAME)
		write_byte(BULLET_FRAMERATE)
		write_byte(BULLET_LIFE)
		write_byte(BULLET_WIDTH)
		write_byte(BULLET_NOISE)
		write_byte(BULLET_COLOR_RED)
		write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
		write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
		write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
		write_byte(BULLET_SPEED)
		message_end()
	}
#endif

public paladinModel(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == PALADINAK47_WEAPON_CSW && g_blPaladinAK47[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, PALADINAK47_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, PALADINAK47_PMODEL)
	}
}

set_default_model(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == PALADINAK47_WEAPON_CSW)
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
	}
}

#if defined BULLET_SOUND
	player_emitsound(id, szSound[])
		emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif
Звуците:
paladinak47.rar
(150.86 KиБ) Свален 49 пъти
paladinak47.rar
(150.86 KиБ) Свален 49 пъти
Също, ако може да ми обясните тези два реда:

Код: Избери всички

#define PALADINAK47_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define PALADINAK47_WEAPON_CSW CSW_AK47
за какво се отнасят.

ПС: Сетих се, че ще гобавя и скин на една емка, която има повече звуци, заради самият звук с и без заглушител, така че, ако има някаква разлика може да поясните и там как стоят нещата. Ето и звуците:
darkknightm4a1.rar
(72.96 KиБ) Свален 35 пъти
darkknightm4a1.rar
(72.96 KиБ) Свален 35 пъти

Отговори

Върни се в “Съб-плъгини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост