ReAimDetector

Аватар
V.A.L.V.E
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 369
Регистриран на: 18 Дек 2016, 22:48
Се отблагодари: 70 пъти
Получена благодарност: 53 пъти
Обратна връзка:

ReAimDetector

Мнение от V.A.L.V.E » 08 Фев 2019, 15:16

Нагласен да банва автоматично с Advanced Bans, тестван е и работи.
resources.ini
(34 KiB) Свалено 94 пъти
resources.ini
(34 KiB) Свалено 94 пъти

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 734
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 65 пъти
Получена благодарност: 127 пъти
Обратна връзка:

ReAimDetector

Мнение от WaLkZ » 08 Фев 2019, 15:28

V.A.L.V.E написа:
08 Фев 2019, 15:16
Нагласен да банва автоматично с Advanced Bans, тестван е и работи.
resources.ini
Извън темата
Масово се разпространяват бази на Rechecker-a в които не фигурират правилни настройки за засичане на хакове през DemoPlayer.dll. Тоест моща, която се предоставя не се използва пълноценно. Хитрината е, да се добавят и игнорират хешовете на оригиналните DemoPlayer.dll файлове, а всички останали различни от оригиналните да ги засича, като хакове. Естествено тук проблема е при стийм играчи, че когато Valve пуснат нов билд, хеша на оригиналния им файл ще се промени и стиймърите ще ги банва, докато не се усети собственика на сървъра да добави и игнорира новия хеш в базата.
Нагледно за какво точно иде реч (в примера не са всички хешове на оригинални файлове):
► Покажи скъсения текст

Аватар
V.A.L.V.E
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 369
Регистриран на: 18 Дек 2016, 22:48
Се отблагодари: 70 пъти
Получена благодарност: 53 пъти
Обратна връзка:

ReAimDetector

Мнение от V.A.L.V.E » 08 Фев 2019, 16:01

WaLkZ написа:
08 Фев 2019, 15:28
V.A.L.V.E написа:
08 Фев 2019, 15:16
Нагласен да банва автоматично с Advanced Bans, тестван е и работи.
resources.ini
Извън темата
Масово се разпространяват бази на Rechecker-a в които не фигурират правилни настройки за засичане на хакове през DemoPlayer.dll. Тоест моща, която се предоставя не се използва пълноценно. Хитрината е, да се добавят и игнорират хешовете на оригиналните DemoPlayer.dll файлове, а всички останали различни от оригиналните да ги засича, като хакове. Естествено тук проблема е при стийм играчи, че когато Valve пуснат нов билд, хеша на оригиналния им файл ще се промени и стиймърите ще ги банва, докато не се усети собственика на сървъра да добави и игнорира новия хеш в базата.
Нагледно за какво точно иде реч (в примера не са всички хешове на оригинални файлове):
► Покажи скъсения текст
Тествал съм файла само с opengl32.dll и Aim хак и банва, относно demoplayer.dll не съм обръщал внимание, ако някой смята че трябва да се редактира нека го направи и прекачи на ново файла.

Аватар
NaTo
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 69
Регистриран на: 02 Юли 2017, 15:19
Местоположение: Burgas
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

ReAimDetector

Мнение от NaTo » 08 Фев 2019, 21:43

А сега не банва, даже не покзва в чата засичалия, човек като играе с Аима, нищо не изписва в чата, само като напиша в чата /aim тогва виждам кой какъв е, иначе преди да го пипам поне изписваше в чата...

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 734
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 65 пъти
Получена благодарност: 127 пъти
Обратна връзка:

ReAimDetector

Мнение от WaLkZ » 08 Фев 2019, 21:57

Ако си редактирал ини файла през Notepad ти е сменило кодировката на UTF-8-BOM. Върни по подразбиране кодировката UTF-8 през Notepad++

Аватар
NaTo
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 69
Регистриран на: 02 Юли 2017, 15:19
Местоположение: Burgas
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

ReAimDetector

Мнение от NaTo » 09 Фев 2019, 00:17

WaLkZ написа:
08 Фев 2019, 21:57
Ако си редактирал ини файла през Notepad ти е сменило кодировката на UTF-8-BOM. Върни по подразбиране кодировката UTF-8 през Notepad++
Ехе благодаря ти оправих го, то това е бил проблема :))

Аватар
V.A.L.V.E
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 369
Регистриран на: 18 Дек 2016, 22:48
Се отблагодари: 70 пъти
Получена благодарност: 53 пъти
Обратна връзка:

ReAimDetector

Мнение от V.A.L.V.E » 09 Фев 2019, 00:55

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от stambeto2006 на 09 Фев 2019, 08:09, променено общо 1 път.
Причина: Излишен коментар. Никъде не пише да си просим "лайкове"

Аватар
gadinkata
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 178
Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
Местоположение: Враца
Се отблагодари: 14 пъти
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

ReAimDetector

Мнение от gadinkata » 03 Яну 2020, 19:34

Alexandrow написа:
12 Апр 2018, 21:39
Да, знам за тях и са ми по дефолт, както е в описанието за настройките, в началото на темата.
За Aim, max warns е 5, а за NoSpread е 40.
Ако работи правилно, къде тогава се записват бановете? Защото никъде по логовете не намирам, особено в лог файла на AdvancedBans.
В него има записани банове само от админите и Resources Checker.
бановете на AdvancedBans се записват в папка data/advanced_bans.txt

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 649
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 185 пъти
Получена благодарност: 26 пъти

ReAimDetector

Мнение от iv69 » 03 Яну 2020, 21:13

gadinkata написа:
03 Яну 2020, 19:34
Alexandrow написа:
12 Апр 2018, 21:39
Да, знам за тях и са ми по дефолт, както е в описанието за настройките, в началото на темата.
За Aim, max warns е 5, а за NoSpread е 40.
Ако работи правилно, къде тогава се записват бановете? Защото никъде по логовете не намирам, особено в лог файла на AdvancedBans.
В него има записани банове само от админите и Resources Checker.
бановете на AdvancedBans се записват в папка data/advanced_bans.txt
По-скоро, не му се записват бановете защото вероятно не е настроил в директория: /cstrike/addons/amxmodx/configs/reaimdetector.ini
правилно ето този ред:
; Строка Наказания за Обнаружение AimBot (Максимальная длина 127 символов)
PUNISH_AIMBOT = amx_ban [time] [steam] [reason]

Наказанието за бан не знам какъв ситаксис има за AdvancedBans - но това което аз съм "подал" е например за AMXBans 6.13 .
И ако си е активирал правилно ReAimDetector-а , и си напише правилния синтакис на този ред - бановете ще му се добавят и ще се записват в папка data/advanced_bans.txt ' Иначе- НЕ !

p.s. Логично е ако се размисли човек: Няма още измислени детектори или защити от хак , които да знаят с каква система за бан си - и да ти добавят този синтаксис автоматично като команда за бан, дори и за кик понякога са различни командите.... това всеки сам трябва да си настройва :mad: !

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “ReHLDS и допълнения”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост