ReAimDetector

Потребителски аватар

V.A.L.V.E WEB DEV
Потребител
Потребител
Мнения: 337
Регистриран: 18 дек 2016, 22:48
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 41 пъти
Години: 25

ReAimDetector

Мнение от V.A.L.V.E WEB DEV » 08 фев 2019, 15:16

Нагласен да банва автоматично с Advanced Bans, тестван е и работи.
resources.ini
(34 KиБ) Свален 51 пъти
resources.ini
(34 KиБ) Свален 51 пъти

Потребителски аватар

Автор на темата
WaLkZ
Администратор
Администратор
Мнения: 700
Регистриран: 05 окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 56 пъти
Получена благодарност: 95 пъти
Години: 24

ReAimDetector

Мнение от WaLkZ » 08 фев 2019, 15:28

V.A.L.V.E написа:
08 фев 2019, 15:16
Нагласен да банва автоматично с Advanced Bans, тестван е и работи.
resources.ini
Извън темата
Масово се разпространяват бази на Rechecker-a в които не фигурират правилни настройки за засичане на хакове през DemoPlayer.dll. Тоест моща, която се предоставя не се използва пълноценно. Хитрината е, да се добавят и игнорират хешовете на оригиналните DemoPlayer.dll файлове, а всички останали различни от оригиналните да ги засича, като хакове. Естествено тук проблема е при стийм играчи, че когато Valve пуснат нов билд, хеша на оригиналния им файл ще се промени и стиймърите ще ги банва, докато не се усети собственика на сървъра да добави и игнорира новия хеш в базата.
Нагледно за какво точно иде реч (в примера не са всички хешове на оригинални файлове):
► Покажи скъсения текст

Потребителски аватар

V.A.L.V.E WEB DEV
Потребител
Потребител
Мнения: 337
Регистриран: 18 дек 2016, 22:48
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 41 пъти
Години: 25

ReAimDetector

Мнение от V.A.L.V.E WEB DEV » 08 фев 2019, 16:01

WaLkZ написа:
08 фев 2019, 15:28
V.A.L.V.E написа:
08 фев 2019, 15:16
Нагласен да банва автоматично с Advanced Bans, тестван е и работи.
resources.ini
Извън темата
Масово се разпространяват бази на Rechecker-a в които не фигурират правилни настройки за засичане на хакове през DemoPlayer.dll. Тоест моща, която се предоставя не се използва пълноценно. Хитрината е, да се добавят и игнорират хешовете на оригиналните DemoPlayer.dll файлове, а всички останали различни от оригиналните да ги засича, като хакове. Естествено тук проблема е при стийм играчи, че когато Valve пуснат нов билд, хеша на оригиналния им файл ще се промени и стиймърите ще ги банва, докато не се усети собственика на сървъра да добави и игнорира новия хеш в базата.
Нагледно за какво точно иде реч (в примера не са всички хешове на оригинални файлове):
► Покажи скъсения текст
Тествал съм файла само с opengl32.dll и Aim хак и банва, относно demoplayer.dll не съм обръщал внимание, ако някой смята че трябва да се редактира нека го направи и прекачи на ново файла.

Потребителски аватар

NaTo UniversL
Потребител
Потребител
Мнения: 69
Регистриран: 02 юли 2017, 15:19
Местоположение: Burgas
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 1 път
Години: 22
Контакти:

ReAimDetector

Мнение от NaTo UniversL » 08 фев 2019, 21:43

А сега не банва, даже не покзва в чата засичалия, човек като играе с Аима, нищо не изписва в чата, само като напиша в чата /aim тогва виждам кой какъв е, иначе преди да го пипам поне изписваше в чата...

Потребителски аватар

Автор на темата
WaLkZ
Администратор
Администратор
Мнения: 700
Регистриран: 05 окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 56 пъти
Получена благодарност: 95 пъти
Години: 24

ReAimDetector

Мнение от WaLkZ » 08 фев 2019, 21:57

Ако си редактирал ини файла през Notepad ти е сменило кодировката на UTF-8-BOM. Върни по подразбиране кодировката UTF-8 през Notepad++

Потребителски аватар

NaTo UniversL
Потребител
Потребител
Мнения: 69
Регистриран: 02 юли 2017, 15:19
Местоположение: Burgas
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 1 път
Години: 22
Контакти:

ReAimDetector

Мнение от NaTo UniversL » 09 фев 2019, 00:17

WaLkZ написа:
08 фев 2019, 21:57
Ако си редактирал ини файла през Notepad ти е сменило кодировката на UTF-8-BOM. Върни по подразбиране кодировката UTF-8 през Notepad++
Ехе благодаря ти оправих го, то това е бил проблема :))

Потребителски аватар

V.A.L.V.E WEB DEV
Потребител
Потребител
Мнения: 337
Регистриран: 18 дек 2016, 22:48
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 41 пъти
Години: 25

ReAimDetector

Мнение от V.A.L.V.E WEB DEV » 09 фев 2019, 00:55

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последна промяна от stambeto2006 TM на 09 фев 2019, 08:09, променено общо 1 път.
Причина: Излишен коментар. Никъде не пише да си просим "лайкове"

Потребителски аватар

gadinkata Дзверо
Потребител
Потребител
Мнения: 90
Регистриран: 21 мар 2018, 12:33
Местоположение: Враца
Се отблагодари: 5 пъти
Контакти:

ReAimDetector

Мнение от gadinkata Дзверо » 03 яну 2020, 19:34

Alexandrow написа:
12 апр 2018, 21:39
Да, знам за тях и са ми по дефолт, както е в описанието за настройките, в началото на темата.
За Aim, max warns е 5, а за NoSpread е 40.
Ако работи правилно, къде тогава се записват бановете? Защото никъде по логовете не намирам, особено в лог файла на AdvancedBans.
В него има записани банове само от админите и Resources Checker.
бановете на AdvancedBans се записват в папка data/advanced_bans.txt

Потребителски аватар

iv69
Потребител
Потребител
Мнения: 540
Регистриран: 17 мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 156 пъти
Получена благодарност: 19 пъти

ReAimDetector

Мнение от iv69 » 03 яну 2020, 21:13

gadinkata написа:
03 яну 2020, 19:34
Alexandrow написа:
12 апр 2018, 21:39
Да, знам за тях и са ми по дефолт, както е в описанието за настройките, в началото на темата.
За Aim, max warns е 5, а за NoSpread е 40.
Ако работи правилно, къде тогава се записват бановете? Защото никъде по логовете не намирам, особено в лог файла на AdvancedBans.
В него има записани банове само от админите и Resources Checker.
бановете на AdvancedBans се записват в папка data/advanced_bans.txt
По-скоро, не му се записват бановете защото вероятно не е настроил в директория: /cstrike/addons/amxmodx/configs/reaimdetector.ini
правилно ето този ред:
; Строка Наказания за Обнаружение AimBot (Максимальная длина 127 символов)
PUNISH_AIMBOT = amx_ban [time] [steam] [reason]

Наказанието за бан не знам какъв ситаксис има за AdvancedBans - но това което аз съм "подал" е например за AMXBans 6.13 .
И ако си е активирал правилно ReAimDetector-а , и си напише правилния синтакис на този ред - бановете ще му се добавят и ще се записват в папка data/advanced_bans.txt ' Иначе- НЕ !

p.s. Логично е ако се размисли човек: Няма още измислени детектори или защити от хак , които да знаят с каква система за бан си - и да ти добавят този синтаксис автоматично като команда за бан, дори и за кик понякога са различни командите.... това всеки сам трябва да си настройва :mad: !

Отговори

Върни се в “ReHLDS и допълнения”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост