Обстойно разглеждане и изясняване на проекта Reverse-engineering HLDS & GameDLL CS

Въпроси и проблеми свързани с ReHLDS и допълненията.
Аватар
LoShIaA
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 323
Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:44
Местоположение: Стара Загора
Се отблагодари: 120 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Обстойно разглеждане и изясняване на проекта Reverse-engineering HLDS & GameDLL CS

Мнение от LoShIaA » 19 Ное 2016, 15:34

Здравейте. Понеже седя и чета тези теми и има неща, който не са ми ясни както и изникват доста простички и многобройни въпроси реших да пусна тази тема. В нея мисля да разгледаме проекта Reverse-engineering HLDS & GameDLL CS обстойно и да се изяснят всякакви дребнави и глобални въпроси.

Нека започнем с това:
1.ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod.
ReGameDLL CS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния CS мод за Half-Life (HLDS build 6153 beta).
Проектът е изграден със съвременни компилатори, които дават малко по-голяма производителност.

Някои полезни или често използвани елементи могат да се добавят директно в мода без да е необходимо да се добавят с AMXX плъгини.
При разглеждане на cfg файловете установих следното.
ReGameDLL CS е отговорен за геймплея на играта. Тоест при нормалната платформа HLDS build 6153 ние може да играем един класически геймплей без добавяне на amxmodx, но когато добавим ReGameDLL файловете ние можем да настроим геймплея без да е нужно да добавяме amxmodx и може да го настроим примерно за deathmatch/respawn. Тоест този мод (ако изобщо е мод Walkz ще ме поправи) ни позволява да си спретнем deatmatch/respawn сървър без да слагаме излишни плъгини, които по принцип са нужни за тях. И също така позволява други настройки на геймплея.

Възможност за използване на ReGameDLL API за Metamod плъгини или AMXX модули.
Това означава, че новите функциите (API - това функции ли са изобщо или пак съм в грешка) на ReGameDLL ще могат да се използват за създаване на по-добри Metamod плъгини или AMXX модули?
Ако може малко разяснение тук?

Въпроси:
1.Този мод се слага на Steamcmd платформа?
2.Ако HLDS builda има ъпдейт (не знам дали все още се правят, защото съм изостанал) това означава ли, че ще се прави пак обратен инженеринг на платформата и ще се създаде нов ReGameDLL или той вече е отделен самостоятелно и ще се работи само по него? Или като цяло при Steamcmd платформа не се обновяват тези файлове за геймплея (така ще ги нарека за по кратко) и няма нужда от повторно декомпилиране?
3.Въпрос в папката с файлове има папка с име cssdk нея поставяме ли я някъде и за какво служи тя?
4.В папката bin имаме две папки pure и bugfixed. Защо изобщо има папка pure тя еднаква ли е с оригиналната папка от Steamcmd платформата и трябва ли ни за нещо ?
Тук намерих ето това по коментарите:
Мнение #8 от WaLkZ » 08 ное 2016, 16:39
Доколкото знам pure го ползват само за тестове.
5.Всички кварове с mp трябва да са в Game.cfg. Това означава ли че кваровете от плъгините трябва да останат в server.cfg или и те трябва да се преместят?
Metamod 1.21p37 (Внимание: 1.20 и по-долни НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВАТ)

2.ReHLDS - Reverse-engineered HLDS
Предоставяне на по-стабилен HLDS с разширени API-та за модове и плъгини.
Оптимизация на производителността в бъдеще.

1.Този мод се слага на Steamcmd платформа?
2.Той не е самостоятелна платформа?
3.В zip файла освен папката bin има още две папки hlsdk и flighrec те за какво са и нужни ли са ни?

Внимание!
ReHLDS не е бинарно съвместим с оригиналния HLDS, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReHLDS.
До момента ReHLDS поддържа:
Amx Mod X
Re AMX Mod X
Reunion
ReAimDetector
Rechecker
WHBlocker
HackDetector Lite by Lev
ReAuthCheck
SRDetector
ReLocalizeBug Fix
SafeNameAndChat
ReFreeLook (Предназначен за сървъри с инсталиран ReGameDLL)
ReSemiclip
RePatcher (beta)
RoundEndBlock
Revoice
Voice Transcoder
ReCSDM (Предназначен за сървъри с инсталиран ReGameDLL)

4.1.Това какво означава, ако сложа amxmodx 1.8.2 ще поддържа всички плъгини, които са за amxmodx освен тези, които имат нужда от модулите Orpheu и Okapi?
4.2.Ако слагам обикновените модули? Ппримерно вместо Relocalizebug fix сложа само localizebug fix ще работи ли?
4.3.Относно защитите за експлоитите за краш на сървър, които се добавяха в dproto, сега това ли ще ни защитава от тях?

3.Reunion
Reunion е продължение на dproto, само че за ReHLDS. Това е метамод плъгин, който позволява на играчи с двата протокола 47/48 да влизат в Non-Steam сървър. Разработката беше започната от Crock, но с появата на нови проекти не успява да я завърши. В момента с разработката и поддържането се занимават Asmodai и s1lent.

Мнение #3 от WaLkZ » 03 ное 2016, 15:34
Експлойт бъговете са оправени още на ниво ReHLDS. Разликата между reunion и dproto, че reunion върши само това за което е предназначен, докато през dproto се оправяха и краш бъгове. И да единствената защита, която ще ти трябва е SafeNameAndChat. Даже в случая опцията за смяна на определените символи в ника на играча може да се спре, защото това е вградено в ReHLDS, тоест единственото важно нещо е за чата.

4.ReAPI
ReAPI е AMX Mod X модул, който умее да работи с API от ReHLDS, ReGameDLL, Reunion и VTC.
Предоставя на разработчиците на AMXX плъгини повече възможности за да реализират своите цели.
Основната цел на ReAPI модула е да се замени модулите, които с пачване на паметта имат достъп до някои функции на двигателя и gamedll. Това са orpheu, okapi, cstrike, hamsandwich и някои други.
Ако сложа този модул и искам да ползвам плъгин използващ orpheu и т.н. модули те ще работят ли? Или трябва да са плъгини от вида re...

5.Re AMX Mod X
1.С какво този мод е по различен от amxmodx?
2.Задължителен ли е?
3.По-добре ли е него да използваме?
4.При него само плъгини с re.. ли тръгват?

Обобщение:
Всичко това са модули?
Трябва ли да сложим новия cstrike модул?
Ползваме Steamcmd платформа 6153 и просто ги заместваме на мястото на оригиналните?
Кои модули от Re.. да сложим за сега?
Amx Mod X съвместим ли е с ReHLDS?
Обикновените плъгини тръгват ли на Re AMX Mod X и обратното плъгините с re.. тръгват ли на Amx Mod X?
Кой мод да сложим Re Amx Mod X или Аmx Mod X?
В крайна сметка какви защити са нужни?

Съжалявам, че темата е толкова пръсната и хаотична, но ми идват много въпроси в главата, нека всеки който го интересува нещо да пита Walkz мисля, че ще поясни всичко още веднъж и го моля да го направи. След това ще пуснем нова и структурирана тема.

Аватар
mount4
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Обстойно разглеждане и изясняване на проекта Reverse-engineering HLDS & GameDLL CS

Мнение от mount4 » 19 Ное 2016, 16:36

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от Petrowch0 на 19 Ное 2016, 17:33, променено общо 1 път.
Причина: В темата не се пита какво мислиш, а се изисква да отговориш на въпросите на автора. /Спам
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Re: Обстойно разглеждане и изясняване на проекта Reverse-engineering HLDS & GameDLL CS

Мнение от WaLkZ » 19 Ное 2016, 17:46

1. Да, просто го заменяш със сегашният. Това е същия този геймплей, самоче разширен от към функционалност + поддръжка. Просто името на проекта е ReGameDLL.
И доколкото съм запознат, новите функционалности точно затова ги имплементират, за да се правят неща, които досега не са били направени.
2. Ако VALVE решат нещо да обновяват (силно се съмнявам), просто руснаците ще си декомпилират това което им трябва за евентуалното вграждане в техния проект.
3. Не съм запознат. Лично аз не съм я слагал.
4. На нас като потребители, ни трябва единствено от папка bugfixed. Казват, че от pure е с поведение, като оригиналната от Valve.
5. Говорим само за настройките от CS мода.

2.1 Това всъщност е сърцето на платформата. Използва се последната платформа от Valve 6153, като само заместваш един единствен файл, който файл от Valve не са обновявали май от 2013
2.2 Проекта е отделен от Valve, но не и от останалите файлове на платформата.
2.3 Не съм запознат.

4.1 Да.
4.2 Стара версия ще сложиш. Не е сигурно дали ще тръгне. Пробвай.
4.3 Да. Давам и пример. Автора на dproto (Crock) директно е оправил Buffer Overload краша на ниво hlds. https://github.com/dreamstalker/rehlds/ ... 22e5c70358
И не е само този.


4. ReAPI
Няма да работят, защото използват други функции, които в ReAPI ги няма.

5. ReHLDS разработчиците, просто искат да работят по отделен проект и да са независими от други хора. В описанинието е информацията с различията.
5.1 Чак задължителен, не, но може да го приемаш като препоръчителен. Аз лично все още използвам 1.8.2
5.4 Не

cstrike модула се слага, само когато се използва AMXX 1.8.2. Моля изчети правилно цялата тема.
Да.
Ако искаш един актуален сървър ти трябват следните неща.
ReHLDS
ReGameDLL
AMXX 1.8.2/ ReAMXX
SafeNameAndChat
Reunion
ReAuthCheck (защитава от фалшиви играчи, не са нужни старите защити, като FakeDetector, XClientDetector и т.н.)
Rechecker (проверява клиентски файлове)
ReAimDetector (засича аймове)
Revoice / VoiceTranscoder (ако искаш микрофоните да работят)
WHBlocker (блокира wallhack, esp и някои аймботове)
Hackdetector Lite (блокира спийд хака, само модула е достатъчен)

всичко зависи и какъв мод е.

Мисля че последният официален AMXX 1.8.3 дава проблеми с ReGameDLL

Аватар
LoShIaA
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 323
Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:44
Местоположение: Стара Загора
Се отблагодари: 120 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Re: Обстойно разглеждане и изясняване на проекта Reverse-engineering HLDS & GameDLL CS

Мнение от LoShIaA » 19 Ное 2016, 18:17

Благодаря за информацията. Предлагам темата да остане отключена за да може да се дискутира, ако някой има нужда от помощ. Надявам се да помогне и на други хора.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта