Актуализация на CS 1.6/CZ сървър, преминавайки към ReHLDS

Въпроси и проблеми свързани с ReHLDS.
Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 730
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 62 пъти
Получена благодарност: 117 пъти
Обратна връзка:

Актуализация на CS 1.6/CZ сървър, преминавайки към ReHLDS

Мнение от WaLkZ » 29 Ное 2016, 22:44

Изображение
Въведение:
Пиша тази тема с цел хората, които се занимават със сървъри да са максимално информирани с новостите и да прекратят използването на стари, бъгави и без поддръжка неща.

Kакво ReHLDS и с какво е известен?
Reverse-engineering HLDS възникна през първата половина на 2015 година, благодарение на DreamStalker и стана известен след появата на тази тема. След това към проекта се включиха Asmodai, s1lent, [email protected], Adidasman, Lev и други. До този момент разработката продължава и двигателя в сегашния си вид е стабилен. Възможно беше да се намали натоварването, оправянето на редица грешки и добавянето на нови функционалности.


И така за преминаването към ReHLDS трябва да се направят следните неща:
1. Нужен е последният официален билд 6153 от Valve. Може да се изтегли директно от тук.

2. Изображение Изтегли последната версия на ReHLDS от тук и разархивирай.
В папка bin има 2 папки: win32 (файловете за Windows) и linux32 (файловете за Linux).
  • engine_i486.so - ReHLDS за линукс
  • swds.dll - ReHLDS за уиндоус
Копирай файла според ОС, която използваш и го постави в главната папка на сървъра (там където е hlds.exe). Останалите файлове са за HLTV.

3. Изображение Изтегли последната версия на ReGameDLL_CS от тук и разархивирай.
Може и да не го слагаш, но тогава ReHLDS е непълноценен - голям брой оправени бъгове няма да бъдат достъпни. Няма да тръгнат определени допълнения (ReAimDetector, ReSemiclip, ReCSDM) както и голяма част от функциалността на ReAPI модула няма да е достъпна.
Папка cssdk не е нужна, там са изходните кодове.
Това което трябва се намира в папка bin/bugfixed. В нея има 3 файла:
  • mp.pdb - информация за отстраняване на грешки (debug info), не е нужен
  • cs.so - ReGameDLL_CS за линукс
  • mp.dll - ReGameDLL_CS за уиндоус
Копираш файла според ОС, която използваш и го постави в папка /cstrike/dlls
Конфигурационния файл game.cfg сложи в главната папка на сървъра или в папка cstrike. Обърни внимание на новите кварове.
Ако използваш AMXX 1.8.2, трябва да замениш cstrike модула (прикачен е в темата http://amxx-bg.info/viewtopic.php?f=16&t=545), иначе при влизане в сървъра ще крашва. Това не важи за AMXX 1.8.3-dev, 1.9 и 1.10
(Допълнителна информация: Еквивалентът на ReGameDLL_CS за Half-Life може да се намери в темата Bugfixed and improved HL release)

4. Инсталирай Metamod-r.

Важно е да се отбележи, че дотук ReHLDS е 3+ пъти по-бърз от оригиналния HLDS. Не са нужни никакви метамод бууст плъгини - mmtimer, HL Booster, Booster Lite, Ping Booster, WINHL-Booster

5. Инсталирай последна версия на AMXMODX 1.10 - Изтегли от тук (Base package и Counter-Strike) Информация за вкараната поддръжка на ReHLDS и ReGameDLL_CS в AMXMODX

6. Инсталирай SafeNameAndChat. Метамод плъгина оправя бъговете, с които могат да се дропват играчи от играта им, заменяйки оригиналните символи # и % с други подобни. От настройките може да се спре замяната на символи в ника, защото е добавено в ReHLDS и не е нужно да е пуснато. За по-любопитните инфо в github.

7. Инсталирай Reunion. Това е еквивалентът на dproto за ReHLDS. В основи използва едни и същи настройки, но разликата е, че не защитава от експлойти. Сега те се оправят на ниво двигател.
За да се запусне успешно, трябва да генерираш низ от символи на SteamIdHashSalt (видео)

8. Инсталирай ReAuthCheck - Метамод плъгин против фалшиви играчи. Засича всички известни до този момент. Не са нужни старите защити, като FakeDetector или XClientDetector

Това беше основата за всеки един сървър независимо от мода. За класически сървър има и някои други неща, които са нужни за да бъде актуален и максимално защитен.
Anti-Cheat добавки
1. Resources Checker - Метамод плъгин за проверка на клиентски файлове. Аналог е на OpenGL Detector BETA by Mazdan. С какво е по-добър? На първо място е метамод плъгин. Второ, не му трябват допълнителни AMXX модули и трето е безплатен.

2. ReAimDetector - Метамод плъгин за засичане на аймбот и NoSpread. Използва метода за засичане от платения AMXX плъгин на Mazdan Блокира някои видове AimBot, Triggerbot, AutoFire, KnifeBot при включена настройка "SEND_PROTECTION_WEAPON"
Крашва някои хакове при включена настройка "CRASH_CHEAT"

3. HackDetector Lite - АМХХ модул, който засича / блокира спийд хака и засича slowmotion. За един класически сървър е достатъчен само модула за да блокира спийд хака. АМХХ плъгина не се препоръчва поради фалшиви засичания.

4. WHBlocker - Метамод плъгин, който блокира wallhack, esp (extrasensory perception) и някои аймботове.

Естествено всеки може да си прецени в зависимост от мода, каква защита от четирите изброени ще му трябва.

Това бяха най-задължителните неща. Следват някои добавки, които в зависимост дали ще потрябват, е препоръчително да използвате тях.

7. VoiceTranscoder / Revoice - и двата поправя гласовите проблеми на микрофоните между steam и non-steam играчи. Разликата между тях е, че VTC има API за плъгини и работи на HLDS/ReHLDS, а Revoice няма API за плъгини и работи само на ReHLDS. Въпрос на избор. (sv_alltalk с нови режими в ReGameDLL_CS за настройване, кой да чува звука от микрофоните)

8. ReSemiclip - метамод плъгин, в пъти по-добър от познатите и бъгави АМХХ плъгини. Най-големият плюс е че, когато някой е клекнал semiclip-a не се активира и друг може да се качи върху него.

9. ReAPI - AMXX модул за ReHLDS и ReGameDLL_CS, който дава нови функционалности за писане на плъгини. В случай, че си харесате някой плъгин, който го използва, ще трябва да го сложите на сървъра си. Интересни плъгини, може да се разгледат в раздела на форума.

10. Изображение AuthEmu - AMXX модул за ReHLDS, който е предназначен да комуникира по собствен протокол с GSClient. Нужен е да си виждат помежду си играчите с GSClient аватарите в таблицата с резултатите. (снимка)

11. ReCSDM - csdm мод използващ функциите от ReGameDLL_CS. Повече инфо в темата.


Изображение Polish topic

Готови платформи (препоръчвам преди да си я изтеглите наготово, да се помъчите сами да си я сглобите)

Аватар
<< SaNchez >>
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 131
Регистриран на: 02 Ное 2016, 22:00
Местоположение: по сфета и у нас
Обратна връзка:

Re: Актуализация на CS 1.6/CZ сървър, преминавайки към ReHLDS

Мнение от << SaNchez >> » 30 Ное 2016, 23:09

Браво , най-полезната тема от целия форум !!!!!
Данък обществено мнение не плащам :coolface:

Аватар
mount4
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Актуализация на CS 1.6/CZ сървър, преминавайки към ReHLDS

Мнение от mount4 » 04 Дек 2016, 11:24

Неизползвайте тази версия на Regamedll (194) защото е доста бъгава -> "regamedll-0.2-20161011.151254-194.zip"
Крашваше ми сървърите постоянно и даже по едно време единия започна да се рестартира като луд.
Сложих по-новата 195 и слава богу всичко се оправи. :)
Слава богу защото нямаше как да е от плъгините (не съм слагал unapproved такива и съм си ги компилирвал сам).
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Аватар
ProGam3r
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 139
Регистриран на: 22 Яну 2017, 16:16
Се отблагодари: 4 пъти

Re: Актуализация на CS 1.6/CZ сървър, преминавайки към ReHLDS

Мнение от ProGam3r » 22 Яну 2017, 16:31

Искам да попитам да ли мога да си сложа тази платформа на сегашната без да правя нов сървър и т.н ?

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 730
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 62 пъти
Получена благодарност: 117 пъти
Обратна връзка:

Re: Актуализация на CS 1.6/CZ сървър, преминавайки към ReHLDS

Мнение от WaLkZ » 22 Яну 2017, 16:40

Пробвай да видиш дали на 6132 ще тръгне ReHLDS. В официалната тема https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=264661, пише че е съвместима, но в github само 6153.

Аватар
ProGam3r
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 139
Регистриран на: 22 Яну 2017, 16:16
Се отблагодари: 4 пъти

Re: Актуализация на CS 1.6/CZ сървър, преминавайки към ReHLDS

Мнение от ProGam3r » 22 Яну 2017, 16:44

Добави ме в скайп min0s_231 защото не мога да се справя твърде трудно е за мен .. ;( ;( ;-(

Аватар
Pach0nkata ;]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 2
Регистриран на: 26 Дек 2016, 12:45

Re: Актуализация на CS 1.6/CZ сървър, преминавайки към ReHLDS

Мнение от Pach0nkata ;] » 12 Фев 2017, 02:39

Сървъра крашва с първите 3 стъпки от инсталирането swds.dll.regamedll,mp.dll някакви идеи?

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 730
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 62 пъти
Получена благодарност: 117 пъти
Обратна връзка:

Re: Актуализация на CS 1.6/CZ сървър, преминавайки към ReHLDS

Мнение от WaLkZ » 12 Фев 2017, 02:59

Кой билд ползваш за основа? Грешки има ли? Кога крашва?

Аватар
Pach0nkata ;]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 2
Регистриран на: 26 Дек 2016, 12:45

Re: Актуализация на CS 1.6/CZ сървър, преминавайки към ReHLDS

Мнение от Pach0nkata ;] » 12 Фев 2017, 03:31

Ползвам 6153 под Windows няма грешки просто спира процеса при влизането в сървъра.

Потърсих проблема и го реших с това. cstrike_amxx_1_8_2_fix линк не мога да дам нещо не става. :huh:

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 730
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 62 пъти
Получена благодарност: 117 пъти
Обратна връзка:

Re: Актуализация на CS 1.6/CZ сървър, преминавайки към ReHLDS

Мнение от WaLkZ » 12 Фев 2017, 13:29

Това е едно от решенията. Другото е просто ползваш ReAMXX :)

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост