No Team Flash Lite

Плъгини използващи ReAPI модула.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
WaLkZ HWL
Администратор
Администратор
Мнения: 676
Регистриран: 05 окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 50 пъти
Получена благодарност: 64 пъти
Години: 23

No Team Flash Lite

Мнение от WaLkZ HWL » 07 окт 2016, 00:28

reapi_no_team_flash.png
reapi_no_team_flash.png (250.2 KиБ) Видяна 2636 пъти
reapi_no_team_flash.png
reapi_no_team_flash.png (250.2 KиБ) Видяна 2636 пъти
Автор:
  • Vaqtincha
Описание:
Плъгина не позволява да заслепите съотборниците си.

Изисквания:
reapi_test_no_team_flash.sma
(713 Байта) Свален 284 пъти
reapi_test_no_team_flash.sma
(713 Байта) Свален 284 пъти

Потребителски аватар

summertime vibes
Тестов модератор
Тестов модератор
Мнения: 1017
Регистриран: 27 ное 2016, 17:47
Местоположение: In the Heaven
Се отблагодари: 43 пъти
Получена благодарност: 81 пъти
Контакти:

No Team Flash Lite

Мнение от summertime vibes » 26 юни 2018, 17:21

Защо пише в сървъра, че работи плъгина (running си пише), а флашвам съотборниците си?
Изображение

Потребителски аватар

DemoLitioN
Потребител
Потребител
Мнения: 32
Регистриран: 21 апр 2018, 15:01
Получена благодарност: 1 път

No Team Flash Lite

Мнение от DemoLitioN » 28 юни 2018, 16:53

F33L Th3 P0W3R. написа:
26 юни 2018, 17:21
Защо пише в сървъра, че работи плъгина (running си пише), а флашвам съотборниците си?
reapi модула включен ли ти е и компилирал ли си го локално със същите библиотеки на твоята версия?

Потребителски аватар

cgozzie Dubstep
Потребител
Потребител
Мнения: 928
Регистриран: 13 окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 67 пъти
Получена благодарност: 10 пъти
Контакти:

No Team Flash Lite

Мнение от cgozzie Dubstep » 29 юли 2018, 14:30

Ползвам плъгина сичко съм направил както трябва,грешки нямам но и немога да разбера се още без хора го тествам в сървъра но мен ме флашва.Може ли да се направи и мен да не ме засяга.

Потребителски аватар

1fRaNkkK syn7ax69
VIP
VIP
Мнения: 775
Регистриран: 09 окт 2016, 15:21
Се отблагодари: 8 пъти
Получена благодарност: 51 пъти
Години: 19
Контакти:

No Team Flash Lite

Мнение от 1fRaNkkK syn7ax69 » 01 авг 2018, 04:58

cgozzie написа:
29 юли 2018, 14:30
Ползвам плъгина сичко съм направил както трябва,грешки нямам но и немога да разбера се още без хора го тествам в сървъра но мен ме флашва.Може ли да се направи и мен да не ме засяга.
viewtopic.php?t=1726#p8539

Потребителски аватар

summertime vibes
Тестов модератор
Тестов модератор
Мнения: 1017
Регистриран: 27 ное 2016, 17:47
Местоположение: In the Heaven
Се отблагодари: 43 пъти
Получена благодарност: 81 пъти
Контакти:

No Team Flash Lite

Мнение от summertime vibes » 13 авг 2018, 21:53

Някакви идеи защо пише bad load като сложа плъгина? Не изписва ник'ва грешка, само bad load. По принцип мисля, че тази грешка трябва да я изкарва когато плъгинът примерно съм го написал грешно в plugins.ini или не съм го сложил в plugins (все от тоя род), а съм сигурен, че всичко съм сложил.

Това пише в конзолата:

unknown unknown unknown reapi_test_no_t bad load
Изображение

Потребителски аватар

cgozzie Dubstep
Потребител
Потребител
Мнения: 928
Регистриран: 13 окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 67 пъти
Получена благодарност: 10 пъти
Контакти:

No Team Flash Lite

Мнение от cgozzie Dubstep » 13 авг 2018, 22:12

Ползвай този работи перфектно...viewtopic.php?f=53&t=1726&start=10 само си го компилирай локално.

Потребителски аватар

summertime vibes
Тестов модератор
Тестов модератор
Мнения: 1017
Регистриран: 27 ное 2016, 17:47
Местоположение: In the Heaven
Се отблагодари: 43 пъти
Получена благодарност: 81 пъти
Контакти:

No Team Flash Lite

Мнение от summertime vibes » 13 авг 2018, 22:14

При тези без ReAPI няма ли бъг като хвърлиш флаш пред теб примерно и да не виждаш другите?
Изображение

Потребителски аватар

cgozzie Dubstep
Потребител
Потребител
Мнения: 928
Регистриран: 13 окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 67 пъти
Получена благодарност: 10 пъти
Контакти:

No Team Flash Lite

Мнение от cgozzie Dubstep » 13 авг 2018, 22:18

Казах ти всичко е ок точно това което искаш,аз го ползвам за това ти го предложих.

Потребителски аватар

summertime vibes
Тестов модератор
Тестов модератор
Мнения: 1017
Регистриран: 27 ное 2016, 17:47
Местоположение: In the Heaven
Се отблагодари: 43 пъти
Получена благодарност: 81 пъти
Контакти:

No Team Flash Lite

Мнение от summertime vibes » 13 авг 2018, 22:29

Оправих си проблема, просто замених старото ReAPI с друго.
Изображение

Потребителски аватар

Ayders
Foreigner
Foreigner
Мнения: 3
Регистриран: 24 сеп 2018, 23:45

No Team Flash Lite

Мнение от Ayders » 06 ное 2018, 00:43

give please for hlds 1.8.3

Потребителски аватар

thoughtz 821E3
Тестов модератор
Тестов модератор
Мнения: 309
Регистриран: 13 окт 2016, 00:32
Местоположение: гр. София
Се отблагодари: 24 пъти
Получена благодарност: 26 пъти
Години: 27
Контакти:

No Team Flash Lite

Мнение от thoughtz 821E3 » 06 ное 2018, 01:11

Ayders написа:
06 ное 2018, 00:43
give please for hlds 1.8.3

Код: Избери всички

/*************************************************************************************************************
                        	  		 AMX No Team Flash

  Version: 0.2
  Author: KRoT@L

  0.1    Release
  0.2    Bug fix


  You won't be flashed by your teammates.


  Cvar:

	no_team_flash "1"		-	0: Disables the plugin
                        1: Enables the plugin
                        

  Setup (AMX 0.9.9):

	Install the amx file.
  Enabled VexdUM (both in metamod/plugins.ini and amx/config/modules.ini)
  
  
  Credits:
  
  Requested by baldbobby
  Cluster Grenade by doomy

*************************************************************************************************************/

#include <amxmodx>

new g_msgScreenFade, grenade[32], last
new Float:g_gametime, g_owner

public plugin_init()
{
	register_plugin("No Team Flash", "0.2", "KRoTaL")
	register_cvar("no_team_flash", "1")
	register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
	register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole", "b", "2&#Game_radio", "4&#Fire_in_the_hole")
	register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole2", "b", "3&#Game_radio", "5&#Fire_in_the_hole")
	register_event("99", "grenade_throw", "b")
	g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public eventFlash(id)
{
  new Float:gametime = get_gametime()
  if(gametime != g_gametime)
  {
    g_owner = get_grenade_owner()
    g_gametime = gametime
  }
  if(is_user_connected(g_owner) && g_owner != id && get_user_team(id) == get_user_team(g_owner))
  {
  	message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
  	write_short(1)
  	write_short(1)
  	write_short(1)
  	write_byte(0)
  	write_byte(0)
  	write_byte(0)
  	write_byte(255)
  	message_end()
	}
}

public grenade_throw()
{
	if(read_datanum() < 2)
    return PLUGIN_HANDLED_MAIN

	if(read_data(1) == 11 && (read_data(2) == 0 || read_data(2) == 1))
	{
		add_grenade_owner(last)
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public fire_in_the_hole()
{
	new name[32]
	read_data(3, name, 31)
	last = get_user_index(name)

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public fire_in_the_hole2()
{
	new name[32]
	read_data(4, name, 31)
	last = get_user_index(name)

	return PLUGIN_CONTINUE
}

add_grenade_owner(owner)
{
	for(new i = 0; i < 32; i++)
  {
		if(grenade[i] == 0)
    {
			grenade[i] = owner
			return
		}
	}
}

get_grenade_owner()
{
	new which = grenade[0]
	for(new i = 1; i < 32; i++)
  {
		grenade[i-1] = grenade[i]
	}
	grenade[31] = 0
	return which
}
Update to ReHLDS and use ReAPI version.

Потребителски аватар

User12 Logitech
Потребител
Потребител
Мнения: 288
Регистриран: 25 яну 2018, 22:39
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 8 пъти
Години: 20
Контакти:

No Team Flash Lite

Мнение от User12 Logitech » 20 ное 2018, 14:40

Защо не виждам във плъгина да се използва reapi ??
Mariela написа:
06 ное 2018, 01:11

Код: Избери всички

/*************************************************************************************************************
                        	  		 AMX No Team Flash

  Version: 0.2
  Author: KRoT@L

  0.1    Release
  0.2    Bug fix


  You won't be flashed by your teammates.


  Cvar:

	no_team_flash "1"		-	0: Disables the plugin
                        1: Enables the plugin
                        

  Setup (AMX 0.9.9):

	Install the amx file.
  Enabled VexdUM (both in metamod/plugins.ini and amx/config/modules.ini)
  
  
  Credits:
  
  Requested by baldbobby
  Cluster Grenade by doomy

*************************************************************************************************************/

#include <amxmodx>

new g_msgScreenFade, grenade[32], last
new Float:g_gametime, g_owner

public plugin_init()
{
	register_plugin("No Team Flash", "0.2", "KRoTaL")
	register_cvar("no_team_flash", "1")
	register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
	register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole", "b", "2&#Game_radio", "4&#Fire_in_the_hole")
	register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole2", "b", "3&#Game_radio", "5&#Fire_in_the_hole")
	register_event("99", "grenade_throw", "b")
	g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public eventFlash(id)
{
  new Float:gametime = get_gametime()
  if(gametime != g_gametime)
  {
    g_owner = get_grenade_owner()
    g_gametime = gametime
  }
  if(is_user_connected(g_owner) && g_owner != id && get_user_team(id) == get_user_team(g_owner))
  {
  	message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
  	write_short(1)
  	write_short(1)
  	write_short(1)
  	write_byte(0)
  	write_byte(0)
  	write_byte(0)
  	write_byte(255)
  	message_end()
	}
}

public grenade_throw()
{
	if(read_datanum() < 2)
    return PLUGIN_HANDLED_MAIN

	if(read_data(1) == 11 && (read_data(2) == 0 || read_data(2) == 1))
	{
		add_grenade_owner(last)
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public fire_in_the_hole()
{
	new name[32]
	read_data(3, name, 31)
	last = get_user_index(name)

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public fire_in_the_hole2()
{
	new name[32]
	read_data(4, name, 31)
	last = get_user_index(name)

	return PLUGIN_CONTINUE
}

add_grenade_owner(owner)
{
	for(new i = 0; i < 32; i++)
  {
		if(grenade[i] == 0)
    {
			grenade[i] = owner
			return
		}
	}
}

get_grenade_owner()
{
	new which = grenade[0]
	for(new i = 1; i < 32; i++)
  {
		grenade[i-1] = grenade[i]
	}
	grenade[31] = 0
	return which
}
Update to ReHLDS and use ReAPI version.
Каналът ми в YouTube : Георги Пламенов
Изображение

Отговори

Върни се в “Плъгини за ReAPI”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост