Auto BunnyHop

Плъгини използващи ReAPI модула.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
mi0 nope
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 114
Регистриран: 09 дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 27 пъти
Получена благодарност: 17 пъти
Години: 25
Контакти:

Auto BunnyHop

Мнение от mi0 nope » 03 яну 2019, 03:07

Плъгин чрез който имате автоматичен BunnyHop:

Код: Избери всички

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Auto BunnyHop", "1.0", "mi0")
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "RG_CBasePlayer_Jump_Hook")
}

public RG_CBasePlayer_Jump_Hook(id) {
	if(get_entvar(id, var_flags) & FL_ONGROUND)
	{
		new Float:fVel[3]
		get_entvar(id, var_velocity, fVel)
		fVel[2] = random_float(265.0, 285.0)
		set_entvar(id, var_velocity, fVel)
		set_entvar(id, var_gaitsequence, 6)
		set_entvar(id, var_frame, 0.0)
	}
}
Последна промяна от mi0 nope на 04 яну 2019, 18:53, променено общо 1 път.

Потребителски аватар

Huehue БРАТМЕЕ
Модератор
Модератор
Мнения: 229
Регистриран: 16 яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 51 пъти
Години: 22
Контакти:

Auto BunnyHop

Мнение от Huehue БРАТМЕЕ » 03 яну 2019, 15:48

Премахни тази проверка: get_entvar(id, var_button) & IN_JUMP
Излишна е.
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

Отговори

Върни се в “Плъгини за ReAPI”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост