Parachute

Плъгини използващи ReAPI модула.
Потребителски аватар

Автор на темата
WaLkZ
Администратор
Администратор
Мнения: 689
Регистриран: 05 окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 54 пъти
Получена благодарност: 81 пъти
Години: 24

Parachute

Мнение от WaLkZ » 15 яну 2017, 18:25

Автор:
  • ReHLDS Team
Описание:
Плъгинът позволява на играча плавно да се спуска от височина, задържайки E бутон.

Особености:
  • Оптимален код
  • Няма модел на парашута
Изисквания:
parachute.sma
(732 Байта) Свален 196 пъти
parachute.sma
(732 Байта) Свален 196 пъти

Потребителски аватар

LoShIaA
Потребител
Потребител
Мнения: 322
Регистриран: 20 окт 2016, 14:44
Местоположение: Стара Загора
Се отблагодари: 120 пъти
Получена благодарност: 6 пъти
Години: 26

Re: Parachute

Мнение от LoShIaA » 27 май 2017, 19:01

Може ли да се добави и модел?

Потребителски аватар

Автор на темата
WaLkZ
Администратор
Администратор
Мнения: 689
Регистриран: 05 окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 54 пъти
Получена благодарност: 81 пъти
Години: 24

Re: Parachute

Мнение от WaLkZ » 27 май 2017, 21:28

LoShIaA написа:Може ли да се добави и модел?
С ReAPI не. За модела трябва да се ползва или engine или fakemeta

Потребителски аватар

LoShIaA
Потребител
Потребител
Мнения: 322
Регистриран: 20 окт 2016, 14:44
Местоположение: Стара Загора
Се отблагодари: 120 пъти
Получена благодарност: 6 пъти
Години: 26

Re: Parachute

Мнение от LoShIaA » 27 май 2017, 22:17

Ако не е голяма занимавка и ако искаш, ако можеш да ми го направиш ще съм ти благодарен.

Потребителски аватар

gil5587
Foreigner
Foreigner
Мнения: 72
Регистриран: 01 сеп 2018, 01:26
Се отблагодари: 77 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Parachute

Мнение от gil5587 » 10 окт 2018, 13:55

I would like to see an option for model as well

Потребителски аватар

thoughtz 821E3
Модератор
Модератор
Мнения: 379
Регистриран: 13 окт 2016, 00:32
Местоположение: гр. София
Се отблагодари: 33 пъти
Получена благодарност: 34 пъти
Години: 27
Контакти:

Parachute

Мнение от thoughtz 821E3 » 10 окт 2018, 15:38

In ReAPI isn't possible.

See this answer: @WaLkZ: for model -> engine or fakemeta module

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=49694

Потребителски аватар

gil5587
Foreigner
Foreigner
Мнения: 72
Регистриран: 01 сеп 2018, 01:26
Се отблагодари: 77 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Parachute

Мнение от gil5587 » 10 окт 2018, 17:32

Mariela написа:
10 окт 2018, 15:38
In ReAPI isn't possible.

See this answer: @WaLkZ: for model -> engine or fakemeta module

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=49694
I think I'll stay with this plugin here... :c
is there a way at least to make it for admins only?

Потребителски аватар

TheRedShoko ReShoko
Модератор
Модератор
Мнения: 1001
Регистриран: 06 окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 56 пъти

Parachute

Мнение от TheRedShoko ReShoko » 10 окт 2018, 18:39

#define ADMIN_FLAG ADMIN_BAN

Код: Избери всички

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define ADMIN_FLAG ADMIN_BAN

public plugin_init()
{
	register_plugin("[ReAPI] Parachute", "1.1", "ReHLDS Team");
	RegisterHookChain(RG_PM_AirMove, "PM_AirMove", false);
}

public PM_AirMove(const playerIndex)
{
	if (!(get_entvar(playerIndex, var_button) & IN_USE)
	|| get_entvar(playerIndex, var_waterlevel) > 0
	|| !(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG)) {
		return;
	}
	new Float:flVelocity[3];
	get_entvar(playerIndex, var_velocity, flVelocity);
	if (flVelocity[2] < 0.0)
	{
		flVelocity[2] = (flVelocity[2] + 40.0 < -100.0) ? flVelocity[2] + 40.0 : -100.0;
		set_entvar(playerIndex, var_sequence, ACT_WALK);
		set_entvar(playerIndex, var_gaitsequence, ACT_IDLE);
		set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
		set_movevar(mv_gravity, 80.0);
	}
}

Потребителски аватар

gil5587
Foreigner
Foreigner
Мнения: 72
Регистриран: 01 сеп 2018, 01:26
Се отблагодари: 77 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Parachute

Мнение от gil5587 » 11 окт 2018, 17:57

Seems like it causes a bug when jumping.. like instead of normal jump sometimes it makes the jump higher :/

Потребителски аватар

gil5587
Foreigner
Foreigner
Мнения: 72
Регистриран: 01 сеп 2018, 01:26
Се отблагодари: 77 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Parachute

Мнение от gil5587 » 15 окт 2018, 07:23

Mariela написа:
10 окт 2018, 15:38
In ReAPI isn't possible.

See this answer: @WaLkZ: for model -> engine or fakemeta module

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=49694
Well, I use it now haha thx
I see another guy saying this parachute for reapi causes gravity problems..
Hope someone can fix it

Отговори

Върни се в “Плъгини за ReAPI”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост