Zombie Escape 2.2 by Dias (ReAPI support)

Плъгини използващи ReAPI модула.
Аватар
WaLkZ
На линия
Администратор
Администратор
Мнения: 734
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 65 пъти
Получена благодарност: 127 пъти
Обратна връзка:

Zombie Escape 2.2 by Dias (ReAPI support)

Мнение от WaLkZ » 05 Фев 2018, 16:33

Изображение
Описание:
Това е преработена версия от мен на оригиналния Zombie Escape 2.2 от Dias. Премахнато е форсирането на край на рунда с Orpheu и е заменено с натив от ReAPI - rg_round_end. Разликата между двете официални версии 2.2 и 2.5, е че в 2.5 използва GameMaster модул, вместо Orpheu. Ако на някой му е интересно и иска да сравнява двата кода, да си изтегли WinMerge. Като цяло, мода е добър, но не е като да няма бъгове. За блокиране на край на рунда се запуска квара mp_round_infinite 1 (вграден в ReGameDLL_CS)

Изисквания: Демо:


zombie_escape_v2.2_reapi.sma
(63.95 KiB) Свалено 181 пъти
zombie_escape_v2.2_reapi.sma
(63.95 KiB) Свалено 181 пъти

Аватар
southdivision
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 279
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:17
Местоположение: София
Се отблагодари: 8 пъти
Получена благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Zombie Escape 2.2 by Dias (ReAPI support)

Мнение от southdivision » 05 Фев 2018, 17:43

До колкото си спомням имаше бъг със фраговете при умирането на някой отбор също и някой път рунда не свършваше при определени обстоятелства. Не мога да се сетя точно,но въпреки това поздравления за труда който си вложил,за да го пренапишеш към ReAPI

Аватар
monk
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 149
Регистриран на: 22 Окт 2016, 18:08
Местоположение: /gym
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Zombie Escape 2.2 by Dias (ReAPI support)

Мнение от monk » 08 Фев 2018, 22:16

Жив и здрав да си Walkz, единствения бъг за сега е, че първия рунд не можеш да смениш на нож(и самият нож не се показва, като модел). Аз имам едно запитване, и не знам трябва ли да отворя нова тема, за това ще питам тук. Как мога да направя така, че когато играта е започнала, и играч се свърже автоматично да го пуска от 1(respawn-ва). Трябва да си играя с round_respawn от game.cfg или трябва отделен плъгин? Благодаря за съдействието.
П.С Задължително ли е, да пусна безкраен рунд?
My body is like breakfast, lunch, and dinner. I don't think about it, I just have it.
- Arnold Schwarzenegger
ИзображениеИзображение

Аватар
WaLkZ
На линия
Администратор
Администратор
Мнения: 734
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 65 пъти
Получена благодарност: 127 пъти
Обратна връзка:

Zombie Escape 2.2 by Dias (ReAPI support)

Мнение от WaLkZ » 09 Фев 2018, 03:53

1. Редактирах ти едно плъгинче, понеже съм го ползвал преди години за ZP, ама трябва да го тестваш
2. Не съм много запознат дали е нужно на 100% да ти е блокиран края на рунда. Тествай сам и ще разбереш.
ze_auto_respawn.sma
(959 Байта) Свалено 108 пъти
ze_auto_respawn.sma
(959 Байта) Свалено 108 пъти

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Плъгини за ReAPI”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта