Zombie Escape 2.2 by Dias (ReAPI support)

Плъгини използващи ReAPI модула.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
WaLkZ
Администратор
Администратор
Мнения: 683
Регистриран: 05 окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 52 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Години: 24

Zombie Escape 2.2 by Dias (ReAPI support)

Мнение от WaLkZ » 05 фев 2018, 16:33

Изображение
Описание:
Това е преработена версия от мен на оригиналния Zombie Escape 2.2 от Dias. Премахнато е форсирането на край на рунда с Orpheu и е заменено с натив от ReAPI - rg_round_end. Разликата между двете официални версии 2.2 и 2.5, е че в 2.5 използва GameMaster модул, вместо Orpheu. Ако на някой му е интересно и иска да сравнява двата кода, да си изтегли WinMerge. Като цяло, мода е добър, но не е като да няма бъгове. За блокиране на край на рунда се запуска квара mp_round_infinite 1 (вграден в ReGameDLL_CS)

Изисквания: Демо:


zombie_escape_v2.2_reapi.sma
(63.95 KиБ) Свален 100 пъти
zombie_escape_v2.2_reapi.sma
(63.95 KиБ) Свален 100 пъти

Потребителски аватар

southdivision буратино
Потребител
Потребител
Мнения: 279
Регистриран: 14 окт 2016, 23:17
Местоположение: София
Се отблагодари: 8 пъти
Получена благодарност: 5 пъти
Години: 22
Контакти:

Zombie Escape 2.2 by Dias (ReAPI support)

Мнение от southdivision буратино » 05 фев 2018, 17:43

До колкото си спомням имаше бъг със фраговете при умирането на някой отбор също и някой път рунда не свършваше при определени обстоятелства. Не мога да се сетя точно,но въпреки това поздравления за труда който си вложил,за да го пренапишеш към ReAPI

Потребителски аватар

monk fitness
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран: 22 окт 2016, 18:08
Местоположение: /gym
Години: 22

Zombie Escape 2.2 by Dias (ReAPI support)

Мнение от monk fitness » 08 фев 2018, 22:16

Жив и здрав да си Walkz, единствения бъг за сега е, че първия рунд не можеш да смениш на нож(и самият нож не се показва, като модел). Аз имам едно запитване, и не знам трябва ли да отворя нова тема, за това ще питам тук. Как мога да направя така, че когато играта е започнала, и играч се свърже автоматично да го пуска от 1(respawn-ва). Трябва да си играя с round_respawn от game.cfg или трябва отделен плъгин? Благодаря за съдействието.
П.С Задължително ли е, да пусна безкраен рунд?
My body is like breakfast, lunch, and dinner. I don't think about it, I just have it.
- Arnold Schwarzenegger
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар

Автор на темата
WaLkZ
Администратор
Администратор
Мнения: 683
Регистриран: 05 окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 52 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Години: 24

Zombie Escape 2.2 by Dias (ReAPI support)

Мнение от WaLkZ » 09 фев 2018, 03:53

1. Редактирах ти едно плъгинче, понеже съм го ползвал преди години за ZP, ама трябва да го тестваш
2. Не съм много запознат дали е нужно на 100% да ти е блокиран края на рунда. Тествай сам и ще разбереш.
ze_auto_respawn.sma
(959 Байта) Свален 68 пъти
ze_auto_respawn.sma
(959 Байта) Свален 68 пъти

Отговори

Върни се в “Плъгини за ReAPI”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост