OciXCrom's Custom Shop + API

Одобрените от нас плъгини. Моля, докладвайте ако забележите бъг с някой от плъгините в този раздел.
Потребителски аватар

BaDaZz17
Потребител
Потребител
Мнения: 5
Регистриран: 06 фев 2019, 18:31

OciXCrom's Custom Shop + API

Мнение от BaDaZz17 » 07 фев 2019, 01:33

Оправих запазването, само това точките да се показват доло, ако може помощ, кой файл и къде да гледам

Потребителски аватар

summertime vibes
Тестов модератор
Тестов модератор
Мнения: 1028
Регистриран: 27 ное 2016, 17:47
Местоположение: In the Heaven
Се отблагодари: 43 пъти
Получена благодарност: 82 пъти
Контакти:

OciXCrom's Custom Shop + API

Мнение от summertime vibes » 07 фев 2019, 01:40

Файлът е CustomShop.ini.

Гледаш координатите.

Ето ти всичките настройки за HUD-a:

Код: Избери всички

;Show points on HUD?
CSHOP_HUD_ENABLED = 1
CSHOP_HUD_RED = 255
CSHOP_HUD_GREEN = 255
CSHOP_HUD_BLUE = 0
CSHOP_HUD_X = 0.01
CSHOP_HUD_Y = 0.93
за координатите са последните 2 реда - x / y.

Ако искаш да ти го направя ми кажи точно къде отдолу да се показват точките.
Изображение


Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5110
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 59 пъти
Получена благодарност: 491 пъти
Години: 21
Контакти:

OciXCrom's Custom Shop + API

Мнение от OciXCrom TM » 07 фев 2019, 19:49

Щом версията ти е 1.8.1, значи си изтеглил готов мод от цс-хлапе.инфо или някой друг подобен сайт, което означава, че ще имаш всякакви проблеми със сървъра. Изтегли си АМХХ от официалния сайт. Версия 1.8.1 не се поддържа от над 10 години.

Потребителски аватар

BaDaZz17
Потребител
Потребител
Мнения: 5
Регистриран: 06 фев 2019, 18:31

OciXCrom's Custom Shop + API

Мнение от BaDaZz17 » 08 фев 2019, 02:13

Добре а да питам, с старата версия нямах проблем. Добавих новата и след рескане на сървъра, като напишеш шоп, ми дава, че не съществуват предмети, а то реално си има базовите и на тяхно място пише:
[armor ML_NOTFOUND: CS]
ML_NOTFOUND: CS: +100 Armor Points
ML_NOTFOUND: CS: 100
ML_NOTFOUND: CS: 8
ML_NOTFOUND: CS: items/ammopickup2.wav
Amount: 100
Това само става в ини файла за предметите.

Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5110
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 59 пъти
Получена благодарност: 491 пъти
Години: 21
Контакти:

OciXCrom's Custom Shop + API

Мнение от OciXCrom TM » 08 фев 2019, 11:11

Дали си добавил всички нужни файлове, особено lang файловете? Опитай да сложиш всичко отново. Ако не става, просто обнови си АМХХ-а. 1.8.1 версия не се поддържа и не знам как изобщо си успял да подкараш плъгина на нея.

Потребителски аватар

iv69
Потребител
Потребител
Мнения: 300
Регистриран: 17 мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 80 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

OciXCrom's Custom Shop + API

Мнение от iv69 » 14 апр 2019, 15:41

изписва ми в конзолата :
Warning: Unable to open sound/misc/bipbip.wav for transfer
Warning: Unable to open sound/misc/stinger12.wav for transfer

оправих се... нямах някакви звуци...

Потребителски аватар

iv69
Потребител
Потребител
Мнения: 300
Регистриран: 17 мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 80 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

OciXCrom's Custom Shop + API

Мнение от iv69 » 15 апр 2019, 11:51

Имам проблем със "точковата система" в плъгина. Ползвам плъгина в respawn ,но с включен ff-плъгин, с удоволствие бих ползвал и точковата система, но плъгина не дава точки за убийство на играч от собствения отбор. Оцикс моля те, когато имаш време , коригирай ако може това. Благодаря.
Последна промяна от stambeto2006 TM® на 15 апр 2019, 11:56, променено общо 1 път.

Потребителски аватар

iv69
Потребител
Потребител
Мнения: 300
Регистриран: 17 мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 80 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

OciXCrom's Custom Shop + API

Мнение от iv69 » 15 апр 2019, 12:10

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последна промяна от stambeto2006 TM® на 15 апр 2019, 12:21, променено общо 1 път.
Причина: Още колко коментара мислиш да напишеш един след друг? Има си правила, които трябва да ги спазваш!

Потребителски аватар

iv69
Потребител
Потребител
Мнения: 300
Регистриран: 17 мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 80 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

OciXCrom's Custom Shop + API

Мнение от iv69 » 16 апр 2019, 11:41

Търсих в кода, но не мога да открия и разбера на кой флаг са правата за Администраторските команди към плъгина? Искам да ги сложа на флаг "l"- access to amx_rcon command and rcon_password cvar, но не знам как какво и на кой ред да променя? Ще ми обясни ли някой ?
Благодаря !

Потребителски аватар

JackEyedJones
Потребител
Потребител
Мнения: 166
Регистриран: 10 сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 29 пъти
Години: 25
Контакти:

OciXCrom's Custom Shop + API

Мнение от JackEyedJones » 16 апр 2019, 11:55

Настройката се намира в include папката, файла cshopsettings :hooray:
За желания от теб флаг, ADMIN_RCON.
Прикачени файлове
Screenshot_77.jpg
Screenshot_77.jpg (198.39 KиБ) Видяна 110 пъти
Screenshot_77.jpg
Screenshot_77.jpg (198.39 KиБ) Видяна 110 пъти

Потребителски аватар

iv69
Потребител
Потребител
Мнения: 300
Регистриран: 17 мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 80 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

OciXCrom's Custom Shop + API

Мнение от iv69 » 16 апр 2019, 12:40

JackEyedJones написа:
16 апр 2019, 11:55
Настройката се намира в include папката, файла cshopsettings :hooray:
За желания от теб флаг, ADMIN_RCON.
Благодаря. Намерих и го оправих ! :)

А ще може ли, още една екстра:

Не знам , дали може или не и как но ми се иска да добавя към магазина този плъгин със модел за дийгъл като съб-плъгин за golden-deagle, но изобщо не разбирам как да се оправям с API и тям подобни.... Можеш ли да ми преправиш кода със запазени всички настройки в него, с които да мога да го добавя в "магазина" ? А ето кода:

Код: Избери всички

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>

#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
#define PLUGIN "Golden Deagle"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "alicx"


new DEAGLE_V_MODEL[64] = "models/v_golden_deagle.mdl"
new DEAGLE_P_MODEL[64] = "models/p_golden_deagle.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_cost, cvar_bullets, cvar_keepdeagle, cvar_zoom_type;

new bool:g_HasDeagle[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new g_ZoomDist[ 33 ] = 0
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_deagle = ((1<<CSW_DEAGLE))


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	// The Cvars //
	cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldendeagle_dmg_multiplier", "5")
	cvar_custommodel = register_cvar("goldendeagle_custom_model", "1")
	cvar_goldbullets = register_cvar("goldendeagle_gold_bullets", "1")
	cvar_cost = register_cvar("goldendeagle_cost", "4000")
	cvar_bullets = register_cvar("goldendeagle_bullets", "200")
	cvar_keepdeagle = register_cvar("goldendeagle_keep", "1")
	cvar_zoom_type = register_cvar("goldendeagle_zoom_type", "4")

	
	// Register The Buy Cmd
	register_clcmd("say /goldendeagle", "CmdBuyDeagle")
	register_clcmd("say_team /goldendeagle", "CmdBuyDeagle")
	register_concmd("amx_goldendeagle", "CmdGiveDeagle", ADMIN_BAN, "<name>")

	//Death Msg
	register_event("DeathMsg", "Death", "a")
	
	// Weapon Pick Up
	register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
	
	// Current Weapon Event
	register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
	
	// Ham TakeDamage
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
	register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart")
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(DEAGLE_V_MODEL)
	precache_model(DEAGLE_P_MODEL)
	m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
	precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public client_connect(id)
{
	g_HasDeagle[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
	g_HasDeagle[id] = false
}

public Death()
{
	g_HasDeagle[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
    if( !is_user_alive( id ) )
        return;
        
    if( get_pcvar_num( cvar_keepdeagle ) )
    {
        if( user_has_weapon( id, CSW_DEAGLE ) )
        {
            g_HasDeagle[id] = true
        }
        else {
            g_HasDeagle[id] = false;
        }
    }
    else {
        g_HasDeagle[id] = false;
    }
}

public checkModel(id)
{
	if ( !g_HasDeagle[id] )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new szWeapID = read_data(2)
	
	if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, DEAGLE_V_MODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEAGLE_P_MODEL)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}


public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
	if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[attacker] )
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
	}
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
    if( !is_user_alive( id ) ) 
        return PLUGIN_HANDLED
    
    if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
    {
        new szClip, szAmmo
        new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
        
        if( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] && !g_hasZoom[ id ] )
        {
            golden_deagle_zoom( id, get_pcvar_num( cvar_zoom_type ) )
        }
        else if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] && g_hasZoom[id])
        {
            g_hasZoom[ id ] = false
            cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 1 )
        }      
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public make_tracer(id)
{
	if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
	{
		new clip,ammo
		new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
		new pteam[16]
		
		get_user_team(id, pteam, 15)
		
		if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_DEAGLE) && g_HasDeagle[id]) 
		{
			new vec1[3], vec2[3]
			get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
			get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
			
			
			//BEAMENTPOINTS
			message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
			write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
			write_coord(vec1[0])
			write_coord(vec1[1])
			write_coord(vec1[2])
			write_coord(vec2[0])
			write_coord(vec2[1])
			write_coord(vec2[2])
			write_short( m_spriteTexture )
			write_byte(1) // framestart
			write_byte(5) // framerate
			write_byte(2) // life
			write_byte(10) // width
			write_byte(0) // noise
			write_byte( 255 )     // r, g, b
			write_byte( 215 )       // r, g, b
			write_byte( 0 )       // r, g, b
			write_byte(200) // brightness
			write_byte(150) // speed
			message_end()
		}
		
		bullets[id] = clip
	}
	
}

public CmdBuyDeagle(id)
{
	if ( !is_user_alive(id) )
	{
		client_print(id,print_chat, "[AMXX] To buy golden Deagle You need to be alive!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	new money = cs_get_user_money(id)
	
	if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost) && get_pcvar_num(cvar_bullets)) 
	{
		cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
		give_item(id, "weapon_deagle")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, get_pcvar_num(cvar_bullets))
		g_HasDeagle[id] = true
	}
	
	else
	{
		client_print(id, print_chat, "[AMXX] You dont hav enough money to buy Golden Deagle. Cost $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGiveDeagle(id,level,cid)
{
	if (!cmd_access(id,level,cid,2))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new arg[32];
	read_argv(1,arg,31);
	
	new player = cmd_target(id,arg,7);
	if (!player) 
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	new name[32];
	get_user_name(player,name,31);
	
	give_item(player, "weapon_deagle")
	g_HasDeagle[player] = true
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id) 
{
	new weapons[32], num
	get_user_weapons(id, weapons, num)
	for (new i = 0; i < num; i++) {
		if (Wep_deagle & (1<<weapons[i])) 
		{
			static wname[32]
			get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
			engclient_cmd(id, "drop", wname)
		}
	}
}

stock golden_deagle_zoom( id, type )
{
    g_hasZoom[ id ] = true;
    switch( type )
    {
        case 0: cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 1 )
        case 1: cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
        case 2:
        {
            cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
            emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
        }
        case 3:
        {
            cs_set_user_zoom( id, CS_SET_SECOND_ZOOM, 1 )
            emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
        }
        case 4:
        {
            g_ZoomDist[ id ]++
            g_hasZoom[ id ] = false;
            switch( g_ZoomDist[ id ] )
            {
                case 1: cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
                case 2: 
                {
                    cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
                    emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
                }
                case 3: 
                {
                    cs_set_user_zoom( id, CS_SET_SECOND_ZOOM, 1 )
                    emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
                }
                case 4: 
                {
                    g_ZoomDist[ id ] = 0;
                    cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 1 )
                }
            }
        }
    }
}
Благодаря !

Потребителски аватар

JackEyedJones
Потребител
Потребител
Мнения: 166
Регистриран: 10 сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 29 пъти
Години: 25
Контакти:

OciXCrom's Custom Shop + API

Мнение от JackEyedJones » 16 апр 2019, 17:17

Ако автора на плъгина OcixCrom се заеме да добави поправки по кода и да го преправи окей, но аз не обещавам понеже нямам лаптопа наоколо и няма да стане скоро.

Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5110
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 59 пъти
Получена благодарност: 491 пъти
Години: 21
Контакти:

OciXCrom's Custom Shop + API

Мнение от OciXCrom TM » 16 апр 2019, 20:30

Код: Избери всички

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <customshop>

#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
#define PLUGIN "Golden Deagle"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "alicx"


new DEAGLE_V_MODEL[64] = "models/v_golden_deagle.mdl"
new DEAGLE_P_MODEL[64] = "models/p_golden_deagle.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_cost, cvar_bullets, cvar_keepdeagle, cvar_zoom_type;

new bool:g_HasDeagle[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new g_ZoomDist[ 33 ] = 0
new bullets[ 33 ]
new g_iDeagleItem

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_deagle = ((1<<CSW_DEAGLE))


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	// The Cvars //
	cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldendeagle_dmg_multiplier", "5")
	cvar_custommodel = register_cvar("goldendeagle_custom_model", "1")
	cvar_goldbullets = register_cvar("goldendeagle_gold_bullets", "1")
	cvar_cost = register_cvar("goldendeagle_cost", "4000")
	cvar_bullets = register_cvar("goldendeagle_bullets", "200")
	cvar_keepdeagle = register_cvar("goldendeagle_keep", "1")
	cvar_zoom_type = register_cvar("goldendeagle_zoom_type", "4")


	// Register The Buy Cmd
	register_concmd("amx_goldendeagle", "CmdGiveDeagle", ADMIN_BAN, "<name>")

	//Death Msg
	register_event("DeathMsg", "Death", "a")

	// Weapon Pick Up
	register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")

	// Current Weapon Event
	register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")

	// Ham TakeDamage
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
	register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart")
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(DEAGLE_V_MODEL)
	precache_model(DEAGLE_P_MODEL)
	m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
	precache_sound("weapons/zoom.wav")
	g_iDeagleItem = cshop_register_item("golden_deagle", "Golden Deagle", get_pcvar_num(cvar_cost))
}

public cshop_item_removed(id, iItem)
{
	if(iItem == g_iDeagleItem)
	{
		g_HasDeagle[id] = false
	}
}

public client_connect(id)
{
	g_HasDeagle[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
	g_HasDeagle[id] = false
}

public Death()
{
	g_HasDeagle[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
    if( !is_user_alive( id ) )
        return;

    if( get_pcvar_num( cvar_keepdeagle ) )
    {
        if( user_has_weapon( id, CSW_DEAGLE ) )
        {
            g_HasDeagle[id] = true
        }
        else {
            g_HasDeagle[id] = false;
        }
    }
    else {
        g_HasDeagle[id] = false;
    }
}

public checkModel(id)
{
	if ( !g_HasDeagle[id] )
		return PLUGIN_HANDLED

	new szWeapID = read_data(2)

	if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, DEAGLE_V_MODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEAGLE_P_MODEL)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}


public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
	if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[attacker] )
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
	}
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
    if( !is_user_alive( id ) )
        return PLUGIN_HANDLED

    if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
    {
        new szClip, szAmmo
        new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )

        if( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] && !g_hasZoom[ id ] )
        {
            golden_deagle_zoom( id, get_pcvar_num( cvar_zoom_type ) )
        }
        else if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] && g_hasZoom[id])
        {
            g_hasZoom[ id ] = false
            cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 1 )
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public make_tracer(id)
{
	if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
	{
		new clip,ammo
		new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
		new pteam[16]

		get_user_team(id, pteam, 15)

		if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_DEAGLE) && g_HasDeagle[id])
		{
			new vec1[3], vec2[3]
			get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
			get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)


			//BEAMENTPOINTS
			message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
			write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
			write_coord(vec1[0])
			write_coord(vec1[1])
			write_coord(vec1[2])
			write_coord(vec2[0])
			write_coord(vec2[1])
			write_coord(vec2[2])
			write_short( m_spriteTexture )
			write_byte(1) // framestart
			write_byte(5) // framerate
			write_byte(2) // life
			write_byte(10) // width
			write_byte(0) // noise
			write_byte( 255 )     // r, g, b
			write_byte( 215 )       // r, g, b
			write_byte( 0 )       // r, g, b
			write_byte(200) // brightness
			write_byte(150) // speed
			message_end()
		}

		bullets[id] = clip
	}

}

public cshop_item_selected(id, iItem)
{
	if( iItem != g_iDeagleItem )
	{
		return BUY_ITEM
	}

	if ( !is_user_alive(id) )
	{
		client_print(id,print_chat, "[AMXX] To buy golden Deagle You need to be alive!")
		return DONT_BUY
	}

	if (get_pcvar_num(cvar_bullets))
	{
		give_item(id, "weapon_deagle")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, get_pcvar_num(cvar_bullets))
		g_HasDeagle[id] = true
	}

	return BUY_ITEM
}

public CmdGiveDeagle(id,level,cid)
{
	if (!cmd_access(id,level,cid,2))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new arg[32];
	read_argv(1,arg,31);

	new player = cmd_target(id,arg,7);
	if (!player)
		return PLUGIN_HANDLED;

	new name[32];
	get_user_name(player,name,31);

	give_item(player, "weapon_deagle")
	g_HasDeagle[player] = true

	return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id)
{
	new weapons[32], num
	get_user_weapons(id, weapons, num)
	for (new i = 0; i < num; i++) {
		if (Wep_deagle & (1<<weapons[i]))
		{
			static wname[32]
			get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
			engclient_cmd(id, "drop", wname)
		}
	}
}

stock golden_deagle_zoom( id, type )
{
    g_hasZoom[ id ] = true;
    switch( type )
    {
        case 0: cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 1 )
        case 1: cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
        case 2:
        {
            cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
            emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
        }
        case 3:
        {
            cs_set_user_zoom( id, CS_SET_SECOND_ZOOM, 1 )
            emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
        }
        case 4:
        {
            g_ZoomDist[ id ]++
            g_hasZoom[ id ] = false;
            switch( g_ZoomDist[ id ] )
            {
                case 1: cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
                case 2:
                {
                    cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
                    emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
                }
                case 3:
                {
                    cs_set_user_zoom( id, CS_SET_SECOND_ZOOM, 1 )
                    emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
                }
                case 4:
                {
                    g_ZoomDist[ id ] = 0;
                    cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 1 )
                }
            }
        }
    }
}

Отговори

Върни се в “Одобрени плъгини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта