Най-добрият по рода си плъгин, с който имате цялостна контрола върху чата. Плъгинът ви позволява да добавяте администраторски префикси, префикси по име/IP/SteamID, различен цвят на чата за всеки играч, оцветено име, да промените префиксите на отборите, префиксите на мъртвите и живите играчи, да добавите град и държава на играча, IP и SteamID в чата, точен час и дата, да запишете всяко съобщение в лог файл и един куп други неща!
☄ Информация
В архива ще намерите два плъгина. Първият (crx_chatmanager) е главният плъгин, а вторият (crx_chatmanager_toggle) съдържа командата /cm, която отваря меню от което можете да включите/изключите вашия префикс, цвят на чата и специалното име. Няма нужда да добавяте втория плъгин ако не искате играчите да имат достъп до подобни настройки.
☄ Команди
Единствената команда добавена в главния плъгин е командата cm_reload, с която веднага можете да презаредите конфигурационния файл.
☄ Главни настройки
Главните настройки се намират в раздела [Main Settings] във файла configs/ChatManager.ini.
ALL_CHAT -- ако е сложено на 1, всички играчи ще могат да виждат всички чатове независимо дали са живи или мъртви, обаче няма да могат да виждат чуждите отборни чатове; ако е сложено 2, ще могат да виждат и всички отборни чатове
ADMIN_LISTEN_FLAGS -- хората с този флаг (или флагове) ще виждат всички чатове по всяко време
BLOCK_FIRST_SYMBOLS -- съобщенията започващи с тези символи няма да се показват в чата (чрез тази настройка лесно можете да скриете съобщенията започващи с "/")
DEAD_PREFIX -- префиксът, който ще се показва при мъртвите играчи (*DEAD*)
ALIVE_PREFIX -- префиксът, който ще се показва при живите играчи (може да го оставите празно)
TEAM_PREFIX_T -- (Terrorist) префиксът
TEAM_PREFIX_CT -- (Counter-Terrorist) префиксът
TEAM_PREFIX_SPEC -- (Spectator) префиксът
ERROR_TEXT -- какво да се показва при невалидна стойност от geoip
FORMAT_TIME -- начин на показване на времето при ползане на %time% (повече информация тук)
CHAT_LOG_FILE -- в кой файл да се логват чат съобщенията; ако полето е празно, логовете ще бъдат изключени
CHAT_LOG_SAY_FORMAT -- форматът който ще се ползва при логване на съобщения в общия чат
CHAT_LOG_TEAM_FORMAT -- форматът който ще се ползва при логване на съобщения в отборния чат
SAY_SOUND -- тук можете да сложите звук, който ще се чува при изпращане на съобщение в общия чат
SAY_TEAM_SOUND -- тук можете да сложите звук, който ще се чува при изпращане на съобщение в отборния чат
☄ Добавяне на префикси, цвят на чата и цветни имена
Тези неща се добавят в разделите [Admin Prefixes], [Chat Colors] и [Name Customization].
Смятам, че имената са достатъчно ясни и няма нужда от допълнителна информация.
В самия .ini файл са предоставени примери и е предоставен синтаксис.
Нов префикс, цвят или име се добавя на нов ред в съответния раздел.
Добавянето на префикс, цвят на чата и останали неща може да стане според флаг/флагове, име на играча, ИП адрес и прочие.
В списъка по-долу ще намерите всички видове данни които може да се ползват при задаването на екстра.
flag -- добавя екстрата ако играчът има всички флагове въведени в полето "info"
anyflag -- добавя екстрата ако играчът има поне един от флаговете въведени в полето "info"
name -- добавя екстрата ако името на играча е еднакво на това въведено в полето "info"
ip -- добавя екстрата ако ИП адресът на играча е еднакъв на този въведен в полето "info"
steam -- добавя екстрата ако SteamID-то на играча е еднакво на това въведено в полето "info"
noprefix -- добавя екстрата ако играчът няма зададен префикс
Ако примерно напишете "flag" "mnop" "[VIP]", играчите които имат флаговете "mnop" ще получат префикса [VIP].
Ако даден играч покрива изискванията за повече от един префикс/цвят/име, ще получи този, който е най-отгоре в списъка.
☄ Създаване на формати
Форматите определят по какъв начин ще изглежда чатът. Можете да зададете различен формат за всеки един играч в раздела [User Formats], обаче първо трябва да го създадете в раздела [Format Definitions]. Може да ползвате следните заместители при създаването на формати:
$admin_prefix$ -- администраторският префикс зададен в раздела [Admin Prefixes]
$dead_prefix$ -- *DEAD* префиксът (и този за живите, ако е зададен такъв)
$team$ -- отбора на играча
$name$ -- истинското име на играча
$custom_name$ -- името на играча зададено в раздела [Name Customization]
$ip$ -- ИП адресът на играча
$steam$ -- SteamID-то на играча
$userid$ -- userid-то на играча
$chat_color$ -- цвята на чата зададен в раздела [Chat Colors]
$message$ -- написаното съобщение
$time$ -- точен час/точна дата
Можете да ползвате и следните, обаче тъй като те са изключени по подразбиране, трябва да ги включите от .sma файла. За да включите даден заместител, премахвате "//" от реда съдържащ #define в началото на кода, след което компилирате плъгина отново.
Здравейте, предлагам на новата версия да могат да се добавят префикси не само по флагове, а и по SteamID, IP и nickname, както при плъгина на москвича.
L 09/08/2017 - 14:52:11: [CSTRIKE] Invalid player 1
L 09/08/2017 - 14:52:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "crx_chatmanager.amxx")
L 09/08/2017 - 14:52:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
L 09/08/2017 - 14:52:11: [AMXX] [0] crx_chatmanager.sma::Hook_Say (line 188)
Ще се радвам също ако добавиш префикс за стеам юзърите - [STEAM]
П.С Дори при отметката "Запомни ме" трябва да се логвам и с доста зор пуснах този пост. (изчистих си бисквитките)
My body is like breakfast, lunch, and dinner. I don't think about it, I just have it.
- Arnold Schwarzenegger
Няма логика да изкарва тази грешка при нормално ползване. Да не би да имаш някакви ботове или пък ползваш "say" чрез сървърната конзола или ркон? Не мога да добавям steam-only неща по плъгините заради правила по други сайтове. Можеш да добавиш някакъв флаг на всички steam потребители и да добавиш префикса на него.
Явно не си ги изчистил както трябва щом още имаш този проблем. Отдавна е оправен.
Най-добър вариант (и полезен за много други плъгини) е AMXX да добавят forward, който ще се изисква при промяна на флаговете. За друг не се сещам, освен повтарящ се task, което не ми изглежда удачно. Иначе съм добавил функция cm_update_player_data(id), с която може да се "рефрешнат" нещата веднага.