Simple Spawn Protection

Одобрените от нас плъгини. Моля, докладвайте ако забележите бъг с някой от плъгините в този раздел.
Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 4972
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 445 пъти
Години: 21
Контакти:

Simple Spawn Protection

Мнение от OciXCrom TM » 28 яну 2017, 21:01

Изображение

Simple Spawn Protection
Описание
  • Забранява на играчите да ви стрелят в първите Х секунди от прераждането ви.
Списък с кварове
  • sp_time "1.0" -- колко секунди да трае защитата.
  • sp_glow_t "255 0 0" -- цвят за терористите.
  • sp_glow_ct "0 0 255" -- цвят за контра-терористите.
  • sp_glow_spec "255 255 255" -- цвят за спектаторите.
Допълнителна информация и линк за теглене

Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар

NORTHSIDE INFERNAL
Потребител
Потребител
Мнения: 43
Регистриран: 10 яну 2017, 22:28
Местоположение: /rs
Години: 87
Контакти:

Re: Simple Spawn Protection

Мнение от NORTHSIDE INFERNAL » 28 яну 2017, 21:14

Супер е пробвах го. :tnx:
Изображение

Потребителски аватар

cs_4ever CSPORTAL
Потребител
Потребител
Мнения: 301
Регистриран: 10 окт 2016, 23:08
Местоположение: България , София , Дианабад
Години: 22
Контакти:

Re: Simple Spawn Protection

Мнение от cs_4ever CSPORTAL » 02 фев 2017, 11:06

Много готино , бачка всичко точно . Доволен съм

Потребителски аватар

MF1 CS-BG
Потребител
Потребител
Мнения: 300
Регистриран: 12 окт 2016, 21:15
Местоположение: Varna
Получена благодарност: 3 пъти
Контакти:

Re: Simple Spawn Protection

Мнение от MF1 CS-BG » 02 фев 2017, 12:10

Само на мен ли не ми отваря линка ?
The Best Zombie BaseBuilder server in Bulgaria is online again ! Join now.
93.123.18.54:27018 :bg:

Потребителски аватар

JustInCase AMXX
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 559
Регистриран: 14 окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

Re: Simple Spawn Protection

Мнение от JustInCase AMXX » 02 фев 2017, 12:13

Information

Update in progress.

Явно ще има значителен ъпдейт скоро.

Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 4972
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 445 пъти
Години: 21
Контакти:

Simple Spawn Protection

Мнение от OciXCrom TM » 02 фев 2017, 14:50

Линкът за теглене е от iPlay, а целият сайт подлежи на ъпдейти тия дни. В момента се отваря, ако имаш проблеми изчисти си бисквитките на браузъра. Ще го кача и тук за всеки случай.

Потребителски аватар

TheRedShoko ReShoko
Модератор
Модератор
Мнения: 990
Регистриран: 06 окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 53 пъти

Simple Spawn Protection

Мнение от TheRedShoko ReShoko » 18 яну 2018, 15:25

Във функцията за премахване на spawn protection-а трябва да се добави проверка дали играча е жив. Може по време на protection-а играчът да излезе от сървъра или да бъде slay-нат и ще хвърли грешка.

Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 4972
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 445 пъти
Години: 21
Контакти:

Simple Spawn Protection

Мнение от OciXCrom TM » 18 яну 2018, 20:58

Мне. set_user_rendering може да се ползва и върху мъртви играчи. Ако добавя проверка, glow-ът няма да се премахне ако играчът умре по време на spawn protection.

Потребителски аватар

TheRedShoko ReShoko
Модератор
Модератор
Мнения: 990
Регистриран: 06 окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 53 пъти

Simple Spawn Protection

Мнение от TheRedShoko ReShoko » 18 яну 2018, 21:54

И ще се зададе при следващия spawn. Ако не за is_user_alive, добави за is_user_connected, за да не хвърля грешка.

Потребителски аватар

Devil_In_I LoveC++
Потребител
Потребител
Мнения: 39
Регистриран: 16 дек 2017, 12:17
Местоположение: Тук, там

Simple Spawn Protection

Мнение от Devil_In_I LoveC++ » 18 яну 2018, 21:57

OciXCrom™ написа:
18 яну 2018, 20:58
Мне. set_user_rendering може да се ползва и върху мъртви играчи. Ако добавя проверка, glow-ът няма да се премахне ако играчът умре по време на spawn protection.
Така е, няма дори да се запазят промените върху id-то по никакъв начин. Харесва ми идейката ти, бих искал да видя онзи античийт /който споменах/, направен от теб, ако имаш желанието.
(Просто на мен не ми се занимава, като цяло :), а вие се занимавате)
TheRedShoko написа:
18 яну 2018, 21:54
И ще се зададе при следващия spawn. Ако не за is_user_alive, добави за is_user_connected, за да не хвърля грешка.
Рендъра се задава по всяко време върху дадено entity, така или иначе дори и да беше вярно това че ще в следващия спаун ще се изкл., веднага пак идва новият цветен рендър. (точно този "Рендърър" отговаря за bones и hitboxes, ако беше да става "при спаун", то хората щяха да се "раждат" на мапа с някаква "idle" извита форма, след това един след друг щяха да се оправят) За грешка иначе не знам, не би трябвало да има.
___________________________________________________666

_____________________________________________.__Roses are dead,
________________________________________________violets are few,
______________________________________________the person you love,
___________________________________________Never thinks of you!

Отговори

Върни се в “Одобрени плъгини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост