Автор: VeCo
Версия: 1.1
Описание: В определена част на деня, играчите ще получават допълнителни убийства (фрагове).
CVARs:
hfh_bonus 1 - колко допълнителни убийства (фрагове) да се дават по време на "веселия час"
hfh_start 0 - в колко часа да започва "веселия час" (от 0 до 24)
hfh_end 6 - в колко часа да свършва "веселия час" (от 0 до 24)
Happy Frag Hour v1.1
-
Extreme
Извън линия - Администратор
- Мнения: 557
- Регистриран на: 05 Окт 2016, 20:53
- Се отблагодари: 127 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
- Обратна връзка:
Happy Frag Hour v1.1
–Човек вярва на това, което му се иска.
Адолф Хитлер.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Правила на форума
Правила при качване на плъгини
Адолф Хитлер.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Правила на форума
Правила при качване на плъгини
-
HD.Yordanov
Извън линия - Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19 Апр 2019, 16:07
Happy Frag Hour v1.1
Как мога да напиша на играчите да им изписва от колко до колко е този хапи хоуер на екрана
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1810
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 370 пъти
- Обратна връзка:
Happy Frag Hour v1.1
Тествай
Код за потвърждение: Избери целия код
/*
---------------------------------------------------------
# # # #=== ### ## #
# ## #=== # # # #
# # #=== ### ## #
---------------------------------------------------------
Happy Frag Hour 1.1
Special thanks to:
- n4tu : for the idea of the plugin.
- mrhellish : for the fix in v 1.1.
If you modify the code, please DO NOT change the author!
---------------------------------------------------------
Contacts:
e-mail: [email protected]
skype: veco_kn
---------------------------------------------------------
Changes log:
-> v 1.0 = First release!
-> v 1.1 = Fixed hour check code.
---------------------------------------------------------
Don't forget to visit http://www.amxmodxbg.org :)
---------------------------------------------------------
*/
#include <amxmodx>
#include <fun>
#define TASK_MESSAGE 908213
new cvar_hfh_start,cvar_hfh_end,cvar_hfh_bonus, is_hfh_start, g_iObject
public plugin_init() {
register_plugin("Happy Frag Hour", "1.1", "<VeCo>")
cvar_hfh_start = register_cvar("hfh_start","0")
cvar_hfh_end = register_cvar("hfh_end","6")
cvar_hfh_bonus = register_cvar("hfh_bonus","1")
register_event("DeathMsg","hook_death","a")
g_iObject = CreateHudSyncObj()
set_task(1.0, "hook_death", 0 + TASK_MESSAGE, _, _, "b")
}
public hook_death()
{
static hour_str[3],get_hour, killer,victim, get_start,get_end
get_time("%H",hour_str,2)
get_hour = str_to_num(hour_str)
get_start = get_pcvar_num(cvar_hfh_start)
get_end = get_pcvar_num(cvar_hfh_end)
if(get_start < get_end ? (get_start <= get_hour && get_hour < get_end) : (get_start <= get_hour || get_hour < get_end))
{
if(!is_hfh_start)
{
is_hfh_start = true
set_hudmessage ( 0, 255, 0, 0.06, 0.22, 0, 12 )
ShowSyncHudMsg ( 0, g_iObject, "%s - %s", get_pcvar_num(cvar_hfh_start), get_pcvar_num(cvar_hfh_end))
}
} else {
is_hfh_start = false
}
if(!is_hfh_start) return
killer = read_data(1)
victim = read_data(2)
if(!is_user_connected(killer) || get_user_team(killer) == get_user_team(victim)) return
set_user_frags(killer,get_user_frags(killer) + get_pcvar_num(cvar_hfh_bonus))
}
-
HD.Yordanov
Извън линия - Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19 Апр 2019, 16:07
Happy Frag Hour v1.1
Тествах го не тръгва изобщо дажеsummertime vibes написа: ↑21 Апр 2019, 00:01 ТествайКод за потвърждение: Избери целия код
/* --------------------------------------------------------- # # # #=== ### ## # # ## #=== # # # # # # #=== ### ## # --------------------------------------------------------- Happy Frag Hour 1.1 Special thanks to: - n4tu : for the idea of the plugin. - mrhellish : for the fix in v 1.1. If you modify the code, please DO NOT change the author! --------------------------------------------------------- Contacts: e-mail: [email protected] skype: veco_kn --------------------------------------------------------- Changes log: -> v 1.0 = First release! -> v 1.1 = Fixed hour check code. --------------------------------------------------------- Don't forget to visit http://www.amxmodxbg.org :) --------------------------------------------------------- */ #include <amxmodx> #include <fun> #define TASK_MESSAGE 908213 new cvar_hfh_start,cvar_hfh_end,cvar_hfh_bonus, is_hfh_start, g_iObject public plugin_init() { register_plugin("Happy Frag Hour", "1.1", "<VeCo>") cvar_hfh_start = register_cvar("hfh_start","0") cvar_hfh_end = register_cvar("hfh_end","6") cvar_hfh_bonus = register_cvar("hfh_bonus","1") register_event("DeathMsg","hook_death","a") g_iObject = CreateHudSyncObj() set_task(1.0, "hook_death", 0 + TASK_MESSAGE, _, _, "b") } public hook_death() { static hour_str[3],get_hour, killer,victim, get_start,get_end get_time("%H",hour_str,2) get_hour = str_to_num(hour_str) get_start = get_pcvar_num(cvar_hfh_start) get_end = get_pcvar_num(cvar_hfh_end) if(get_start < get_end ? (get_start <= get_hour && get_hour < get_end) : (get_start <= get_hour || get_hour < get_end)) { if(!is_hfh_start) { is_hfh_start = true set_hudmessage ( 0, 255, 0, 0.06, 0.22, 0, 12 ) ShowSyncHudMsg ( 0, g_iObject, "%s - %s", get_pcvar_num(cvar_hfh_start), get_pcvar_num(cvar_hfh_end)) } } else { is_hfh_start = false } if(!is_hfh_start) return killer = read_data(1) victim = read_data(2) if(!is_user_connected(killer) || get_user_team(killer) == get_user_team(victim)) return set_user_frags(killer,get_user_frags(killer) + get_pcvar_num(cvar_hfh_bonus)) }
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1810
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 370 пъти
- Обратна връзка:
Happy Frag Hour v1.1
Ама ти искаш да го показва само когато е активен happyhour-a или винаги, дори и да не е активен?
-
HD.Yordanov
Извън линия - Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19 Апр 2019, 16:07
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1810
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 370 пъти
- Обратна връзка:
Happy Frag Hour v1.1
Тествай
Код за потвърждение: Избери целия код
/*
---------------------------------------------------------
# # # #=== ### ## #
# ## #=== # # # #
# # #=== ### ## #
---------------------------------------------------------
Happy Frag Hour 1.1
Special thanks to:
- n4tu : for the idea of the plugin.
- mrhellish : for the fix in v 1.1.
If you modify the code, please DO NOT change the author!
---------------------------------------------------------
Contacts:
e-mail: [email protected]
skype: veco_kn
---------------------------------------------------------
Changes log:
-> v 1.0 = First release!
-> v 1.1 = Fixed hour check code.
---------------------------------------------------------
Don't forget to visit http://www.amxmodxbg.org :)
---------------------------------------------------------
*/
#include <amxmodx>
#include <fun>
new cvar_hfh_start,cvar_hfh_end,cvar_hfh_bonus, is_hfh_start
new g_szMessage[256], g_iObject
public plugin_init() {
register_plugin("Happy Frag Hour", "1.1", "<VeCo>")
cvar_hfh_start = register_cvar("hfh_start","0")
cvar_hfh_end = register_cvar("hfh_end","6")
cvar_hfh_bonus = register_cvar("hfh_bonus","1")
new iStart = get_cvar_num("hfh_start")
new iEnd = get_cvar_num("hfh_end")
g_iObject = CreateHudSyncObj()
if(is_happy_hour(iStart, iEnd))
{
formatex(g_szMessage, charsmax(g_szMessage), "Happy Hour^n%i.00 h - %i.00 h", iStart, iEnd)
set_task(1.0, "ShowMessage", .flags = "b")
}
register_event("DeathMsg","hook_death","a")
}
public ShowMessage()
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(0, g_iObject, g_szMessage)
}
public hook_death()
{
static hour_str[3],get_hour, killer,victim, get_start,get_end
get_time("%H",hour_str,2)
get_hour = str_to_num(hour_str)
get_start = get_pcvar_num(cvar_hfh_start)
get_end = get_pcvar_num(cvar_hfh_end)
if(get_start < get_end ? (get_start <= get_hour && get_hour < get_end) : (get_start <= get_hour || get_hour < get_end))
{
if(!is_hfh_start)
{
is_hfh_start = true
}
} else {
is_hfh_start = false
}
if(!is_hfh_start) return
killer = read_data(1)
victim = read_data(2)
if(!is_user_connected(killer) || get_user_team(killer) == get_user_team(victim)) return
set_user_frags(killer,get_user_frags(killer) + get_pcvar_num(cvar_hfh_bonus))
}
bool:is_happy_hour(const iStart, const iEnd)
{
static iHour; time(iHour)
return bool:(iStart < iEnd ? (iStart <= iHour < iEnd) : (iStart <= iHour || iHour < iEnd))
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 1315 Преглеждания
-
Последно мнение от Niklstr
-
- 1 Отговори
- 1615 Преглеждания
-
Последно мнение от Infamous2018
-
- 0 Отговори
- 1596 Преглеждания
-
Последно мнение от vini2001
-
- 8 Отговори
- 2618 Преглеждания
-
Последно мнение от MAXIPOOL
-
- 12 Отговори
- 3616 Преглеждания
-
Последно мнение от iv69
-
- 8 Отговори
- 3110 Преглеждания
-
Последно мнение от Niiicu
-
- 4 Отговори
- 1247 Преглеждания
-
Последно мнение от cgozzie
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта