OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Одобрените от нас плъгини. Моля, докладвайте ако забележите бъг с някой от плъгините в този раздел.
Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от iv69 » 22 Юни 2019, 23:18

ognqnchy написа: 22 Юни 2019, 19:54 Здравейте, забелязвам, че понякога съобщенията ги изписва на различен език. Например:

[CRXRanks] Sandru volvio a Nivel 2 [Learner]

А след минута примерно си го изписва на английски, каквито са моите настройки:

[CRXRanks] Sandru has reached Level 3 [KilleR]

Също така понякога изписва цветните части на съобщението със сиво, все едно играчът е спектатор, а той не е.
И аз ползвам ранксистемата, и на мен ми направи впечатление, че понякога изписва придобиване на нов ранк от някой играч на някои други езици, различни от английския който аз съм избрал да е, и които ги има и в RankSystem.txt, но предположих, че Крома го е направил така, че самия плъгин да "пуска" езика, от RankSystem.txt в общия чат - според това, кой какъв език е избрал в своя ЦС - според мен, ако самия играч иска ЦС-а да му е на руски или македонски, то и плъгина пуска чат-съобщението на съответния език... не знам дали изобщо е възможно това, но ... знае ли човек докъде се простират възможностите на Крома :) ??? :hooray: !!!

Добавено преди 17 минути 13 секунди:
OciXCrom написа: 18 Юни 2019, 14:48 @iv69 - може да се направи, ама повече работа е, тъй като трябва да се направи времето да се запазва при смяна на мапа. Мисля скоро да изработя отделен плъгин за времева статистика, който лесно мога да го свържа с този и няколко други плъгина.

Изображение
  • Добавена е настройка HUDINFO_POSITION_DEAD с която можете да зададете различна позицията за HUD информацията за мъртви играчи.
  • Ако настройката е празна или не съществува във файла, същата позиция ще се ползва и за живи, и мъртви играчи.
Значи, според мен чак такива екстри (или усложнения) като запазване на времето дори и при смяна на мапа не са необходими и ще се опитам да се аргументирам защо мисля така: Идеята ми за даване на XP, бе простичка: хората да запомнят, че получават и ще получават тези допълнителни XP-та но само ако играят непрекъснато в сървъра поне примерно: 30мин - за 30XP( сумата XP и времето кой как иска да си ги определя как да са), след като си получат тези 30 - за следващата премия те си решават според настроението им и играта им как им върви - да я дочакват ли или да си "лефтват"..... но да е простичко: играеш 30мин - имаш 30XP, играеш следващи 30мин- имаш пак премия, още 30- още една премия, или пък ако не си ги изиграл поредните цели 30 мин - нямаш нищо.....или излизаш, влизаш -и си започваш пак начисто..... Мисля, че е напълно достатъчно и справедливо и за играчи и за "босовете" на сървърите такъв един малко по-обикновен събплъгин ??? Предполагам , де , може ако иска някой да даде мнение , ако е заинтересуван от тази идея, дали е достатъчно добра ?

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от OciXCrom » 23 Юни 2019, 00:34

@ognqnchy - прав си, направил съм грешка. Съобщението трябва да се покаже в езика на играча, за всеки отделно. Оправих бъга и качих новата версия. Обнови само crx_ranksystem.sma.

@iv69 - имам предвид когато картата се смени, времето ще се рестартира. Примерно играеш 15 минути, сменя се картата, продължаваш да играеш още 15 и няма да получиш бонус за 30 минути в сървъра. Даже и времетраенето на мапа може да е по-малко от 30 минути.

Аватар
Halu
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 50
Регистриран на: 06 Апр 2019, 17:11
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 8 пъти

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от Halu » 23 Юни 2019, 12:47

iv69 написа: 22 Юни 2019, 23:18
ognqnchy написа: 22 Юни 2019, 19:54 Здравейте, забелязвам, че понякога съобщенията ги изписва на различен език. Например:

[CRXRanks] Sandru volvio a Nivel 2 [Learner]

А след минута примерно си го изписва на английски, каквито са моите настройки:

[CRXRanks] Sandru has reached Level 3 [KilleR]

Също така понякога изписва цветните части на съобщението със сиво, все едно играчът е спектатор, а той не е.
И аз ползвам ранксистемата, и на мен ми направи впечатление, че понякога изписва придобиване на нов ранк от някой играч на някои други езици, различни от английския който аз съм избрал да е, и които ги има и в RankSystem.txt, но предположих, че Крома го е направил така, че самия плъгин да "пуска" езика, от RankSystem.txt в общия чат - според това, кой какъв език е избрал в своя ЦС - според мен, ако самия играч иска ЦС-а да му е на руски или македонски, то и плъгина пуска чат-съобщението на съответния език... не знам дали изобщо е възможно това, но ... знае ли човек докъде се простират възможностите на Крома :) ??? :hooray: !!!

Добавено преди 17 минути 13 секунди:
OciXCrom написа: 18 Юни 2019, 14:48 @iv69 - може да се направи, ама повече работа е, тъй като трябва да се направи времето да се запазва при смяна на мапа. Мисля скоро да изработя отделен плъгин за времева статистика, който лесно мога да го свържа с този и няколко други плъгина.

Изображение
  • Добавена е настройка HUDINFO_POSITION_DEAD с която можете да зададете различна позицията за HUD информацията за мъртви играчи.
  • Ако настройката е празна или не съществува във файла, същата позиция ще се ползва и за живи, и мъртви играчи.
Значи, според мен чак такива екстри (или усложнения) като запазване на времето дори и при смяна на мапа не са необходими и ще се опитам да се аргументирам защо мисля така: Идеята ми за даване на XP, бе простичка: хората да запомнят, че получават и ще получават тези допълнителни XP-та но само ако играят непрекъснато в сървъра поне примерно: 30мин - за 30XP( сумата XP и времето кой как иска да си ги определя как да са), след като си получат тези 30 - за следващата премия те си решават според настроението им и играта им как им върви - да я дочакват ли или да си "лефтват"..... но да е простичко: играеш 30мин - имаш 30XP, играеш следващи 30мин- имаш пак премия, още 30- още една премия, или пък ако не си ги изиграл поредните цели 30 мин - нямаш нищо.....или излизаш, влизаш -и си започваш пак начисто..... Мисля, че е напълно достатъчно и справедливо и за играчи и за "босовете" на сървърите такъв един малко по-обикновен събплъгин ??? Предполагам , де , може ако иска някой да даде мнение , ако е заинтересуван от тази идея, дали е достатъчно добра ?
Пич , това не ти е Zombie Plague/Escape/Basebuilder. Безмислено е за нормалните модове , дори да са респаун. Че за какво иначе ще играят хората? Какъв ще им е стимула?

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от iv69 » 23 Юни 2019, 13:51

Halu написа: 23 Юни 2019, 12:47
iv69 написа: 22 Юни 2019, 23:18
ognqnchy написа: 22 Юни 2019, 19:54 Здравейте, забелязвам, че понякога съобщенията ги изписва на различен език. Например:

[CRXRanks] Sandru volvio a Nivel 2 [Learner]

А след минута примерно си го изписва на английски, каквито са моите настройки:

[CRXRanks] Sandru has reached Level 3 [KilleR]

Също така понякога изписва цветните части на съобщението със сиво, все едно играчът е спектатор, а той не е.
И аз ползвам ранксистемата, и на мен ми направи впечатление, че понякога изписва придобиване на нов ранк от някой играч на някои други езици, различни от английския който аз съм избрал да е, и които ги има и в RankSystem.txt, но предположих, че Крома го е направил така, че самия плъгин да "пуска" езика, от RankSystem.txt в общия чат - според това, кой какъв език е избрал в своя ЦС - според мен, ако самия играч иска ЦС-а да му е на руски или македонски, то и плъгина пуска чат-съобщението на съответния език... не знам дали изобщо е възможно това, но ... знае ли човек докъде се простират възможностите на Крома :) ??? :hooray: !!!

Добавено преди 17 минути 13 секунди:
OciXCrom написа: 18 Юни 2019, 14:48 @iv69 - може да се направи, ама повече работа е, тъй като трябва да се направи времето да се запазва при смяна на мапа. Мисля скоро да изработя отделен плъгин за времева статистика, който лесно мога да го свържа с този и няколко други плъгина.

Изображение
  • Добавена е настройка HUDINFO_POSITION_DEAD с която можете да зададете различна позицията за HUD информацията за мъртви играчи.
  • Ако настройката е празна или не съществува във файла, същата позиция ще се ползва и за живи, и мъртви играчи.
Значи, според мен чак такива екстри (или усложнения) като запазване на времето дори и при смяна на мапа не са необходими и ще се опитам да се аргументирам защо мисля така: Идеята ми за даване на XP, бе простичка: хората да запомнят, че получават и ще получават тези допълнителни XP-та но само ако играят непрекъснато в сървъра поне примерно: 30мин - за 30XP( сумата XP и времето кой как иска да си ги определя как да са), след като си получат тези 30 - за следващата премия те си решават според настроението им и играта им как им върви - да я дочакват ли или да си "лефтват"..... но да е простичко: играеш 30мин - имаш 30XP, играеш следващи 30мин- имаш пак премия, още 30- още една премия, или пък ако не си ги изиграл поредните цели 30 мин - нямаш нищо.....или излизаш, влизаш -и си започваш пак начисто..... Мисля, че е напълно достатъчно и справедливо и за играчи и за "босовете" на сървърите такъв един малко по-обикновен събплъгин ??? Предполагам , де , може ако иска някой да даде мнение , ако е заинтересуван от тази идея, дали е достатъчно добра ?
Пич , това не ти е Zombie Plague/Escape/Basebuilder. Безмислено е за нормалните модове , дори да са респаун. Че за какво иначе ще играят хората? Какъв ще им е стимула?
Не разбрах добре каква точно е връзката в случая на "...Zombie Plague/Escape/Basebuilder..." със темата и моето мнение ? Би ли пояснил точно какво искаше да кажеш, че мисълта ти е много сложна( за моите скромни мисловни процеси), да не говорим пък за "...нормалните модове , дори да са респаун.."- това изобщо не го проумях, а поне 7-8 пъти го препрочетох!!! Едно смислено изречение накрая успях да разбера, но не мисля, че е необходимо пак да повтарям, в ония 8-реда по-нагоре е описано ясно и доста подробно каква ми е идеята и къде точно ще да е "стимула"............. Но, все пак благодаря за "отзива" и мнението по въпроса :) Ти си :hooray: !

Аватар
Halu
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 50
Регистриран на: 06 Апр 2019, 17:11
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 8 пъти

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от Halu » 23 Юни 2019, 20:18

Мисълта ми бе , че там тези "XP'' както ги наричаш си ги има като награда и плъгин , с разликата че е за амо пакс - обаче там е доста по-различно. Не се прави на луд , много добре ми разбра мисълта. Стимула на играчите в такъв сървър е примерно при 50-100 кила като пример го давам , както и че при хедшот , убийство с нож , както и с граната може да получават примерно вместо 1 хп да е 5 или 10 , ако това ти е целта. Също така , от StatsXShell си има бонус money ако става на въпрос за Дъст2 сървър с шоп. Така че не виждам смисъл от предложението ти , специално за този тип модове. За респаун също , там супер лесно се прави ХП - , то като им даваш наготово ХП-то като подарък къв ще им е стимула за игра - играя 30 мин , получавам 30 хп , мега тъпа идея защото се губи идеята на Rank system-a също като армиранкс при еди колко си ХП и убийства вдигаш следващото ниво и знаеш за какво играеш. Стегни се , не ми се прави на виж ми шапката ..

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от iv69 » 24 Юни 2019, 12:42

Halu написа: 23 Юни 2019, 20:18 Мисълта ми бе , че там тези "XP'' както ги наричаш си ги има като награда и плъгин , с разликата че е за амо пакс - обаче там е доста по-различно. Не се прави на луд , много добре ми разбра мисълта. Стимула на играчите в такъв сървър е примерно при 50-100 кила като пример го давам , както и че при хедшот , убийство с нож , както и с граната може да получават примерно вместо 1 хп да е 5 или 10 , ако това ти е целта. Също така , от StatsXShell си има бонус money ако става на въпрос за Дъст2 сървър с шоп. Така че не виждам смисъл от предложението ти , специално за този тип модове. За респаун също , там супер лесно се прави ХП - , то като им даваш наготово ХП-то като подарък къв ще им е стимула за игра - играя 30 мин , получавам 30 хп , мега тъпа идея защото се губи идеята на Rank system-a също като армиранкс при еди колко си ХП и убийства вдигаш следващото ниво и знаеш за какво играеш. Стегни се , не ми се прави на виж ми шапката ..
Не знам за какъв точно Армиранкс ми обясняваш, че се вдига всяко следващо ниво не след достигната граница на XP, а при "... еди колко си ХП и убийства..." , а и това, да си призная много не ме интересува. В момента говорим за конкретна ранк-система, която за сега поне няма равна на себе си в ЦС-а( и при която "ранк" се вдига само при еди колко си XP, но не и при еди колко си убийства) ! Идеята за тези както ти ги казваш "подаръци", е че не всички са еднакво силни, и понякога по-слабите могат да "компенсират"малкото си XP(заради както сам каза малкото убийства), с малко по-дълга игра в сървъра, и заради което пък ще могат да качат пак малко XP. То голямото "количество" дето е: просто дори да е символично малко, пак е достатъчно да усетят , че са поощрявани за по-дългото присъствие(което естествено е с пълна сила за всички)... Просто е , малко или много това може да поувеличи присъствието на играчи във всеки сървър , което е и главната цел на всеки !

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от OciXCrom » 24 Юни 2019, 13:51

Не знам защо точно спорите за идеята. ХР според игрово време си е подходящо за всякакъв тип мод. Опцията ще я направя като отделен плъгин, с един куп различни настройки, пък който иска да си я ползва, който не - не му пречи.

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от iv69 » 27 Юни 2019, 12:28

OciXCrom написа: 24 Юни 2019, 13:51 Не знам защо точно спорите за идеята. ХР според игрово време си е подходящо за всякакъв тип мод. Опцията ще я направя като отделен плъгин, с един куп различни настройки, пък който иска да си я ползва, който не - не му пречи.
Като стана дума за правене на нови плъгини, имам една идея, която да си призная нито знам точно как би функционирала, нито дали е осъществима, но... Ще се опитам да я предложа:
Има ли начин, към РАНК-системата да има още един допълнителен събплъгин, чрез който да може да се дава(някак си автоматически) повече XP наведнъж(3000 или 5000XP... по усмотрение на бос-а :) ), за онзи който "бууст"-ва за самия сървър в gametracker.rs, без значение - било то с SMS или с Pypal ? Това ще е удар в десятката, но изобщо не знам дали е осъществимо и колко е сложно?

p.s. Ако на Кром-а не му се занимава- изисква много време и е сложно( тук е момента ако иска Крома- може да пусне един платен такъв събплъгин -на символична цена дори да е но платен събплъгин с код за всеки сървър), приемам и оферти за платен такъв събплъгин, от някой по-сериозен от останалите тук скриптъри сред които знам , че има и много добри такива .

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от OciXCrom » 27 Юни 2019, 14:34

Не мисля, че има как да стане. За тази цел плъгинът трябва да се свърже с gametracker.rs, а АМХХ не поддържа отваряне на https страници. Даже и да може да стане, не бих се занимавал с изработката на подобен плъгин. Много по-лесно можеш ръчно да проверяваш кой е boost-нал и да им добавяш XP-то. Аз точно така правих тук, ползвайки този плъгин.

Аватар
BlackBG
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 3
Регистриран на: 20 Юли 2019, 19:58

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от BlackBG » 20 Юли 2019, 20:01

OciXCrom's имам въпрос към теб ако може да ми отговориш колкото се може по бързо
ВЪПРОСА–Т: ми е има само SMA-файла пробвах да извада и AMXX-файла и не стана дава ми грешка може ли да ми помогнеш ?

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Одобрени плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта