OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Одобрените от нас плъгини. Моля, докладвайте ако забележите бъг с някой от плъгините в този раздел.
Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от iv69 » 02 Юли 2018, 11:20

Благодаря за точния и изчерпателен отговор относно "губене на ниво", просто в този плъгин си предвидил всичко и изглежда перфектно изпипан! Плъгина още не съм го пробвал, и още се колебая(в сървъра имам вече може би 8-9 твои плъгини и работят перфектно засега !), просто търся нещо такова - хем добре направено, хем с много екстри, хем като го сложа да стои доооста дълго в сървъра ми.

Иначе:
Все пак ако имаш нужда от такова нещо, може да се изработи отделен плъгин ползвайки API-то на този.
Ми, да бих искал например като имаш малко време да направиш такъв "отделен плъгин ползвайки API-то на този"(от което нито дума не разбирам...) , Разбрах как , и аз сам ще си направя да имам 100 ранка, имам и твоя Chat Manager, и с това ще се оправя , но за отделния плъгин : може ли да има следното , ако не е проблем разбира се :
1. При достигане на 25 ранк - играчите стават TOP и имат флаг "s" и само префикс [TOP];
2. От 50 ранк - играчите стават с префикс [VIP] и да са с тези екстри на флаг "t":
- раждане със 200HP
- при всяко убийство +20"кръв - до 200HP",
- да имат 3 HE гранати,
- да им се умножава 2х щетата от оръжието им,
-да имат 2x XP
3. От ранк 75 нагоре - да имат всичко което имат VIP(на флаг"t") + админ флага "d" и добиват префикс [VIP+SERVER ADMIN]

Не знам само дали, може да се осъществи всичко това , защото ползвам тези плъгини и няма ли някой да пречи:

admin_spec_esp.amxx
crx_auto_awp.amxx
unlag_connect.amxx
team-semiclip.amxx
no-retry.amxx
resetscore.amxx
antidoubleduck.amxx
pingfaker.amxx
stopnadpis.amxx
Green_Fade.amxx
bindkey.amxx
spec.amxx
gamenamechanger.amxx
timeprojector.amxx
amx_showip.amxx
auto_join_on_connect.amxx
LZB_Buy_Stealth.amxx
crx_awp_models.amxx
crx_chatmanager.amxx
crx_teambalance.amxx
auto_steam_vip.amxx

Ще бъда благодарен ако направиш този "втори" плъгин към тази ранк система, и с голямо удоволствие ще го пробвам!

Аватар
csmegagaming
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 64
Регистриран на: 07 Ное 2016, 17:07
Местоположение: София
Се отблагодари: 20 пъти
Получена благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от csmegagaming » 02 Юли 2018, 14:27

Здравейте, плъгина изглежда супер. Въпроса ми е, става ли за DeathMatch сървър, опитах да го пусна и ми изписва това -
( 35) Load fails: Plugin uses an unknown function (name "show_dhudmessage") - check your modules.ini.

Всички модули са включени.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от OciXCrom » 02 Юли 2018, 15:27

@iv69

Всъщност за префиксите според ранка мога да добавя такава опция в Chat Manager-а, тоест да може се слага префикс според нивото, както в момента можеш да сложиш според флаг/име/ИП и прочие.

За получаването флагове според нивото, най-вероятно ще изработя отделен плъгин и ще го кача тук.

За екстрите пусни си заявка в раздела за изработка на плъгини за да може по-лесно да се намери темата в случай, че някой друг има нужда от подобно нещо.

ПС: виждам, че ползваш AWP Models плъгина. Ще добавя и към него опция да може да се слагат скинове според нивото, както съм направил с Knife Models.
csmegagaming написа: 02 Юли 2018, 14:27 Здравейте, плъгина изглежда супер. Въпроса ми е, става ли за DeathMatch сървър, опитах да го пусна и ми изписва това -
( 35) Load fails: Plugin uses an unknown function (name "show_dhudmessage") - check your modules.ini.

Всички модули са включени.
Плъгинът става за буквално всякакъв сървър. Тази грешка е резултат на ползване на готови модове от цс-хлапе.инфо или ползване на праисторическа AMXX версия. Ако искаш да ползваш нови плъгини, изтегли си най-новата AMXX версия от ОФИЦИАЛНИЯ сайт. Под "нови" имам предвид такива изработени в/след 2013 година, тъй като толкова е "нова" най-новата стабилна версия. Версии по-стари от 1.8.2 не се поддържат абсолютно никъде. Затова всеки път казвам да не влизате в този калпав сайт. Щом сървърът ти изкарва грешка, че липсва функция която е вградена в AMXX от поне 5 години, смятай колко ти е защитен сървърът от атаки и exploits.

ПС - грешката може да се покаже и ако си компилирал плъгина с .inc файловете за AMXX 1.8.3, а го ползваш в сървър с AMXX 1.8.2. Винаги компилирай плъгините под същата AMXX версия която ползва сървърът.

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от iv69 » 02 Юли 2018, 18:42

Супер, разбрах те ясно. Благодаря, и че ти ме разбра и обясни всичко. Аз ще направя всичко което ми обясни, и ще чакам с нетърпение да качиш допълнетелния плъгин за получаването на флагове при достигнати различни нива от ранксистемата.
Ще значи ли , че Chat Manager-а и AWP Models плъгините , ще имат нова версия и ще трябва да ги сваля от твоята "OciXCrom's Plugin Laboratory" , или ще ги пуснеш променени кодовете тука?

p.s. Моля те "отдели" отговора към колегата от csmegagaming , че май от бързане си отговорил заедно :)

Добавено преди 27 минути 11 секунди:
И като съвсем отделно "мнение' към темата, може ли да предложа нещо "друго" ?

Препрочитайки цялата тема и мненията се замислих : Какво ще стане при достигане на един играч(рекордьор) до последното ниво, или дори до края му: Какво следва ??? Моята идея е - може ли този "рекордьор" някак си накрая заслужено да бъде пратен в "началото" на цялата ранксистема - така според мене системата може да бъде "вечна" >..... ????? !!!!!
И четейки отговора за "губене на ниво", се питам дали може да се преработи кода така , че накрая на конфиг файла освен да има "teamkill = -7 . и нещо от сорта: "final level = 1" .. или пък : "max XP = 0" ...т.е. - при достигането на максималния XP от един играч(посочен в конфиг файла) - да му се отнема всичко и да започва пак от нулата ... ???? Идеята тук е , просто всеки собственик на сървър да се стреми да сложи колкото се може по-голяма горна граница - при което плъгина да е "вечен" - а когато все пак някой я достигне.. да не се "ресетират" стойностите на останалите играчи,а само неговите.. за да не се обезмислят усилията на всички останали играчи.... Дано бъда разбран правилно , и дано идеята се хареса и бъде осъщесвена... Плъгина ще стане хит направен така лично според мен !!!

Аватар
SkandaU
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 213
Регистриран на: 09 Яну 2017, 12:37
Се отблагодари: 45 пъти
Получена благодарност: 22 пъти

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от SkandaU » 03 Юли 2018, 01:13

Представи си реакцията на играча, който е направил 20 хиляди убийства и накрая го занулиш. По скоро както Крома е сложил на крайното ниво да му дава флагове (привилегии) е по-така добър стимул за игра. Правиш инак системата до "50 хиляди точки" като сложиш "1 млн. рангове" и не се занимаваш с глупости.
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от OciXCrom » 03 Юли 2018, 01:22

@iv69

Да, нещата ще бъдат добавени в нова версия на плъгините за всеки лесно да може да ги ползва. Няма да са отделни плъгини.

Нарочно отговорих заедно. Той автоматично ще получи известие за отговора щом съм го цитирал.

Според мен ако XP-то се рестартира при достигане на последното ниво, то ще дестимулира играчите да играят. Толкова са се трудили да получат достатъно XP за окончателната титла, и реално по този начин изобщо и няма да я получат щом ще се върнат на 0. С настройките по подразбиране сложени в конфигурационния файл, нужни са поне 3000 убийства за да се достигне последното ниво, което изисква доста време прекарано в сървъра. По-добра идея е след определено време да добавиш допълнителни нива изискващи повече XP и играчите отново ще имат за какво да играят. Промяната на ранковете във файла няма да попречи на XP-то което играчите са събрали, те даже ще получат и новите нива ако имат достатъчно XP. Все пак, ако искаш мога да ти направя отделен плъгин за въпросното връщане на 0 за да видиш дали играчите ще харесват идеята. Кодът за подобно нещо е г/д 10 реда.

Аватар
SkandaU
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 213
Регистриран на: 09 Яну 2017, 12:37
Се отблагодари: 45 пъти
Получена благодарност: 22 пъти

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от SkandaU » 03 Юли 2018, 08:22

Кроме, искам да те попитам дали е възможно плъгина да се нагласи да вдига ранк от кръв (damage attack), а не от убийства. Както са в момента, примерно до достигане на втори ранк са ти нужни 100 dmg, играча като ги набие да вдига ниво?
Изображение

Аватар
csmegagaming
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 64
Регистриран на: 07 Ное 2016, 17:07
Местоположение: София
Се отблагодари: 20 пъти
Получена благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от csmegagaming » 03 Юли 2018, 09:32

csmegagaming написа: 02 Юли 2018, 14:27 Здравейте, плъгина изглежда супер. Въпроса ми е, става ли за DeathMatch сървър, опитах да го пусна и ми изписва това -
( 35) Load fails: Plugin uses an unknown function (name "show_dhudmessage") - check your modules.ini.

Всички модули са включени.
Плъгинът става за буквално всякакъв сървър. Тази грешка е резултат на ползване на готови модове от цс-хлапе.инфо или ползване на праисторическа AMXX версия. Ако искаш да ползваш нови плъгини, изтегли си най-новата AMXX версия от ОФИЦИАЛНИЯ сайт. Под "нови" имам предвид такива изработени в/след 2013 година, тъй като толкова е "нова" най-новата стабилна версия. Версии по-стари от 1.8.2 не се поддържат абсолютно никъде. Затова всеки път казвам да не влизате в този калпав сайт. Щом сървърът ти изкарва грешка, че липсва функция която е вградена в AMXX от поне 5 години, смятай колко ти е защитен сървърът от атаки и exploits.

ПС - грешката може да се покаже и ако си компилирал плъгина с .inc файловете за AMXX 1.8.3, а го ползваш в сървър с AMXX 1.8.2. Винаги компилирай плъгините под същата AMXX версия която ползва сървърът.
Благодаря отново за съвета и за бързата реакция.

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от iv69 » 03 Юли 2018, 11:46

Благодаря наистина за споделеното от вас, относно идеята за "зануляването".
Уважавам вашите мнения и не искам да споря.
Идеята ми бе друга и ще се опитам да обясня малко по-подробно:

Примерно за достигане на ранка (примерно 25) за първата "привилегия" бих направил XP-то така - че играча наистина да се потруди и да не му е "даром"... После : Той ще има поне 25 нива удоволствието да играе с тази привилегия (може би малко повече време и да се "борИ" за втората по-голяма привилегия, която започва от 50 ниво... После пак ще прави същото но оооще повече : за да получи накрая последната привилегия на 75 ниво...( самите стойности може да бъде увеличавани не в аритметична а в геометрична прогресия... за "по-трудно") И най-важното и най-важното това да не е последното ниво на системата - т.е. последното ниво няма да е 75Л. където ще получи последните "екстри"- а съответно нашия герой ще има удоволствието да се наслаждава още 25 нива( продължителността за игра през тези 25 нива - мoжем да си я определим дори на 100 години като напишем например 100 000 000 000 XP.
А накрая , край който пак ние си определяме - пишем например за 101 ниво - примерно 100 000 000 001XP = експирънса да става 0 XP , просто това ми бе идеята, обяснена образно - плъгина да праща при някоя стойност определена с квари в конфиг файла - пак в началото, но само определения играч... За да не бъдат ощетявани другите, и да не е "вечно натоварена" до безкрая и да не се налага ние сами да зануляваме.. а сам тя да се "превърта"
Дано съм бил ясен и не съм бил излишно подробен !!!

Добавено преди 58 секунди:
Кроме, искам да те попитам дали е възможно плъгина да се нагласи да вдига ранк от кръв (damage attack), а не от убийства. Както са в момента, примерно до достигане на втори ранк са ти нужни 100 dmg, играча като ги набие да вдига ниво?
Идеята ти е интересна, дори аз преди много, много години съм се опитвал да убедя някой скриптър(тогава нямаше много такива и добри като сега), да направи статс-а да отчита не по направени убийства а по взета кръв (damage attack), но... Не стана! Но специално за ранковата система мисля, че не е удачно..., предполагам няма да може да се правят вариациите със печеленето на повече XP за един kill(съответно вече damage attack) при печелене на такава "extra", т.е. орязват се възможностите и вариабилността на плъгина !

Аватар
SkandaU
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 213
Регистриран на: 09 Яну 2017, 12:37
Се отблагодари: 45 пъти
Получена благодарност: 22 пъти

OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]

Мнение от SkandaU » 03 Юли 2018, 13:48

iv69 написа: 03 Юли 2018, 11:46 Благодаря наистина за споделеното от вас, относно идеята за "зануляването".
Уважавам вашите мнения и не искам да споря.
Идеята ми бе друга и ще се опитам да обясня малко по-подробно:

Примерно за достигане на ранка (примерно 25) за първата "привилегия" бих направил XP-то така - че играча наистина да се потруди и да не му е "даром"... После : Той ще има поне 25 нива удоволствието да играе с тази привилегия (може би малко повече време и да се "борИ" за втората по-голяма привилегия, която започва от 50 ниво... После пак ще прави същото но оооще повече : за да получи накрая последната привилегия на 75 ниво...( самите стойности може да бъде увеличавани не в аритметична а в геометрична прогресия... за "по-трудно") И най-важното и най-важното това да не е последното ниво на системата - т.е. последното ниво няма да е 75Л. където ще получи последните "екстри"- а съответно нашия герой ще има удоволствието да се наслаждава още 25 нива( продължителността за игра през тези 25 нива - мoжем да си я определим дори на 100 години като напишем например 100 000 000 000 XP.
А накрая , край който пак ние си определяме - пишем например за 101 ниво - примерно 100 000 000 001XP = експирънса да става 0 XP , просто това ми бе идеята, обяснена образно - плъгина да праща при някоя стойност определена с квари в конфиг файла - пак в началото, но само определения играч... За да не бъдат ощетявани другите, и да не е "вечно натоварена" до безкрая и да не се налага ние сами да зануляваме.. а сам тя да се "превърта"
Дано съм бил ясен и не съм бил излишно подробен !!!

Добавено преди 58 секунди:
Кроме, искам да те попитам дали е възможно плъгина да се нагласи да вдига ранк от кръв (damage attack), а не от убийства. Както са в момента, примерно до достигане на втори ранк са ти нужни 100 dmg, играча като ги набие да вдига ниво?
Идеята ти е интересна, дори аз преди много, много години съм се опитвал да убедя някой скриптър(тогава нямаше много такива и добри като сега), да направи статс-а да отчита не по направени убийства а по взета кръв (damage attack), но... Не стана! Но специално за ранковата система мисля, че не е удачно..., предполагам няма да може да се правят вариациите със печеленето на повече XP за един kill(съответно вече damage attack) при печелене на такава "extra", т.е. орязват се възможностите и вариабилността на плъгина !
Мисля си, че double damage плъгина в тази ситуация с випа ще помогне, а и това главно ми трябва в зомби сървърите, който може да бие повече damage ще вдига по бързо ранговете.
Изображение

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Одобрени плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта