OciXCrom's Custom Shop + API
OciXCrom's Custom Shop + API
Добре а да питам, с старата версия нямах проблем. Добавих новата и след рескане на сървъра, като напишеш шоп, ми дава, че не съществуват предмети, а то реално си има базовите и на тяхно място пише:
[armor ML_NOTFOUND: CS]
ML_NOTFOUND: CS: +100 Armor Points
ML_NOTFOUND: CS: 100
ML_NOTFOUND: CS: 8
ML_NOTFOUND: CS: items/ammopickup2.wav
Amount: 100
Това само става в ини файла за предметите.
[armor ML_NOTFOUND: CS]
ML_NOTFOUND: CS: +100 Armor Points
ML_NOTFOUND: CS: 100
ML_NOTFOUND: CS: 8
ML_NOTFOUND: CS: items/ammopickup2.wav
Amount: 100
Това само става в ини файла за предметите.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
OciXCrom's Custom Shop + API
Дали си добавил всички нужни файлове, особено lang файловете? Опитай да сложиш всичко отново. Ако не става, просто обнови си АМХХ-а. 1.8.1 версия не се поддържа и не знам как изобщо си успял да подкараш плъгина на нея.
-
iv69
Извън линия - Потребител
- Мнения: 744
- Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
- Се отблагодари: 214 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
OciXCrom's Custom Shop + API
изписва ми в конзолата :
Warning: Unable to open sound/misc/bipbip.wav for transfer
Warning: Unable to open sound/misc/stinger12.wav for transfer
оправих се... нямах някакви звуци...
Warning: Unable to open sound/misc/bipbip.wav for transfer
Warning: Unable to open sound/misc/stinger12.wav for transfer
оправих се... нямах някакви звуци...
-
iv69
Извън линия - Потребител
- Мнения: 744
- Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
- Се отблагодари: 214 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
OciXCrom's Custom Shop + API
Имам проблем със "точковата система" в плъгина. Ползвам плъгина в respawn ,но с включен ff-плъгин, с удоволствие бих ползвал и точковата система, но плъгина не дава точки за убийство на играч от собствения отбор. Оцикс моля те, когато имаш време , коригирай ако може това. Благодаря.
Последно промяна от stambeto2006 на 15 Апр 2019, 11:56, променено общо 1 път.
-
iv69
Извън линия - Потребител
- Мнения: 744
- Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
- Се отблагодари: 214 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
OciXCrom's Custom Shop + API
МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от stambeto2006 на 15 Апр 2019, 12:21, променено общо 1 път.
Причина: Още колко коментара мислиш да напишеш един след друг? Има си правила, които трябва да ги спазваш!
Причина: Още колко коментара мислиш да напишеш един след друг? Има си правила, които трябва да ги спазваш!
-
iv69
Извън линия - Потребител
- Мнения: 744
- Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
- Се отблагодари: 214 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
OciXCrom's Custom Shop + API
Търсих в кода, но не мога да открия и разбера на кой флаг са правата за Администраторските команди към плъгина? Искам да ги сложа на флаг "l"- access to amx_rcon command and rcon_password cvar, но не знам как какво и на кой ред да променя? Ще ми обясни ли някой ?
Благодаря !
Благодаря !
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
OciXCrom's Custom Shop + API
Настройката се намира в include папката, файла cshopsettings
За желания от теб флаг, ADMIN_RCON.
За желания от теб флаг, ADMIN_RCON.
- Прикачени файлове
-
- Screenshot_77.jpg (198.39 KiB) Преглеждано 3470 пъти
- Screenshot_77.jpg (198.39 KiB) Преглеждано 3470 пъти
-
iv69
Извън линия - Потребител
- Мнения: 744
- Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
- Се отблагодари: 214 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
OciXCrom's Custom Shop + API
Благодаря. Намерих и го оправих !JackEyedJones написа: ↑16 Апр 2019, 11:55 Настройката се намира в include папката, файла cshopsettings
За желания от теб флаг, ADMIN_RCON.
А ще може ли, още една екстра:
Не знам , дали може или не и как но ми се иска да добавя към магазина този плъгин със модел за дийгъл като съб-плъгин за golden-deagle, но изобщо не разбирам как да се оправям с API и тям подобни.... Можеш ли да ми преправиш кода със запазени всички настройки в него, с които да мога да го добавя в "магазина" ? А ето кода:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
#define PLUGIN "Golden Deagle"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "alicx"
new DEAGLE_V_MODEL[64] = "models/v_golden_deagle.mdl"
new DEAGLE_P_MODEL[64] = "models/p_golden_deagle.mdl"
/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets, cvar_custommodel, cvar_cost, cvar_bullets, cvar_keepdeagle, cvar_zoom_type;
new bool:g_HasDeagle[33]
new g_hasZoom[ 33 ]
new g_ZoomDist[ 33 ] = 0
new bullets[ 33 ]
// Sprite
new m_spriteTexture
const Wep_deagle = ((1<<CSW_DEAGLE))
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
// The Cvars //
cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldendeagle_dmg_multiplier", "5")
cvar_custommodel = register_cvar("goldendeagle_custom_model", "1")
cvar_goldbullets = register_cvar("goldendeagle_gold_bullets", "1")
cvar_cost = register_cvar("goldendeagle_cost", "4000")
cvar_bullets = register_cvar("goldendeagle_bullets", "200")
cvar_keepdeagle = register_cvar("goldendeagle_keep", "1")
cvar_zoom_type = register_cvar("goldendeagle_zoom_type", "4")
// Register The Buy Cmd
register_clcmd("say /goldendeagle", "CmdBuyDeagle")
register_clcmd("say_team /goldendeagle", "CmdBuyDeagle")
register_concmd("amx_goldendeagle", "CmdGiveDeagle", ADMIN_BAN, "<name>")
//Death Msg
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
// Weapon Pick Up
register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
// Current Weapon Event
register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
// Ham TakeDamage
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart")
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}
public plugin_precache()
{
precache_model(DEAGLE_V_MODEL)
precache_model(DEAGLE_P_MODEL)
m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
precache_sound("weapons/zoom.wav")
}
public client_connect(id)
{
g_HasDeagle[id] = false
}
public client_disconnect(id)
{
g_HasDeagle[id] = false
}
public Death()
{
g_HasDeagle[read_data(2)] = false
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if( !is_user_alive( id ) )
return;
if( get_pcvar_num( cvar_keepdeagle ) )
{
if( user_has_weapon( id, CSW_DEAGLE ) )
{
g_HasDeagle[id] = true
}
else {
g_HasDeagle[id] = false;
}
}
else {
g_HasDeagle[id] = false;
}
}
public checkModel(id)
{
if ( !g_HasDeagle[id] )
return PLUGIN_HANDLED
new szWeapID = read_data(2)
if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, DEAGLE_V_MODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEAGLE_P_MODEL)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[attacker] )
{
SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
}
}
public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
if( !is_user_alive( id ) )
return PLUGIN_HANDLED
if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
new szClip, szAmmo
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
if( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] && !g_hasZoom[ id ] )
{
golden_deagle_zoom( id, get_pcvar_num( cvar_zoom_type ) )
}
else if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] && g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 1 )
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public make_tracer(id)
{
if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
{
new clip,ammo
new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
new pteam[16]
get_user_team(id, pteam, 15)
if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_DEAGLE) && g_HasDeagle[id])
{
new vec1[3], vec2[3]
get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
//BEAMENTPOINTS
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short( m_spriteTexture )
write_byte(1) // framestart
write_byte(5) // framerate
write_byte(2) // life
write_byte(10) // width
write_byte(0) // noise
write_byte( 255 ) // r, g, b
write_byte( 215 ) // r, g, b
write_byte( 0 ) // r, g, b
write_byte(200) // brightness
write_byte(150) // speed
message_end()
}
bullets[id] = clip
}
}
public CmdBuyDeagle(id)
{
if ( !is_user_alive(id) )
{
client_print(id,print_chat, "[AMXX] To buy golden Deagle You need to be alive!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new money = cs_get_user_money(id)
if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost) && get_pcvar_num(cvar_bullets))
{
cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, get_pcvar_num(cvar_bullets))
g_HasDeagle[id] = true
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You dont hav enough money to buy Golden Deagle. Cost $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public CmdGiveDeagle(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg[32];
read_argv(1,arg,31);
new player = cmd_target(id,arg,7);
if (!player)
return PLUGIN_HANDLED;
new name[32];
get_user_name(player,name,31);
give_item(player, "weapon_deagle")
g_HasDeagle[player] = true
return PLUGIN_HANDLED
}
stock drop_prim(id)
{
new weapons[32], num
get_user_weapons(id, weapons, num)
for (new i = 0; i < num; i++) {
if (Wep_deagle & (1<<weapons[i]))
{
static wname[32]
get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
engclient_cmd(id, "drop", wname)
}
}
}
stock golden_deagle_zoom( id, type )
{
g_hasZoom[ id ] = true;
switch( type )
{
case 0: cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 1 )
case 1: cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
case 2:
{
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
case 3:
{
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_SECOND_ZOOM, 1 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
case 4:
{
g_ZoomDist[ id ]++
g_hasZoom[ id ] = false;
switch( g_ZoomDist[ id ] )
{
case 1: cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
case 2:
{
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
case 3:
{
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_SECOND_ZOOM, 1 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
case 4:
{
g_ZoomDist[ id ] = 0;
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 1 )
}
}
}
}
}
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
OciXCrom's Custom Shop + API
Ако автора на плъгина OcixCrom се заеме да добави поправки по кода и да го преправи окей, но аз не обещавам понеже нямам лаптопа наоколо и няма да стане скоро.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
OciXCrom's Custom Shop + API
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <customshop>
#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
#define PLUGIN "Golden Deagle"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "alicx"
new DEAGLE_V_MODEL[64] = "models/v_golden_deagle.mdl"
new DEAGLE_P_MODEL[64] = "models/p_golden_deagle.mdl"
/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets, cvar_custommodel, cvar_cost, cvar_bullets, cvar_keepdeagle, cvar_zoom_type;
new bool:g_HasDeagle[33]
new g_hasZoom[ 33 ]
new g_ZoomDist[ 33 ] = 0
new bullets[ 33 ]
new g_iDeagleItem
// Sprite
new m_spriteTexture
const Wep_deagle = ((1<<CSW_DEAGLE))
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
// The Cvars //
cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldendeagle_dmg_multiplier", "5")
cvar_custommodel = register_cvar("goldendeagle_custom_model", "1")
cvar_goldbullets = register_cvar("goldendeagle_gold_bullets", "1")
cvar_cost = register_cvar("goldendeagle_cost", "4000")
cvar_bullets = register_cvar("goldendeagle_bullets", "200")
cvar_keepdeagle = register_cvar("goldendeagle_keep", "1")
cvar_zoom_type = register_cvar("goldendeagle_zoom_type", "4")
// Register The Buy Cmd
register_concmd("amx_goldendeagle", "CmdGiveDeagle", ADMIN_BAN, "<name>")
//Death Msg
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
// Weapon Pick Up
register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
// Current Weapon Event
register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
// Ham TakeDamage
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart")
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}
public plugin_precache()
{
precache_model(DEAGLE_V_MODEL)
precache_model(DEAGLE_P_MODEL)
m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
precache_sound("weapons/zoom.wav")
g_iDeagleItem = cshop_register_item("golden_deagle", "Golden Deagle", get_pcvar_num(cvar_cost))
}
public cshop_item_removed(id, iItem)
{
if(iItem == g_iDeagleItem)
{
g_HasDeagle[id] = false
}
}
public client_connect(id)
{
g_HasDeagle[id] = false
}
public client_disconnect(id)
{
g_HasDeagle[id] = false
}
public Death()
{
g_HasDeagle[read_data(2)] = false
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if( !is_user_alive( id ) )
return;
if( get_pcvar_num( cvar_keepdeagle ) )
{
if( user_has_weapon( id, CSW_DEAGLE ) )
{
g_HasDeagle[id] = true
}
else {
g_HasDeagle[id] = false;
}
}
else {
g_HasDeagle[id] = false;
}
}
public checkModel(id)
{
if ( !g_HasDeagle[id] )
return PLUGIN_HANDLED
new szWeapID = read_data(2)
if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, DEAGLE_V_MODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEAGLE_P_MODEL)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[attacker] )
{
SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
}
}
public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
if( !is_user_alive( id ) )
return PLUGIN_HANDLED
if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
new szClip, szAmmo
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
if( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] && !g_hasZoom[ id ] )
{
golden_deagle_zoom( id, get_pcvar_num( cvar_zoom_type ) )
}
else if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] && g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 1 )
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public make_tracer(id)
{
if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
{
new clip,ammo
new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
new pteam[16]
get_user_team(id, pteam, 15)
if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_DEAGLE) && g_HasDeagle[id])
{
new vec1[3], vec2[3]
get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
//BEAMENTPOINTS
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short( m_spriteTexture )
write_byte(1) // framestart
write_byte(5) // framerate
write_byte(2) // life
write_byte(10) // width
write_byte(0) // noise
write_byte( 255 ) // r, g, b
write_byte( 215 ) // r, g, b
write_byte( 0 ) // r, g, b
write_byte(200) // brightness
write_byte(150) // speed
message_end()
}
bullets[id] = clip
}
}
public cshop_item_selected(id, iItem)
{
if( iItem != g_iDeagleItem )
{
return BUY_ITEM
}
if ( !is_user_alive(id) )
{
client_print(id,print_chat, "[AMXX] To buy golden Deagle You need to be alive!")
return DONT_BUY
}
if (get_pcvar_num(cvar_bullets))
{
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, get_pcvar_num(cvar_bullets))
g_HasDeagle[id] = true
}
return BUY_ITEM
}
public CmdGiveDeagle(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg[32];
read_argv(1,arg,31);
new player = cmd_target(id,arg,7);
if (!player)
return PLUGIN_HANDLED;
new name[32];
get_user_name(player,name,31);
give_item(player, "weapon_deagle")
g_HasDeagle[player] = true
return PLUGIN_HANDLED
}
stock drop_prim(id)
{
new weapons[32], num
get_user_weapons(id, weapons, num)
for (new i = 0; i < num; i++) {
if (Wep_deagle & (1<<weapons[i]))
{
static wname[32]
get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
engclient_cmd(id, "drop", wname)
}
}
}
stock golden_deagle_zoom( id, type )
{
g_hasZoom[ id ] = true;
switch( type )
{
case 0: cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 1 )
case 1: cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
case 2:
{
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
case 3:
{
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_SECOND_ZOOM, 1 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
case 4:
{
g_ZoomDist[ id ]++
g_hasZoom[ id ] = false;
switch( g_ZoomDist[ id ] )
{
case 1: cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
case 2:
{
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
case 3:
{
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_SECOND_ZOOM, 1 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
case 4:
{
g_ZoomDist[ id ] = 0;
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 1 )
}
}
}
}
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 128 Преглеждания
-
Последно мнение от Hurricane
-
- 0 Отговори
- 1110 Преглеждания
-
Последно мнение от WWUghRght
-
- 1 Отговори
- 1783 Преглеждания
-
Последно мнение от mi0
-
- 0 Отговори
- 952 Преглеждания
-
Последно мнение от RedFoxxx
-
- 9 Отговори
- 719 Преглеждания
-
Последно мнение от HeatoN
-
- 1 Отговори
- 1527 Преглеждания
-
Последно мнение от iv69
-
- 8 Отговори
- 2899 Преглеждания
-
Последно мнение от Infamous2018
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта