Revive a Player

Одобрените от нас плъгини. Моля, докладвайте ако забележите бъг с някой от плъгините в този раздел.
Аватар
hackera457
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Revive a Player

Мнение от hackera457 » 04 Дек 2016, 01:01

Версия: 1.0
Автор: hackera457 (Аз)

Описание:
Плъгина представлява пренаписана и изцяло подобрена версия на известния плъгин за Revive. При написване на определена команда вие можете да съживите играч обратно в базата, като му зададете кръв и броня.

За разлика от стандартния плъгин този има следните подобрения:
  • * Командата се изписва в чата, а не в конзолата
    * Нов и по-добър метод за Respawn (вече няма да има бъгове на Screen-а, забивания и т.н)
    * Възможност за Spawn Protection (настройва се от CVAR)
    * При изписване на командата без параметри за кръв и броня, сетва стойности на кръв и броня според зададените от CVAR
    * Възможност за избор на админ флаг за достъп (чрез CVAR)
    * Възможност за настройка на цвета на Fade при Respawn
    * Цветни съобщения
    * Записване на всяко съживяване във собствен log файл
Cvars:
  • * revive_admin_flag "l" - Админ флага за достъп до командата (Default: l-> RCON флаг)
    * revive_default_hp 100 - Стойност на кръвта по-подразбиране при съживяване, ако е написана командата само с име
    * revive_default_armor 100 - Стойност на бронята по-подразбиране при съживяване, ако е написана командата само с име
    * revive_fade_screen_color "42 85 255" - Цвят на Fade-а при Respawn (Default: син)
    * revive_respawn_time 0.5 - Времето, което играча трябва да бъде съживен
    * revive_respawn_protect 1 - Дали да бъде включена защитата при съживяване
    * revive_respawn_protect_time 1.0 - Времетраене на защитата при съживяване
Снимки:
Изображение

Изображение

Изображение
hackera457_reviveaplayer.rar
(7.3 KiB) Свалено 215 пъти
hackera457_reviveaplayer.rar
(7.3 KiB) Свалено 215 пъти
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
mount4
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Revive a Player

Мнение от mount4 » 04 Дек 2016, 04:58

Аз имам идея да се направи плъгин който да revive играч но не така ами примерно вървиш си и срещаш някой труп, натискаш Е и го revive-ваш както е в WoW. Може да се направи и с progress bar все едно залагаш бомба ама мисля че БЕЗ е по-добре. Скоро ще се захвана с изработката на такъв плъгин.
Последно промяна от hackera457 на 04 Дек 2016, 10:13, променено общо 1 път.
Причина: Пусни си заявка, не тук е мястото
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Аватар
mount4
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Revive a Player

Мнение от mount4 » 05 Дек 2016, 15:56

Каква заявка да си пускам като казах че сам ще правя такъв плъгин ? Освен това какво лошо казах или даването на добра идея е ЛОШО ?
Защо не го направиш с меню вместо с команда ? Доста по-удобно ще е и въвеждането на hp и армор да става както въвеждаш на amxbans reason-a.
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Re: Revive a Player

Мнение от JustInCase » 05 Дек 2016, 17:27

В такъв случай защо просто не направи плъгина вместо да спамиш форума ?! Това е версията на @hackera457 ако искаш да си изработиш твоя имаш пълната свобода да го направиш и да го споделиш тук, с нас.
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE

Аватар
mount4
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Revive a Player

Мнение от mount4 » 05 Дек 2016, 18:24

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от TheRedShoko на 05 Дек 2016, 18:31, променено общо 1 път.
Причина: Много мислиш. Темата е за неща пряко засягащи плъгина, не да кажем кой какво е измислил и ще пробва да направи.
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Аватар
hackera457
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Re: Revive a Player

Мнение от hackera457 » 06 Дек 2016, 00:33

За неразбралите понеже почвам да се дразня - това е моята версия, аз така съм сметнал за нужна и че е най-удачно и най-правилно. Спестил съм ви разни менюта, под-менюта и тем подобни. Като имате идей свързани с нов вариант - ми тогава опитайте се да помислите и да реализирате или да си пуснете заявка. На никого няма да откажа помощ или да му направя нещо - зависи от нещата, които са по-обемисти и ще искам заплащане. Както виждате старая се през свободното време да ви изпълнявам заявките като мога. Замислете се малко
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Одобрени плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта