Connected Players + Info

Неодобрените плъгини биват прехвърляни в този раздел. Не препоръчваме да ги ползвате, тъй като най-вероятно съдържат бъгове или същестуват такива плъгини, които вършат по-добра работа от тези тук.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
User12 Logitech
Потребител
Потребител
Мнения: 294
Регистриран: 25 яну 2018, 22:39
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 8 пъти
Години: 21
Контакти:

Connected Players + Info

Мнение от User12 Logitech » 04 юли 2018, 03:48

Автор : Logitechz (аз)

Версия : 0.1

Описание : Плъгинът запазва лог-файл във който се записва : Името на играча , неговото ИП , неговото SteamID и картата на която се е присъединил във сървъра .

playerconnected.sma
(812 Байта) Свален 51 пъти
playerconnected.sma
(812 Байта) Свален 51 пъти
► Покажи скъсения текст
Последна промяна от User12 Logitech на 04 юли 2018, 17:49, променено общо 1 път.
Каналът ми в YouTube : Георги Пламенов
Изображение

Потребителски аватар

summertime vibes root@
Модератор
Модератор
Мнения: 1161
Регистриран: 27 ное 2016, 17:47
Местоположение: In the Heaven
Се отблагодари: 47 пъти
Получена благодарност: 118 пъти
Контакти:

Connected Players + Info

Мнение от summertime vibes root@ » 04 юли 2018, 13:55

http://prntscr.com/k2ened
Фиксни го.
PSociety.INFO - Всичко за Photoshop, стилове и помощ за PHPBB.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар

Автор на темата
User12 Logitech
Потребител
Потребител
Мнения: 294
Регистриран: 25 яну 2018, 22:39
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 8 пъти
Години: 21
Контакти:

Connected Players + Info

Мнение от User12 Logitech » 04 юли 2018, 14:08

F33L Th3 P0W3R. написа:
04 юли 2018, 13:55
http://prntscr.com/k2ened
Фиксни го.
Не знам защо на теб ти го дава така , при мен си работи плъгина .

Код: Избери всички

#include <amxmodx>

public plugin_unit()
{
	register_plugin("Connected Players + info", "0.1", "Logitechz")
	
}

public client_connect(id)
{
	new szName[32], szIP[21], szAuthId[35], szNameMap[32]
	get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
	get_user_ip(id, szIP, charsmax(szIP), 1)
	get_user_authid(id, szAuthId, charsmax(szAuthId))
	get_mapname(szNameMap, charsmax(szNameMap))
	
	log_to_file("addons/amxmodx/connectedplayers.txt", "Играчът %s влезе в сървъра със IP: %s и SteamID : %s на карта : %s", szName, szIP, szAuthId, szNameMap)
}
Каналът ми в YouTube : Георги Пламенов
Изображение

Потребителски аватар

OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5447
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 91 пъти
Получена благодарност: 618 пъти
Години: 21
Контакти:

Connected Players + Info

Мнение от OciXCrom TM » 04 юли 2018, 15:24

Файлът не е запазен с UTF-8 кодировка. С Notepad++ ще се покаже както трябва, тъй като автоматично я променя, обаче с друг текстов редактор няма да стане - https://i.imgur.com/sZFxHA3.png

Няма как да сложа плъгина в одобрени, тъй като е прекалено прост и в раздела има доста по-развити плъгини с повече опции и настройки.

Вместо client_connect, ползвай client_putinserver за тази цел, тъй като играчът все още не е влезнал в сървъра и не е сигурно, че ще влезне с client_connect.

За името на картата можеш да създадеш глобална променлива и да го вземеш само веднъж в plugin_init, вместо при всяко влизане на играч, тъй като името си остава непроменено по време на игра.

Потребителски аватар

Автор на темата
User12 Logitech
Потребител
Потребител
Мнения: 294
Регистриран: 25 яну 2018, 22:39
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 8 пъти
Години: 21
Контакти:

Connected Players + Info

Мнение от User12 Logitech » 04 юли 2018, 17:54

OciXCrom™ написа:
04 юли 2018, 15:24
Файлът не е запазен с UTF-8 кодировка. С Notepad++ ще се покаже както трябва, тъй като автоматично я променя, обаче с друг текстов редактор няма да стане - https://i.imgur.com/sZFxHA3.png

Няма как да сложа плъгина в одобрени, тъй като е прекалено прост и в раздела има доста по-развити плъгини с повече опции и настройки.

Вместо client_connect, ползвай client_putinserver за тази цел, тъй като играчът все още не е влезнал в сървъра и не е сигурно, че ще влезне с client_connect.

За името на картата можеш да създадеш глобална променлива и да го вземеш само веднъж в plugin_init, вместо при всяко влизане на играч, тъй като името си остава непроменено по време на игра.
Промених плъгина и обнових файла във първия ми пост . Не мога да не кажа , че и колегата @huehue не ми помогна с малко акъл като ми предложи да ползвам #define :lol:

Код: Избери всички

#include <amxmodx>

#define CYRILLIC_MESSAGE

new g_szMapname[32]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Connected Players + info", "0.1", "Logitechz")
	
	get_mapname(g_szMapname, charsmax(g_szMapname))
}

public client_putinserver(id)
{
	new szName[32], szIP[21], szAuthId[35]
	get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
	get_user_ip(id, szIP, charsmax(szIP), 1)
	get_user_authid(id, szAuthId, charsmax(szAuthId))
	
	#if defined CYRILLIC_MESSAGE
	log_to_file("addons/amxmodx/connectedplayers.txt", "Играчът : %s влезе в сървъра с IP: %s и SteamID : %s на карта : %s", szName, szIP, szAuthId, g_szMapname)
	#else
	log_to_file("addons/amxmodx/connectedplayers.txt", "Player : %s enter in server with IP: %s and SteamID : %s on map : %s", szName, szIP, szAuthId, g_szMapname)
	#endif
}
И все пак ако не е проблем може да оставите плъгина в този раздел , вие решавате .
Каналът ми в YouTube : Георги Пламенов
Изображение

Потребителски аватар

OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5447
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 91 пъти
Получена благодарност: 618 пъти
Години: 21
Контакти:

Connected Players + Info

Мнение от OciXCrom TM » 04 юли 2018, 20:21

В "неодобрени" ще стои, тъй като не е достатъчно развит за да бъде в "одобрени", а пък в "нови попълнения" плъгините или отиват в единия или в другия раздел, демек не трябва да стоят в него след като са прегледани.

По принцип логовете се записват в папката amxmodx/logs, а ти си го направил в главната директория на amxmodx. По-добре е да го промениш на log_to_file("connectedplayers.log") - няма нужда да въвеждаш името на папките.

Отговори

Върни се в “Неодобрени/стари плъгини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост