JBDaysmenu итеми, кръв т.н. достигат само до този, който е пуснал деня, round start set lights

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
Orangegame14
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 14
Регистриран на: 02 Апр 2020, 22:48
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 1 път

JBDaysmenu итеми, кръв т.н. достигат само до този, който е пуснал деня, round start set lights

Мнение от Orangegame14 » 24 Юни 2020, 23:23

Опитах се на местата където в момента са else да заменя с второ if

Код за потвърждение: Избери целия код

if(cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_T
{
    //код
}
if(cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_CT
{
    //код
}
и такова да бъде в 1 case
Другото, което пробвах е да дублирам двойния if и в 1 case да сложа 1 if за player отбор Т, 1 if за player отбор СТ, 1 if за id отбор Т и 1 if за id отбор СТ,но там стана так, че да получавам само аз.

Това е кодът СЕГА след заместването в public endround() от предишното с това на JackEyedJones и премахването на редовете 41-44 в по-горния ти пост. Така работи само при другите играчи, но не и при този, който е пуснал деня, тоест само този, който е пуснал да не получава(вероятно най-добрия случай за сега), но идеята е всички да получават.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <chatcolor>
#include <newmenus>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init()
{
	register_plugin("JBDaysMenu", "1.0", "Ibrahim")
	register_clcmd("say /daysmenu2", "DaysMenu2")
	register_clcmd("say_team /daysmenu2", "DaysMenu2")
	register_logevent("endround",2,"0=World triggered","1=Round_End")
}
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/v_nemesis.mdl")
	precache_model("models/player/Nemesis/Nemesis.mdl")
	precache_model("models/player/Nightcrawler/Nightcrawler.mdl")
	precache_model("models/v_nightcrawler.mdl")
}
public DaysMenu2(id)
{
	new menu = menu_create("\wIzberi specialen den\r(Samo admini mogat da puskat specialni dni!)", "menu_handler", 0)
	menu_additem(menu, "\rNatisni tuk", "", 0, -1)
	menu_additem(menu, "\wNemesis den", "" , ADMIN_IMMUNITY, -1)
	menu_additem(menu, "\wUSP vs Glock den", "" , ADMIN_IMMUNITY, -1)
	menu_additem(menu, "\wLast man standing den", "", ADMIN_IMMUNITY, -1)
	menu_additem(menu, "\wOnly Headshot den\r(CT)", "", ADMIN_IMMUNITY, -1)
	menu_additem(menu, "\wOnly Headshot den\r(T)", "", ADMIN_IMMUNITY, -1)
	menu_additem(menu, "\wNight Crawler den", "", ADMIN_IMMUNITY, -1)
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			client_print_color(id, GREY, "^x03NAZAD DEMONE (avtor na plugina - Ibrahim)"); 
		}
		case 1:
		{
			new players[32], num, player;
			get_players( players, num, "a" );
	
			for( new i = 0; i < num; i++ )
			player = players[i];
			if(cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_CT)
			{
				cs_set_user_model(player, "Nemesis")
				set_user_health(player, 2000)
				set_user_gravity(player, 0.3)
				strip_user_weapons(player)
				give_item(player, "weapon_knife")
				set_pev(player, pev_viewmodel2, "models/v_nemesis.mdl")
				client_print_color(player, GREY, "^x04[Danger-cs]^x01Ti sega si Nemesis! Trqbva da ubiesh Ocelqvashtite!");
			}
			else
			{
				give_item(player, "weapon_ak47")
				set_user_health(player, 100)
				cs_set_user_bpammo(player, CSW_AK47, 200)
				client_print_color(player, GREY, "^x04[Danger-cs]^x01Ti sega si Ocelqvasht! Trqbva da ubiesh Nemesisite!");
			}
		
		}
		case 2:
		{
			new players[32], num, player;
			get_players( players, num, "a" );
	
			for( new i = 0; i < num; i++ )
			player = players[i];
			if(cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_CT)
			{
				strip_user_weapons(player)
				give_item(player, "weapon_usp")
				set_user_health(player, 250)
				cs_set_user_bpammo(player, CSW_USP, 200)
				client_print_color(player, GREY, "^x04[Danger-cs]^x01Pusnat e USP vs Glock den! Trqbva da ubiesh zatvornicite!");
			}
			else
			{
				strip_user_weapons(player)
				give_item(player, "weapon_glock18")
				set_user_health(player, 100)
				cs_set_user_bpammo(player, CSW_GLOCK18, 200)
				client_print_color(player, GREY, "^x04[Danger-cs]^x01Pusnat e USP vs Glock den! Trqbva da ubiesh nadziratelite!");
			}
		}
		case 3:
		{
			new players[32], num, player;
			get_players( players, num, "a" );
	
			for( new i = 0; i < num; i++ )
			player = players[i];
			set_cvar_num("mp_friendlyfire" ,1)
			if(cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_T)
			{
				set_user_health(player, 500)
				client_print_color(player, GREY, "^x04[Danger-cs]^x01Pusnat e Last man standing den! Trqbva da izbiesh ostanalite zatvornici i da ostanesh posleden!");
				give_item(player, "weapon_ak47")
				give_item(player, "weapon_aug")
				give_item(player, "weapon_awp")
				give_item(player, "weapon_deagle")
				give_item(player, "weapon_elite")
				give_item(player, "weapon_famas")
				give_item(player, "weapon_g3sg1")
				give_item(player, "weapon_flashbang")
				give_item(player, "weapon_fiveseven")
				give_item(player, "weapon_galil")
				give_item(player, "weapon_hegrenade")
				give_item(player, "weapon_knife")
				give_item(player, "weapon_glock18")
				give_item(player, "weapon_m4a1")
				give_item(player, "weapon_m3")
				give_item(player, "weapon_m249")
				give_item(player, "weapon_p90")
				give_item(player, "weapon_xm1014")
				give_item(player, "weapon_mac10")
				give_item(player, "weapon_mp5navy")
				give_item(player, "weapon_p228")
				give_item(player, "weapon_sg552")
				give_item(player, "weapon_sg550")
				give_item(player, "weapon_scout")
				give_item(player, "weapon_smokegrenade")
				give_item(player, "weapon_tmp")
				give_item(player, "weapon_usp")
				give_item(player, "weapon_ump45")
			}
			else
			{
				client_print_color(player, GREY, "^x04[Danger-cs]^x01Pusnat e Last man standing den i imash godmode dokato zatvornicite se izbivat!");
				set_user_godmode(player, 1)
			}
		}
		case 4:
		{
			new players[32], num, player;
			get_players( players, num, "a" );
	
			for( new i = 0; i < num; i++ )
			player = players[i];
			if(cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_CT)
			{
				client_print_color(player, GREY, "^x04[Danger-cs]^x01Pusnat e Only Headshot den!Kato CT poemash shteti samo v GLAVATA!");
				set_user_hitzones(player, 0, 2)
				give_item(player, "weapon_scout")
				set_user_health(player, 250)
				cs_set_user_bpammo(player, CSW_SCOUT, 200)
			}
			else
			{
				client_print_color(player, GREY, "^x04[Danger-cs]^x01Pusnat e Only Headshot den!CT poemat shteti samo v GLAVATA!");
				give_item(player, "weapon_glock18")
				set_user_health(player, 100)
				cs_set_user_bpammo(player, CSW_GLOCK18, 200)
			}
		}
		case 5:
		{
			new players[32], num, player;
			get_players( players, num, "a" );
	
			for( new i = 0; i < num; i++ )
			player = players[i];
			if(cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_T)
			{
				client_print_color(player, GREY, "^x04[Danger-cs]^x01Pusnat e Only Headshot den!Kato T poemash shteti samo v GLAVATA!");
				set_user_hitzones(player, 0, 2)
				give_item(player, "weapon_glock18")
				set_user_health(player, 100)
				cs_set_user_bpammo(player, CSW_GLOCK18, 200)
			}
			else
			{
				client_print_color(player, GREY, "^x04[Danger-cs]^x01Pusnat e Only Headshot den!T poemat shteti samo v GLAVATA!");
				give_item(player, "weapon_m4a1")
				set_user_health(player, 250)
				cs_set_user_bpammo(player, CSW_M4A1, 200)
			}
		}
		case 6:
		{
			new players[32], num, player;
			get_players( players, num, "a" );
	
			for( new i = 0; i < num; i++ )
			player = players[i];
			set_lights("a")
			if(cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_CT)
			{
				client_print_color(player, GREY, "^x04[Danger-cs]^x01Pusnat e Night Crawler den!Ti si noshten presledvach i trqbva da ubiesh ocelqvashtite!");
				strip_user_weapons(player)
				give_item(player, "weapon_knife")
				cs_set_user_nvg(player, 1)
				set_user_health(player, 300)
				fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 000, 255, 255, kRenderNormal, 16)
				set_user_gravity(player, 0.125)
				set_pev(player, pev_viewmodel2, "models/v_nightcrawler.mdl")
				cs_set_user_model(player, "Nightcrawler")
			}
			else
			{
				client_print_color(player, GREY, "^x04[Danger-cs]^x01Pusnat e Night Crawler den!Ti si ocelqvasht i trqbva da ubiesh noshtnite presledvachi!");
				strip_user_weapons(player)
				give_item(player, "weapon_elite")
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 200)
			}
		}
	}
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public endround() 
{
	new players[32], num;
	get_players( players, num, "a" );
	
	for(new i, player; i < num; i++)
	{
		player = players[i]
		
		set_user_health(player, 100)
		set_user_gravity(player, 1.0)
		set_user_godmode(player)
		strip_user_weapons(player)
		set_user_hitzones(player, 0, 255)
		fm_set_rendering(player, kRenderFxNone)
		cs_reset_user_model(player)
		set_user_armor(player, 0)
		give_item(player, "weapon_knife")
	}
	set_lights("t")
	set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 6444
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 114 пъти
Получена благодарност: 858 пъти
Обратна връзка:

JBDaysmenu итеми, кръв т.н. достигат само до този, който е пуснал деня, round start set lights

Мнение от OciXCrom » 25 Юни 2020, 20:34

Не виждам причина за такова нещо в кода.

Аватар
Orangegame14
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 14
Регистриран на: 02 Апр 2020, 22:48
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 1 път

JBDaysmenu итеми, кръв т.н. достигат само до този, който е пуснал деня, round start set lights

Мнение от Orangegame14 » 27 Юни 2020, 22:48

Не знам и аз, може и от амхх версията да е. Заключете темата.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 6444
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 114 пъти
Получена благодарност: 858 пъти
Обратна връзка:

JBDaysmenu итеми, кръв т.н. достигат само до този, който е пуснал деня, round start set lights

Мнение от OciXCrom » 27 Юни 2020, 23:57

Абсолютно няма нищо общо с версията. По-скоро нещо не правиш како трябва (не си компилирал плъгина) или друг плъгин пречи.

Аватар
Orangegame14
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 14
Регистриран на: 02 Апр 2020, 22:48
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 1 път

JBDaysmenu итеми, кръв т.н. достигат само до този, който е пуснал деня, round start set lights

Мнение от Orangegame14 » 28 Юни 2020, 17:17

Плъгинът е компилиран, пиша ги локално и ги компилирам локално. Не е изтеглен от някъде директно .amxx, след което да го бутна в папката, така знам, че не винаги работи. Пробвал съм да оставя само този плъгин пуснат, но уви и така не работи както трябва да е.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта