Въпрос относно конфигурация на BaseBuilder Tirant

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
XTSY
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 103
Регистриран на: 17 Окт 2016, 14:50
Обратна връзка:

Въпрос относно конфигурация на BaseBuilder Tirant

Мнение от XTSY » 24 Фев 2017, 18:31

Искам да попитам от коя файл мога да променя rount time,при влизането в servera ми дава оръжия по време на BuildTime как да го оправя дайте пример например като cstrike\addons\amxmodx и така нататък.

Имам още един проблем искам да добавя zombie към текущите но не се получава ето kода как съм го направил::
cstrike\addons\amxmodx\scripting/bb_classes65.sma

Код за потвърждение: Избери целия код

/*================================================================================
	
	-----------------------------------
	-*- [BB] Default Zombie Classes -*-
	-----------------------------------
	
	~~~~~~~~~~~~~~~
	- Description -
	~~~~~~~~~~~~~~~
	
	This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
	into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
	
	All classes have been balanced, but feel free to edit them if
	you are not satisfied.
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 500
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL

// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass2_health = 2000
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL

// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass3_health = 2500
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.5
const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL

// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const zclass4_adminflags = ADMIN_KICK
#define TANK_ARMOR 200

new const zclass5_name[] = { "Vip Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass5_model[] = { "bb_vip" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_deimos_zombi" }
const zclass5_health = 3000
const zclass5_speed = 260
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const zclass5_adminflags = ADMIN_ALL

/*============================================================================*/

new g_zclass_tanker

new g_zclass_vip


// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
	register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
	
	// Register all classes
	bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
	bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
	bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
	g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
	g_zclass_vip = bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
	
}

#if defined TANK_ARMOR
public plugin_init()
{
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}

public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
	if (!is_user_alive(id))
		return ;
		
	if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
	{
		give_item(id, "item_assaultsuit");
		cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
	}
}
#endif

В папките всичко е ок,модела на зомбито е в player/bb_vip/deimos_zombi_origin/mdl
а модела на ръцете е в /models/v_knife_deimos_zombi.mdl
рескам servera и пак не става ??

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Re: Въпрос относно конфигурация на BaseBuilder Tirant

Мнение от TheRedShoko » 24 Фев 2017, 19:05

Моделите на играчи се слагат в "models/player/model_name/model_name.mdl"... И се научете да пишете грамотно... МОЛЯ

Аватар
XTSY
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 103
Регистриран на: 17 Окт 2016, 14:50
Обратна връзка:

Re: Въпрос относно конфигурация на BaseBuilder Tirant

Мнение от XTSY » 24 Фев 2017, 19:15

models/player/bb_vip/deimos_zombi_origin.mdl аз точно това съм направил

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Re: Въпрос относно конфигурация на BaseBuilder Tirant

Мнение от TheRedShoko » 24 Фев 2017, 19:25

Името на папката трябва да съвпада с името на модела.
->
models/player/bb_vip/bb_vip.mdl

Аватар
XTSY
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 103
Регистриран на: 17 Окт 2016, 14:50
Обратна връзка:

Re: Въпрос относно конфигурация на BaseBuilder Tirant

Мнение от XTSY » 24 Фев 2017, 20:27

А откъде се настройва rount time ?

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Re: Въпрос относно конфигурация на BaseBuilder Tirant

Мнение от TheRedShoko » 24 Фев 2017, 20:31

round* mp_roundtime?

Аватар
XTSY
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 103
Регистриран на: 17 Окт 2016, 14:50
Обратна връзка:

Re: Въпрос относно конфигурация на BaseBuilder Tirant

Мнение от XTSY » 24 Фев 2017, 21:08

А ако може да напишеш прехода от
cstrike/

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Въпрос относно конфигурация на BaseBuilder Tirant

Мнение от OciXCrom » 25 Фев 2017, 03:00

Какъв преход? Промени квара и стига задава елементарни въпроси. Срамота е да имаш сървър, а да не знаеш тези неща.

Аватар
XTSY
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 103
Регистриран на: 17 Окт 2016, 14:50
Обратна връзка:

Re: Въпрос относно конфигурация на BaseBuilder Tirant

Мнение от XTSY » 25 Фев 2017, 10:43

Ко ? Нямам сървър,както и да е оправих се благодаря..

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Въпрос относно конфигурация на BaseBuilder Tirant

Мнение от OciXCrom » 25 Фев 2017, 14:33

В джоба ли инсталираш мода като нямаш сървър? Моля ти се.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта