Fixed "[CS] Invalid Player" error when player disconnects after throwing an infection bomb
-
cgozzie
Извън линия - Потребител
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 245 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Re: Fixed "[CS] Invalid Player" error when player disconnects after throwing an infection bomb
Аз се чудя и гадая какво искаш камо ли другите не предоставяш никаква нужна информация над което да се види и работи.
-
SmirnoffBG
Извън линия - Потребител
- Мнения: 267
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 19:43
- Местоположение: nz
- Се отблагодари: 77 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
- Обратна връзка:
Re: Fixed "[CS] Invalid Player" error when player disconnects after throwing an infection bomb
Тъй като не си предоставил сма, мога само да ти кажа че нямаш проверка дали играча е жив преди да го зарази.
На някои ред(най вероятно веднага след започването ан фукцията която заразява) добави
На някои ред(най вероятно веднага след започването ан фукцията която заразява) добави
Код за потвърждение: Избери целия код
is_user_alive(id)
El-Super Respawn = 87.121.54.85:27016
BG Trewa Respawn = 91.92.137.205:27015
BG Trewa Respawn = 91.92.137.205:27015
-
WaLkZ
Извън линия - Администратор
- Мнения: 799
- Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 75 пъти
- Получена благодарност: 227 пъти
- Обратна връзка:
Re: Fixed "[CS] Invalid Player" error when player disconnects after throwing an infection bomb
По-скоро, не дали е жив, а дали изобщо в сървъра. Проверката, която се добавя е:
Код за потвърждение: Избери целия код
// Infection bomb owner disconnected? (bugfix)
if (!is_user_valid_connected(attacker))
{
// Get rid of the grenade
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
return;
}
Код за потвърждение: Избери целия код
// Infection Bomb Explosion
infection_explode(ent)
{
// Round ended (bugfix)
if (g_endround) return;
// Get origin
static Float:originF[3]
pev(ent, pev_origin, originF)
// Make the explosion
create_blast(originF)
// Infection nade explode sound
static sound[64]
ArrayGetString(grenade_infect, random_num(0, ArraySize(grenade_infect) - 1), sound, charsmax(sound))
emit_sound(ent, CHAN_WEAPON, sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
// Get attacker
static attacker
attacker = pev(ent, pev_owner)
// Infection bomb owner disconnected? (bugfix)
if (!is_user_valid_connected(attacker))
{
// Get rid of the grenade
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
return;
}
...
-
JustInCase
Извън линия - Потребител
- Мнения: 582
- Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Re: Fixed "[CS] Invalid Player" error when player disconnects after throwing an infection bomb
Дайте нарпаво един фикснат Infection Bomb
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE
ONLINE
-
WaLkZ
Извън линия - Администратор
- Мнения: 799
- Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 75 пъти
- Получена благодарност: 227 пъти
- Обратна връзка:
Re: Fixed "[CS] Invalid Player" error when player disconnects after throwing an infection bomb
Това, което съм дал, може да се намери в Fix5a
-
SmirnoffBG
Извън линия - Потребител
- Мнения: 267
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 19:43
- Местоположение: nz
- Се отблагодари: 77 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
- Обратна връзка:
Re: Fixed "[CS] Invalid Player" error when player disconnects after throwing an infection bomb
Само да добавя че в is_user_alive се проверява също дали е свързан в сървъра... а е ясно че за да бъде инфектиран трябва да е жив
El-Super Respawn = 87.121.54.85:27016
BG Trewa Respawn = 91.92.137.205:27015
BG Trewa Respawn = 91.92.137.205:27015
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
Re: Fixed "[CS] Invalid Player" error when player disconnects after throwing an infection bomb
Проблемът идва, когато infectora излезе, а не когато този, който ще се инфектира излезе.
-
BoB1
Извън линия - Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 05 Мар 2017, 11:43
- Получена благодарност: 1 път
Re: Fixed "[CS] Invalid Player" error when player disconnects after throwing an infection bomb
Къде точно се добавя кода?
Тука
Код за потвърждение: Избери целия код
// Infection bomb owner disconnected? (bugfix)
if (!is_user_valid_connected(attacker))
{
// Get rid of the grenade
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
return;
}
Код за потвърждение: Избери целия код
// Infection Bomb Explosion
infection_explode(ent)
{
// Round ended (bugfix)
if (g_endround) return;
// Get origin
static Float:originF[3]
pev(ent, pev_origin, originF)
// Make the explosion
create_blast(originF)
// Infection nade explode sound
static sound[64]
ArrayGetString(grenade_infect, random_num(0, ArraySize(grenade_infect) - 1), sound, charsmax(sound))
emit_sound(ent, CHAN_WEAPON, sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
// Get attacker
static attacker
attacker = pev(ent, pev_owner)
// Collisions
static victim
victim = -1
while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, originF, NADE_EXPLOSION_RADIUS)) != 0)
{
// Only effect alive non-spawnprotected humans
if (!is_user_valid_alive(victim) || g_zombie[victim] || g_nodamage[victim])
continue;
// Last human is killed
if (fnGetHumans() == 1)
{
ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, attacker, 0)
continue;
}
// Infected victim's sound
ArrayGetString(grenade_infect_player, random_num(0, ArraySize(grenade_infect_player) - 1), sound, charsmax(sound))
emit_sound(victim, CHAN_VOICE, sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
// Turn into zombie
zombieme(victim, attacker, 0, 1, 1, 0)
}
// Get rid of the grenade
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 2 Отговори
- 1566 Преглеждания
-
Последно мнение от GGzBoy
-
- 8 Отговори
- 2814 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 2 Отговори
- 1848 Преглеждания
-
Последно мнение от lantimilan
-
- 7 Отговори
- 2098 Преглеждания
-
Последно мнение от Infamous2018
-
- 6 Отговори
- 1786 Преглеждания
-
Последно мнение от illusion
-
- 0 Отговори
- 1135 Преглеждания
-
Последно мнение от lantimilan
-
- 0 Отговори
- 558 Преглеждания
-
Последно мнение от JonasM
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта