Промяна на basebuilder announcer звуците
-
Русский Мясник
Извън линия - Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 14 Сеп 2019, 19:36
- Се отблагодари: 7 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Промяна на basebuilder announcer звуците
Здравейте! Чудя се как да сменя нормалните fvox звуци за останало време към мои си звуци.
Пример: 30 seconds remaining!
Кой файл трябва да редактирам?
Пример: 30 seconds remaining!
Кой файл трябва да редактирам?
Последно промяна от Русский Мясник на 05 Ное 2019, 08:37, променено общо 1 път.
Basebuilder 6.5 CSO Mod -- 70%
Massive Public -- 90%
Massive Public -- 90%
-
mi0
Извън линия - AMXX Скриптър
- Мнения: 534
- Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
- Се отблагодари: 97 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
- Обратна връзка:
Basebuilder звуци
Този в който се изпълняват. Друга информация не мога да ти дам. Нито знам какъв ти е мода, нито за кои звуци говориш, предполагам, мода няма само 1 звук...
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021
Catch Mod - 87.121.112.232:27021
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Basebuilder звуци
Оправи заглавието на темата.
Не виждам как точно ще направиш това. За всяко число ти трябва отделен звук, и всеки файл трябва да се тегли от играчите когато влезнат в сървъра. Като вземем предвид, че играта има лимит от 512 ресурси, изобщо не си струва, ако изобщо тръгне сървърът с толкова много ресурси.
Иначе просто потърси "fvox" в кода, предполагам се ползва с командата "spk" и смени го с папката която искаш. Разбира се, звуците трябва да са със същите имена както и оригиналните. Най-лесно е да ги смениш с "vox", вместо да правиш собствени такива.
Не виждам как точно ще направиш това. За всяко число ти трябва отделен звук, и всеки файл трябва да се тегли от играчите когато влезнат в сървъра. Като вземем предвид, че играта има лимит от 512 ресурси, изобщо не си струва, ако изобщо тръгне сървърът с толкова много ресурси.
Иначе просто потърси "fvox" в кода, предполагам се ползва с командата "spk" и смени го с папката която искаш. Разбира се, звуците трябва да са със същите имена както и оригиналните. Най-лесно е да ги смениш с "vox", вместо да правиш собствени такива.
-
Русский Мясник
Извън линия - Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 14 Сеп 2019, 19:36
- Се отблагодари: 7 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Промяна на basebuilder announcer звуците
Ползвам 6.5 версията на Tirant и да, spk се използва, вместо spk просто добавям директорията sound/''zvuk".mp3 ли? Защото аз искам да сложа за останалото време, което тя казва, като ''One minute remaining" и т.н. Не другите. Не знам как да настроя във файла как да се пуска точно какво да казва когато остава еди колко си време. То не пише във файла.. Има само fvox spk, не пише кога го казва.
Basebuilder 6.5 CSO Mod -- 70%
Massive Public -- 90%
Massive Public -- 90%
-
mi0
Извън линия - AMXX Скриптър
- Мнения: 534
- Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
- Се отблагодари: 97 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
- Обратна връзка:
Промяна на basebuilder announcer звуците
Ще е хубаво, ако предоставиш код и имаме възможност да ти покажем и обясним точно как, какво и защо. Не, не махай spk, това е командата, която пуска звуците, просто промени директорията зададена след нея.
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021
Catch Mod - 87.121.112.232:27021
-
Русский Мясник
Извън линия - Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 14 Сеп 2019, 19:36
- Се отблагодари: 7 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Промяна на basebuilder announcer звуците
Код за потвърждение: Избери целия код
public task_CountDown()
{
g_iCountDown--
new mins = g_iCountDown/60, secs = g_iCountDown%60
if (g_iCountDown>=0)
client_print(0, print_center, "%L - %d:%s%d", LANG_SERVER, "BUILD_TIMER", mins, (secs < 10 ? "0" : ""), secs)
else
{
if (g_iPrepTime)
{
g_boolCanBuild = false
g_boolPrepTime = true
g_iCountDown = g_iPrepTime+1
set_task(1.0, "task_PrepTime", TASK_PREPTIME,_, _, "a", g_iCountDown);
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
show_hudmessage(0, "%L", LANG_SERVER, "PREP_ANNOUNCE");
new players[32], num
get_players(players, num)
for (new i = 0; i < num; i++)
{
if (g_isAlive[players[i]] && !g_isZombie[players[i]])
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, players[i])
if (g_iOwnedEnt[players[i]])
cmdStopEnt(players[i])
}
}
print_color(0, "%s^x04 %L", MODNAME, LANG_SERVER, "PREP_ANNOUNCE")
client_cmd(0, "spk %s", PHASE_PREP)
ExecuteForward(g_fwPrepStarted, g_fwDummyResult);
}
else
Release_Zombies()
remove_task(TASK_BUILD);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new szTimer[32]
if (g_iCountDown>10)
{
if (mins && !secs) num_to_word(mins, szTimer, 31)
else if (!mins && secs == 30) num_to_word(secs, szTimer, 31)
else return PLUGIN_HANDLED;
client_cmd(0, "spk ^"fvox/%s %s remaining^"", szTimer, (mins ? "minutes" : "seconds"))
}
else
{
num_to_word(g_iCountDown, szTimer, 31)
client_cmd(0, "spk ^"fvox/%s^"", szTimer)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public task_PrepTime()
{
g_iCountDown--
if (g_iCountDown>=0)
client_print(0, print_center, "%L - 0:%s%d", LANG_SERVER, "PREP_TIMER", (g_iCountDown < 10 ? "0" : ""), g_iCountDown)
if (0<g_iCountDown<11)
{
new szTimer[32]
num_to_word(g_iCountDown, szTimer, 31)
client_cmd(0, "spk ^"fvox/%s^"", szTimer)
}
else if (g_iCountDown == 0)
{
Release_Zombies()
remove_task(TASK_PREPTIME);
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Basebuilder 6.5 CSO Mod -- 70%
Massive Public -- 90%
Massive Public -- 90%
-
mi0
Извън линия - AMXX Скриптър
- Мнения: 534
- Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
- Се отблагодари: 97 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
- Обратна връзка:
Промяна на basebuilder announcer звуците
Ако искаш да смениш сички, както каза @OciXCrom, ще трябва да добавиш много нови звуци и не си струва. Въпреки това, ако мислиш да го правиш, ще ти предложа да добавиш от 0 до 19 и всички кратни на 10 до 60 и просто да ги комбинираш!
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021
Catch Mod - 87.121.112.232:27021
-
Русский Мясник
Извън линия - Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 14 Сеп 2019, 19:36
- Се отблагодари: 7 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Промяна на basebuilder announcer звуците
А в какъв смисъл не си струва? Товари много или?
Basebuilder 6.5 CSO Mod -- 70%
Massive Public -- 90%
Massive Public -- 90%
-
mi0
Извън линия - AMXX Скриптър
- Мнения: 534
- Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
- Се отблагодари: 97 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
- Обратна връзка:
Промяна на basebuilder announcer звуците
Ще се наложи да добавяш над 30-40 нови звука, хората ще трябва да ги теглят, в Performance би трябвало, да е по-добре, въпреки това ще е повече Memory Usage-а, но говорим за незначително малки цифри. Големия проблем е, хората ще теглят доста време, ще е трудно да се Time-нат точно цифрите за да може Twenty и Five да звучат една след друга(това е просто пример, ще трябва, всяко едно число да се наглася... Аз лично не бих се заел, не ти и препоръчвам...
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021
Catch Mod - 87.121.112.232:27021
-
Русский Мясник
Извън линия - Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 14 Сеп 2019, 19:36
- Се отблагодари: 7 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Промяна на basebuilder announcer звуците
Добре, благодаря. Ще сменя на vox.
Basebuilder 6.5 CSO Mod -- 70%
Massive Public -- 90%
Massive Public -- 90%
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 551 Преглеждания
-
Последно мнение от TryAgain
-
- 1 Отговори
- 719 Преглеждания
-
Последно мнение от tom1k
-
- 0 Отговори
- 706 Преглеждания
-
Последно мнение от botiko
-
- 3 Отговори
- 743 Преглеждания
-
Последно мнение от zolfeca
-
- 2 Отговори
- 2527 Преглеждания
-
Последно мнение от mi0
-
- 2 Отговори
- 222 Преглеждания
-
Последно мнение от DARTANYAN
-
- 4 Отговори
- 232 Преглеждания
-
Последно мнение от trasha
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта