Промяна на basebuilder announcer звуците

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
Русский Мясник
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 36
Регистриран на: 14 Сеп 2019, 19:36
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Промяна на basebuilder announcer звуците

Мнение от Русский Мясник » 04 Ное 2019, 20:02

Здравейте! Чудя се как да сменя нормалните fvox звуци за останало време към мои си звуци.
Пример: 30 seconds remaining!

Кой файл трябва да редактирам?
Последно промяна от Русский Мясник на 05 Ное 2019, 08:37, променено общо 1 път.
Basebuilder 6.5 CSO Mod -- 70%
Massive Public -- 90%

Аватар
mi0
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 534
Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 97 пъти
Получена благодарност: 120 пъти
Обратна връзка:

Basebuilder звуци

Мнение от mi0 » 05 Ное 2019, 00:06

Този в който се изпълняват. Друга информация не мога да ти дам. Нито знам какъв ти е мода, нито за кои звуци говориш, предполагам, мода няма само 1 звук...
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Basebuilder звуци

Мнение от OciXCrom » 05 Ное 2019, 00:26

Оправи заглавието на темата.

Не виждам как точно ще направиш това. За всяко число ти трябва отделен звук, и всеки файл трябва да се тегли от играчите когато влезнат в сървъра. Като вземем предвид, че играта има лимит от 512 ресурси, изобщо не си струва, ако изобщо тръгне сървърът с толкова много ресурси.

Иначе просто потърси "fvox" в кода, предполагам се ползва с командата "spk" и смени го с папката която искаш. Разбира се, звуците трябва да са със същите имена както и оригиналните. Най-лесно е да ги смениш с "vox", вместо да правиш собствени такива.

Аватар
Русский Мясник
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 36
Регистриран на: 14 Сеп 2019, 19:36
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Промяна на basebuilder announcer звуците

Мнение от Русский Мясник » 05 Ное 2019, 08:41

Ползвам 6.5 версията на Tirant и да, spk се използва, вместо spk просто добавям директорията sound/''zvuk".mp3 ли? Защото аз искам да сложа за останалото време, което тя казва, като ''One minute remaining" и т.н. Не другите. Не знам как да настроя във файла как да се пуска точно какво да казва когато остава еди колко си време. То не пише във файла.. Има само fvox spk, не пише кога го казва.
Basebuilder 6.5 CSO Mod -- 70%
Massive Public -- 90%

Аватар
mi0
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 534
Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 97 пъти
Получена благодарност: 120 пъти
Обратна връзка:

Промяна на basebuilder announcer звуците

Мнение от mi0 » 05 Ное 2019, 13:50

Ще е хубаво, ако предоставиш код и имаме възможност да ти покажем и обясним точно как, какво и защо. Не, не махай spk, това е командата, която пуска звуците, просто промени директорията зададена след нея.
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021

Аватар
Русский Мясник
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 36
Регистриран на: 14 Сеп 2019, 19:36
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Промяна на basebuilder announcer звуците

Мнение от Русский Мясник » 05 Ное 2019, 17:47

Код за потвърждение: Избери целия код

public task_CountDown()
{
	g_iCountDown--
	new mins = g_iCountDown/60, secs = g_iCountDown%60
	if (g_iCountDown>=0)
		client_print(0, print_center, "%L - %d:%s%d", LANG_SERVER, "BUILD_TIMER", mins, (secs < 10 ? "0" : ""), secs)
	else
	{
		if (g_iPrepTime)
		{
			g_boolCanBuild = false
			g_boolPrepTime = true
			g_iCountDown = g_iPrepTime+1
			set_task(1.0, "task_PrepTime", TASK_PREPTIME,_, _, "a", g_iCountDown);
			
			set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
			show_hudmessage(0, "%L", LANG_SERVER, "PREP_ANNOUNCE");
			
			new players[32], num
			get_players(players, num)
			for (new i = 0; i < num; i++)
			{
				if (g_isAlive[players[i]] && !g_isZombie[players[i]])
				{
					ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, players[i])
					
					if (g_iOwnedEnt[players[i]])
						cmdStopEnt(players[i])
				}
			}
			print_color(0, "%s^x04 %L", MODNAME, LANG_SERVER, "PREP_ANNOUNCE")
			
			client_cmd(0, "spk %s", PHASE_PREP)
			
			ExecuteForward(g_fwPrepStarted, g_fwDummyResult);
		}
		else
			Release_Zombies()

		remove_task(TASK_BUILD);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new szTimer[32]
	if (g_iCountDown>10)
	{
		if (mins && !secs) num_to_word(mins, szTimer, 31)
		else if (!mins && secs == 30) num_to_word(secs, szTimer, 31)
		else return PLUGIN_HANDLED;
		
		client_cmd(0, "spk ^"fvox/%s %s remaining^"", szTimer, (mins ? "minutes" : "seconds"))
	}
	else
	{
		num_to_word(g_iCountDown, szTimer, 31)
		client_cmd(0, "spk ^"fvox/%s^"", szTimer)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public task_PrepTime()
{
	g_iCountDown--
	
	if (g_iCountDown>=0)
		client_print(0, print_center, "%L - 0:%s%d", LANG_SERVER, "PREP_TIMER", (g_iCountDown < 10 ? "0" : ""), g_iCountDown)
	
	if (0<g_iCountDown<11)
	{
		new szTimer[32]
		num_to_word(g_iCountDown, szTimer, 31)
		client_cmd(0, "spk ^"fvox/%s^"", szTimer)
	}
	else if (g_iCountDown == 0)
	{
		Release_Zombies()
		remove_task(TASK_PREPTIME);
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Basebuilder 6.5 CSO Mod -- 70%
Massive Public -- 90%

Аватар
mi0
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 534
Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 97 пъти
Получена благодарност: 120 пъти
Обратна връзка:

Промяна на basebuilder announcer звуците

Мнение от mi0 » 05 Ное 2019, 19:00

Ако искаш да смениш сички, както каза @OciXCrom, ще трябва да добавиш много нови звуци и не си струва. Въпреки това, ако мислиш да го правиш, ще ти предложа да добавиш от 0 до 19 и всички кратни на 10 до 60 и просто да ги комбинираш!
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021

Аватар
Русский Мясник
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 36
Регистриран на: 14 Сеп 2019, 19:36
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Промяна на basebuilder announcer звуците

Мнение от Русский Мясник » 05 Ное 2019, 19:11

mi0 написа: 05 Ное 2019, 19:00 Ако искаш да смениш сички, както каза @OciXCrom, ще трябва да добавиш много нови звуци и не си струва. Въпреки това, ако мислиш да го правиш, ще ти предложа да добавиш от 0 до 19 и всички кратни на 10 до 60 и просто да ги комбинираш!
А в какъв смисъл не си струва? Товари много или?
Basebuilder 6.5 CSO Mod -- 70%
Massive Public -- 90%

Аватар
mi0
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 534
Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 97 пъти
Получена благодарност: 120 пъти
Обратна връзка:

Промяна на basebuilder announcer звуците

Мнение от mi0 » 05 Ное 2019, 19:15

Ще се наложи да добавяш над 30-40 нови звука, хората ще трябва да ги теглят, в Performance би трябвало, да е по-добре, въпреки това ще е повече Memory Usage-а, но говорим за незначително малки цифри. Големия проблем е, хората ще теглят доста време, ще е трудно да се Time-нат точно цифрите за да може Twenty и Five да звучат една след друга(това е просто пример, ще трябва, всяко едно число да се наглася... Аз лично не бих се заел, не ти и препоръчвам...
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021

Аватар
Русский Мясник
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 36
Регистриран на: 14 Сеп 2019, 19:36
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Промяна на basebuilder announcer звуците

Мнение от Русский Мясник » 05 Ное 2019, 19:54

Добре, благодаря. Ще сменя на vox.
Basebuilder 6.5 CSO Mod -- 70%
Massive Public -- 90%

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта