При наличието на host error, най-вероятно проблема идва от local networking. В зависимост откъде си и какъв интернет доставчик използваш, наличието на рутер и други мрежови фактори като настройки, NAT-ове, UPnP-та и Teredo връзки, вероятно може да се окаже, че не е проблем в самата платформа или плъгина. Поразрови се из настройките си. Като съвет мога да дам да погледнеш firmware версията на рутера си. За да разбереш дали проблема е в рутера, ако имаш такъв, пробвай да влезеш от друг компютър или накарай някого да влиза в твоите сървъри с една и съща платформа с по един-два плъгина или без. Просто да се установи причината. Вероятното решение е да се забрани QoS и UPnP.
http://www.dslreports.com/faq/6891
VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 |
aim_aztec Играчи: 0/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_aztec | 0/16 |
Проблем - Host errorbad server message
-
Autumn Shade
Извън линия - Потребител
- Мнения: 269
- Регистриран на: 14 Мар 2019, 13:20
- Се отблагодари: 48 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
-
jumby1990
Извън линия - Потребител
- Мнения: 128
- Регистриран на: 10 Фев 2019, 18:02
- Местоположение: varna
- Се отблагодари: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Проблем - Host errorbad server message
добре ще пробвам и ще кажа какво е станало. Този проблем ми го прави само в hns сървъра , в другите два сървъра (kz , d2) тоя проблем го няма което е странно.
-
OciXCrom
Извън линия - Owner
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1301 пъти
- Обратна връзка:
Проблем - Host errorbad server message
Точно в logs папката при останалите.
Обаче host error в комбинация с bad server message по принцип се дължи на неправилни/грешни аргументи при ползване на message_begin функции. Достатъчно е един аргумент да се обърка при тях за да крашне целият сървър.Autumn Shade написа: ↑20 Дек 2019, 09:27 При наличието на host error, най-вероятно проблема идва от local networking. В зависимост откъде си и какъв интернет доставчик използваш, наличието на рутер и други мрежови фактори като настройки, NAT-ове, UPnP-та и Teredo връзки, вероятно може да се окаже, че не е проблем в самата платформа или плъгина. Поразрови се из настройките си. Като съвет мога да дам да погледнеш firmware версията на рутера си. За да разбереш дали проблема е в рутера, ако имаш такъв, пробвай да влезеш от друг компютър или накарай някого да влиза в твоите сървъри с една и съща платформа с по един-два плъгина или без. Просто да се установи причината. Вероятното решение е да се забрани QoS и UPnP.
http://www.dslreports.com/faq/6891
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 24 Отговори
- 13221 Преглеждания
-
Последно мнение от EMOTO2.COM
-
- 2 Отговори
- 2360 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 598 Преглеждания
-
Последно мнение от misho
-
- 1 Отговори
- 1530 Преглеждания
-
Последно мнение от ur mama
-
- 7 Отговори
- 914 Преглеждания
-
Последно мнение от narkoman69
-
- 2 Отговори
- 1394 Преглеждания
-
Последно мнение от Mucii
-
- 3 Отговори
- 289 Преглеждания
-
Последно мнение от Dennis
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта