[AMXX] Plugin "име-на-плъгина" failed to load Module/Library "vzbb_mod" required for plugin

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
Erco
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 15
Регистриран на: 12 Дек 2016, 21:28

[AMXX] Plugin "име-на-плъгина" failed to load Module/Library "vzbb_mod" required for plugin

Мнение от Erco » 14 Дек 2016, 21:33

Главния плъгин не работи. Ето и logs

Код за потвърждение: Избери целия код

L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_vip_menu.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_zclass_big.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_zclass_fast.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_zclass_jump.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_zclass_vipzm.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_item_antidote.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_item_battlebuild.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_item_healthkit.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_item_protection.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_item_self_explosion.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_item_toxic_mine.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_item_warzzz_mine.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_item_goldenak.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_item_goldendg.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_extra_unlimited_clip.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_addon_prep_time.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_attack_hp.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "vzbb_happy_credit_hour.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/14/2016 - 20:53:34: [AMXX] Plugin "unstick_player.amxx" failed to load: Module/Library "vzbb_mod" required for plugin.  Check modules.ini.

btw;

Код за потвърждение: Избери целия код

L 12/14/2016 - 21:23:42: Info (map "bb_corners7") (file "addons/amxmodx/logs/error_20161214.log")
L 12/14/2016 - 21:23:42: [AMXX] Plugin file open error (plugin "vzbb_mod-fixed.amxx")
Последно промяна от OciXCrom на 14 Дек 2016, 21:36, променено общо 1 път.
Причина: Преместена тема!

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: [AMXX] Plugin "име-на-плъгина" failed to load Module/Library "vzbb_mod" required for plugin

Мнение от OciXCrom » 14 Дек 2016, 21:36

Покажи списъка с плъгини.

Аватар
Erco
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 15
Регистриран на: 12 Дек 2016, 21:28

Re: [AMXX] Plugin "име-на-плъгина" failed to load Module/Library "vzbb_mod" required for plugin

Мнение от Erco » 14 Дек 2016, 21:38

Изпратих ги на ЛС. Ако настоявате може да ги дам и в темата.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: [AMXX] Plugin "име-на-плъгина" failed to load Module/Library "vzbb_mod" required for plugin

Мнение от OciXCrom » 14 Дек 2016, 21:41

Главният плъгин не работи най-вероятно заради неправилна компилация, тъй че компилирай го локално. Останалите плъгини не работят защото главният не работи.

Аватар
Erco
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 15
Регистриран на: 12 Дек 2016, 21:28

Re: [AMXX] Plugin "име-на-плъгина" failed to load Module/Library "vzbb_mod" required for plugin

Мнение от Erco » 14 Дек 2016, 22:01

Код за потвърждение: Избери целия код

L 12/14/2016 - 21:50:45: [AMXX] Plugin "vzbb_extra_unlimited_clip.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "get_user_goldendg") - check your modules.ini.
Главния плъгин се оправи.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: [AMXX] Plugin "име-на-плъгина" failed to load Module/Library "vzbb_mod" required for plugin

Мнение от OciXCrom » 14 Дек 2016, 22:10

Качи кода на плъгина.

Аватар
Erco
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 15
Регистриран на: 12 Дек 2016, 21:28

Re: [AMXX] Plugin "име-на-плъгина" failed to load Module/Library "vzbb_mod" required for plugin

Мнение от Erco » 14 Дек 2016, 22:11

Код за потвърждение: Избери целия код

/*================================================================================
	
	-------------------------------------------
	-*- [ZP] Extra Item: Unlimited Clip 1.0 -*-
	-------------------------------------------
	
	~~~~~~~~~~~~~~~
	- Description -
	~~~~~~~~~~~~~~~
	
	This item/upgrade gives players unlimited clip ammo for a single round.
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <vzbb_mod>
#include <golden_weapons>

// CS Offsets
#if cellbits == 32
const OFFSET_CLIPAMMO = 51
#else
const OFFSET_CLIPAMMO = 65
#endif
const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4

// Max Clip for weapons
new const MAXCLIP[] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, -1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
			10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }

new g_itemid_infammo, g_has_unlimited_clip[33]
new cvar_unlimited_golden_weapons

public plugin_init()
{
	register_plugin("[VZBB] Extra: Unlimited Clip", "1.0", "MeRcyLeZZ & kapitana")
	
	g_itemid_infammo = register_shop_item("Unlimited Clip", 5000, USE_BATTLE, TEAM_HUMANS, ADMIN_ALL, NO_MAX_BUYS)
	
	cvar_unlimited_golden_weapons = register_cvar("cvar_unlimited_golden_weapons", "0")
	
	register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
	register_message(get_user_msgid("CurWeapon"), "message_cur_weapon")
}

// Player buys our upgrade, set the unlimited ammo flag
public shop_item_selected(player, itemid)
{
	if (itemid == g_itemid_infammo)
		g_has_unlimited_clip[player] = true
}

// Reset flags for all players on newround
public event_round_start()
{
	for (new id; id <= 32; id++) g_has_unlimited_clip[id] = false;
}

// Unlimited clip code
public message_cur_weapon(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
	// Player has golden weapon upgrade
	if((get_user_goldenak(msg_entity) && get_user_weapon(msg_entity) == CSW_AK47 || get_user_goldendg(msg_entity) && get_user_weapon(msg_entity) == CSW_DEAGLE) && !get_pcvar_num(cvar_unlimited_golden_weapons))
		return
	
	// Player doesn't have the unlimited clip upgrade
	if (!g_has_unlimited_clip[msg_entity])
		return;
	
	// Player not alive or not an active weapon
	if (!is_user_alive(msg_entity) || get_msg_arg_int(1) != 1)
		return;
	
	static weapon, clip
	weapon = get_msg_arg_int(2) // get weapon ID
	clip = get_msg_arg_int(3) // get weapon clip
	
	// Unlimited Clip Ammo
	if (MAXCLIP[weapon] > 2) // skip grenades
	{
		set_msg_arg_int(3, get_msg_argtype(3), MAXCLIP[weapon]) // HUD should show full clip all the time
		
		if (clip < 2) // refill when clip is nearly empty
		{
			// Get the weapon entity
			static wname[32], weapon_ent
			get_weaponname(weapon, wname, sizeof wname - 1)
			weapon_ent = fm_find_ent_by_owner(-1, wname, msg_entity)
			
			// Set max clip on weapon
			fm_set_weapon_ammo(weapon_ent, MAXCLIP[weapon])
		}
	}
}

// Find entity by its owner (from fakemeta_util)
stock fm_find_ent_by_owner(entity, const classname[], owner)
{
	while ((entity = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, entity, "classname", classname)) && pev(entity, pev_owner) != owner) {}
	
	return entity;
}

// Set Weapon Clip Ammo
stock fm_set_weapon_ammo(entity, amount)
{
	set_pdata_int(entity, OFFSET_CLIPAMMO, amount, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
}

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: [AMXX] Plugin "име-на-плъгина" failed to load Module/Library "vzbb_mod" required for plugin

Мнение от OciXCrom » 14 Дек 2016, 22:13

Качи и .inc файла на главния плъгин.

Аватар
Erco
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 15
Регистриран на: 12 Дек 2016, 21:28

Re: [AMXX] Plugin "име-на-плъгина" failed to load Module/Library "vzbb_mod" required for plugin

Мнение от Erco » 14 Дек 2016, 22:14

Код за потвърждение: Избери целия код

/*
---------------------------------------------------------
   #  #  #    #===    ###    ##    #
  #    ##     #===   #      #  #    #
   #   #      #===    ###    ##    #
---------------------------------------------------------
vzbb_mod.inc
Library by <VeCo>

<VeCo>'s Zombie BaseBuilder Mod 4.0

If you modify the code, please DO NOT change the author!
---------------------------------------------------------
Contacts:
e-mail: [email protected]
skype: veco_kn
---------------------------------------------------------
Changes log:
 -> v 1.0 = First release!
 -> v 1.1 = Fixed double user_infect_pre. The second is
	    changed to user_infect_post.
 -> v 3.0 = Defines changed to enums.
	    Added itemteam parameter in register_shop_item
	    function and TEAM_* enum.
	    Added set_user_zombie_class native.
	    Added user_uninfect native.
	    Added grab/release block forwards.
 -> v 3.4 = Added is_user_frozen_cool native.
	    Added user_freeze_cool_* forwards.
	    Added user_freeze_cool and user_unfreeze_cool
	    natives.
 -> v 3.5 = Added get_block_fun_type and set_block_fun_type
	    natives and BLOCKS_* enum.
	    Added get_deal_discount and is_deal_offer natives.
 -> v 3.8 = Added set_user_was_zombie native.
	    Added access parameters in register_zombie_class
	    and register_shop_item natives.
	    Fixed a typo.
	    Added FORWARD_CONTINUE define for the forward
	    block ability.
	    Added set_user_can_build native.
	    Added hide_barrierent and reset_barrierent natives.
	    Added update_user_hud_data forward and set_hud_cache_*
	    natives for it.
	    Added force_user_hud_data and force_weapon_menu natives.
 -> v 3.9 = Added user_uninfect_pre and user_uninfect_post forwards.
	    Added battle_phase_begin_admin forward.
	    Added fun_block_touch_pre and fun_block_touch_post forwards.
 -> v 4.0 = Added ability to block shop_item_selected forward. (and changed
	    the way Item Buy System works)
	    Added maxbuys parameter in register_shop_item and NO_MAX_BUYS
	    define for it.
	    Added restore_user_rendering native.
---------------------------------------------------------
Don't forget to visit http://www.amxmodxbg.org :)
---------------------------------------------------------
*/

#if defined _vzbb_mod_included
	#endinput
#endif

#define _vzbb_mod_included

#if AMXX_VERSION_NUM >= 175
	#pragma reqlib vzbb_mod
	#if !defined AMXMODX_NOAUTOLOAD
		#pragma loadlib vzbb_mod
	#endif
#else
	#pragma library vzbb_mod
#endif

/*=======================================================================
                           -= Define-и =- 
========================================================================*/

#define FORWARD_CONTINUE 777 // return ... (блокира forward)

#define NO_MAX_BUYS 0 // неограничен брой пъти купуване на итем

/*=======================================================================
                           -= Enum-и =- 
========================================================================*/

// Кога може да се ползва итема?
enum
{
	USE_BATTLE = 0,
	USE_BUILD,
	USE_BOTH
}

// Кой може да ползва итема?
enum
{
	TEAM_ZOMBIES = 1,
	TEAM_HUMANS,
	TEAM_BOTH
}

// Как се движи блока?
enum
{
	BLOCK_PULL = 1,
	BLOCK_PUSH
}

// Какъв режим се игра този рунд?
enum
{
	MODE_NORMAL = 0,
	MODE_INFECTION
}

// Каква граната е хвърлена?
enum
{
	NADE_HE = 1,
	NADE_SMOKE,
	NADE_FLASH
}

// Какъв тип забавен блок е това?
enum
{
	BLOCKS_NORMAL = 0,
	BLOCKS_YELLOW,
	BLOCKS_BLACK,
	BLOCKS_BLUE,
	BLOCKS_RED
}

/*=======================================================================
                           -= Нативи =- 
========================================================================*/

/* :: Регистрира нов зомби клас

#classname -  Името на зомби класа (пример: "Test Zombie")
#classinfo - Кратка информация относно зомби класа (пример: "g+ s-")
#classmdl - Модел на зомби класа (пример: "zombie" , трябва да се намира в models/player/име/име.mdl)
#classclawmdl - Модел на ръцете на зомби класа (пример: "claw" , трябва да се намира в models/име.mdl)
#health - Кръв на зомби класа (пример: 2000)
#gravity - Гравитация на зомби класа (пример: 0.5) (1.0 = 800 гравитаця , 0.5 = 400 гравитация ...)
#speed - Скорост на зомби класа (пример: 400.0) (0.0 = нормална скорост)
#access - Админ достъп нужен за избиране на класа (ADMIN_ALL - за всички)

::::: Фунцкията връща иднекса на класа. (int)
*/

native register_zombie_class(const classname[],const classinfo[], const classmdl[],const classclawmdl[], health,Float:gravity,Float:speed, access)

/* :: Регистрира нов итем в shop менюто

#itemname - Името на итема (пример: "Test Item")
#itemcost - Цена на итема (пример: 15)
#itemuse - Кога да може да се използва итема? (USE_BATTLE - в бойната фаза , USE_BUILD - в строителната фаза , USE_BOTH - и в двете фази)
#itemteam - Кой може да купува итема? (TEAM_ZOMBIES - зомбитата , TEAM_HUMANS - хората , TEAM_BOTH - всички)
#access - Админ достъп нужен за купуване на итема (ADMIN_ALL - за всички)
#maxbuys - Колко пъти да може да се купи итемът на рунд? (NO_MAX_BUYS - неограничен брой пъти)

::::: Фунцкията връща иднекса на итема. (int)
*/

native register_shop_item(const itemname[], itemcost, itemuse, itemteam, access, maxbuys)

/* :: Връща иднекса на класа на играча (-1 ако е Classic Zombie)

#id - индекс на играча

::::: Фунцкията връща иднекса на класа на играча. (int)
*/

native get_user_zombie_class(id)

/* :: Задава иднекса на класа на играча

#id - индекс на играча
#classid - индекс на зомби класа (-1 - Classic Zombie)
*/

native set_user_zombie_class(id,classid)

/* :: Връща съответна стойност ако играчът е зомби

#id - индекс на играча

::::: Фунцкията връща true ако е зомби и false - ако не е. (bool)
*/

native is_user_zombie(id)

/* :: Връща съответна стойност ако играчът е човек

#id - индекс на играча

::::: Фунцкията връща true ако е човек и false - ако не е. (bool)
*/

native is_user_human(id)

/* :: Връща стойността на кредитите на играч

#id - индекс на играча

::::: Фунцкията връща кредитите на играч. (int)
*/

native get_user_credits(id)

/* :: Задава стойността на кредитите на играч

#id - индекс на играча
#credits - стойността на кредитите, които искаме да зададем (използвайте с get_user_credits ако искате да прибавите/премахнете кредити на играч)
*/

native set_user_credits(id,credits)

/* :: Връща стойността на разстоянието на играч между последния блок, който е движел

#id - индекс на играча

::::: Фунцкията връща разстоянието на играч между последния блок, който е движел. (float)
*/

native get_user_block_distance(id)

/* :: Задава стойността на разстоянието на играч между последния блок, който е движел

#id - индекс на играча
#dist - стойността на разстоянието на играч между последния блок, който е движел, което искаме да зададем
*/

native set_user_block_distance(id,Float:dist)

/* :: Връща общия брой зомби класове, заредени в момента

::::: Фунцкията връща общия брой зомби класове, заредени в момента. (int)
*/

native get_total_zombie_classes()

/* :: Връща общия брой shop итеми, заредени в момента

::::: Фунцкията връща общия брой shop итеми, заредени в момента. (int)
*/

native get_total_shop_items()

/* :: Връща съответна стойност ако играчът може да строи в бойната фаза

#id - индекс на играча

::::: Фунцкията връща true ако играчът може да строи в бойната фаза и false - ако не може. (bool)
*/

native get_user_can_build_battle(id)

/* :: Задава стойността на играч, за да може да мести блокове и в бойната фаза (действа до стартирането на следващата бойна фаза)

#id - индекс на играча
#set - true : за да може да строи и false : за да не може
*/

native set_user_can_build_battle(id,set)

/* :: Връща индекс на ентитито на блока, който играчът мести в момента

#id - индекс на играча

::::: Фунцкията връща индекс на ентитито на блока, който играчът мести в момента. (int)
*/

native get_user_block_ent(id)

/* :: Задава индекс на ентитито на блока, който играчът мести в момента

#id - индекс на играча
#ent - индекс на ентитито
*/

native set_user_block_ent(id,ent)

/* :: Връща сътветна стойност ако е freezetime в момента

::::: Фунцкията връща true ако е и false - ако не е. (bool)
*/

native is_freezetime()

/* :: Връща оставащото време на строителната фаза

::::: Фунцкията връща оставащото време на строителната фаза в секунди. (int)
*/

native get_build_phase_remaining_time()

/* :: Връща сътветна стойност ако играчите могат да строят (ако в момента е строителната фаза)

::::: Фунцкията връща true ако могат и false - ако не могат. (bool)
*/

native user_can_build()

/* :: Задава дали играчите могат да строят (дали в момента е строителна фаза)

#build - true - ако могат, false - ако не могат
*/

native set_user_can_build(build)

/* :: Връща сътветна стойност на режима на игра в момента

::::: Фунцкията връща сътветна стойност на режима на игра в момента (MODE_NORMAL - нормален режим (с убийства) , MODE_INFECTION - режим с инфекции) . (int)
*/

native get_roundmode()

/* :: Връща съответна стойност ако играчът е бил зомби при раждането си

#id - индекс на играча

::::: Фунцкията връща true ако е бил зомби и false - ако не е бил. (bool)
*/

native was_user_zombie(id)

/* :: Задава стойност дали играчът е бил зомби при раждането си (ако е бил накрая на рунда ще бъде човек, използва се при инфекции)

#id - индекс на играча
#true - стойността - 1 ако е бил, 0 - ако не е
*/

native set_user_was_zombie(id,true)

/* :: Връща съответна стойност ако играчът е баннат (местенето на блоковете)

#id - индекс на играча

::::: Фунцкията връща true ако е и false - ако не е. (bool)
*/

native is_user_banned(id)

/* :: Връща стойността на оставащата кръв за взимане при горене

#id - индекс на играча

::::: Фунцкията връща стойността на оставащата кръв за взимане при горене. (int)
*/

native get_user_fire_duration(id)

/* :: Задава стойността на oставащата кръв за взимане при горене

#id - индекс на играча
#dist - стойността на oставащата кръв за взимане при горене, която искаме да зададем (1 - за да спрем горенето на играч)
*/

native set_user_fire_duration(id,duration)

/* :: Връща съответна стойност ако играчът е заледен

#id - индекс на играча

::::: Фунцкията връща true ако е и false - ако не е. (bool)
*/

native is_user_frozen(id)

/* :: Връща съответна стойност ако играчът е заледен (започва да се топи)

#id - индекс на играча

::::: Фунцкията връща true ако е и false - ако не е. (bool)
*/

native is_user_frozen_cool(id)

/* :: Запалва играч

#attacker - индекс на играча нападател
#victim - индекс на играча жертва
#duration - максимална кръв за взимане при горене (0 - стойността ще се взима от CVAR-a vzbb_grenade_fire_duration)
*/

native user_burn(attacker,victim,duration)

/* :: Заледява играч

#id - индекс на играча
*/

native user_freeze(id)

/* :: Заледява играч (играчът веднага започва да се топи)

#id - индекс на играча
*/

native user_freeze_cool(id)

/* :: Премахва заледяването на играч

#id - индекс на играча
*/

native user_unfreeze(id)

/* :: Премахва топенето на играч

#id - индекс на играча
*/

native user_unfreeze_cool(id)

/* :: Инфектира играч

#victim - индекс на жертвата
#infector - индекс на инфектиращия
*/

native user_infect(victim,infector)

/* :: Деинфектира играч

#id - индекс на играча
*/

native user_uninfect(id)

/* :: Връща забавния тип на блок

#ent - индекс на ентитито на блока

::::: Фунцкията връща забавния тип на блока (int)
*/

native get_block_fun_type(ent)

/* :: Задава забавен тип на блок

#ent - индекс на ентитито на блока
#funtype - забавен тип на блока
(BLOCKS_YELLOW - бързодвижещ се блок , BLOCKS_BLACK - недвижим блок;
BLOCKS_BLUE - забавящ блок , BLOCKS_RED - запалващ блок)
*/

native set_block_fun_type(ent,funtype)

/* :: Премахва забавния тип на блок

#ent - индекс на ентитито на блока
*/

native reset_block_fun_type(ent)

/* :: Връща стойността на намалението на "Round Deal" в съответния рунд

::::: Фунцкията връща стойността на намалението. (int)
*/

native get_deal_discount()

/* :: Връща съответна стойност дали итемът е в офертите на "Round Deal" в съответния рунд

::::: Фунцкията връща true ако е и false - ако не е. (bool)
*/

native is_deal_offer(itemid)

/* :: Премахва бариерата (ако има такава) */

native hide_barrierent()

/* :: Рестартира местоположението на бариерата (ако има такава) */

native reset_barrierent()

/* :: Задава текст за HUD-a на играчите, на мястото на HUD-a за режима (използвайте при update_user_hud_data forward-a)

#text - текстът (максимална дължина - 128 символа, стрингът трябва да е предварително форматиран)
*/

native set_hud_cache_text(text[])

/* :: Задава цвят (в RGB формат) за HUD-a на играчите, на мястото на HUD-a за режима (използвайте при update_user_hud_data forward-a)

#r - червен цвят
#g - зелен цвят
#b - син цвят
*/

native set_hud_cache_colors(r,g,b)

/* :: Задава условие за показване на HUD-a на играчите, на мястото на HUD-a за режима (използвайте при update_user_hud_data forward-a)

#condition - условие (използвайте true, за да се показва винаги при всички случаи)
*/

native set_hud_cache_condition(bool:condition)

/* :: Извиква фунцкията за показване на HUD-a на играчите */

native force_user_hud_data()

/* :: Извиква функцията за менюто за оръжия

#id - индекс на играча
*/

native force_weapon_menu(id)

/* :: Възвръща rendering-а на играча (полезно за премхване на glow и възвръщане на невидимостта на играча)

#id - индекс на играча
*/

native restore_user_rendering(id)

/*=======================================================================
                           -= Forward-и =- 
========================================================================*/

/* :: Извиква се при избиране на зомби клас

#id - индекс на играча
#classid - индекс на зомби класа
*/

forward zombie_class_selected(id,classid)

/* :: Извиква се при избиране на итем от shop менюто

#id - индекс на играча
#itemid - индекс на итема

:::::: Върнете стойност FORWARD_CONTINUE, за да блокирате купуването на даден итем.
*/

forward shop_item_selected(id,itemid)

/* :: Извиква се при теглене или бутане на блок

#id - индекс на играча
#pullpush_type - тип на местенето на блока (1 - теглене , 2 - бутане)

:::::: Върнете стойност FORWARD_CONTINUE, за да спрете изпълнението на forward-a.
*/

forward block_pull_push(id,pullpush_type)

/* :: Извиква се след започването на бойната фаза */

forward battle_phase_begin()

/* :: Извиква се след принудителното започване на бойната фаза от админ (с командата /start)

#id - индекс на администраторът, написал командата
 */

forward battle_phase_begin_admin(id)

/* :: Извиква се преди хвърляне на граната

#owner - индекс на притежателя на гранатата
#ent - индекс на ентитито на гранатата
#nade_type - тип на гранатата (1 - HE grenade (FireNade) , 2 - Smoke grenade , 3 - Flashbang (FrostNade))

:::::: Върнете стойност FORWARD_CONTINUE, за да спрете изпълнението на forward-a.
*/

forward nade_throw_pre(owner,ent,nade_type)

/* :: Извиква се след хвърляне на граната

#owner - индекс на притежателя на гранатата
#ent - индекс на ентитито на гранатата
#nade_type - тип на гранатата (1 - HE grenade (FireNade) , 2 - Smoke grenade , 3 - Flashbang (FrostNade))
*/

forward nade_throw_post(owner,ent,nade_type)

/* :: Извиква се преди всяко взимане на кръв при запалване на играч

#id -  индекс на играча
*/

forward user_burn_pre(id)

/* :: Извиква се след всяко взимане на кръв при запалване на играч

#id - индекс на играча
*/

forward user_burn_post(id)

/* :: Извиква се при премахването на горенето на играч

#id - индекс на играча
*/

forward user_remove_burn(id)

/* :: Извиква се преди замразяване на играч

#id - индекс на играча
*/

forward user_freeze_pre(id)

/* :: Извиква се след замразяване на играч

#id - индекс на играча
*/

forward user_freeze_post(id)

/* :: Извиква се преди премахването на замразяването на играч

#id - индекс на играча
*/

forward user_unfreeze_pre(id)

/* :: Извиква се след премахването на замразяването на играч

#id - индекс на играча
*/

forward user_unfreeze_post(id)

/* :: Извиква се преди играч да започне да се топи

#id - индекс на играча
*/

forward user_freeze_cool_pre(id)

/* :: Извиква се след като играч започне да се топи

#id - индекс на играча
*/

forward user_freeze_cool_post(id)

/* :: Извиква се преди играч да спре да се топи

#id - индекс на играча
*/

forward user_unfreeze_cool_pre(id)

/* :: Извиква се след като играч спре да се топи

#id - индекс на играча
*/

forward user_unfreeze_cool_post(id)

/* :: Извиква се преди инфектиране на играч

#victim - индекс на жертвата
#infector - индекс на инфектиращия

:::::: Върнете стойност FORWARD_CONTINUE, за да спрете изпълнението на forward-a.
*/

forward user_infect_pre(victim,infector)

/* :: Извиква се след инфектиране на играч

#victim - индекс на жертвата
*/

forward user_infect_post(victim)

/* :: Извиква се преди деинфектиране на играч

#id - индекс на играча

:::::: Върнете стойност FORWARD_CONTINUE, за да спрете изпълнението на forward-a.
*/

forward user_uninfect_pre(id)

/* :: Извиква се след деинфектиране на играч

#id - индекс на играча
*/

forward user_uninfect_post(id)

/* :: Извиква се преди взимане на блок

#id - индекс на играча

:::::: Върнете стойност FORWARD_CONTINUE, за да спрете изпълнението на forward-a.
*/

forward grab_block_pre(id)

/* :: Извиква се след взимане на блок

#id - индекс на играча

:::::: Върнете стойност FORWARD_CONTINUE, за да спрете изпълнението на forward-a.
*/

forward grab_block_post(id)

/* :: Извиква се преди пускането на блок

#id - индекс на играча
*/

forward release_block_pre(id)

/* :: Извиква се след пускането на блок

#id - индекс на играча
*/

forward release_block_post(id)

/* :: Извиква се при всяко обновяване на HUD-а на играчите

:::::: Върнете стойност FORWARD_CONTINUE, за да оставите работещ само HUD-a без другите функции на играчите в бойната фаза.
*/

forward update_user_hud_data()

/* :: Извиква се преди докосване на играч със забавен блок

#id - индекс на играча
#ent - индекс на ентитито на блока
#funtype - забавен тип на блока
(BLOCKS_YELLOW - бързодвижещ се блок , BLOCKS_BLACK - недвижим блок;
BLOCKS_BLUE - забавящ блок , BLOCKS_RED - запалващ блок)

:::: Върнете стойност FORWARD_CONTINUE, за да блокирате ефекта на забавния блок.
*/

forward fun_block_touch_pre(id,ent,funtype)

/* :: Извиква се след докосване на играч със забавен блок

#id - индекс на играча
#ent - индекс на ентитито на блока
#funtype - забавен тип на блока
(BLOCKS_YELLOW - бързодвижещ се блок , BLOCKS_BLACK - недвижим блок;
BLOCKS_BLUE - забавящ блок , BLOCKS_RED - запалващ блок)
*/

forward fun_block_touch_post(id,ent,funtype)
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1026\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: [AMXX] Plugin "име-на-плъгина" failed to load Module/Library "vzbb_mod" required for plugin

Мнение от OciXCrom » 14 Дек 2016, 22:19

Сега видях, че плъгинът изисква някаква си golden_weapons библиотека, за която предполагам нямаш нужния плъгин. Премахнах проверките за златни оръжия от кода:

Код за потвърждение: Избери целия код

/*================================================================================
   
   -------------------------------------------
   -*- [ZP] Extra Item: Unlimited Clip 1.0 -*-
   -------------------------------------------
   
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   - Description -
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   
   This item/upgrade gives players unlimited clip ammo for a single round.
   
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <vzbb_mod>

// CS Offsets
#if cellbits == 32
const OFFSET_CLIPAMMO = 51
#else
const OFFSET_CLIPAMMO = 65
#endif
const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4

// Max Clip for weapons
new const MAXCLIP[] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, -1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
         10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }

new g_itemid_infammo, g_has_unlimited_clip[33]

public plugin_init()
{
   register_plugin("[VZBB] Extra: Unlimited Clip", "1.0", "MeRcyLeZZ & kapitana")
   
   g_itemid_infammo = register_shop_item("Unlimited Clip", 5000, USE_BATTLE, TEAM_HUMANS, ADMIN_ALL, NO_MAX_BUYS)
   
   register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
   register_message(get_user_msgid("CurWeapon"), "message_cur_weapon")
}

// Player buys our upgrade, set the unlimited ammo flag
public shop_item_selected(player, itemid)
{
   if (itemid == g_itemid_infammo)
      g_has_unlimited_clip[player] = true
}

// Reset flags for all players on newround
public event_round_start()
{
   for (new id; id <= 32; id++) g_has_unlimited_clip[id] = false;
}

// Unlimited clip code
public message_cur_weapon(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
   // Player doesn't have the unlimited clip upgrade
   if (!g_has_unlimited_clip[msg_entity])
      return;
   
   // Player not alive or not an active weapon
   if (!is_user_alive(msg_entity) || get_msg_arg_int(1) != 1)
      return;
   
   static weapon, clip
   weapon = get_msg_arg_int(2) // get weapon ID
   clip = get_msg_arg_int(3) // get weapon clip
   
   // Unlimited Clip Ammo
   if (MAXCLIP[weapon] > 2) // skip grenades
   {
      set_msg_arg_int(3, get_msg_argtype(3), MAXCLIP[weapon]) // HUD should show full clip all the time
      
      if (clip < 2) // refill when clip is nearly empty
      {
         // Get the weapon entity
         static wname[32], weapon_ent
         get_weaponname(weapon, wname, sizeof wname - 1)
         weapon_ent = fm_find_ent_by_owner(-1, wname, msg_entity)
         
         // Set max clip on weapon
         fm_set_weapon_ammo(weapon_ent, MAXCLIP[weapon])
      }
   }
}

// Find entity by its owner (from fakemeta_util)
stock fm_find_ent_by_owner(entity, const classname[], owner)
{
   while ((entity = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, entity, "classname", classname)) && pev(entity, pev_owner) != owner) {}
   
   return entity;
}

// Set Weapon Clip Ammo
stock fm_set_weapon_ammo(entity, amount)
{
   set_pdata_int(entity, OFFSET_CLIPAMMO, amount, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
}

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта