Проблем с плъна Blood M4A1

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
K!lLAlL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 323
Регистриран на: 02 Юни 2020, 23:02
Местоположение: Пловдив
Се отблагодари: 54 пъти
Получена благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Проблем с плъна Blood M4A1

Мнение от K!lLAlL » 05 Юли 2020, 22:02

Значи това всичко което му липсваше и беше напрегнат да бъде готов. Като преминах на следната стъпка и ми показва тази грешка

Ето и Source code:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>

#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new M4_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_blood_m4a1.mdl"
new M4_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_blood_m4a1.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip

// Item ID
new g_itemid

new bool:g_HasM4[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1))

public plugin_init()
{
    
    /* CVARS */
    cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_bloodm4_dmg_multiplier", "10")
    cvar_custommodel = register_cvar("zp_bloodm4_custom_model", "1")
    cvar_goldbullets = register_cvar("zp_bloodm4_gold_bullets", "1")
    cvar_uclip = register_cvar("zp_bloodm4_unlimited_clip", "1")
    
    // Register The Plugin
    register_plugin("[ZP] Extra: Blood M4A1", "1.1", "Bill=Thailand=[UP]")
    // Register Zombie Plague extra item
    g_itemid = zp_register_extra_item("Golden M4A1", 20, ZP_TEAM_HUMAN)
    // Death Msg
    register_event("DeathMsg", "Death", "a")
    // Weapon Pick Up
    register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
    // Current Weapon Event
    register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
    register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
    // Ham TakeDamage
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
    register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
    
}

public client_connect(id)
{
    g_HasM4[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
    g_HasM4[id] = false
}

public Death()
{
    g_HasM4[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
    g_HasM4[id] = false
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(M4_V_MODEL)
    precache_model(M4_P_MODEL)
    m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
    precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public zp_user_infected_post(id)
{
    if (zp_get_user_zombie(id))
    {
        g_HasM4[id] = false
    }
}

public checkModel(id)
{
    if ( zp_get_user_zombie(id) )
        return PLUGIN_HANDLED
    
    new szWeapID = read_data(2)
    
    if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
    {
        set_pev(id, pev_viewmodel2, M4_V_MODEL)
        set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4_P_MODEL)
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
    new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
    new plrWeapId
    
    plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
    
    if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasM4[id])
    {
        checkModel(id)
    }
    else 
    {
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    
    if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
    {
        // If the user is out of ammo..
        get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
        // Get the name of their weapon
        give_item(id, plrWeap)
        engclient_cmd(id, plrWeap) 
        engclient_cmd(id, plrWeap)
        engclient_cmd(id, plrWeap)
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
    if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4[attacker] )
    {
        SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
    }
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
    if( !is_user_alive( id ) ) 
        return PLUGIN_HANDLED
    
    if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
    {
        new szClip, szAmmo
        new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
        
        if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
        {
            g_hasZoom[id] = true
            cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
            emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
        }
        
        else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && g_hasZoom[id])
        {
            g_hasZoom[ id ] = false
            cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
            
        }
        
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
    if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
    {
        new clip,ammo
        new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
        new pteam[16]
        
        get_user_team(id, pteam, 15)
        
        if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_M4A1) && g_HasM4[id]) 
        {
            new vec1[3], vec2[3]
            get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
            get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
            
            
            //BEAMENTPOINTS
            message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
            write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
            write_coord(vec1[0])
            write_coord(vec1[1])
            write_coord(vec1[2])
            write_coord(vec2[0])
Последно промяна от K!lLAlL на 05 Юли 2020, 22:09, променено общо 1 път.
nFL-CS.InFo
Изображение
My link bio: Steam Acc
HarveyWNvm - 37HubM Spotify Now Available🎤

Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Проблем с плъна Blood M4A1

Мнение от sf4n » 05 Юли 2020, 22:04

Погледна ли изобщо кода на какво прилича на края.... Добавяш 3 затварящи скоби накрая на кода, тоест тези скоби "}"
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Аватар
K!lLAlL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 323
Регистриран на: 02 Юни 2020, 23:02
Местоположение: Пловдив
Се отблагодари: 54 пъти
Получена благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Проблем с плъна Blood M4A1

Мнение от K!lLAlL » 05 Юли 2020, 22:27

Може ли да ми кажеш кой от крайчетата да го поправя ?
nFL-CS.InFo
Изображение
My link bio: Steam Acc
HarveyWNvm - 37HubM Spotify Now Available🎤

Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Проблем с плъна Blood M4A1

Мнение от sf4n » 05 Юли 2020, 22:29

Какво не разбра от "Добави 3 затварящи скоби в края на кода"?

Все пак ето ти готовия код....

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>

#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new M4_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_blood_m4a1.mdl"
new M4_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_blood_m4a1.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip

// Item ID
new g_itemid

new bool:g_HasM4[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1))

public plugin_init()
{
    
    /* CVARS */
    cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_bloodm4_dmg_multiplier", "10")
    cvar_custommodel = register_cvar("zp_bloodm4_custom_model", "1")
    cvar_goldbullets = register_cvar("zp_bloodm4_gold_bullets", "1")
    cvar_uclip = register_cvar("zp_bloodm4_unlimited_clip", "1")
    
    // Register The Plugin
    register_plugin("[ZP] Extra: Blood M4A1", "1.1", "Bill=Thailand=[UP]")
    // Register Zombie Plague extra item
    g_itemid = zp_register_extra_item("Golden M4A1", 20, ZP_TEAM_HUMAN)
    // Death Msg
    register_event("DeathMsg", "Death", "a")
    // Weapon Pick Up
    register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
    // Current Weapon Event
    register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
    register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
    // Ham TakeDamage
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
    register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
    
}

public client_connect(id)
{
    g_HasM4[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
    g_HasM4[id] = false
}

public Death()
{
    g_HasM4[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
    g_HasM4[id] = false
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(M4_V_MODEL)
    precache_model(M4_P_MODEL)
    m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
    precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public zp_user_infected_post(id)
{
    if (zp_get_user_zombie(id))
    {
        g_HasM4[id] = false
    }
}

public checkModel(id)
{
    if ( zp_get_user_zombie(id) )
        return PLUGIN_HANDLED
    
    new szWeapID = read_data(2)
    
    if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
    {
        set_pev(id, pev_viewmodel2, M4_V_MODEL)
        set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4_P_MODEL)
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
    new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
    new plrWeapId
    
    plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
    
    if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasM4[id])
    {
        checkModel(id)
    }
    else 
    {
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    
    if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
    {
        // If the user is out of ammo..
        get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
        // Get the name of their weapon
        give_item(id, plrWeap)
        engclient_cmd(id, plrWeap) 
        engclient_cmd(id, plrWeap)
        engclient_cmd(id, plrWeap)
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
    if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4[attacker] )
    {
        SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
    }
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
    if( !is_user_alive( id ) ) 
        return PLUGIN_HANDLED
    
    if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
    {
        new szClip, szAmmo
        new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
        
        if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
        {
            g_hasZoom[id] = true
            cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
            emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
        }
        
        else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && g_hasZoom[id])
        {
            g_hasZoom[ id ] = false
            cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
            
        }
        
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
    if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
    {
        new clip,ammo
        new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
        new pteam[16]
        
        get_user_team(id, pteam, 15)
        
        if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_M4A1) && g_HasM4[id]) 
        {
            new vec1[3], vec2[3]
            get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
            get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
            
            
            //BEAMENTPOINTS
            message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
            write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
            write_coord(vec1[0])
            write_coord(vec1[1])
            write_coord(vec1[2])
            write_coord(vec2[0])
        }
    }
}
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Аватар
K!lLAlL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 323
Регистриран на: 02 Юни 2020, 23:02
Местоположение: Пловдив
Се отблагодари: 54 пъти
Получена благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Проблем с плъна Blood M4A1

Мнение от K!lLAlL » 05 Юли 2020, 22:39

Брат да. Но обаче пак има грешки
Изображение
nFL-CS.InFo
Изображение
My link bio: Steam Acc
HarveyWNvm - 37HubM Spotify Now Available🎤

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Проблем с плъна Blood M4A1

Мнение от OciXCrom » 05 Юли 2020, 22:53

Къде са? Аз не ги виждам. Плъгинът си е компилиран, а на снимката има само предупреждения които по никакъв не пречат на плъгина.

Ако не искаш да ги получаваш, копирай правилно кода откъдето си го намерил. Както виждаш краят на кода не е както трябва, демек си копирал само част от него.

Аватар
K!lLAlL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 323
Регистриран на: 02 Юни 2020, 23:02
Местоположение: Пловдив
Се отблагодари: 54 пъти
Получена благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Проблем с плъна Blood M4A1

Мнение от K!lLAlL » 05 Юли 2020, 22:58

не знам ей сега ще проверя целият ли съм го взел или съм пропуснал нещо от чистотата на плъгина
nFL-CS.InFo
Изображение
My link bio: Steam Acc
HarveyWNvm - 37HubM Spotify Now Available🎤

Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Проблем с плъна Blood M4A1

Мнение от sf4n » 05 Юли 2020, 23:07

Въпреки, че проблемите са незначителни и няма да засегнат работата на плъгина ето тук би трябвало да не ти ги показва

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>

#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new M4_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_blood_m4a1.mdl"
new M4_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_blood_m4a1.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip

// Item ID

new bool:g_HasM4[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite

const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1))

public plugin_init()
{
    
    /* CVARS */
    cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_bloodm4_dmg_multiplier", "10")
    cvar_custommodel = register_cvar("zp_bloodm4_custom_model", "1")
    cvar_goldbullets = register_cvar("zp_bloodm4_gold_bullets", "1")
    cvar_uclip = register_cvar("zp_bloodm4_unlimited_clip", "1")
    
    // Register The Plugin
    register_plugin("[ZP] Extra: Blood M4A1", "1.1", "Bill=Thailand=[UP]")
    // Register Zombie Plague extra item
    // Death Msg
    register_event("DeathMsg", "Death", "a")
    // Weapon Pick Up
    register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
    // Current Weapon Event
    register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
    register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
    // Ham TakeDamage
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
    register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
    
}

public client_connect(id)
{
    g_HasM4[id] = false
}

public client_disconnected(id)
{
    g_HasM4[id] = false
}

public Death()
{
    g_HasM4[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
    g_HasM4[id] = false
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(M4_V_MODEL)
    precache_model(M4_P_MODEL)
    precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public zp_user_infected_post(id)
{
    if (zp_get_user_zombie(id))
    {
        g_HasM4[id] = false
    }
}

public checkModel(id)
{
    if ( zp_get_user_zombie(id) )
        return PLUGIN_HANDLED
    
    new szWeapID = read_data(2)
    
    if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
    {
        set_pev(id, pev_viewmodel2, M4_V_MODEL)
        set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4_P_MODEL)
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
    new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
    new plrWeapId
    
    plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
    
    if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasM4[id])
    {
        checkModel(id)
    }
    else 
    {
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    
    if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
    {
        // If the user is out of ammo..
        get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
        // Get the name of their weapon
        give_item(id, plrWeap)
        engclient_cmd(id, plrWeap) 
        engclient_cmd(id, plrWeap)
        engclient_cmd(id, plrWeap)
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
    if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4[attacker] )
    {
        SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
    }
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
    if( !is_user_alive( id ) ) 
        return PLUGIN_HANDLED
    
    if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
    {
        new szClip, szAmmo
        new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
        
        if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
        {
            g_hasZoom[id] = true
            cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
            emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
        }
        
        else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && g_hasZoom[id])
        {
            g_hasZoom[ id ] = false
            cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
            
        }
        
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
    if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
    {
        new clip,ammo
        new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
        new pteam[16]
        
        get_user_team(id, pteam, 15)
        
        if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_M4A1) && g_HasM4[id]) 
        {
            new vec1[3], vec2[3]
            get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
            get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
            
            
            //BEAMENTPOINTS
            message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
            write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
            write_coord(vec1[0])
            write_coord(vec1[1])
            write_coord(vec1[2])
            write_coord(vec2[0])
        }
    }
}
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Проблем с плъна Blood M4A1

Мнение от OciXCrom » 06 Юли 2020, 05:00

При положение, че липсва цялата функция за extra item-а, самият плъгин не прави абсолютно нищо, камо ли когато премахнеш и променливите. :)

Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Проблем с плъна Blood M4A1

Мнение от sf4n » 06 Юли 2020, 09:43

Изобщо не съм погледнал какво липсва 😂
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта