Проблем със ZP Countdown

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
Rusnaka
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 8
Регистриран на: 25 Сеп 2020, 10:12

Проблем със ZP Countdown

Мнение от Rusnaka » 25 Сеп 2020, 10:23

Плъгина работи, показва ми, че е активен, но в действителност не действа, няма нито HUD надписи, нито звуци.

Ползвам ZPM 5.0.8

Мисля, че трябва да се направи за 5.0.x от 4.3, но може и да ми препоръчате някакъв плъгин за моя мод.

Код за потвърждение: Избери целия код

/*********************************************
==============================================
* Infection Countdown For Zombie Plague 4.3+ *
==============================================
Description:
Remake version of zp_server_addon_countdown
by Mr. Apple, borrowed some code from
bcdhud_timer by SAMURAI

Modules:
- csx (for Countdown HUD Message)

Changelog:
1.0 Initial release
1.1 Change logic, Fix sync issue
1.2 Use client_cmd instead emit_sound
1.3 Release included
> Support zp_delay up to 15 seconds
+ cvar countdown_sound <1|0>
+ Multilanguage support

Credits:
- AMXModx Team (AMXModX 1.8.1)
- Mercylezz (Zombie Plague 4.3)
- SAMURAI (bcdhud_timer)
- Mr. Apple (zp_server_addon_countdown)
********************************************/

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Infection Countdown Remix"
#define VERSION "1.3"
#define AUTHOR "Dels"

new countdown_timer, cvar_countdown_sound;
new g_msgsync;
const TASK_ID = 1603;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);	
	register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0");
	register_dictionary("zp_countdown_remix.txt");
	
	//needed for smooth countdown display
	g_msgsync = CreateHudSyncObj();
	
	//cvars
	cvar_countdown_sound = register_cvar("countdown_sound", "1"); //1 to enable, 0 to disable
}
 
public plugin_precache()
{
    precache_sound("fvox/biohazard_detected.wav");
    precache_sound("fvox/one.wav");
    precache_sound("fvox/two.wav");
    precache_sound("fvox/three.wav");
    precache_sound("fvox/four.wav");
    precache_sound("fvox/five.wav");
    precache_sound("fvox/six.wav");
    precache_sound("fvox/seven.wav");
    precache_sound("fvox/eight.wav");
    precache_sound("fvox/nine.wav");
    precache_sound("fvox/ten.wav");
    precache_sound("fvox/eleven.wav");
    precache_sound("fvox/twelve.wav");
    precache_sound("fvox/thirteen.wav");
    precache_sound("fvox/fourteen.wav");
    precache_sound("fvox/fifteen.wav");
}

public event_round_start()
{
	//bugfix
	remove_task(TASK_ID);
	
	countdown_timer = get_cvar_num("zp_delay") - 1;
	set_task(4.0, "countdown", TASK_ID);
}

public countdown()
{	
	new speak[16][] = { 
	"fvox/biohazard_detected.wav",
	"fvox/one.wav", 
	"fvox/two.wav", 
	"fvox/three.wav", 
	"fvox/four.wav", 
	"fvox/five.wav", 
	"fvox/six.wav", 
	"fvox/seven.wav", 
	"fvox/eight.wav", 
	"fvox/nine.wav",
	"fvox/ten.wav",
	"fvox/eleven.wav",
	"fvox/twelve.wav",
	"fvox/thirteen.wav",
	"fvox/fourteen.wav",
	"fvox/fifteen.wav"
	}

	if (countdown_timer > 1)
	{ 
		//emit_sound(0, CHAN_VOICE, speak[countdown_timer-1], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
		if (cvar_countdown_sound != 0)
			client_cmd(0, "spk %s", speak[countdown_timer-1]);
			
		set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);	
		if (countdown_timer != 1)
			ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "%L", LANG_PLAYER, "COUNTDOWN_MSG", countdown_timer-1); //the new way
	}
	--countdown_timer;
		
	if(countdown_timer >= 1)
        set_task(1.0, "countdown", TASK_ID);
	else
		remove_task(TASK_ID);
}


Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Проблем със ZP Countdown

Мнение от atmax » 25 Сеп 2020, 10:58

До колкото разбрах, трябва да промениш този квар: zp_gamemode_delay на 15 за да работи този плъгин. в configs/zombieplague.cfg го направи така: zp_gamemode_delay 15
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
Rusnaka
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 8
Регистриран на: 25 Сеп 2020, 10:12

Проблем със ZP Countdown

Мнение от Rusnaka » 26 Сеп 2020, 01:58

atmax написа: 25 Сеп 2020, 10:58 До колкото разбрах, трябва да промениш този квар: zp_gamemode_delay на 15 за да работи този плъгин. в configs/zombieplague.cfg го направи така: zp_gamemode_delay 15
Опитал съм го вече, не действа. Това просто прави инфекцията да се случва малко по-късно.

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1810
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 370 пъти
Обратна връзка:

Проблем със ZP Countdown

Мнение от illusion » 26 Сеп 2020, 12:12

А с хора ли си го тествал? Ако си сам в сървъра задължително трябва да напишеш amx_cvar sv_restart 1, за да почне да брои. Щом пише, че е активен, значи трябва да работи, няма друг вариант.

Аватар
Rusnaka
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 8
Регистриран на: 25 Сеп 2020, 10:12

Проблем със ZP Countdown

Мнение от Rusnaka » 26 Сеп 2020, 12:46

summertime vibes написа: 26 Сеп 2020, 12:12 А с хора ли си го тествал? Ако си сам в сървъра задължително трябва да напишеш amx_cvar sv_restart 1, за да почне да брои. Щом пише, че е активен, значи трябва да работи, няма друг вариант.
Сложих "sv_restart 1" квар, но все още не работи. Да, сам го тествам.

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Проблем със ZP Countdown

Мнение от atmax » 26 Сеп 2020, 13:16

И си сигурен че няма никакви грешки в logs и че е активен?
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
Rusnaka
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 8
Регистриран на: 25 Сеп 2020, 10:12

Проблем със ZP Countdown

Мнение от Rusnaka » 26 Сеп 2020, 13:36

atmax написа: 26 Сеп 2020, 13:16 И си сигурен че няма никакви грешки в logs и че е активен?
Напълно! :o

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Проблем със ZP Countdown

Мнение от atmax » 26 Сеп 2020, 13:47

Пробвай този:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

#define TASK_COUNT 2017

new g_iCountDown

public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Countdown", "1.0", "zmd94")
register_event("HLTV", "EventNewRound", "a", "1=0", "2=0")
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("fvox/one.wav");
precache_sound("fvox/two.wav");
precache_sound("fvox/three.wav");
precache_sound("fvox/four.wav");
precache_sound("fvox/five.wav");
precache_sound("fvox/six.wav");
precache_sound("fvox/seven.wav");
precache_sound("fvox/eight.wav");
precache_sound("fvox/nine.wav");
precache_sound("fvox/ten.wav");
}

public EventNewRound()
{
g_iCountDown = get_cvar_num("zp_delay")
set_task(1.0, "CountHud", TASK_COUNT, _, _, "b")
}

public CountHud()
{
new SoundNo[11][] =
{
"fvox/one.wav",
"fvox/two.wav",
"fvox/three.wav",
"fvox/four.wav",
"fvox/five.wav",
"fvox/six.wav",
"fvox/seven.wav",
"fvox/eight.wav",
"fvox/nine.wav",
"fvox/ten.wav"
}

if(g_iCountDown >= 10)
{
client_cmd(0, "spk %s", SoundNo[g_iCountDown])

set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
show_hudmessage(0, "%i", g_iCountDown);

if(g_iCountDown >= 1)
{
remove_task(TASK_COUNT)
}
}

g_iCountDown --
}
Ако проработи и искаш да се добави някакво съобщение от сорта на % Do infekciqta или други звуци, пиши и ще редактирам кода, за сега просто пробвай дали този ше работи, макар че не виждам никакъв проблем в този код, би трябвало да работи
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
Rusnaka
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 8
Регистриран на: 25 Сеп 2020, 10:12

Проблем със ZP Countdown

Мнение от Rusnaka » 26 Сеп 2020, 21:57

atmax написа: 26 Сеп 2020, 13:47 Пробвай този:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

#define TASK_COUNT 2017

new g_iCountDown

public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Countdown", "1.0", "zmd94")
register_event("HLTV", "EventNewRound", "a", "1=0", "2=0")
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("fvox/one.wav");
precache_sound("fvox/two.wav");
precache_sound("fvox/three.wav");
precache_sound("fvox/four.wav");
precache_sound("fvox/five.wav");
precache_sound("fvox/six.wav");
precache_sound("fvox/seven.wav");
precache_sound("fvox/eight.wav");
precache_sound("fvox/nine.wav");
precache_sound("fvox/ten.wav");
}

public EventNewRound()
{
g_iCountDown = get_cvar_num("zp_delay")
set_task(1.0, "CountHud", TASK_COUNT, _, _, "b")
}

public CountHud()
{
new SoundNo[11][] =
{
"fvox/one.wav",
"fvox/two.wav",
"fvox/three.wav",
"fvox/four.wav",
"fvox/five.wav",
"fvox/six.wav",
"fvox/seven.wav",
"fvox/eight.wav",
"fvox/nine.wav",
"fvox/ten.wav"
}

if(g_iCountDown >= 10)
{
client_cmd(0, "spk %s", SoundNo[g_iCountDown])

set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
show_hudmessage(0, "%i", g_iCountDown);

if(g_iCountDown >= 1)
{
remove_task(TASK_COUNT)
}
}

g_iCountDown --
}
Ако проработи и искаш да се добави някакво съобщение от сорта на % Do infekciqta или други звуци, пиши и ще редактирам кода, за сега просто пробвай дали този ше работи, макар че не виждам никакъв проблем в този код, би трябвало да работи
Не мога да компилирам. Излиза грешка.

Аватар
stambeto2006
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 505
Регистриран на: 06 Окт 2016, 15:44
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 45 пъти
Обратна връзка:

Проблем със ZP Countdown

Мнение от stambeto2006 » 26 Сеп 2020, 23:37

Пробвай сега!

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

#define TASK_COUNT 2017

new g_iCountDown

public plugin_init()
{
	register_plugin("[ZP] Countdown", "1.0", "zmd94")
	register_event("HLTV", "EventNewRound", "a", "1=0", "2=0")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("fvox/one.wav");
	precache_sound("fvox/two.wav");
	precache_sound("fvox/three.wav");
	precache_sound("fvox/four.wav");
	precache_sound("fvox/five.wav");
	precache_sound("fvox/six.wav");
	precache_sound("fvox/seven.wav");
	precache_sound("fvox/eight.wav");
	precache_sound("fvox/nine.wav");
	precache_sound("fvox/ten.wav");
}

public EventNewRound()
{
	g_iCountDown = get_cvar_num("zp_delay")
	set_task(1.0, "CountHud", TASK_COUNT, _, _, "b")
}

public CountHud()
{
	new SoundNo[10][] =
	{
		"fvox/one.wav",
		"fvox/two.wav",
		"fvox/three.wav",
		"fvox/four.wav",
		"fvox/five.wav",
		"fvox/six.wav",
		"fvox/seven.wav",
		"fvox/eight.wav",
		"fvox/nine.wav",
		"fvox/ten.wav"
	}
	
	if(g_iCountDown >= 10)
	{
		client_cmd(0, "spk %s", SoundNo[g_iCountDown])
		
		set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
		show_hudmessage(0, "%i", g_iCountDown);
		
		if(g_iCountDown >= 1)
		{
			remove_task(TASK_COUNT)
		}
	}
	
	g_iCountDown --
}

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта