Преработка на block damage

Въведение в PAWN скриптинга и поддръжка за същия.
Аватар
stancho156
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 75
Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
Се отблагодари: 5 пъти

Преработка на block damage

Мнение от stancho156 » 01 Дек 2019, 20:58

Нищо, смсл не работи пак блоква демич, а не ънблоква.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на block damage

Мнение от OciXCrom » 01 Дек 2019, 21:15

Не може да е нищо. В кода има съобщение което се показва в конзолата, чата и логовете веднага след като напишеш командата. Кажи какво точно изписва за да знам къде да търся проблема. Сложи си очила ако не виждаш нито едно от 3-те.

Аватар
stancho156
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 75
Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
Се отблагодари: 5 пъти

Преработка на block damage

Мнение от stancho156 » 01 Дек 2019, 22:19

OciXCrom написа: 01 Дек 2019, 21:15 Не може да е нищо. В кода има съобщение което се показва в конзолата, чата и логовете веднага след като напишеш командата. Кажи какво точно изписва за да знам къде да търся проблема. Сложи си очила ако не виждаш нито едно от 3-те.
ето това пише и при двата случая ---> ADMIN komshiqta ot gore: Blocked damage for VENOM

Проблема е че са само 2 като си в играта
amx_blockdamage 0
amx_blockdamage 1
и при двата случая блоква
а искам да се добави команда за ънблок

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на block damage

Мнение от OciXCrom » 01 Дек 2019, 22:29

Ред 103 в оригиналния код:

Код за потвърждение: Избери целия код

new bool: bNoDamage = g_bNoDamage[iPlayer] = !(szNum[0] == 0);
Опитай да го замениш с тези два:

Код за потвърждение: Избери целия код

new bool: bNoDamage = szNum[0] != 0;
g_bNoDamage[iPlayer] = bNoDamage;

Аватар
stancho156
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 75
Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
Се отблагодари: 5 пъти

Преработка на block damage

Мнение от stancho156 » 01 Дек 2019, 22:54

OciXCrom написа: 01 Дек 2019, 22:29 Ред 103 в оригиналния код:

Код за потвърждение: Избери целия код

new bool: bNoDamage = g_bNoDamage[iPlayer] = !(szNum[0] == 0);
Опитай да го замениш с тези два:

Код за потвърждение: Избери целия код

new bool: bNoDamage = szNum[0] != 0
g_bNoDamage[iPlayer] = bNoDamage
Промених го, но ми дава грешка компилатора. Сложих две ";", защото ми даваше 10 грешки, а сега ги дава 8.
Ето какво ми дава компилатора:

Код за потвърждение: Избери целия код

AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

amx_blockdamage.sma(124) : warning 217: loose indentation
amx_blockdamage.sma(124) : error 029: invalid expression, assumed zero
amx_blockdamage.sma(125) : error 001: expected token: ";", but found "{"
amx_blockdamage.sma(163) : warning 217: loose indentation
amx_blockdamage.sma(167) : warning 225: unreachable code
amx_blockdamage.sma(167) : error 029: invalid expression, assumed zero
amx_blockdamage.sma(167) : error 017: undefined symbol "CmdBlockDamageList"
amx_blockdamage.sma(200) : warning 225: unreachable code
amx_blockdamage.sma(200) : error 029: invalid expression, assumed zero
amx_blockdamage.sma(200) : error 017: undefined symbol "FwdPlayerTakeDamagePre"
amx_blockdamage.sma(200) : error 017: undefined symbol "iInflictor"
amx_blockdamage.sma(200) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
8 Errors.
Done.
Ти ми го даде така ---> new bool: bNoDamage = szNum[0] != 0 g_bNoDamage[iPlayer] = bNoDamage
Сложих две ";" на szNum[0] !=0; и на bNoDamage ;

Аватар
thoughtz
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 585
Регистриран на: 13 Окт 2016, 00:32
Местоположение: гр. София
Се отблагодари: 112 пъти
Получена благодарност: 79 пъти
Обратна връзка:

Преработка на block damage

Мнение от thoughtz » 01 Дек 2019, 23:03

https://imgur.com/smsV6E3
Защо ползваш онлайн компилатор? Свали си чист амхх и компилирай плъгина локално.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на block damage

Мнение от OciXCrom » 02 Дек 2019, 00:10

Не знам как успя от заместване на 1 ред да получиш 100 грешки на 100 различни места в кода. Това което ти дадох се компилира без проблеми на локален компилатор, така че направи това което каза колегата, вместо да ползваш неподдържани версии които нямат нищо общо с твоята.

Аватар
stancho156
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 75
Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
Се отблагодари: 5 пъти

Преработка на block damage

Мнение от stancho156 » 02 Дек 2019, 17:42

Не знам пак същото, моля, ако може да ми го компилирате.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на block damage

Мнение от OciXCrom » 02 Дек 2019, 22:19

Не може, прочети правилата на форума. Чети внимателно и внимавай какво правиш, няма как да ти дава грешки. Компилирай ЛОКАЛНО.

Аватар
stancho156
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 75
Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
Се отблагодари: 5 пъти

Преработка на block damage

Мнение от stancho156 » 03 Дек 2019, 23:48

Компилирах го, но отново само блоква демича.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Скриптиране”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта