Отваряме изходният файл (.sma) на нашият Zombie Plague и търсиме (CTRL + F):
Извън темата
// Show health, class and ammo packs and armor
Код за потвърждение: Избери целия код
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
Код за потвърждение: Избери целия код
set_dhudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.01, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, false)
show_dhudmessage(ID_SHOWHUD, "[%L%s]", ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class)
set_dhudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.04, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, false)
show_dhudmessage(ID_SHOWHUD, "[%L: %d] ", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health))
set_dhudmessage(0, 191, 255, 0.01, 0.07, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, false)
show_dhudmessage(ID_SHOWHUD, "[%L %d]", ID_SHOWHUD, "ARMOR", pev(ID_SHOWHUD, pev_armorvalue))
set_dhudmessage(50, 205, 50, 0.01, 0.10, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, false)
show_dhudmessage(ID_SHOWHUD, "[%L %d]", ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
Извън темата
// Format classname
Код за потвърждение: Избери целия код
static class[32], red, green, blue
if (g_zombie[id]) // zombies
{
red = 200
green = 255
blue = 0
if (g_nemesis[id])
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
else
copy(class, charsmax(class), g_zombie_classname[id])
}
else // humans
{
red = 0
green = 255
blue = 0
if (g_survivor[id])
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
else
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
}
Код за потвърждение: Избери целия код
static class[32]
if (g_zombie[id]) // zombies
{
if (g_nemesis[id])
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
else
copy(class, charsmax(class), g_zombie_classname[id])
}
else // humans
{
if (g_survivor[id])
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
else
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
}
Извън темата
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
после намираме и това:
Извън темата
g_MsgSync2
Сега намираме:
Извън темата
// Show name, health, class, and ammo packs
Код за потвърждение: Избери целия код
set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L %s^nHP: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id], pev(id, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id])
Код за потвърждение: Избери целия код
set_dhudmessage(0, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0)
show_dhudmessage(ID_SHOWHUD, "%L %s^nHP: %d - %L %s - %L %d - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id],
pev(id, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id], ID_SHOWHUD, "ARMOR", pev(id, pev_armorvalue))
Автор на урока: mXn
Превод от руски: LAWLIET