Starting Weapons 1.0

В този раздел можете да публикувате нови плъгини, като същите ще бъдат одобрени или неодобрени от страна на екипа.
Правила на форума
ИНФОРМАЦИЯ: В този раздел най-вероятно няма да намерите много теми (възможно е и да е напълно празен), тъй като новите теми се местят в Форум: Одобрени плъгини или Форум: Неодобрени/стари плъгини, зависимо от качеството им.
Аватар
RideeR ;]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 170
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:30
Получена благодарност: 1 път

Starting Weapons 1.0

Мнение от RideeR ;] » 07 Фев 2017, 10:19

Автор:
RideeR ;]
Описание:
Плъгинът ви позволява да настройте оръжията, даващи се при spawn на играч от .ini файл.
Кредити:
@TheRedShoko - Помощ с ammo-то на оръжията.
Команди:
Няма
Кварoве:
  • refill_weapons_bpammo - < 0 | 1 > , default: 1 .Ако кварът е на 1 оръжията ще се дават с ammo.

Инсталация:
  • Добавяте .амxx файла в plugins папката.
  • Добавяте името на плъгина в plugins.ini.
При зареждане на плъгина се създава нов файл start_weapons.ini в configs директорията ви.От него може да промените оръжията, получени при spawn на играч.

Код за потвърждение: Избери целия код

; Starting Weapons by RideeR ;]
; Usage: "full weapon name"
; Example: 

; "ak47" 
; "glock18" 
; "hegrenade"
Ако го оставите така при spawn ще получавате само нож.
Списък на оръжията, които може да сложите:

Код за потвърждение: Избери целия код

hegrenade
smokegrenade
flashbang
knife
shield
usp
glock18
deagle
p228
elite
fiveseven
m3
xm1014
mp5navy
tmp
p90
mac10
ump45
famas
sg552
ak47
m4a1
aug
scout
awp
g3sg1
sg550
galil
m249
starting_weapons.sma
(2.02 KiB) Свалено 118 пъти
starting_weapons.sma
(2.02 KiB) Свалено 118 пъти

Аватар
<< SaNchez >>
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 131
Регистриран на: 02 Ное 2016, 22:00
Местоположение: по сфета и у нас
Обратна връзка:

Re: Starting Weapons 1.0

Мнение от << SaNchez >> » 25 Фев 2017, 19:13

А може ли да се направи само за даден отбор? Примерно в детрън искам да е само за терориста да получи 1 граната и 1 глок
Данък обществено мнение не плащам :coolface:

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 6444
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 114 пъти
Получена благодарност: 858 пъти
Обратна връзка:

Re: Starting Weapons 1.0

Мнение от OciXCrom » 25 Фев 2017, 20:15

Код за потвърждение: Избери целия код

if(is_user_alive(id)) 
=>

Код за потвърждение: Избери целия код

if(is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) 

Аватар
pepeargento
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 21
Регистриран на: 19 Апр 2020, 02:41
Се отблагодари: 4 пъти

Starting Weapons 1.0

Мнение от pepeargento » 27 Юни 2020, 23:55

OciXCrom написа:
25 Фев 2017, 20:15

Код за потвърждение: Избери целия код

if(is_user_alive(id)) 
=>

Код за потвърждение: Избери целия код

if(is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) 
@OciXCrom it could be good if this plug in can be used with you VIP pluging. so when a player is vip, you can assign some benefots like starting with some ammo gun, and others.

Аватар
pepeargento
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 21
Регистриран на: 19 Апр 2020, 02:41
Се отблагодари: 4 пъти

Starting Weapons 1.0

Мнение от pepeargento » 29 Юни 2020, 02:51

I think something is wrong. If I activate this plugin, in each round it resets the entire player, deleting any weapon that has been purchased additionally.
For example if I buy a desert eagle ... just to say ... when the round is over, even if I win the game, it automatically deletes the desert eagle.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Нови попълнения”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Yandex [Bot] и 1 гост