Simple Glow Menu v2.0

В този раздел можете да публикувате нови плъгини, като същите ще бъдат одобрени или неодобрени от страна на екипа.
Правила на форума
ИНФОРМАЦИЯ: В този раздел най-вероятно няма да намерите много теми (възможно е и да е напълно празен), тъй като новите теми се местят в https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=21 или https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=22, зависимо от качеството им.
Потребителски аватар

Infamous2018
Foreigner
Foreigner
Мнения: 258
Регистриран: 08 апр 2018, 16:56
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Simple Glow Menu v2.0

Мнение от Infamous2018 » 05 май 2018, 23:15

Your post is not really helpful for anyone @ cgozzie

Потребителски аватар

summertime vibes
Модератор
Модератор
Мнения: 1105
Регистриран: 27 ное 2016, 17:47
Местоположение: In the Heaven
Се отблагодари: 40 пъти
Получена благодарност: 91 пъти
Контакти:

Simple Glow Menu v2.0

Мнение от summertime vibes » 13 сеп 2018, 16:45

Не съм тествал плъгина, но само за самият играч ли е това меню? Тоест само себе ли си мога да glow-вам? Ако да - ако може да се направи да може и другите играчи да се glow-ват чрез менюто.. мерси.
Изображение

Потребителски аватар

Marinovv Facebook
Потребител
Потребител
Мнения: 350
Регистриран: 19 сеп 2017, 10:01
Местоположение: САЩ
Се отблагодари: 91 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Години: 21
Контакти:

Simple Glow Menu v2.0

Мнение от Marinovv Facebook » 13 сеп 2018, 17:21

deadlylord написа:
23 мар 2018, 03:50

Код: Избери всички

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cromchat>
#include <formatin>
#include <fun>

#if AMXX_VERSION_NUM < 183
	#include <dhudmessage>
#endif

#define PLUGIN_VERSION "2.0"

enum _:Settings
{
	GLOW_TEAM,
	GLOW_FLAG,
	GLOW_TITLE[128],
	GLOW_TITLE_PAGE[64],
	GLOW_BACK_NAME[32],
	GLOW_NEXT_NAME[32],
	GLOW_EXIT_NAME[32],
	GLOW_PER_PAGE,
	GLOW_MESSAGE_TYPE,
	Float:GLOW_HUD_X,
	Float:GLOW_HUD_Y,
	GLOW_HUD_EFFECTS,
	Float:GLOW_HUD_EFFTIME,
	Float:GLOW_HUD_HOLDTIME
}

enum _:Glows
{
	NAME[32],
	COLOR[3]
}

enum
{
	SECTION_SETTINGS,
	SECTION_GLOWS
}

new Array:g_aGlows
new g_eSettings[Settings]
new g_iGlow[33]

new bool:isGlowing = false
static eGlows[Glows]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Simple Glow Menu", PLUGIN_VERSION, "Unbr3akable")
	
	register_cvar("SimpleGlowMenu", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	
	register_dictionary("SimpleGlowMenu.txt")
	
	register_event("ResetHUD", "sp_on", "be")
}

public sp_on(id)
{
	if(isGlowing == true)
	{
		set_task(0.1, "glow", id)
	}
}

public glow(id)
{
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, eGlows[COLOR][0], eGlows[COLOR][1], eGlows[COLOR][2])
}
public plugin_cfg()
{
	g_aGlows = ArrayCreate(Glows)
	
	ReadFile()
}

public plugin_end()
{
	ArrayDestroy(g_aGlows)
}
	
ReadFile()
{
	new szConfigsDir[64]
	
	get_configsdir(szConfigsDir, charsmax(szConfigsDir))
	add(szConfigsDir, charsmax(szConfigsDir), "/SimpleGlowMenu.ini")
	
	new iFilePointer = fopen(szConfigsDir, "rt")
	
	if (iFilePointer)
	{
		new szData[160], szKey[32], szValue[128], eGlows[Glows], iSection, i
		
		ArrayPushString(g_aGlows, "\rNone")
		
		while (!feof(iFilePointer))
		{
			fgets(iFilePointer, szData, charsmax(szData))
			
			trim(szData)
			
			switch (szData[0])
			{
				case EOS, ';': continue
				case '[':
				{
					if (szData[strlen(szData) -1] == ']')
					{
						if (containi(szData, "settings") != -1)
						{
							iSection = SECTION_SETTINGS
						}
						else if (containi(szData, "glows") != -1)
						{
							iSection = SECTION_GLOWS
						}
					}
					
					else continue
				}
				default:
				{	
					switch (iSection)
					{
						case SECTION_SETTINGS:
						{
							strtok(szData, szKey, charsmax(szKey), szValue, charsmax(szValue), '=')
					
							trim(szKey)
							trim(szValue)
							
							if (equal(szKey, "GLOW_COMMANDS"))
							{
								while (szValue[0] != 0 && strtok(szValue, szKey, charsmax(szKey), szValue, charsmax(szValue), ','))
								{
									trim(szKey)
									trim(szValue)
								
									register_clcmd(szKey, "cmdGlowMenu")
								}
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_PREFIX"))
							{
								CC_SetPrefix(szValue)
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_TEAM"))
							{
								g_eSettings[GLOW_TEAM] = clamp(str_to_num(szValue), 1, 3)
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_FLAG"))
							{
								g_eSettings[GLOW_FLAG] = szValue[0] == EOS ? ADMIN_ALL : read_flags(szValue)
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_TITLE"))
							{
								copy(g_eSettings[GLOW_TITLE], charsmax(g_eSettings[GLOW_TITLE]), szValue)
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_TITLE_PAGE"))
							{
								copy(g_eSettings[GLOW_TITLE_PAGE], charsmax(g_eSettings[GLOW_TITLE_PAGE]), szValue)
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_BACK_NAME"))
							{
								copy(g_eSettings[GLOW_BACK_NAME], charsmax(g_eSettings[GLOW_BACK_NAME]), szValue)
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_NEXT_NAME"))
							{
								copy(g_eSettings[GLOW_NEXT_NAME], charsmax(g_eSettings[GLOW_NEXT_NAME]), szValue)
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_EXIT_NAME"))
							{
								copy(g_eSettings[GLOW_EXIT_NAME], charsmax(g_eSettings[GLOW_EXIT_NAME]), szValue)
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_PER_PAGE"))
							{
								g_eSettings[GLOW_PER_PAGE] = clamp(str_to_num(szValue), 0, 7)
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_MESSAGE_TYPE"))
							{
								g_eSettings[GLOW_MESSAGE_TYPE] = clamp(str_to_num(szValue), 0, 2)
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_HUD_X"))
							{
								g_eSettings[GLOW_HUD_X] = _:floatclamp(str_to_float(szValue), -1.0, 1.0)
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_HUD_Y"))
							{
								g_eSettings[GLOW_HUD_Y] = _:floatclamp(str_to_float(szValue), -1.0, 1.0)
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_HUD_EFFECTS"))
							{
								g_eSettings[GLOW_HUD_EFFECTS] = clamp(str_to_num(szValue), 0, 2)
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_HUD_EFFTIME"))
							{
								g_eSettings[GLOW_HUD_EFFTIME] = _:str_to_float(szValue)
							}
							else if (equal(szKey, "GLOW_HUD_HOLDTIME"))
							{
								g_eSettings[GLOW_HUD_HOLDTIME] = _:str_to_float(szValue)
							}
						}
						case SECTION_GLOWS:
						{
							strtok(szData, eGlows[NAME], charsmax(eGlows[NAME]), szValue, charsmax(szValue), '=')
							
							trim(eGlows[NAME])
							trim(szValue)
							
							static szColor[3][4]
								
							parse(szValue, szColor[0], charsmax(szColor[]), szColor[1], charsmax(szColor[]), szColor[2], charsmax(szColor[]))
								
							for (i = 0; i < 3; i++)
							{
								eGlows[COLOR][i] = clamp(str_to_num(szColor[i]), 0, 255)
							}
							
							ArrayPushArray(g_aGlows, eGlows)
						}
					}
				}
			}
		}
		
		fclose(iFilePointer)
	}
}

public client_putinserver(id)
{
	g_iGlow[id] = 0
}
	
public cmdGlowMenu(id)
{
	if (~get_user_flags(id) & g_eSettings[GLOW_FLAG])
	{
		CC_SendMessage(id, "%L", id, "GLOW_NOACCESS")
		
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if (get_user_team(id) != g_eSettings[GLOW_TEAM] && g_eSettings[GLOW_TEAM] != EOS)
	{
		CC_SendMessage(id, "%L", id, "GLOW_NOTEAM")
		
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	static szTitle[128], iMenu, i, eGlows[Glows]
	
	ArrayGetArray(g_aGlows, g_iGlow[id], eGlows)
	
	formatex(szTitle, charsmax(szTitle), g_eSettings[GLOW_TITLE], eGlows[NAME])
	
	replace_all(szTitle, charsmax(szTitle), "\n", "^n")
	replace_all(g_eSettings[GLOW_TITLE_PAGE], charsmax(g_eSettings[GLOW_TITLE_PAGE]), "\n", "^n")
	
	iMenu = menu_create(szTitle, "handlerGlowMenu")
	
	for (i = 0; i < ArraySize(g_aGlows); i++)
	{
		ArrayGetArray(g_aGlows, i, eGlows)
		
		menu_additem(iMenu, formatin("%s %s", eGlows[NAME], g_iGlow[id] == i ? formatin("%L", id, "GLOW_SELECTED") : formatin("")))
	}
	
	if (menu_pages(iMenu) > 1)
	{
		menu_setprop(iMenu, MPROP_TITLE, formatin("%s%s", szTitle, g_eSettings[GLOW_TITLE_PAGE]))
	}
		
	menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, g_eSettings[GLOW_BACK_NAME])
	menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, g_eSettings[GLOW_NEXT_NAME])
	menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, g_eSettings[GLOW_EXIT_NAME])
	menu_setprop(iMenu, MPROP_PERPAGE, g_eSettings[GLOW_PER_PAGE])
	
	menu_display(id, iMenu, 0)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public handlerGlowMenu(id, iMenu, iItem)
{
	if (iItem != MENU_EXIT)
	{
		static szHudText[128]
		
		ArrayGetArray(g_aGlows, iItem, eGlows)
	
		formatex(szHudText, charsmax(szHudText), "%L", id, "GLOW_ONSELECT_HUD", eGlows[NAME])
		
		if (iItem == 0)
		{
			g_iGlow[id] = 0
			
			isGlowing = false
			
			set_user_rendering(id)
			
			CC_SendMessage(id, "%L", id, "GLOW_REMOVE")
			
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		
		if (g_iGlow[id] == iItem)
		{
			CC_SendMessage(id, "%L", id, "GLOW_ALREADY")
		}
		else
		{
			g_iGlow[id] = iItem
			
			isGlowing = true
		
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, eGlows[COLOR][0], eGlows[COLOR][1], eGlows[COLOR][2])
			
			switch (g_eSettings[GLOW_MESSAGE_TYPE])
			{
				case 0: CC_SendMessage(id, "%L", id, "GLOW_ONSELECT_CHAT", eGlows[NAME])
				case 1:
				{
					set_hudmessage(eGlows[COLOR][0], eGlows[COLOR][1], eGlows[COLOR][2], g_eSettings[GLOW_HUD_X], g_eSettings[GLOW_HUD_Y],
					g_eSettings[GLOW_HUD_EFFECTS], g_eSettings[GLOW_HUD_EFFTIME], g_eSettings[GLOW_HUD_HOLDTIME])
					
					show_hudmessage(id, szHudText)
				}
				case 2:
				{
					set_dhudmessage(eGlows[COLOR][0], eGlows[COLOR][1], eGlows[COLOR][2], g_eSettings[GLOW_HUD_X], g_eSettings[GLOW_HUD_Y],
					g_eSettings[GLOW_HUD_EFFECTS], g_eSettings[GLOW_HUD_EFFTIME], g_eSettings[GLOW_HUD_HOLDTIME])
					
					show_dhudmessage(id, szHudText)
				}
			}
		}
	}
	
	menu_destroy(iMenu)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Благодаря, че си направил този плъгин и за Respawn и Classic, но отново плъгинът не е подходящ като цяло за тези 2 типа сървъри. Ако използвате други плъгини, които имат Glow за време то този плъгин няма да работи правилно. Пример давам CSDM Protection, който има Glow. Както и да е. Няма да спамя излишно или да казвам кое да ползвате и кое не, но имайте едно наум ползвайки този плъгин за Respawn и други подобни типове. :P

Потребителски аватар

summertime vibes
Модератор
Модератор
Мнения: 1105
Регистриран: 27 ное 2016, 17:47
Местоположение: In the Heaven
Се отблагодари: 40 пъти
Получена благодарност: 91 пъти
Контакти:

Simple Glow Menu v2.0

Мнение от summertime vibes » 13 сеп 2018, 18:22

??? Това не е с glow на други играчи...

Както и да е, вече използвам друг плъгин.
Изображение

Потребителски аватар

Marinovv Facebook
Потребител
Потребител
Мнения: 350
Регистриран: 19 сеп 2017, 10:01
Местоположение: САЩ
Се отблагодари: 91 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Години: 21
Контакти:

Simple Glow Menu v2.0

Мнение от Marinovv Facebook » 13 сеп 2018, 18:32

F33L Th3 P0W3R. написа:
13 сеп 2018, 18:22
??? Това не е с glow на други играчи...

Както и да е, вече използвам друг плъгин.
Дано не стане спам и автора не се обиди, че отговарям вместо него, за неговия плъгин, но леко некоректен коментар пускаш приятелю и ще ти отговоря само и само, за да не спамиш с несмислени коментари. Да, този плъгин е за Glow. И не, няма меню или команда, която да позволява на админ с определен флаг да дава Glow на друг играч. Този плъгин е Glow за теб самия.

Потребителски аватар

summertime vibes
Модератор
Модератор
Мнения: 1105
Регистриран: 27 ное 2016, 17:47
Местоположение: In the Heaven
Се отблагодари: 40 пъти
Получена благодарност: 91 пъти
Контакти:

Simple Glow Menu v2.0

Мнение от summertime vibes » 13 сеп 2018, 19:29

Да, ясно ми е с това и затова питах дали може да се направи и на друг играч да се дава
Изображение

Отговори

Върни се в “Нови попълнения”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост