Заявка за плъгин HP HNS

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
sjw
Потребител
Потребител
Мнения: 14
Регистриран: 10 авг 2019, 20:45
Се отблагодари: 2 пъти

Заявка за плъгин HP HNS

Мнение от sjw » 13 авг 2019, 14:26

Някой може ли да ми даде плъгин който дига кръвта на играчите в хнс като по трудно умират от скокове защотот нямам и се умира лесно

Потребителски аватар

OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5384
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 87 пъти
Получена благодарност: 601 пъти
Години: 21
Контакти:

Заявка за плъгин HP HNS

Мнение от OciXCrom TM » 13 авг 2019, 14:47

new const DMG_MODIFIER[] = "-50%"

Това определя за колко ще бъде намалена щетата при fall damage.

Код: Избери всички

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define DMG_FALL (1<<5)

new const DMG_MODIFIER[] = "-50%"

public plugin_init()
{
	register_plugin("Fall Damage Modifier", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PreTakeDamage", 0)
}

public PreTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
	if(iDamageBits & DMG_FALL)
	{
		SetHamParamFloat(4, math_add_f(fDamage, DMG_MODIFIER))
	}
}

Float:math_add_f(Float:fNum, const szMath[])
{
	static szNewMath[16], Float:fMath, bool:bPercent, cOperator

	copy(szNewMath, charsmax(szNewMath), szMath)
	bPercent = szNewMath[strlen(szNewMath) - 1] == '%'
	cOperator = szNewMath[0]

	if(!isdigit(szNewMath[0]))
	{
		szNewMath[0] = ' '
	}

	if(bPercent)
	{
		replace(szNewMath, charsmax(szNewMath), "%", "")
	}

	trim(szNewMath)
	fMath = str_to_float(szNewMath)

	if(bPercent)
	{
		fMath *= fNum / 100
	}

	switch(cOperator)
	{
		case '+': fNum += fMath
		case '-': fNum -= fMath
		case '/': fNum /= fMath
		case '*': fNum *= fMath
		default: fNum = fMath
	}

	return fNum
}

Отговори

Върни се в “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта