Заявка за respawn plugin
-
Fatall
Извън линия - Потребител
- Мнения: 295
- Регистриран на: 30 Авг 2018, 09:35
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 26 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за respawn plugin
Може ли да ми направи един плъгин за respawn като ги преражда all map а не по базите
Код за потвърждение: Избери целия код
<?php
$error_msg = "Database error in [page].php / ";
$error_msg .= mysqli_error ( $link )." / ";
$error_msg .= $query;
UpdateLog ( $error_msg , DB_ERROR_LOG_FILE );
?>
-
iv69
Извън линия - Потребител
- Мнения: 744
- Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
- Се отблагодари: 214 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Заявка за respawn plugin
Респаун или CSDM, питам ако може да уточниш, защото аз за respawn не знам, но доколкото не ме лъже паметта, в CSDM-а, си има настройка как да се раждат: в базите или на произволни респаун-точки... Ако си с CSDM - просто си промени в тази директория: /cstrike/addons/amxmodx/configs/csdm.cfg - опцията:
;Sets the spawn mode.
; "none" - users spawn at normal map spawn points
; "preset" - csdm_spawn_preset.amxx required, uses predefined spawns in config files
; -- others may be supplied by 3rd party plugins
spawnmode = none
на ето така:
spawnmode = preset
Респаун от години не съм настройвал и ползвал, там май не е така, нз ...
-
Just
Извън линия - Потребител
- Мнения: 427
- Регистриран на: 23 Дек 2016, 19:10
- Местоположение: http://cs-ultragaming.info
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за respawn plugin
Заповядай.
Код за потвърждение: Избери целия код
/*
---------------------------------------------------------
# # # #=== ### ## #
# ## #=== # # # #
# # #=== ### ## #
---------------------------------------------------------
Respawn by <VeCo> 3.1
Plugin made by <VeCo>
Special thanks to:
- papyrus_kn : for checking player's team when
is connected to server and for fixing
the spawn protection.
- wwwhhheeeyyy : for the idea for bonus money on respawn
and random spawn version.
- freedj : for the Zombie Plague version.
- talibana : for the idea for bonus armor on respawn and
for the idea for the /respawn command.
- Holder_ : for the idea for angle and view angle save in
the spawn point files.
If you modify the code, please DO NOT change the author!
---------------------------------------------------------
Contacts:
e-mail: [email protected]
skype: veco_kn
---------------------------------------------------------
Changes log:
-> v 1.0 = First release!
-> v 1.1 = Fixed bugs and not equip pistols if there is
game_player_equip on the map. Plugin requires
engine module.
-> v 1.2 = Removed unnecessary code.
Plugin don't needs cstrike module.
-> v 1.3 = Fixed bug with spawn protection.
-> v 1.4 = Fixed bug with respawn check.
-> v 1.5 = Removed unnecessary code.
Plugin don't needs engine module.
-> v 1.6 = Added CVAR for bonus money on respawn.
-> v 1.7 = Fixed bug.
-> v 2.0 = Zombie and hamsandwich versions are combinated
with the standart version.
-> v 2.1 = Little optimization in spawn protection code.
-> v 2.2 = Added CVARs for bonus armor on respawn.
The hamsandwich respawn is set by default.
-> v 2.3 = Added chat command /respawn if something gets
bugged.
-> v 3.0 = Standart version is removed.
Fixed bug with multiple respawn.
Added random respawn version (with CSDM spawn
points support;needs fakemeta module).
-> v 3.1 = Added full CSDM support.
Added angle and view angle save in the spawn
point files.
---------------------------------------------------------
Don't forget to visit http://www.amxmodxbg.org :)
---------------------------------------------------------
*/
//#define ZOMBIE_PLAGUE // uncomment this line if you want to use this plugin for Zombie Plague
//#define RANDOM_SPAWNS // uncomment this line if you want to use the random respawn mode
#if defined RANDOM_SPAWNS
#define MAX_SPAWNS 50 // maximum allowed random spawn points in a map
#define ADMIN_ADD_SPAWN ADMIN_RCON // access level for respawn_add_spawn command
#endif
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#if defined ZOMBIE_PLAGUE
#include <zombieplague>
#endif
#if defined RANDOM_SPAWNS
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
enum
{
COORD_ORIGIN = 0,
COORD_ANGLES,
COORD_VANGLES,
MAX_COORD
}
#endif
new on_res,res_protect,res_time,res_protect_time,res_money,res_armor_type,res_armor
#if defined RANDOM_SPAWNS
new spawn_file[75],total_spawns,Float:spawn_coord_data[MAX_COORD][MAX_SPAWNS + 1][3]
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("Respawn by <VeCo>", "3.1", "<VeCo>")
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","player_spawn",1)
register_cvar("respawn_version", "3.1", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
on_res = register_cvar("respawn_on","1")
res_time = register_cvar("respawn_time","1.0")
res_protect = register_cvar("respawn_protect","1")
res_protect_time = register_cvar("respawn_protect_time","1.0")
res_money = register_cvar("respawn_bonus_money","400")
res_armor_type = register_cvar("respawn_bonus_armor_type","0")
res_armor = register_cvar("respawn_bonus_armor","100")
register_event("DeathMsg","hook_death","a")
register_clcmd("say /respawn","force_respawn")
register_clcmd("say_team /respawn","force_respawn")
#if defined RANDOM_SPAWNS
register_concmd("respawn_add_spawn","admin_add_spawn",ADMIN_ADD_SPAWN)
new mapname[32]
get_mapname(mapname,31)
formatex(spawn_file,74,"addons/amxmodx/configs/respawn_veco/%s.ini",mapname)
if(!file_exists(spawn_file)) format(spawn_file,73,"addons/amxmodx/configs/csdm/%s.spawns.cfg",mapname)
if(!file_exists(spawn_file))
{
log_amx("[RESPAWN] Spawn file doesn't exist! Standart spawn points will be used instead.")
formatex(spawn_file,74,"addons/amxmodx/configs/respawn_veco/%s.ini",mapname)
}
load_random_spawns()
#endif
}
public client_putinserver(id)
{
if(!get_pcvar_num(on_res)) return
set_task(5.0,"respawn_check",id)
}
public hook_death()
{
if(!get_pcvar_num(on_res)) return
new id = read_data(2)
set_task(get_pcvar_float(res_time),"respawn_event", id)
}
public respawn_event(id)
{
if(is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_UNASSIGNED) return
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)
#if defined RANDOM_SPAWNS
if(total_spawns > 0)
{
static get_random_spawn
get_random_spawn = random(total_spawns)
spawn_coord_data[COORD_ORIGIN][get_random_spawn][2] += 20.0
set_pev(id,pev_origin,spawn_coord_data[COORD_ORIGIN][get_random_spawn])
spawn_coord_data[COORD_ORIGIN][get_random_spawn][2] -= 20.0
set_pev(id,pev_angles,spawn_coord_data[COORD_ANGLES][get_random_spawn])
set_pev(id,pev_v_angle,spawn_coord_data[COORD_VANGLES][get_random_spawn])
if(is_player_stuck(id)) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)
}
#endif
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + get_pcvar_num(res_money))
if(get_pcvar_num(res_armor_type) > 0) cs_set_user_armor(id,get_pcvar_num(res_armor),CsArmorType:get_pcvar_num(res_armor_type))
}
public remove_res_protection(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return
client_print(id,print_center,"Your spawn protection is OFF!")
set_user_rendering(id)
set_user_godmode(id,0)
}
public player_spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || get_pcvar_num(res_protect) == 0) return
switch(get_pcvar_num(res_protect))
{
case 1:
{
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_CT: set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0,0,255, kRenderNormal, 50)
case CS_TEAM_T: set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderNormal, 50)
}
}
case 2: set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, random(255),random(255),random(255), kRenderNormal, 50)
case 3: set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 80)
}
set_user_godmode(id,1)
set_task(get_pcvar_float(res_protect_time),"remove_res_protection",id)
#if defined RANDOM_SPAWNS
if(total_spawns > 0)
{
static get_random_spawn
get_random_spawn = random(total_spawns)
spawn_coord_data[COORD_ORIGIN][get_random_spawn][2] += 20.0
set_pev(id,pev_origin,spawn_coord_data[COORD_ORIGIN][get_random_spawn])
spawn_coord_data[COORD_ORIGIN][get_random_spawn][2] -= 20.0
set_pev(id,pev_angles,spawn_coord_data[COORD_ANGLES][get_random_spawn])
set_pev(id,pev_v_angle,spawn_coord_data[COORD_VANGLES][get_random_spawn])
if(is_player_stuck(id)) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)
}
#endif
}
public respawn_check(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return
#if defined ZOMBIE_PLAGUE
if(!is_user_alive(id) && zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id))
#else
if(!is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
#endif
{
set_task(get_pcvar_float(res_time),"respawn_event", id)
} else {
set_task(5.0,"respawn_check",id)
}
}
public force_respawn(id)
{
if(!get_pcvar_num(on_res) || is_user_alive(id)) return
remove_task(id)
respawn_event(id)
}
#if defined RANDOM_SPAWNS
public admin_add_spawn(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,1)) return PLUGIN_HANDLED
if(total_spawns == MAX_SPAWNS)
{
console_print(id,"[RESPAWN] Spawn limit exceeded! Maximum amount of spawn points is: %i.",MAX_SPAWNS)
return PLUGIN_HANDLED
}
static Float:origin[3],Float:angles[3],Float:vangles[3]
pev(id,pev_origin,origin)
pev(id,pev_angles,angles)
pev(id,pev_v_angle,vangles)
save_spawn(id,origin,angles,vangles)
return PLUGIN_HANDLED
}
public save_spawn(id,Float:origin[3],Float:angles[3],Float:vangles[3])
{
static save
save = fopen(spawn_file,"at")
if(save)
{
fprintf(save,"%.0f %.0f %.0f %.0f %.0f %.0f %.0f %.0f %.0f 0^n",origin[0],origin[1],origin[2], angles[0],angles[1],angles[2], vangles[0],vangles[1],vangles[2])
fclose(save)
console_print(id,"[RESPAWN] New random spawn point added at (%.0f , %.0f , %.0f) successfully!",origin[0],origin[1],origin[2])
console_print(id,"[RESPAWN] Angles: (%.0f , %.0f , %.0f)",angles[0],angles[1],angles[2])
console_print(id,"[RESPAWN] View Angles: (%.0f , %.0f , %.0f)",vangles[0],vangles[1],vangles[2])
load_random_spawns()
}
}
public load_random_spawns()
{
total_spawns = 0
static buffer[34], x[12],y[12],z[12], x_ang[12],y_ang[12],z_ang[12], x_vang[12],y_vang[12],z_vang[12]
if(file_exists(spawn_file))
{
new save = fopen(spawn_file,"rt")
if(!save) return
while(!feof(save))
{
if(total_spawns == MAX_SPAWNS) break
fgets(save,buffer,33)
if(buffer[0] == ';' || !buffer[0]) continue
parse(buffer, x,11,y,11,z,11, x_ang,11,y_ang,11,z_ang,11, x_vang,11,y_vang,11,z_vang,11)
spawn_coord_data[COORD_ORIGIN][total_spawns][0] = str_to_float(x)
spawn_coord_data[COORD_ORIGIN][total_spawns][1] = str_to_float(y)
spawn_coord_data[COORD_ORIGIN][total_spawns][2] = str_to_float(z)
spawn_coord_data[COORD_ANGLES][total_spawns][0] = str_to_float(x_ang)
spawn_coord_data[COORD_ANGLES][total_spawns][1] = str_to_float(y_ang)
spawn_coord_data[COORD_ANGLES][total_spawns][2] = str_to_float(z_ang)
spawn_coord_data[COORD_VANGLES][total_spawns][0] = str_to_float(x_vang)
spawn_coord_data[COORD_VANGLES][total_spawns][1] = str_to_float(y_vang)
spawn_coord_data[COORD_VANGLES][total_spawns][2] = str_to_float(z_vang)
total_spawns++
}
fclose(save)
}
}
// Check if a player is stuck (credits to VEN)
stock is_player_stuck(id)
{
static Float:originF[3]
pev(id, pev_origin, originF)
engfunc(EngFunc_TraceHull, originF, originF, 0, (pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING) ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id, 0)
if (get_tr2(0, TraceResult:TR_StartSolid) || get_tr2(0, TraceResult:TR_AllSolid) || !get_tr2(0, TraceResult:TR_InOpen))
return true;
return false;
}
#endif
NEW CS 1.6 SERVERS IP: 45.144.155.176:27015
-
Fatall
Извън линия - Потребител
- Мнения: 295
- Регистриран на: 30 Авг 2018, 09:35
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 26 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за respawn plugin
Няма такова нещо в Резултати от търсенетоiv69 написа: ↑13 Дек 2019, 20:18Респаун или CSDM, питам ако може да уточниш, защото аз за respawn не знам, но доколкото не ме лъже паметта, в CSDM-а, си има настройка как да се раждат: в базите или на произволни респаун-точки... Ако си с CSDM - просто си промени в тази директория: /cstrike/addons/amxmodx/configs/csdm.cfg - опцията:
;Sets the spawn mode.
; "none" - users spawn at normal map spawn points
; "preset" - csdm_spawn_preset.amxx required, uses predefined spawns in config files
; -- others may be supplied by 3rd party plugins
spawnmode = none
на ето така:
spawnmode = preset
Респаун от години не съм настройвал и ползвал, там май не е така, нз ...
Резултати от мрежата [ReAPI] CSDM. Вече го търсих да го направя
Код за потвърждение: Избери целия код
<?php
$error_msg = "Database error in [page].php / ";
$error_msg .= mysqli_error ( $link )." / ";
$error_msg .= $query;
UpdateLog ( $error_msg , DB_ERROR_LOG_FILE );
?>
-
Just
Извън линия - Потребител
- Мнения: 427
- Регистриран на: 23 Дек 2016, 19:10
- Местоположение: http://cs-ultragaming.info
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за respawn plugin
Добави го в csdm/spawns Сменяш мапа и спауна е по целия мап
NEW CS 1.6 SERVERS IP: 45.144.155.176:27015
-
Fatall
Извън линия - Потребител
- Мнения: 295
- Регистриран на: 30 Авг 2018, 09:35
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 26 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за respawn plugin
Много ти благодаря
Код за потвърждение: Избери целия код
<?php
$error_msg = "Database error in [page].php / ";
$error_msg .= mysqli_error ( $link )." / ";
$error_msg .= $query;
UpdateLog ( $error_msg , DB_ERROR_LOG_FILE );
?>
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 2 Отговори
- 1393 Преглеждания
-
Последно мнение от Infamous2018
-
- 2 Отговори
- 754 Преглеждания
-
Последно мнение от Huehue
-
- 0 Отговори
- 1247 Преглеждания
-
Последно мнение от cosmin_zm
-
- 5 Отговори
- 263 Преглеждания
-
Последно мнение от zolfeca
-
- 2 Отговори
- 751 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
-
- 1 Отговори
- 477 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
-
- 0 Отговори
- 231 Преглеждания
-
Последно мнение от HeatoN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта