Това е списъка с всички пуснати плугини в сървъра:
crx_demorecorder.amxx ;
crx_fireinthehole.amxx ;
crx_gamemessages.amxx ;
server_connect_message.amxx ;
ultimate_sounds.amxx ;
whm.amxx ;
crx_advmute.amxx ;
crx_team_advantage.amxx ;
ultimatebans.amxx ;
kicker_manager.amxx
allow_roundfinish.amxx
bestplayer.amxx
fragcounter.amxx
restartround.amxx
Имам още един проблем, изтеглих елементарен плугин рестарт рунд - който трябва да пусне рестарт на първи рунд след 40 секунди, с цел загрявка и влизане на всички играчи, без да изписва никакви грешки в конзолата , плугина просто не стартира... абсолютно просто все едно го няма. Моля за съдействие. Качвам код:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cromchat>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define WARMUP_DURATION 45
#define RESET_DELAY 3
#define HUD_MESSAGE "Warmup: %i sekundi"
#define CHAT_MESSAGE "^3[Warmup] ^1Ostavat oshte ^4%i ^1sekundi."
#define HUD_MESSAGE_END "Warmup zavurshi!^nIgrata zapochva sled %i sekundi!"
#define CHAT_MESSAGE_END "^3[Warmup] ^1Igrata zapochva sled ^4%i ^1sekundi!"
#define CHAT_MESSAGE_REPEAT 3
#define HUD_COLOR 0, 255, 0
#define HUD_POSITION -1.0, 0.2
#define HUD_FREQ 1.0
#define TASK_WARMUP 332912
new bool:g_bWarmupEnded, g_iObject, g_iCountdown;
public plugin_init()
{
register_plugin("Warmup with Countdown", "1.0", "OciXCrom");
register_logevent("OnFirstRound", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
register_logevent("OnFirstRound", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1);
g_iObject = CreateHudSyncObj();
OnFirstRound();
}
public OnPlayerSpawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || g_bWarmupEnded)
return;
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
cs_set_user_money(id, 0)
}
public OnFirstRound()
{
if(g_bWarmupEnded)
return;
remove_task(TASK_WARMUP);
g_iCountdown = WARMUP_DURATION;
set_task(HUD_FREQ, "DisplayMessage", TASK_WARMUP, .flags = "b");
}
public DisplayMessage()
{
set_hudmessage(HUD_COLOR, HUD_POSITION, 0, 0.1, 5.0, 0.1, 0.1);
if(--g_iCountdown == 0)
{
server_cmd("sv_restartround %i", RESET_DELAY);
ShowSyncHudMsg(0, g_iObject, HUD_MESSAGE_END, RESET_DELAY);
for(new i; i < CHAT_MESSAGE_REPEAT; i++)
CC_SendMessage(0, CHAT_MESSAGE_END, RESET_DELAY);
remove_task(TASK_WARMUP);
g_bWarmupEnded = true;
return;
}
ShowSyncHudMsg(0, g_iObject, HUD_MESSAGE, g_iCountdown);
CC_SendMessage(0, CHAT_MESSAGE, g_iCountdown);
}