Best player плъгин дублира съобщение

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
trendy
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 10
Регистриран на: 02 Апр 2020, 18:52
Се отблагодари: 4 пъти

Best player плъгин дублира съобщение

Мнение от trendy » 09 Апр 2020, 22:24

Здравейте, имам следният проблем изтеглих плугин, който изписва по средата на екрана "Best player of the round" всеки път с различен цвят работи супер, въпроса е, че от време на време се появява подобен текст най-отгоре в зелено, не всеки път... Може ли да ми кажете, кой плугин сработва от време на време и пуска текст в горната част в зелено освен този който ми трябва bestplayer.amxx..

Това е списъка с всички пуснати плугини в сървъра:

crx_demorecorder.amxx ;
crx_fireinthehole.amxx ;
crx_gamemessages.amxx ;
server_connect_message.amxx ;
ultimate_sounds.amxx ;
whm.amxx ;
crx_advmute.amxx ;
crx_team_advantage.amxx ;
ultimatebans.amxx ;
kicker_manager.amxx
allow_roundfinish.amxx
bestplayer.amxx
fragcounter.amxx
restartround.amxx

Имам още един проблем, изтеглих елементарен плугин рестарт рунд - който трябва да пусне рестарт на първи рунд след 40 секунди, с цел загрявка и влизане на всички играчи, без да изписва никакви грешки в конзолата , плугина просто не стартира... абсолютно просто все едно го няма. Моля за съдействие. Качвам код:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cromchat>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define WARMUP_DURATION 45
#define RESET_DELAY 3

#define HUD_MESSAGE "Warmup: %i sekundi"
#define CHAT_MESSAGE "^3[Warmup] ^1Ostavat oshte ^4%i ^1sekundi."

#define HUD_MESSAGE_END "Warmup zavurshi!^nIgrata zapochva sled %i sekundi!"
#define CHAT_MESSAGE_END "^3[Warmup] ^1Igrata zapochva sled ^4%i ^1sekundi!"
#define CHAT_MESSAGE_REPEAT 3

#define HUD_COLOR 0, 255, 0
#define HUD_POSITION -1.0, 0.2

#define HUD_FREQ 1.0
#define TASK_WARMUP 332912

new bool:g_bWarmupEnded, g_iObject, g_iCountdown;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Warmup with Countdown", "1.0", "OciXCrom");
	register_logevent("OnFirstRound", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
	register_logevent("OnFirstRound", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1);
	g_iObject = CreateHudSyncObj();
	OnFirstRound();
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || g_bWarmupEnded)
		return;

	strip_user_weapons(id)
	give_item(id, "weapon_knife")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	cs_set_user_money(id, 0)
}

public OnFirstRound()
{
	if(g_bWarmupEnded)
		return;

	remove_task(TASK_WARMUP);
	g_iCountdown = WARMUP_DURATION;
	set_task(HUD_FREQ, "DisplayMessage", TASK_WARMUP, .flags = "b");
}

public DisplayMessage()
{
	set_hudmessage(HUD_COLOR, HUD_POSITION, 0, 0.1, 5.0, 0.1, 0.1);

	if(--g_iCountdown == 0)
	{
		server_cmd("sv_restartround %i", RESET_DELAY);
		ShowSyncHudMsg(0, g_iObject, HUD_MESSAGE_END, RESET_DELAY);

		for(new i; i < CHAT_MESSAGE_REPEAT; i++)
			CC_SendMessage(0, CHAT_MESSAGE_END, RESET_DELAY);

		remove_task(TASK_WARMUP);
		g_bWarmupEnded = true;
		return;
	}

	ShowSyncHudMsg(0, g_iObject, HUD_MESSAGE, g_iCountdown);
	CC_SendMessage(0, CHAT_MESSAGE, g_iCountdown);
}
Последно промяна от OciXCrom на 10 Апр 2020, 14:40, променено общо 1 път.
Причина: Редактирано заглавие!

Аватар
impossible
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 488
Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
Се отблагодари: 23 пъти
Получена благодарност: 47 пъти

ПРОБЛЕМ С ПЛУГИН / ДУБЛИРА СЪОБЩЕНИЕ

Мнение от impossible » 09 Апр 2020, 22:29

От frag counter e

Аватар
trendy
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 10
Регистриран на: 02 Апр 2020, 18:52
Се отблагодари: 4 пъти

ПРОБЛЕМ С ПЛУГИН / ДУБЛИРА СЪОБЩЕНИЕ

Мнение от trendy » 09 Апр 2020, 23:28

impossible написа: 09 Апр 2020, 22:29 От frag counter e
Мога ли да изключа от каунтъра всякакви съобщения освен брояча?

Аватар
impossible
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 488
Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
Се отблагодари: 23 пъти
Получена благодарност: 47 пъти

ПРОБЛЕМ С ПЛУГИН / ДУБЛИРА СЪОБЩЕНИЕ

Мнение от impossible » 10 Апр 2020, 00:30

Незнам кой плъгин точно ползваш трябва да има в редовете

Код за потвърждение: Избери целия код

show_hudmessage(0,"Best player of the round: %s",sname)
премахни го и компилирай


Иначе този плъгин е тестван и работи без проблеми ползвал съм го преди след края на картата се пуска загряваш рунд


warmup.sma
(1.88 KiB) Свалено 118 пъти
warmup.sma
(1.88 KiB) Свалено 118 пъти

Аватар
hackera457
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

ПРОБЛЕМ С ПЛУГИН / ДУБЛИРА СЪОБЩЕНИЕ

Мнение от hackera457 » 10 Апр 2020, 06:43

Спри този плъгин и няма да виждаш това съобщение, толкова ли е трудно да се помисли малко. Като теглите готови модове от цс хлапе така ще е

Код за потвърждение: Избери целия код

bestplayer.amxx
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
trendy
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 10
Регистриран на: 02 Апр 2020, 18:52
Се отблагодари: 4 пъти

ПРОБЛЕМ С ПЛУГИН / ДУБЛИРА СЪОБЩЕНИЕ

Мнение от trendy » 10 Апр 2020, 10:50

hackera457 написа: 10 Апр 2020, 06:43 Спри този плъгин и няма да виждаш това съобщение, толкова ли е трудно да се помисли малко. Като теглите готови модове от цс хлапе така ще е

Код за потвърждение: Избери целия код

bestplayer.amxx


Недей с лошо... кода съм си взел лично от AlliedModders компилирал съм го и съм си го наименувал по този начин аз... готови модове не ползвам, ям си дървото и сам си структурирам всичко.

Аватар
impossible
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 488
Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
Се отблагодари: 23 пъти
Получена благодарност: 47 пъти

ПРОБЛЕМ С ПЛУГИН / ДУБЛИРА СЪОБЩЕНИЕ

Мнение от impossible » 10 Апр 2020, 11:03

hackera457 написа: 10 Апр 2020, 06:43 Спри този плъгин и няма да виждаш това съобщение, толкова ли е трудно да се помисли малко. Като теглите готови модове от цс хлапе така ще е

Код за потвърждение: Избери целия код

bestplayer.amxx

trendy написа: 09 Апр 2020, 22:24 имам следният проблем изтеглих плугин, който изписва по средата на екрана "Best player of the round" всеки път с различен цвят работи супер, въпроса е, че от време на време се появява подобен текст най-отгоре в зелено, не всеки път...

Аватар
trendy
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 10
Регистриран на: 02 Апр 2020, 18:52
Се отблагодари: 4 пъти

ПРОБЛЕМ С ПЛУГИН / ДУБЛИРА СЪОБЩЕНИЕ

Мнение от trendy » 10 Апр 2020, 11:07

Специална благодарност към колегата : impossible,
hackera457 СОТА - не е прочел до край проблема и в коментара си единствено ме нахули и предлага решение, което не е свързано към казуса. Благодаря за отделеното време.

Аватар
impossible
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 488
Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
Се отблагодари: 23 пъти
Получена благодарност: 47 пъти

ПРОБЛЕМ С ПЛУГИН / ДУБЛИРА СЪОБЩЕНИЕ

Мнение от impossible » 10 Апр 2020, 11:24

Той ползвал 2 плъгина единия е цветен ,а от време на време му излизало в зелено а това го има в frag counter

Нали ти казах кой ред да изтриеш от Frag counter ?


Ако ползваш тази версия на плъгина

Код за потвърждение: Избери целия код

/*AMX MOD X script
**************************************************************************
 * 		FragCounter   V    1.01		by	Scarzzurs
 *
 *
 *  *******************************************************************************
 *  
 *	Ported By KingPin( [email protected] ). I take no responsibility 
 *	for this file in any way. Use at your own risk. No warranties of any kind. 
 *
 *  ********************************************************************************
 *
 **********************************************************************************/

#include <amxmodx>

new pfrags[33]
new top
new gmsgStatusIcon

public playerspawn(id){
	pfrags[id]=0
	top = 0
	calculate_time(id,pfrags[id])
}

public death(){
	new killer = read_data(1)
	pfrags[killer]=pfrags[killer]+1
	if (pfrags[killer]==9 && file_exists("sound/misc/monsterkill.wav")==1)
		emit_sound(killer,CHAN_STATIC, "misc/monsterkill.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	topplayer()
	new players[32]
	new player_num
	get_players(players, player_num)
	for (new i = 0; i < player_num; i++)
		calculate_time(players[i],pfrags[players[i]])
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public topplayer(){
	new score
	new players[32]
	new player_num
	get_players(players, player_num)
	for (new i = 0; i < player_num; i++){
		if (pfrags[players[i]]>score){
			score=pfrags[players[i]]
			top=players[i]
		}
		else if (pfrags[players[i]]==score)
			top = 0
	}
}

public calculate_time(id,num){
	switch(num){
		case 0:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 1:{
			showtimer(id,"number_1",1)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 2:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",1)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 3:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",1)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 4:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",1)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 5:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",1)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 6:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",1)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 7:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",1)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 8:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",1)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 9:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",1)
		}
	}
}

public showtimer(id,number[10],onoff){
	if (is_user_connected(id)){
		if (id == top && onoff == 1)
			onoff = 2
		message_begin( MSG_ONE, gmsgStatusIcon, {0,0,0}, id )
		write_byte( onoff ) // status
		write_string( number ) // sprite name
		write_byte( 0 ) // red
		write_byte( 255 ) // green
		write_byte( 0 ) // blue
		message_end()
	}
}

public roundend(){
	if (top != 0){
		new sname[32]
		get_user_name(top,sname,32)
		set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 1.0, 5.0, 0.1, 0.2, 5)
		show_hudmessage(0,"Best player of the round: %s",sname)
	}
}

public plugin_init(){
	register_plugin("FragCounter","1.01","Scarzzurs")
	gmsgStatusIcon = get_user_msgid("StatusIcon")
	register_event("DeathMsg","death","a")
	register_event("ResetHUD","playerspawn","b")
	register_event("SendAudio","roundend","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
}

public plugin_precache()
	if (file_exists("sound/misc/monsterkill.wav")==1)
		precache_sound("misc/monsterkill.wav")





премахни от кода
show_hudmessage(0,"Best player of the round: %s",sname)
image.png
image.png (1023.94 KiB) Преглеждано 3060 пъти
image.png
image.png (1023.94 KiB) Преглеждано 3060 пъти
и това няма да ти излиза

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Best player плъгин дублира съобщение

Мнение от OciXCrom » 10 Апр 2020, 14:45

За напред качвай самия плъгин с който имаш проблем за да няма недоразумения.

ПС: какъв е този ужас :surrender:

Код за потвърждение: Избери целия код

public calculate_time(id,num){
	switch(num){
		case 0:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 1:{
			showtimer(id,"number_1",1)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 2:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",1)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 3:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",1)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 4:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",1)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 5:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",1)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 6:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",1)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 7:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",1)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 8:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",1)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 9:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",1)
		}
	}
}

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта