Заявка за gold shop Плъгин

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Kingsize
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 3
Регистриран на: 04 Яну 2021, 20:43

Заявка за gold shop Плъгин

Мнение от Kingsize » 08 Яну 2021, 19:32

Здравейте, бих искал плъгин дето като напиша /gold да ми излизат goldenak,goldenm4a1 и goldenawp като awpto е 16000$, а другите 2 по 10000$..
Вече търсих тук в сайта и намерих подобен,обаче толкова бъгав код/плъгин че няма накъде. Взимам голден ак47 и стреля като AWP , след респаун показва, че вече съм си купил дадения голд item.. ето и кода където прави тея мизерии.

П.С: Поправете ми кода да не е толкова дълъг поста,че не знам коя е опцията. Извинявам се затова!

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cromchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>

//#define USING_REAPI
#define REPLACE_OLD_WEAPONS

#if defined USING_REAPI
	#include <reapi>
#else
	#if defined REPLACE_OLD_WEAPONS
		#include <stripweapons>
	#endif
#endif

#define PLUGIN_VERSION "1.0-Gold"
#define SOUND_BUY "items/gunpickup2.wav"
#define NO_WEAPON -1

enum _:ItemInfo
{
	Name[32],
	Price,
	Weapon[16],
	Ammo,
	Csw,
	VModel[32],
	PModel[32]
}

new const g_eItems[][ItemInfo] = 
{
	/* "Name", Price, "weapon_id", Bullets, CSW_ID, "v_model", "p_model" */
	{ "Golden AK47", 	10000, 	"weapon_ak47", 	30, 	CSW_AWP, 	"models/v_ak47.mdl", 	"models/p_ak47.mdl" },
	{ "Golden M4A1", 	10000, 	"weapon_m4a1", 	90, 	CSW_SG550, 	"models/v_m4a1.mdl", 	"models/p_m4a1.mdl" },
	{ "Golden AWP", 	16000, 	"weapon_awp", 	90, 	CSW_G3SG1, 	"models/v_awp.mdl", 	"models/p_awp.mdl" }
}

new g_iWeapon[33]
	
public plugin_init()
{
	register_plugin("Simple Shop", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("CRXSimpleShop", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	register_event("CurWeapon", "OnChangeWeapon", "be", "1=1")
	register_clcmd("say /gold", "Cmd_Shop")
	register_clcmd("say_team /gold", "Cmd_Shop")
	CC_SetPrefix("[&x04GOLD&x01]")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound(SOUND_BUY)
	
	for(new i; i < sizeof(g_eItems); i++)
	{
		if(g_eItems[i][VModel][0])
			precache_model(g_eItems[i][VModel])
			
		if(g_eItems[i][PModel][0])
			precache_model(g_eItems[i][PModel])
	}
}
	
public client_putinserver(id)
	g_iWeapon[id] = NO_WEAPON

public OnChangeWeapon(id)
{
	if(g_iWeapon[id] == NO_WEAPON || read_data(2) != g_eItems[g_iWeapon[id]][Csw])
		return
		
	if(g_eItems[g_iWeapon[id]][VModel][0])
		set_pev(id, pev_viewmodel2, g_eItems[g_iWeapon[id]][VModel])
		
	if(g_eItems[g_iWeapon[id]][PModel][0])
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, g_eItems[g_iWeapon[id]][PModel])
}
	
public Cmd_Shop(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		CC_SendMessage(id, "You need to be alive.")
	else
	{
		new iMenu = menu_create("\rGold Shop", "Shop_Handler")
		new szItem[64], iMoney = cs_get_user_money(id)
		
		for(new i; i < sizeof(g_eItems); i++)
		{
			if(g_iWeapon[id] == i)
				formatex(szItem, charsmax(szItem), "\d%s \y[OWNED]", g_eItems[i][Name])
			else
				formatex(szItem, charsmax(szItem), "%s%s \r[%i$]", iMoney >= g_eItems[i][Price] ? "\w" : "\d", g_eItems[i][Name], g_eItems[i][Price])
				
			menu_additem(iMenu, szItem)
		}
		
		menu_display(id, iMenu)
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public Shop_Handler(id, iMenu, iItem)
{
	if(iItem != MENU_EXIT && is_user_alive(id))
	{
		if(g_iWeapon[id] == iItem)
			CC_SendMessage(id, "You already have this item.")
		else
		{
			new iMoney = cs_get_user_money(id)
			
			if(iMoney < g_eItems[iItem][Price])
				CC_SendMessage(id, "You don't have enough money to purchase this item.")
			else
			{
				cs_set_user_money(id, iMoney - g_eItems[iItem][Price])
				CC_SendMessage(id, "You have bought ^3%s ^1for ^4%i$", g_eItems[iItem][Name], g_eItems[iItem][Price])
				emit_sound(id, CHAN_ITEM, SOUND_BUY, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
				g_iWeapon[id] = iItem
				
				#if defined USING_REAPI
					#if defined REPLACE_OLD_WEAPONS
					rg_give_item(id, g_eItems[iItem][Weapon], GT_REPLACE)
					#else
					rg_give_item(id, g_eItems[iItem][Weapon], GT_APPEND)
					#endif
				#else
					#if defined REPLACE_OLD_WEAPONS
					StripWeapons(id, Primary)
					#endif
					
					give_item(id, g_eItems[iItem][Weapon])
				#endif
				
				cs_set_user_bpammo(id, g_eItems[iItem][Ammo], g_eItems[iItem][Csw])
				OnChangeWeapon(id)
			}
		}
	}

	menu_destroy(iMenu)
	return PLUGIN_HANDLED
}
Последно промяна от OciXCrom на 08 Яну 2021, 20:42, променено общо 1 път.
Причина: Очеивдно е опцията която се нарича "code", а не "inline code".

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Заявка за gold shop Плъгин

Мнение от OciXCrom » 08 Яну 2021, 20:44

Чак аз да съм написал толкова бъгав и мизерен код? Нещо не мога да поврявам в това.

Код за потвърждение: Избери целия код

new const g_eItems[][ItemInfo] = 
{
	/* "Name", Price, "weapon_id", Bullets, CSW_ID, "v_model", "p_model" */
	{ "Golden AK47", 	10000, 	"weapon_ak47", 	30, 	CSW_AWP, 	"models/v_ak47.mdl", 	"models/p_ak47.mdl" },
	{ "Golden M4A1", 	10000, 	"weapon_m4a1", 	90, 	CSW_SG550, 	"models/v_m4a1.mdl", 	"models/p_m4a1.mdl" },
	{ "Golden AWP", 	16000, 	"weapon_awp", 	90, 	CSW_G3SG1, 	"models/v_awp.mdl", 	"models/p_awp.mdl" }
}
Я загледай се в тези редове и да видим дали ще откриеш защо AK-то стреля като AWP.
3 реда настройки не можете да промените като хората и се оплаквате.

Аватар
Kingsize
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 3
Регистриран на: 04 Яну 2021, 20:43

Заявка за gold shop Плъгин

Мнение от Kingsize » 08 Яну 2021, 21:12

Промених ги 3те реда на CSW_ID ... А след респауна като напиша за голд и ми дава че вече съм го купил от предния рунд ?!

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Заявка за gold shop Плъгин

Мнение от OciXCrom » 08 Яну 2021, 21:51

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cromchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

//#define USING_REAPI
#define REPLACE_OLD_WEAPONS

#if defined USING_REAPI
	#include <reapi>
#else
	#if defined REPLACE_OLD_WEAPONS
		#include <stripweapons>
	#endif
#endif

#define PLUGIN_VERSION "1.0-Gold"
#define SOUND_BUY "items/gunpickup2.wav"
#define NO_WEAPON -1

enum _:ItemInfo
{
	Name[32],
	Price,
	Weapon[16],
	Ammo,
	Csw,
	VModel[32],
	PModel[32]
}

new const g_eItems[][ItemInfo] = 
{
	/* "Name", Price, "weapon_id", Bullets, CSW_ID, "v_model", "p_model" */
	{ "Golden AK47", 	10000, 	"weapon_ak47", 	30, 	CSW_AK47, 	"models/v_ak47.mdl", 	"models/p_ak47.mdl" },
	{ "Golden M4A1", 	10000, 	"weapon_m4a1", 	90, 	CSW_M4A1, 	"models/v_m4a1.mdl", 	"models/p_m4a1.mdl" },
	{ "Golden AWP", 	16000, 	"weapon_awp", 	90, 	CSW_AWP, 	"models/v_awp.mdl", 	"models/p_awp.mdl" }
}

new g_iWeapon[33]
	
public plugin_init()
{
	register_plugin("Simple Shop", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("CRXSimpleShop", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	register_event("CurWeapon", "OnChangeWeapon", "be", "1=1")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
	register_clcmd("say /gold", "Cmd_Shop")
	register_clcmd("say_team /gold", "Cmd_Shop")
	CC_SetPrefix("[&x04GOLD&x01]")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound(SOUND_BUY)
	
	for(new i; i < sizeof(g_eItems); i++)
	{
		if(g_eItems[i][VModel][0])
			precache_model(g_eItems[i][VModel])
			
		if(g_eItems[i][PModel][0])
			precache_model(g_eItems[i][PModel])
	}
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		g_iWeapon[id] = NO_WEAPON
	}
}
	
public client_putinserver(id)
	g_iWeapon[id] = NO_WEAPON

public OnChangeWeapon(id)
{
	if(g_iWeapon[id] == NO_WEAPON || read_data(2) != g_eItems[g_iWeapon[id]][Csw])
		return
		
	if(g_eItems[g_iWeapon[id]][VModel][0])
		set_pev(id, pev_viewmodel2, g_eItems[g_iWeapon[id]][VModel])
		
	if(g_eItems[g_iWeapon[id]][PModel][0])
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, g_eItems[g_iWeapon[id]][PModel])
}
	
public Cmd_Shop(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		CC_SendMessage(id, "You need to be alive.")
	else
	{
		new iMenu = menu_create("\rGold Shop", "Shop_Handler")
		new szItem[64], iMoney = cs_get_user_money(id)
		
		for(new i; i < sizeof(g_eItems); i++)
		{
			if(g_iWeapon[id] == i)
				formatex(szItem, charsmax(szItem), "\d%s \y[OWNED]", g_eItems[i][Name])
			else
				formatex(szItem, charsmax(szItem), "%s%s \r[%i$]", iMoney >= g_eItems[i][Price] ? "\w" : "\d", g_eItems[i][Name], g_eItems[i][Price])
				
			menu_additem(iMenu, szItem)
		}
		
		menu_display(id, iMenu)
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public Shop_Handler(id, iMenu, iItem)
{
	if(iItem != MENU_EXIT && is_user_alive(id))
	{
		if(g_iWeapon[id] == iItem)
			CC_SendMessage(id, "You already have this item.")
		else
		{
			new iMoney = cs_get_user_money(id)
			
			if(iMoney < g_eItems[iItem][Price])
				CC_SendMessage(id, "You don't have enough money to purchase this item.")
			else
			{
				cs_set_user_money(id, iMoney - g_eItems[iItem][Price])
				CC_SendMessage(id, "You have bought ^3%s ^1for ^4%i$", g_eItems[iItem][Name], g_eItems[iItem][Price])
				emit_sound(id, CHAN_ITEM, SOUND_BUY, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
				g_iWeapon[id] = iItem
				
				#if defined USING_REAPI
					#if defined REPLACE_OLD_WEAPONS
					rg_give_item(id, g_eItems[iItem][Weapon], GT_REPLACE)
					#else
					rg_give_item(id, g_eItems[iItem][Weapon], GT_APPEND)
					#endif
				#else
					#if defined REPLACE_OLD_WEAPONS
					StripWeapons(id, Primary)
					#endif
					
					give_item(id, g_eItems[iItem][Weapon])
				#endif
				
				cs_set_user_bpammo(id, g_eItems[iItem][Ammo], g_eItems[iItem][Csw])
				OnChangeWeapon(id)
			}
		}
	}

	menu_destroy(iMenu)
	return PLUGIN_HANDLED
}

Аватар
Kingsize
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 3
Регистриран на: 04 Яну 2021, 20:43

Заявка за gold shop Плъгин

Мнение от Kingsize » 08 Яну 2021, 22:27

Не знам на кво се дължи, но като купя пак голден и като ме убият, на следващия рунд пак имам голден ?! Без опция за закупуване отново..
и почват с 30 патрона.. и няма дмг като на голд ами си е обикновен .. айде това с патроните го оправям.. ами това с нормалното дмг (damage), паk ми показва че вече съм закупил въпросния голд weapon на следващия рунд ?!

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта