Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

Редактиране на GunXPMod Добавяне на мъничка опця [HELP]

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
DarkGameR
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 43
Регистриран на: 31 Май 2020, 19:05
Местоположение: Видин
Обратна връзка:

Редактиране на GunXPMod Добавяне на мъничка опця [HELP]

Мнение от DarkGameR » 10 Мар 2021, 14:52

Здравейте имам GunXPMod от Dexter Production системата за запасване на левел / престиге / полерс беше със мусял но аз го промених на Nvault и заради това трябваше да редактирам някой неща. Искам като някой избере метода за запазване на левели те си,и ако реши пак да смени опцята за запазване да не му дава чак след мапа да му дава пак да избира, имам предвид само по 1 път на мап да може да избира method за save.

Code

Код за потвърждение: Избери целия код

public cmdSave(id)
{
	new menu = menu_create("\y[\rGunXP\y] \wSave Methods:", "SaveHandle");
	new call = menu_makecallback("Call_Back");

	menu_additem(menu, "\wSteam ID", _, 0, SavePoint[id] == 1 ? call : -1);
	menu_additem(menu, "\wYour Name", _, 0, SavePoint[id] == 2 ? call : -1);
	menu_additem(menu, "\wIP Adress", _, 0, SavePoint[id] == 3 ? call : -1);
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);	
	menu_display(id, menu, 0);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public SaveHandle(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
            if (SavePoint[id] == 1)
			{
				SaveLevel(id);
				LoadLevel(id);
			}
			
			print_colorchat(id, "!g[GUNXP] !yFrom now your LEVEL will be saved on !tSTEAMID!");
		}	
		case 1:
		{
            if (SavePoint[id] == 1)
			{
			    SaveLevel(id);
			    LoadLevel(id);
			}
            
			client_cmd(id, "say /reg")

			print_colorchat(id, "!g[GUNXP] !yFrom now your LEVEL will be saved on !tNAME!");
		}
		case 2:
		{
			if (SavePoint[id] == 2) 
			{
				SaveLevel(id);
				LoadLevel(id);
			}
			
		    print_colorchat(id, "!g[GUNXP] !yFrom now your LEVEL will be saved on !tIP!");
		}
	}

	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED;
}
[ZombiePlanet.net] Umbrella Swarm & GunXP [ High-XP ] 24/7
IP: None


:nicecode: :bg:

Изображение

Изображение

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Редактиране на GunXPMod Добавяне на мъничка опця [HELP]

Мнение от atmax » 10 Мар 2021, 15:08

Няма да е зле ако дадеш целия код, че да ти добавим лимита..
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
DarkGameR
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 43
Регистриран на: 31 Май 2020, 19:05
Местоположение: Видин
Обратна връзка:

Редактиране на GunXPMod Добавяне на мъничка опця [HELP]

Мнение от DarkGameR » 10 Мар 2021, 20:00

няма как ела на лс защото мода е привате братко
[ZombiePlanet.net] Umbrella Swarm & GunXP [ High-XP ] 24/7
IP: None


:nicecode: :bg:

Изображение

Изображение

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта