Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

Заявка за Зомби клас no head BaseBuilder 6.5

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Stilex
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Зомби клас no head BaseBuilder 6.5

Мнение от Stilex » 23 Яну 2022, 15:24

Идеята е проста, да маха главата на зомбито и hitbox-a. Кръвта на зомбито да е 2000.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1296 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Зомби клас no head BaseBuilder 6.5

Мнение от OciXCrom » 23 Яну 2022, 21:40

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

const XO_PLAYER = 5 
const OFFSET_LAST_HIT_GROUP = 75

new g_iClass

public plugin_init()
{
	register_plugin("No Head Zombie", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PreTakeDamage", 0)
}
	
public plugin_precache()
{
	g_iClass = bb_register_zombie_class("No Head Zombie", "No head", "zombie_no_head", "v_knife", 2000, 250, 1.0)
}

public PreTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
	if(bb_is_user_zombie(iVictim) && bb_get_user_zombie_class(iVictim) == g_iClass)
	{
		if(get_pdata_int(iVictim, OFFSET_LAST_HIT_GROUP, XO_PLAYER) == HIT_HEAD)
		{
			return HAM_SUPERCEDE
		}
	}

	return HAM_IGNORED
}

Аватар
Stilex
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Зомби клас no head BaseBuilder 6.5

Мнение от Stilex » 24 Яну 2022, 17:19

Извинявай много! Ще можеш ли да му добавиш regenerate(по 100 кръв да се regen-ва), и админ флаг "b"

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1296 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Зомби клас no head BaseBuilder 6.5

Мнение от OciXCrom » 24 Яну 2022, 20:38

100 кръв през колко секунди и до колко максимум?

Аватар
Stilex
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Зомби клас no head BaseBuilder 6.5

Мнение от Stilex » 24 Яну 2022, 22:02

През 2 секунди и максимум 1500

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1296 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Зомби клас no head BaseBuilder 6.5

Мнение от OciXCrom » 24 Яну 2022, 22:26

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#if !defined client_disconnected
	#define client_disconnected client_disconnect
#endif

const XO_PLAYER = 5 
const OFFSET_LAST_HIT_GROUP = 75
const Float:HEAL_FREQ = 2.0
const HEAL_MAX = 150
const HEAL_AMOUNT = 100

const TASK_ID = 351000

new g_iClass

public plugin_init()
{
	register_plugin("No Head Zombie", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PreTakeDamage", 0)
}
	
public plugin_precache()
{
	g_iClass = bb_register_zombie_class("No Head Zombie", "No head", "zombie_no_head", "v_knife", 2000, 250, 1.0, .adminflags = ADMIN_RESERVATION)
}

public client_putinserver(id)
{
	set_task(HEAL_FREQ, "RegenerateHealth", id + TASK_ID, .flags = "b")
}
	
public client_disconnected(id)
{
	remove_task(id + TASK_ID)
}

public RegenerateHealth(id)
{
	id -= TASK_ID
	
	if(!bb_is_user_zombie(id) || bb_get_user_zombie_class(id) != g_iClass)
	{
		return
	}
		
	new iHealth = get_user_health(id)
	
	if(iHealth >= HEAL_MAX)
	{
		return
	}
		
	set_user_health(id, clamp(iHealth + HEAL_AMOUNT, .max = HEAL_MAX))
}

public PreTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
	if(bb_is_user_zombie(iVictim) && bb_get_user_zombie_class(iVictim) == g_iClass)
	{
		if(get_pdata_int(iVictim, OFFSET_LAST_HIT_GROUP, XO_PLAYER) == HIT_HEAD)
		{
			return HAM_SUPERCEDE
		}
	}

	return HAM_IGNORED
}

Аватар
Stilex
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Зомби клас no head BaseBuilder 6.5

Мнение от Stilex » 25 Яну 2022, 09:13

:tnx: :lock:

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта