Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
VIP
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16
Counter-Strike 1.6
VIP
93.123.16.4:27022 Cs-PlovdiV.com - Aim Attack aim_aztec 0/16

Заявка за преработка на плъгин / меню оръжия

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
bobywTf
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 38
Регистриран на: 21 Ное 2021, 14:28
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Заявка за преработка на плъгин / меню оръжия

Мнение от bobywTf » 11 Мар 2022, 21:25

Здравейте, имам нужда от малко помощ, имам това меню за оръжия , но искам да може да излиза след 3-тия рунд / Примерно : Старт на играта - първите 3 рунда да Не излиза менюто след 3ти рунд да излиза менюто и да не седи постоянно отворено а след 10 секунди да изчезва автоматично.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >
#include < fun >

new Global_Menu;
new bool: Has_Bomb[ 33 ];

public plugin_init()
{
	register_plugin( "Weapons Menu", "1.0", "DaRk_StyLe" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Forward_Spawn", 1 );
	
	Build_Menu();
}

public client_connect( id )
{
	Has_Bomb[ id ] = false;
}

public Build_Menu()
{
	Global_Menu = menu_create( "Избери Оръжие:", "menu_handler" );
	
	menu_additem( Global_Menu, "AK47 + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "M4A1 + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "FAMAS + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "GALIL + Deagle^n" );
	menu_additem( Global_Menu, "AWP + Deagle (VIP)" );
}

public Forward_Spawn( id )
{
	if( is_user_alive( id ) )
	{
		menu_display( id, Global_Menu );
	}
}

public menu_handler( id, menu, item )
{
	if( item >= 0 )
	{
		Has_Bomb[ id ] = bool:( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) );

		if(Has_Bomb[id])
		{
			give_item( id, "weapon_c4" );
			cs_set_user_plant( id, 1 );
		}		

		switch( item )
		{
			case 0:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_ak47" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 1:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_m4a1" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 2:
			{
				strip_user_weapons(id)
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item(id, "weapon_famas")
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 3:
			{
				strip_user_weapons(id)
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item(id, "weapon_galil") // 
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 4:
         		{
				if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))
				{
					ReOpenMenu(id)
					return
				}
               			strip_user_weapons( id );

				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_awp" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );

				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
				
			}
		}
	}
}

public ReOpenMenu(id)
{
    menu_display(id, Global_Menu)
    client_print_color(id, print_team_red, "^4[Amnesia Weapons] ^3 Вие не сте: VIP")
}
Благодаря предварително :beer:

Аватар
bobywTf
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 38
Регистриран на: 21 Ное 2021, 14:28
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Заявка за преработка на плъгин / меню оръжия

Мнение от bobywTf » 14 Юни 2022, 20:28

Дали някой няма да преразгледа заявката ?

Аватар
devilchy
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 223
Регистриран на: 03 Фев 2017, 14:08
Местоположение: Burgas
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Заявка за преработка на плъгин / меню оръжия

Мнение от devilchy » 14 Юни 2022, 22:39

Заповядай:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >
#include < fun >
#include < reapi >

new Global_Menu;
new bool: Has_Bomb[ 33 ];

public plugin_init()
{
	register_plugin( "Weapons Menu", "1.0", "DaRk_StyLe" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Forward_Spawn", 1 );
	
	Build_Menu();
}

public client_connect( id )
{
	Has_Bomb[ id ] = false;
}

public Build_Menu()
{
	Global_Menu = menu_create( "Избери Оръжие:", "menu_handler" );
	
	menu_additem( Global_Menu, "AK47 + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "M4A1 + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "FAMAS + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "GALIL + Deagle^n" );
	menu_additem( Global_Menu, "AWP + Deagle (VIP)" );
}
public Forward_Spawn( id )
{
	new RoundCount = get_member_game(m_iNumCTWins)+get_member_game(m_iNumTerroristWins);
	if( is_user_alive( id ) )
	{
		if(RoundCount == 3) {
			menu_display( id, Global_Menu );
			set_task(10.0,"MenuClose",id);
		}
	}
}
public MenuClose(id)
{
	menu_destroy(Global_Menu);
}
public menu_handler( id, menu, item )
{
	if( item >= 0 )
	{
		Has_Bomb[ id ] = bool:( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) );

		if(Has_Bomb[id])
		{
			give_item( id, "weapon_c4" );
			cs_set_user_plant( id, 1 );
		}		

		switch( item )
		{
			case 0:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_ak47" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 1:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_m4a1" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 2:
			{
				strip_user_weapons(id)
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item(id, "weapon_famas")
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 3:
			{
				strip_user_weapons(id)
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item(id, "weapon_galil") // 
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 4:
         		{
				if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))
				{
					ReOpenMenu(id)
					return
				}
               			strip_user_weapons( id );

				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_awp" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );

				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
				
			}
		}
	}
}

public ReOpenMenu(id)
{
    menu_display(id, Global_Menu)
    client_print_color(id, print_team_red, "^4[Amnesia Weapons] ^3 Вие не сте: VIP")
}
Тествай ако има проблем кажи...

Аватар
bobywTf
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 38
Регистриран на: 21 Ное 2021, 14:28
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Заявка за преработка на плъгин / меню оръжия

Мнение от bobywTf » 15 Юни 2022, 02:53

devilchy написа: 14 Юни 2022, 22:39 Заповядай:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >
#include < fun >
#include < reapi >

new Global_Menu;
new bool: Has_Bomb[ 33 ];

public plugin_init()
{
	register_plugin( "Weapons Menu", "1.0", "DaRk_StyLe" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Forward_Spawn", 1 );
	
	Build_Menu();
}

public client_connect( id )
{
	Has_Bomb[ id ] = false;
}

public Build_Menu()
{
	Global_Menu = menu_create( "Избери Оръжие:", "menu_handler" );
	
	menu_additem( Global_Menu, "AK47 + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "M4A1 + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "FAMAS + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "GALIL + Deagle^n" );
	menu_additem( Global_Menu, "AWP + Deagle (VIP)" );
}
public Forward_Spawn( id )
{
	new RoundCount = get_member_game(m_iNumCTWins)+get_member_game(m_iNumTerroristWins);
	if( is_user_alive( id ) )
	{
		if(RoundCount == 3) {
			menu_display( id, Global_Menu );
			set_task(10.0,"MenuClose",id);
		}
	}
}
public MenuClose(id)
{
	menu_destroy(Global_Menu);
}
public menu_handler( id, menu, item )
{
	if( item >= 0 )
	{
		Has_Bomb[ id ] = bool:( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) );

		if(Has_Bomb[id])
		{
			give_item( id, "weapon_c4" );
			cs_set_user_plant( id, 1 );
		}		

		switch( item )
		{
			case 0:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_ak47" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 1:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_m4a1" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 2:
			{
				strip_user_weapons(id)
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item(id, "weapon_famas")
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 3:
			{
				strip_user_weapons(id)
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item(id, "weapon_galil") // 
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 4:
         		{
				if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))
				{
					ReOpenMenu(id)
					return
				}
               			strip_user_weapons( id );

				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_awp" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );

				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
				
			}
		}
	}
}

public ReOpenMenu(id)
{
    menu_display(id, Global_Menu)
    client_print_color(id, print_team_red, "^4[Amnesia Weapons] ^3 Вие не сте: VIP")
}
Тествай ако има проблем кажи...
Работи "почети" Менюто излиза точка така след 3тия рунд. Но на 4ти рунд не излиза и не се показва повече менюто, и също след като не натискам нищо по менюто не се затваря автоматично, ако може да се добави и тази функция ако до 5 секунди не се избере оръжие да се затвори автоматично менюто ?
Благодаря !!!!
L 06/15/2022 - 02:59:12: Invalid menu id 0(3)
L 06/15/2022 - 02:59:12: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "AmnesiaWeapons.amxx", version "1.0")
L 06/15/2022 - 02:59:12: [AMXX] Run time error 10: native error (native "menu_destroy")
L 06/15/2022 - 02:59:12: [AMXX] [0] textrkxuWl.sma::MenuClose (line 48)

Аватар
Radeon
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 143
Регистриран на: 04 Апр 2021, 11:30
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 34 пъти
Обратна връзка:

Заявка за преработка на плъгин / меню оръжия

Мнение от Radeon » 15 Юни 2022, 10:21

Заповядай оправено е всичко. Поне не сменяйте името на автора и плъгина.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >
#include < fun >
#include < reapi >

new Global_Menu;
new bool: Has_Bomb[ 33 ];

public plugin_init()
{
	register_plugin( "Weapons Menu", "1.0", "DaRk_StyLe" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Forward_Spawn", 1 );
	
	Build_Menu();
}

public client_connect( id )
{
	Has_Bomb[ id ] = false;
}

public Build_Menu()
{
	Global_Menu = menu_create( "Избери Оръжие:", "menu_handler" );
	
	menu_additem( Global_Menu, "AK47 + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "M4A1 + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "FAMAS + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "GALIL + Deagle^n" );
	menu_additem( Global_Menu, "AWP + Deagle (VIP)" );
}
public Forward_Spawn( id )
{
	new RoundCount = get_member_game(m_iNumCTWins)+get_member_game(m_iNumTerroristWins);
	if( is_user_alive( id ) )
	{
		if(RoundCount >= 3) {
			menu_display( id, Global_Menu );
			set_task(5.0,"MenuClose",id);
		}
	}
}
public MenuClose(id)
{
	show_menu( id, 0, "^n", 1 );
}
public menu_handler( id, menu, item )
{
	if( item >= 0 )
	{
		Has_Bomb[ id ] = bool:( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) );

		if(Has_Bomb[id])
		{
			give_item( id, "weapon_c4" );
			cs_set_user_plant( id, 1 );
		}		

		switch( item )
		{
			case 0:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_ak47" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 1:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_m4a1" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 2:
			{
				strip_user_weapons(id)
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item(id, "weapon_famas")
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 3:
			{
				strip_user_weapons(id)
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item(id, "weapon_galil") // 
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 4:
         		{
				if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))
				{
					ReOpenMenu(id)
					return
				}
               			strip_user_weapons( id );

				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_awp" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );

				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
				
			}
		}
	}
}

public ReOpenMenu(id)
{
    menu_display(id, Global_Menu)
    client_print_color(id, print_team_red, "^4[Amnesia Weapons] ^3 Вие не сте: VIP")
}

Аватар
bobywTf
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 38
Регистриран на: 21 Ное 2021, 14:28
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Заявка за преработка на плъгин / меню оръжия

Мнение от bobywTf » 15 Юни 2022, 11:56

Radeon написа: 15 Юни 2022, 10:21 Заповядай оправено е всичко. Поне не сменяйте името на автора и плъгина.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >
#include < fun >
#include < reapi >

new Global_Menu;
new bool: Has_Bomb[ 33 ];

public plugin_init()
{
	register_plugin( "Weapons Menu", "1.0", "DaRk_StyLe" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Forward_Spawn", 1 );
	
	Build_Menu();
}

public client_connect( id )
{
	Has_Bomb[ id ] = false;
}

public Build_Menu()
{
	Global_Menu = menu_create( "Избери Оръжие:", "menu_handler" );
	
	menu_additem( Global_Menu, "AK47 + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "M4A1 + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "FAMAS + Deagle" );
	menu_additem( Global_Menu, "GALIL + Deagle^n" );
	menu_additem( Global_Menu, "AWP + Deagle (VIP)" );
}
public Forward_Spawn( id )
{
	new RoundCount = get_member_game(m_iNumCTWins)+get_member_game(m_iNumTerroristWins);
	if( is_user_alive( id ) )
	{
		if(RoundCount >= 3) {
			menu_display( id, Global_Menu );
			set_task(5.0,"MenuClose",id);
		}
	}
}
public MenuClose(id)
{
	show_menu( id, 0, "^n", 1 );
}
public menu_handler( id, menu, item )
{
	if( item >= 0 )
	{
		Has_Bomb[ id ] = bool:( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) );

		if(Has_Bomb[id])
		{
			give_item( id, "weapon_c4" );
			cs_set_user_plant( id, 1 );
		}		

		switch( item )
		{
			case 0:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_ak47" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 1:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_m4a1" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 2:
			{
				strip_user_weapons(id)
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item(id, "weapon_famas")
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 3:
			{
				strip_user_weapons(id)
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item(id, "weapon_galil") // 
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
			}
			case 4:
         		{
				if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))
				{
					ReOpenMenu(id)
					return
				}
               			strip_user_weapons( id );

				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_awp" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );

				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
				
			}
		}
	}
}

public ReOpenMenu(id)
{
    menu_display(id, Global_Menu)
    client_print_color(id, print_team_red, "^4[Amnesia Weapons] ^3 Вие не сте: VIP")
}
Работи перфектно, Благодаря ! Не сме сменяли името на автора както са ми дали кода така е. Доволен съм. Заключвам темата !

Аватар
devilchy
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 223
Регистриран на: 03 Фев 2017, 14:08
Местоположение: Burgas
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Заявка за преработка на плъгин / меню оръжия

Мнение от devilchy » 15 Юни 2022, 14:38

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от thoughtz на 15 Юни 2022, 14:47, променено общо 1 път.
Причина: Безсмислен коментар = спам

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта