Counter-Strike 1.6
VIP
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack
93.123.16.4:27022
aim_map2
Играчи: 4/16
aim_map2
Counter-Strike 1.6
VIP
93.123.16.4:27022 Cs-PlovdiV.com - Aim Attack aim_map2 4/16

оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
AfterLife
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 112
Регистриран на: 07 Юли 2021, 23:38
Се отблагодари: 42 пъти
Получена благодарност: 8 пъти
Обратна връзка:

оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)

Мнение от AfterLife » 20 Мар 2022, 18:54

Здравейте,

Бих искал да попитам, кои са най-добрите настройки за server.cfg, за Zombie Plague става въпрос. Ще ги постна по-долу моите и предварително се извинявам, ако не са с "BB Code", тъй като не знам как се пуска (не ми се е налагало досега).
Вторият ми въпрос е, дали може да се коригира въпросният зомби клас, да е само за випове. Уж взех проверката от другите ми два класа за вип, обаче като тествах без вип, ми дава зомбито. Благодаря..

Zombie class-a:
zp_class_vip2.sma
(5.27 KiB) Свалено 52 пъти
zp_class_vip2.sma
(5.27 KiB) Свалено 52 пъти
server.cfg:

mp_roundtime 4
mp_timelimit 30
mp_forcecamera 0
sys_ticrate 1080
mp_flashlight 1
mp_chattime 2
mp_freezetime 0
mp_autokick 0
mp_freezetime 0
mp_timeleft 30

sv_airaccelerate 100

changelevel zm_ice_attack3

sys_ticrate 1080
sv_minrate 100000
sv_maxrate 500000
sv_minupdaterate 102
sv_maxupdaterate 102




pausable 0
log off
mp_logecho 0
mp_logdetail 0
mp_logmessages 0
mp_logfile 1
sv_filetransfercompression 0
sv_logbans 1
sv_log_onefile 0
decalfrequency 60
edgefriction 2
host_framerate 0
hostage_debug 0
hostage_stop 0


sv_auto_precache_sounds_in_models 0 ///0/1 - автоматично прекейшване на модели, звуци и тн.
sv_delayed_spray_upload 1 ///0/1 - отложено качване на спрея на сървъра
sv_echo_unknown_cmd 1 ///0/1 - забрана на съобщения от неизвестни команди
sv_force_ent_intersection 0 ///0/1 - фиск за движещите се платформи - най-вече за Deathrun сървърите
sv_rehlds_force_dlmax 1 ///0/1 - слага лимит на cl_ dlmax на 1024, което предотвратява тегленето на твърде големи пакети
sv_rehlds_movecmdrate_max_avg 10000
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst 25000
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg 10000
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst 25000
sv_rehlds_hull_centering 0
sv_rcon_condebug 1
sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields "\name\model\*sid"
sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish "-1"
sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "-1"
sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "-1"
sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "-1"
sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix 1
sv_rehlds_local_gametime 1

Аватар
The Pain
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 91
Регистриран на: 06 Дек 2021, 17:10
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 6 пъти

оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)

Мнение от The Pain » 21 Мар 2022, 08:30

До колкото виждам не е трябвало да слагаш

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <zmvip>
ако искаш играч с определен флаг да го ползва, инак кода става за zm_vip 1.7.2 така -

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta_util>
#include <zmvip>

new zombie_class_rage

#define FLAG_B (1<<1)

new g_zclassid1, bool:off;
new const zclass_name[] = { "Toxical Zombie" } // name
new const zclass_info[] = { "[Drains HP]" } // description
new const zclass_model[] = { "3DServer_vipzm2" } // model
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model
const zclass_health = 4200 // health
const zclass_speed = 300 // speed
const Float:zclass_gravity = 0.8 // gravity
const Float:zclass_knockback = 0.50 // knockback	

public plugin_init()
{
	register_forward(FM_Touch, "fwd_touch")
	set_task(0.1, "@task_aura");
	
	//register_event("Damage","event_pain_zombie","be","2!0","3=0")
}

@task_aura(){

	new players[32], num, player

	get_players(players, num, "ah")

	new origin[3]

	for(new i; i < num; i++){

		player = players[i]

		if(zp_get_user_zombie(player) && zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclassid1 && !zp_get_user_nemesis(player) && !zp_get_user_assassin(player)){

			get_user_origin(player, origin)

			message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
			write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
			write_coord(origin[0]) // x
			write_coord(origin[1]) // y
			write_coord(origin[2]) // z
			write_byte(15) // radius
			write_byte(127) // r
			write_byte(255) // g
			write_byte(0) // b
			write_byte(2) // life
			write_byte(0) // decay rate
			message_end()
		}
	}

	set_task(0.1, "@task_aura");
}

public plugin_precache()
{
	register_plugin("[ZP] Zombie Classe: Radioactive", "1.0", "jr_acn [Junin] & FOX/ Edit by Snipergott") 
	g_zclassid1 = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback) 
}

public zp_user_infected_pre(id) {
    if(zv_get_user_flags(id) == 0) {
        if(zp_get_user_next_class(id) == g_zclass_rage) {
            zp_set_user_zombie_class(id, 0)
            client_print(id, print_center, "Your selected class in only for *VIP* members")
            client_print(id, print_chat, "Your selected class in only for *VIP* members. Changed to default zombie class.")
        }
    }
} 

public plugin_natives()
{
	register_native("zp_is_zombie_class_rage", "native_is_zombie_class_rage", 1)
}

public native_is_zombie_class_rage(id)
{
	return zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclassid1;
}

public zp_user_infected_post(id, infector)
{
	if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclassid1 || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_assassin(id))
		return;
	
	//fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 100, 255, 0, kRenderNormal, 5);
	radius_damage(id)
}


public zp_user_unfrozen(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id)
	|| zp_get_user_assassin(id) || zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclassid1)
		return;
	
	//fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 100, 255, 0, kRenderNormal, 5);
}

public zp_user_stop_madness(id)
{
	if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclassid1)
		return;
	
	//fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 100, 255, 0, kRenderNormal, 5);
}

public aura(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id)
	|| zp_get_user_assassin(id) || zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclassid1)
		return;
	
	if(!zp_get_user_frozen(id) /*&& !zp_get_user_burning(id)*/ && !zp_get_user_nodamage(id))
	{
		// Retrieve player origin
		static iOrigin[3]            
		get_user_origin(id, iOrigin)
		
		// Colored Aura
		message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, iOrigin)
		write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
		write_coord(iOrigin[0]) // x
		write_coord(iOrigin[1]) // y
		write_coord(iOrigin[2]) // z
		write_byte(10) // radius
		write_byte(100) // r
		write_byte(255) // g
		write_byte(0)  // b 
		write_byte(2) // life
		write_byte(0) // decay rate
		message_end()
	}
	
	set_task(0.1, "aura", id)
}

public fwd_touch(victim, attacker)
{
	if(!is_user_alive(victim) || !is_user_alive(attacker) || !zp_get_user_zombie(attacker) || zp_get_user_zombie(victim)
	|| zp_get_user_nemesis(attacker) || zp_get_user_nemesis(victim) || zp_get_user_survivor(victim)
	|| zp_get_user_zombie_class(attacker) != g_zclassid1 || !is_user_connected(attacker) || off || zp_get_user_frozen(attacker))
		return;
}

public radius_damage(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id)
	|| zp_get_user_assassin(id) || zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclassid1)
		return;
	
	static Float:iOrigin[3], player
	pev(id, pev_origin, iOrigin)
	
	player = -1
	while((player = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, player, iOrigin, 250.0)) != 0)
	{
		if(player != id && is_user_alive(player) && !zp_get_user_zombie(player) && !zp_get_user_frozen(id)) 
		{
			set_hudmessage(0, 200, 0, -1.00, 0.30, 1, 0.0, 2.0)
			show_hudmessage(player, "!!!! WARNING !!!!^nRadiation Detected^n!!!! WARNING !!!!")
			
			if(get_user_health(player) > 5) fm_set_user_health(player, get_user_health(player) - 5)
			if(get_user_health(id) < zclass_health * 2) fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + 25)
		}
	}
	
	set_task(2.0, "radius_damage", id)
}

public zp_round_started() off = false
public zp_round_ended()	off = true

Аватар
AfterLife
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 112
Регистриран на: 07 Юли 2021, 23:38
Се отблагодари: 42 пъти
Получена благодарност: 8 пъти
Обратна връзка:

оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)

Мнение от AfterLife » 21 Мар 2022, 12:38

Бях го сложил този include, защото взех пример от другите ми два класа за вип, обаче като тествах без вип ми го даде зомбито. Иначе се компилира без проблем. Ще го пробвам това което сподели, благодаря ти

Аватар
AfterLife
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 112
Регистриран на: 07 Юли 2021, 23:38
Се отблагодари: 42 пъти
Получена благодарност: 8 пъти
Обратна връзка:

оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)

Мнение от AfterLife » 21 Мар 2022, 23:24

Само пробвах да компилирам и се показа undefined symbol на 2 реда. От телефона в момента съм и затова давам така информацията, съжалявам...

Аватар
The Pain
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 91
Регистриран на: 06 Дек 2021, 17:10
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 6 пъти

оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)

Мнение от The Pain » 22 Мар 2022, 06:12

по принцип това е начина който ти дадох за zm_vip 1.7.2, но при мен по никакъв начин не се компилира този плъгин, който е направен за zombie advanced според мен, и е пълна бъркотия....

Код за потвърждение: Избери целия код

if(!is_user_alive(victim) || !is_user_alive(attacker) || !zp_get_user_zombie(attacker) || zp_get_user_zombie(victim)
	|| zp_get_user_nemesis(attacker) || zp_get_user_nemesis(victim) || zp_get_user_survivor(victim)
	|| zp_get_user_zombie_class(attacker) != g_zclassid1 || !is_user_connected(attacker) || off || zp_get_user_frozen(attacker))
		return;
}

public radius_damage(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id)
	|| zp_get_user_assassin(id) || zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclassid1)
		return;
това са редовете където не може да ги разчете библиотеката

Аватар
AfterLife
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 112
Регистриран на: 07 Юли 2021, 23:38
Се отблагодари: 42 пъти
Получена благодарност: 8 пъти
Обратна връзка:

оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)

Мнение от AfterLife » 22 Мар 2022, 16:06

Ще го мисля какво да го правя, благодаря ти все пак. Гледам че май няма кой да ми отговори на първия въпрос, за оптимизацията на server.cfg

Аватар
petr0w
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 222
Регистриран на: 31 Окт 2016, 02:38
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 14 пъти
Обратна връзка:

оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)

Мнение от petr0w » 22 Мар 2022, 20:19

Каква оптимизация очакваш от mp_ настройките, сериозно ?!
Bulgarska Trewa -91.132.63.63:27015

Аватар
AfterLife
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 112
Регистриран на: 07 Юли 2021, 23:38
Се отблагодари: 42 пъти
Получена благодарност: 8 пъти
Обратна връзка:

оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)

Мнение от AfterLife » 22 Мар 2022, 23:13

Тоест, са излишни ли?

Аватар
AfterLife
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 112
Регистриран на: 07 Юли 2021, 23:38
Се отблагодари: 42 пъти
Получена благодарност: 8 пъти
Обратна връзка:

оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)

Мнение от AfterLife » 31 Мар 2022, 19:17

Съжалявам ако бутам темата твърде рано, но някой все пак би ли ми казал добри настройки за server.cfg, оптимизация с една дума. Zombie Plague e мода, благодаря. :)

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 6 госта