VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 |
aim_map2 Играчи: 4/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_map2 | 4/16 |
Roundleft info
-
HALLO_KITTY
Извън линия - Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 19 Авг 2018, 14:48
- Се отблагодари: 9 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Roundleft info
Здравейте, трябва ми плъгин от типа на tiemeleft но да показва оставащите рундове , когато е настроен на mp_maxrounds да показва в чата при say timeleft и при свършване на рунда от дясно на екрана ако може да е цветно и да мога да променям позицията на съобщението на екрана Благодаря тези в нета, които намерих ми показват винаги сбора на рундовете като цяло
-
Hurricane
Извън линия - Потребител
- Мнения: 208
- Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
- Се отблагодари: 18 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Re: Roundleft info
Трябва да си настроиш тези настройки от server.cfg
Като на мястото на X заменяш с колкото рунда искаш да се играе на мап
Cvars
Библиотеката colorchat.inc трябва да я имаш за да работи плъгина, компилирай плъгина локално !
Код за потвърждение: Избери целия код
mp_roundtime "0"
mp_timelimit "0"
mp_maxrounds "X"
Cvars
Код за потвърждение: Избери целия код
"round_tracker" , "1"
"round_position", "1"
"round_remaining", "1"
Код за потвърждение: Избери целия код
Enables disables the plugin | 1 = ON | 2 = OFF | Default = 1
Message position 1 top center | 2 down center | 3 left under the radar | Default = 1
A message that will be seen if the round is the last| 1 = ON | 2 = OFF | Default = 1
Библиотеката colorchat.inc трябва да я имаш за да работи плъгина, компилирай плъгина локално !
Код за потвърждение: Избери целия код
//////////////////////////////////////////////////////////////////// | AMXX
//////////// Public plugin by ReVoLuTi0n & AMXX-BG.INFO //////////// | BG
//////////////////////////////////////////////////////////////////// | INFO
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
static PLUGIN[] = "Rounds Tracker"
static VERSION[] = "1.0"
static AUTHOR[] = "ReVoLuTi0n"
static Float:g_Hltv_Rounds_Tracker, Float:g_Hltv_Round_Position, Float:g_Hltv_last_Round_Remaining, gHookRounds, gHookMapStart
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("HLTV", "evNewRound_Start", "a", "1=0", "2=0");
gHookRounds = get_cvar_num("mp_maxrounds");
bind_pcvar_float(create_cvar("round_tracker", "1"), g_Hltv_Rounds_Tracker); // Enables disables the plugin | 1 = ON | 2 = OFF | Default = 1
bind_pcvar_float(create_cvar("round_position", "1"), g_Hltv_Round_Position); // Message position 1 top center | 2 down center | 3 left under the radar | Default = 1
bind_pcvar_float(create_cvar("round_remaining", "1"), g_Hltv_last_Round_Remaining); // A message that will be seen if the round is the last| 1 = ON | 2 = OFF | Default = 1
}
public evNewRound_Start(id)
{
if(g_Hltv_Rounds_Tracker)
{
gHookMapStart++
if(g_Hltv_Round_Position == 1)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.01, 0, 6.0, 4.0);
}
if(g_Hltv_Round_Position == 2)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.89, 0, 6.0, 4.0);
}
if(g_Hltv_Round_Position == 3)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.17, 0, 6.0, 4.0);
}
show_hudmessage(id, "Round %i starts from a total of %i", gHookMapStart, gHookRounds);
if(g_Hltv_last_Round_Remaining)
{
if(gHookMapStart == gHookRounds)
{
new szServerName[33]
get_user_name(0, szServerName, charsmax(szServerName))
ColorChat(0, GREEN, "[%s] This is the last round!", szServerName)
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public plugin_cfg()
{
if(g_Hltv_Rounds_Tracker)
{
gHookMapStart = 0
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Последно промяна от Hurricane на 25 Сеп 2023, 16:57, променено общо 1 път.
-
HALLO_KITTY
Извън линия - Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 19 Авг 2018, 14:48
- Се отблагодари: 9 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Roundleft info
Здравей @Hurricane дава ми следните грешки:
а не колко остават и при команда say timeleft същото
Забравих да спомена използвам:
ReHLDS version: 3.11.0.777-dev
Build date: 21:17:20 Jun 29 2022 (3000)
AMX Mod X 1.10.0.5416 (http://www.amxmodx.org)
ReGameDLL version: 5.21.0.540-dev
Build date: 17:33:16 Oct 25 2021
Пробвах този, но винаги ми показва всички рундове в mp_maxrounds//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team
//// roundleft.sma
// D:\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\roundleft.sma(23) : error 017: undefined symbol "bind_pcvar_float"
// D:\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\roundleft.sma(24) : error 017: undefined symbol "bind_pcvar_float"
// D:\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\roundleft.sma(25) : error 017: undefined symbol "bind_pcvar_float"
// D:\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\roundleft.sma(75) : warning 203: symbol is never used: "AUTHOR"
// D:\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\roundleft.sma(75) : warning 203: symbol is never used: "PLUGIN"
// D:\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\roundleft.sma(75) : warning 203: symbol is never used: "VERSION"
//
// 3 Errors.
// Could not locate output file D:\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\compiled\roundleft.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0.17 sec
а не колко остават и при команда say timeleft същото
Забравих да спомена използвам:
ReHLDS version: 3.11.0.777-dev
Build date: 21:17:20 Jun 29 2022 (3000)
AMX Mod X 1.10.0.5416 (http://www.amxmodx.org)
ReGameDLL version: 5.21.0.540-dev
Build date: 17:33:16 Oct 25 2021
Код за потвърждение: Избери целия код
new const PLUGINNAME[] = "Roundsleft"
new const VERSION[] = "0.2"
new const AUTHOR[] = "JGHG"
/*
Copyleft 2003
http://amxmod.net/forums/viewtopic.php?p=130419
ROUNDSLEFT
==========
Allows the users to "say roundsleft" and remaining rounds will be displayed.
This is useful if you are using default hlds cvar mp_maxrounds set to some value.
Will respond with same answer if users "say timeleft" also.
There is also a command "amx_roundsleft" to view remaining rounds in console.
/jghg
HOW TO INSTALL
==============
1. Name this file roundsleft.sma.
2. Compile it into roundsleft.amx.
3. Put roundsleft.amx into amx/plugins directory.
4. Open up amx/plugins/plugins.ini and add a line to the end saying: roundsleft.amx
5. Done. Type reload in your server.
HOW TO USE
==========
say roundsleft, say timeleft, say /roundsleft, say /timeleft
- all these will respond with remaining rounds if mp_maxrounds is set to anything higher than 0.
amx_roundsleft
- displays remaining rounds in console. Works also from server console.
VERSIONS
========
040308 0.2 Rewritten to work with amxmodx. :-) (lol, I changed #include <amxmod> to #include <amxmodx>)
?????? 0.1 First version
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
// Globals below
new g_teamScore[2]
// Globals above
public sayRoundsLeft(id) {
new maxRounds = get_cvar_num("mp_maxrounds")
if (id) {
if (maxRounds == 0) {
client_print(0, print_chat, "No rounds limit.")
}
else {
new roundsleft = maxRounds - (g_teamScore[0] + g_teamScore[1])
client_print(0, print_chat, "Remaining rounds: %d", roundsleft)
speakroundsleft(id, roundsleft)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
speakroundsleft(id, roundsleft) {
new numbers[256]
getnumbers(roundsleft, numbers, 255)
client_cmd(id, "spk ^"%s round remaining^"", numbers)
//client_print(0, print_chat, "%s round%s remain", numbers, roundsleft > 1 ? "s" : "")
}
public conRoundsLeft(id) {
new maxRounds = get_cvar_num("mp_maxrounds")
if (id) console_print(id,"Remaining rounds: %d",maxRounds - (g_teamScore[0] + g_teamScore[1]))
else server_print("Remaining rounds: %d",maxRounds - (g_teamScore[0] + g_teamScore[1]))
return PLUGIN_HANDLED
}
public teamScore(id) {
new team[2]
read_data(1,team,1)
g_teamScore[(team[0]=='C')? 0 : 1] = read_data(2)
return PLUGIN_CONTINUE
}
/*
public newround_event(id) {
if (is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new maxRounds = get_cvar_num("mp_maxrounds")
if (maxRounds) {
set_hudmessage(0, 100, 0, -1.0, 0.65, 2, 0.02, 10.0, 0.01, 0.1, 2)
show_hudmessage(id, "%d rounds remaining", maxRounds - (g_teamScore[0] + g_teamScore[1]))
client_print(id, print_chat, "%d rounds remaining", maxRounds - (g_teamScore[0] + g_teamScore[1]))
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
*/
public endround_event() {
server_print("endround_event, %d entities in game", entity_count())
set_task(2.0, "endofroundspk")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public endofroundspk() {
//server_print("endofroundspk")
new maxRounds = get_cvar_num("mp_maxrounds")
new roundsleft = maxRounds - (g_teamScore[0] + g_teamScore[1])
if (maxRounds) {
set_hudmessage(0, 100, 0, 0.65, 0.7, 2, 0.02, 10.0, 0.01, 0.1, random_num(346, 6715))
if (roundsleft > 0)
show_hudmessage(0, "%d round%s remaining", roundsleft, roundsleft > 1 ? "s" : "")
else {
new nextmap[64]
get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, 63)
show_hudmessage(0, "That was the final round, changing to %s...", nextmap)
}
//client_print(0, print_chat, "%d rounds remaining", roundsleft)
}
if (roundsleft > 0) {
if (roundsleft == 1)
client_cmd(0, "spk ^"this is the final round^"")
else
speakroundsleft(0, roundsleft)
}
}
stock getnumbers(number, wordnumbers[], length) {
if (number < 0) {
format(wordnumbers, length, "error")
return
}
new numberstr[20]
num_to_str(number, numberstr, 19)
new stlen = strlen(numberstr), bool:getzero = false, bool:jumpnext = false
if (stlen == 1)
getzero = true
do {
if (jumpnext)
jumpnext = false
else if (numberstr[0] != '0') {
switch (stlen) {
case 9: {
if (getsingledigit(numberstr[0], wordnumbers, length))
format(wordnumbers, length, "%s hundred%s", wordnumbers, numberstr[1] == '0' && numberstr[2] == '0' ? " million" : "")
}
case 8: {
jumpnext = gettens(wordnumbers, length, numberstr)
if (jumpnext)
format(wordnumbers, length, "%s million", wordnumbers)
}
case 7: {
getsingledigit(numberstr[0], wordnumbers, length)
format(wordnumbers, length, "%s million", wordnumbers)
}
case 6: {
if (getsingledigit(numberstr[0], wordnumbers, length))
format(wordnumbers, length, "%s hundred%s", wordnumbers, numberstr[1] == '0' && numberstr[2] == '0' ? " thousand" : "")
}
case 5: {
jumpnext = gettens(wordnumbers, length, numberstr)
if (numberstr[0] == '1' || numberstr[1] == '0')
format(wordnumbers, length, "%s thousand", wordnumbers)
}
case 4: {
getsingledigit(numberstr[0], wordnumbers, length)
format(wordnumbers, length, "%s thousand", wordnumbers)
}
case 3: {
getsingledigit(numberstr[0], wordnumbers, length)
format(wordnumbers, length, "%s hundred", wordnumbers)
}
case 2: jumpnext = gettens(wordnumbers, length, numberstr)
case 1: {
getsingledigit(numberstr[0], wordnumbers, length, getzero)
break // could've trimmed, but of no use here
}
default: {
format(wordnumbers, length, "%s TOO LONG", wordnumbers)
break
}
}
}
jghg_trim(numberstr, length, 1)
stlen = strlen(numberstr)
}
while (stlen > 0)
// Trim a char from left if first char is a space (very likely)
if (wordnumbers[0] == ' ')
jghg_trim(wordnumbers, length, 1)
}
// Returns true if next char should be jumped
stock bool:gettens(wordnumbers[], length, numberstr[]) {
new digitstr[11], bool:dont = false, bool:jumpnext = false
switch (numberstr[0]) {
case '1': {
jumpnext = true
switch (numberstr[1]) {
case '0': digitstr = "ten"
case '1': digitstr = "eleven"
case '2': digitstr = "twelve"
case '3': digitstr = "thirteen"
case '4': digitstr = "fourteen"
case '5': digitstr = "fifteen"
case '6': digitstr = "sixteen"
case '7': digitstr = "seventeen"
case '8': digitstr = "eighteen"
case '9': digitstr = "nineteen"
default: digitstr = "TEENSERROR"
}
}
case '2': digitstr = "twenty"
case '3': digitstr = "thirty"
case '4': digitstr = "fourty"
case '5': digitstr = "fifty"
case '6': digitstr = "sixty"
case '7': digitstr = "seventy"
case '8': digitstr = "eighty"
case '9': digitstr = "ninety"
case '0': dont = true // do nothing
default : digitstr = "TENSERROR"
}
if (!dont)
format(wordnumbers, length, "%s %s", wordnumbers, digitstr)
return jumpnext
}
// Returns true when sets, else false
stock getsingledigit(digit[], numbers[], length, bool:getzero = false) {
new digitstr[11]
switch (digit[0]) {
case '1': digitstr = "one"
case '2': digitstr = "two"
case '3': digitstr = "three"
case '4': digitstr = "four"
case '5': digitstr = "five"
case '6': digitstr = "six"
case '7': digitstr = "seven"
case '8': digitstr = "eight"
case '9': digitstr = "nine"
case '0': {
if (getzero)
digitstr = "zero"
else
return false
}
default : digitstr = "digiterror"
}
format(numbers, length, "%s %s", numbers, digitstr)
return true
}
stock jghg_trim(stringtotrim[], len, charstotrim, bool:fromleft = true) {
if (charstotrim <= 0)
return
if (fromleft) {
new maxlen = strlen(stringtotrim)
if (charstotrim > maxlen)
charstotrim = maxlen
format(stringtotrim, len, "%s", stringtotrim[charstotrim])
}
else {
new maxlen = strlen(stringtotrim) - charstotrim
if (maxlen < 0)
maxlen = 0
format(stringtotrim, maxlen, "%s", stringtotrim)
}
}
public addrounds(id, level, cid) {
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED
new arg[32]
read_argv(1, arg, 31)
new arglength = strlen(arg)
for (new i = 0; i < arglength; i++) {
if (!isdigit(arg[i])) {
if (i != 0 || arg[0] != '-') {
console_print(id, "Error: Enter only numbers, ie ^"amx_addrounds 10^"")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
}
new roundstoadd = str_to_num(arg)
if (roundstoadd == 0) {
console_print(id, "Error: Well duuuh. Enter a positive or negative value, ie ^"amx_addrounds 10^"")
return PLUGIN_HANDLED
}
new originalmaxrounds = get_cvar_num("mp_maxrounds")
new newmaxrounds = originalmaxrounds + roundstoadd
if (newmaxrounds < 1)
newmaxrounds = 1
new roundschanged = newmaxrounds - originalmaxrounds
new Float:displayrounds = float(roundschanged)
displayrounds *= displayrounds
displayrounds = floatsqroot(displayrounds)
console_print(id, "%sing %d rounds...", roundschanged > 0 ? "Add" : "Remov", floatround(displayrounds))
set_cvar_num("mp_maxrounds", newmaxrounds)
conRoundsLeft(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say timeleft", "sayRoundsLeft")
register_clcmd("say roundsleft", "sayRoundsLeft", 0, "- displays remaining rounds")
register_concmd("amx_roundsleft", "conRoundsLeft", 0, "- displays remaining rounds")
register_concmd("amx_addrounds", "addrounds", ADMIN_CFG, "<rounds> - add/remove remaining rounds")
register_event("TeamScore", "teamScore", "ab")
//register_event("ResetHUD", "newround_event", "b")
/*
register_event("SendAudio","endround_event","a","2&%!MRAD_terwin","2&%!MRAD_ctwin","2&%!MRAD_rounddraw")
register_event("TextMsg","endround_event","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
register_event("TextMsg","endround_event","a","2&#Game_will_restart_in")
*/
/*
register_logevent("death_event",5,"1=killed","3=with")
// L 03/08/2004 - 13:32:34: "xian<2><BOT><CT>" killed "SuperKaka<1><BOT><TERRORIST>" with "usp"
// L 03/08/2004 - 13:32:34: World triggered "Round_End"
*/
// L 03/08/2004 - 13:32:34: World triggered "Round_End"
/*register_logevent("endround_event", 3, "2=Round_End")
register_logevent("endround_event", 3, "1=Round_End")
register_logevent("endround_event", 3, "0=Round_End")
register_logevent("endround_event", 3, "3=Round_End")*/
register_logevent("endround_event", 2, "0=World triggered", "1=Round_End")
}
-
Hurricane
Извън линия - Потребител
- Мнения: 208
- Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
- Се отблагодари: 18 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Re: Roundleft info
Akо версията на AMXX беше тази която си описал нямаше да има проблем при компилирането.
първия код се компилира с 3 грешки защото сам забравил да използвам константите но това не е проблем за компилирането му и работата му. ( оправен е )
Този код е за по стара версия на амхх пробвай ( не е тестван )
първия код се компилира с 3 грешки защото сам забравил да използвам константите но това не е проблем за компилирането му и работата му. ( оправен е )
Този код е за по стара версия на амхх пробвай ( не е тестван )
Код за потвърждение: Избери целия код
//////////////////////////////////////////////////////////////////// | AMXX
//////////// Public plugin by ReVoLuTi0n & AMXX-BG.INFO //////////// | BG
//////////////////////////////////////////////////////////////////// | INFO
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
static PLUGIN[] = "Rounds Tracker"
static VERSION[] = "1.0"
static AUTHOR[] = "ReVoLuTi0n"
static g_Hltv_Rounds_Tracker, g_Hltv_Round_Position, g_Hltv_last_Round_Remaining, gHookRounds, gHookMapStart
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("HLTV", "evNewRound_Start", "a", "1=0", "2=0");
gHookRounds = get_cvar_num("mp_maxrounds");
g_Hltv_Rounds_Tracker = register_cvar("round_tracker", "1"); // Enables disables the plugin | 1 = ON | 2 = OFF | Default = 1
g_Hltv_Round_Position = register_cvar("round_position", "1"); // Message position 1 top center | 2 down center | 3 left under the radar | Default = 1
g_Hltv_last_Round_Remaining = register_cvar("round_remaining", "1"); // A message that will be seen if the round is the last| 1 = ON | 2 = OFF | Default = 1
}
public evNewRound_Start(id)
{
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Rounds_Tracker) == 1)
{
gHookMapStart++
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Round_Position )== 1)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.01, 0, 6.0, 4.0);
}
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Round_Position) == 2)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.89, 0, 6.0, 4.0);
}
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Round_Position) == 3)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.17, 0, 6.0, 4.0);
}
show_hudmessage(id, "Round %i starts from a total of %i", gHookMapStart, gHookRounds);
if(get_pcvar_num(g_Hltv_last_Round_Remaining) == 1)
{
if(gHookMapStart == gHookRounds)
{
new szServerName[33]
get_user_name(0, szServerName, charsmax(szServerName))
ColorChat(0, GREEN, "[%s] This is the last round!", szServerName)
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public plugin_cfg()
{
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Rounds_Tracker) == 1)
{
gHookMapStart = 0
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
-
HALLO_KITTY
Извън линия - Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 19 Авг 2018, 14:48
- Се отблагодари: 9 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Roundleft info
Компилирах го под 1.9 и стана; но
съобщението изчезва супер бързо няма функция say timeleft
отчита и warnup рунда, който е от cfg с команда sv_restartround 1
която се повтаря два пъти
общо взето май ще е трудно
като timeleft.amxx , но за рундове не по време
ето две снимки
съобщението изчезва супер бързо няма функция say timeleft
отчита и warnup рунда, който е от cfg с команда sv_restartround 1
която се повтаря два пъти
общо взето май ще е трудно
като timeleft.amxx , но за рундове не по време
ето две снимки
-
Hurricane
Извън линия - Потребител
- Мнения: 208
- Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
- Се отблагодари: 18 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Re: Roundleft info
Добавена команда която се активира с /roundleft ( можеш да си го промениш ) които ще показва в кой рунд сте и колко рунда остават.
Променяш стойността на HUD_TIME на стойност колко дълго да се вижда съобщението
Първите 2 рунда няма да ги отчита ( Плъгина не е тестван )
Променяш стойността на HUD_TIME на стойност колко дълго да се вижда съобщението
Код за потвърждение: Избери целия код
#define HUD_TIME 8.0
Код за потвърждение: Избери целия код
//////////////////////////////////////////////////////////////////// | AMXX
//////////// Public plugin by ReVoLuTi0n & AMXX-BG.INFO //////////// | BG
//////////////////////////////////////////////////////////////////// | INFO
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
static PLUGIN[] = "Rounds Tracker"
static VERSION[] = "1.1"
static AUTHOR[] = "ReVoLuTi0n"
#define HUD_TIME 8.0
static g_Hltv_Rounds_Tracker, g_Hltv_Round_Position, g_Hltv_last_Round_Remaining, gHookRounds, gHookMapStart, szServerName[33], gWarmRound
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("HLTV", "evNewRound_Start", "a", "1=0", "2=0");
register_clcmd("say /roundleft", "RoundLeft")
gHookRounds = get_cvar_num("mp_maxrounds");
g_Hltv_Rounds_Tracker = register_cvar("round_tracker", "1"); // Enables disables the plugin | 1 = ON | 2 = OFF | Default = 1
g_Hltv_Round_Position = register_cvar("round_position", "1"); // Message position 1 top center | 2 down center | 3 left under the radar | Default = 1
g_Hltv_last_Round_Remaining = register_cvar("round_remaining", "1"); // A message that will be seen if the round is the last| 1 = ON | 2 = OFF | Default = 1
}
public RoundLeft(id)
{
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Rounds_Tracker) == 1)
{
get_user_name(0, szServerName, charsmax(szServerName))
ColorChat(id, GREEN, "[%s] - We play %i round out of %i in total",szServerName, gHookMapStart, gHookRounds )
}
}
public evNewRound_Start(id)
{
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Rounds_Tracker) == 1)
{
gWarmRound++
if(gWarmRound >=)
{
gHookMapStart++
}
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Round_Position )== 1)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.01, 0, 6.0, HUD_TIME);
}
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Round_Position) == 2)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.89, 0, 6.0, HUD_TIME);
}
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Round_Position) == 3)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.17, 0, 6.0, HUD_TIME);
}
show_hudmessage(id, "Round %i starts from a total of %i", gHookMapStart, gHookRounds);
if(get_pcvar_num(g_Hltv_last_Round_Remaining) == 1)
{
if(gHookMapStart == gHookRounds)
{
ColorChat(0, GREEN, "[%s] This is the last round!", szServerName)
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public plugin_cfg()
{
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Rounds_Tracker) == 1)
{
gHookMapStart = 0
gWarmRound = 0
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
-
HALLO_KITTY
Извън линия - Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 19 Авг 2018, 14:48
- Се отблагодари: 9 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Roundleft info
даде ми тази грешка @Hurricane
//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team
//// roundleftdev.sma
//
// D:\COUNTER_STRIKE\AMX 1.9.0 - 5263\1.9.0_5263_scripting\roundleftdev.sma(26) : warning 217: loose indentation
// D:\COUNTER_STRIKE\AMX 1.9.0 - 5263\1.9.0_5263_scripting\roundleftdev.sma(27) : warning 217: loose indentation
// D:\COUNTER_STRIKE\AMX 1.9.0 - 5263\1.9.0_5263_scripting\roundleftdev.sma(28) : warning 217: loose indentation
// D:\COUNTER_STRIKE\AMX 1.9.0 - 5263\1.9.0_5263_scripting\roundleftdev.sma(48) : error 029: invalid expression, assumed zero
//
// 1 Error.
// Could not locate output file D:\COUNTER_STRIKE\AMX 1.9.0 - 5263\1.9.0_5263_scripting\compiled\roundleftdev.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0.16 sec
// ----------------------------------------
Press enter to exit ...
-
Hurricane
Извън линия - Потребител
- Мнения: 208
- Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
- Се отблагодари: 18 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Re: Roundleft info
Код за потвърждение: Избери целия код
//////////////////////////////////////////////////////////////////// | AMXX
//////////// Public plugin by ReVoLuTi0n & AMXX-BG.INFO //////////// | BG
//////////////////////////////////////////////////////////////////// | INFO
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
static PLUGIN[] = "Rounds Tracker"
static VERSION[] = "1.1"
static AUTHOR[] = "ReVoLuTi0n"
#define HUD_TIME 8.0
static g_Hltv_Rounds_Tracker, g_Hltv_Round_Position, g_Hltv_last_Round_Remaining, gHookRounds, gHookMapStart, szServerName[33], gWarmRound
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("HLTV", "evNewRound_Start", "a", "1=0", "2=0");
register_clcmd("say /roundleft", "RoundLeft")
gHookRounds = get_cvar_num("mp_maxrounds");
g_Hltv_Rounds_Tracker = register_cvar("round_tracker", "1"); // Enables disables the plugin | 1 = ON | 2 = OFF | Default = 1
g_Hltv_Round_Position = register_cvar("round_position", "1"); // Message position 1 top center | 2 down center | 3 left under the radar | Default = 1
g_Hltv_last_Round_Remaining = register_cvar("round_remaining", "1"); // A message that will be seen if the round is the last| 1 = ON | 2 = OFF | Default = 1
}
public RoundLeft(id)
{
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Rounds_Tracker) == 1)
{
get_user_name(0, szServerName, charsmax(szServerName))
ColorChat(id, GREEN, "[%s] - We play %i round out of %i in total",szServerName, gHookMapStart, gHookRounds )
}
}
public evNewRound_Start(id)
{
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Rounds_Tracker) == 1)
{
gWarmRound++
if(gWarmRound >= 2)
{
gHookMapStart++
}
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Round_Position )== 1)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.01, 0, 6.0, HUD_TIME);
}
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Round_Position) == 2)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.89, 0, 6.0, HUD_TIME);
}
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Round_Position) == 3)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.17, 0, 6.0, HUD_TIME);
}
show_hudmessage(id, "Round %i starts from a total of %i", gHookMapStart, gHookRounds);
if(get_pcvar_num(g_Hltv_last_Round_Remaining) == 1)
{
if(gHookMapStart == gHookRounds)
{
ColorChat(0, GREEN, "[%s] This is the last round!", szServerName)
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public plugin_cfg()
{
if(get_pcvar_num(g_Hltv_Rounds_Tracker) == 1)
{
gHookMapStart = 0
gWarmRound = 0
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
-
HALLO_KITTY
Извън линия - Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 19 Авг 2018, 14:48
- Се отблагодари: 9 пъти
- Получена благодарност: 1 път
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 1822 Преглеждания
-
Последно мнение от Huehue
-
- 2 Отговори
- 449 Преглеждания
-
Последно мнение от HeatoN
-
- 3 Отговори
- 529 Преглеждания
-
Последно мнение от TryAgain
-
- 12 Отговори
- 4038 Преглеждания
-
Последно мнение от HALLO_KITTY
-
- 8 Отговори
- 3312 Преглеждания
-
Последно мнение от mi0
-
- 0 Отговори
- 568 Преглеждания
-
Последно мнение от mharisrazaa
-
- 0 Отговори
- 802 Преглеждания
-
Последно мнение от TPEBA
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 15 госта