Рестарт плъгин

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.

Модератори: Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme

Аватар
d3ath2435
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 545
Регистриран на: 04 Фев 2017, 19:59
Се отблагодари: 64 пъти
Получена благодарност: 127 пъти
Обратна връзка:

Рестарт плъгин

Мнение от d3ath2435 » 15 Мар 2017, 00:37

Здравейте, трябва ми плъгин при който първия рунд от картата да бъде с Scoult + Respawn и след определено време (примерно 1 минута да е рунда) да си направи автоматичен рестарт (auto restart round) и да си започне обикновенната игра (dust2 only).

Аватар
RideeR ;]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 170
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:30
Получена благодарност: 3 пъти

Re: Рестарт плъгин

Мнение от RideeR ;] » 15 Мар 2017, 19:53

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init() 
{
    register_plugin("Warm Up", "1.0", "RideeR ;]")
    
    set_task(60.0, "warmup_end")
    
    register_event("DeathMsg","eventDeathMsg","a")
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdPlayerSpawn", 1)
}

public client_putinserver(id)
{
    set_task(0.1,"player_respawn", id)
}

public fwdPlayerSpawn(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        give_item(id, "weapon_scout")
    }
}

public eventDeathMsg()
{        
    new id = read_data(2)
    
    set_task(0.1,"player_respawn", id)
}

public player_respawn(id)
{
    if (!is_user_alive(id) && is_user_connected(id) && (get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2))
    {
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)
    }
} 
Пробвай :)

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Re: Рестарт плъгин

Мнение от JustInCase » 15 Мар 2017, 20:05

https://amxx-bg.info/forum/memberlist.php?mod ... ofile&u=49

Код за потвърждение: Избери целия код

set_task(60.0, "warmup_end") 
Няма такава функция в кода.
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE

Аватар
RideeR ;]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 170
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:30
Получена благодарност: 3 пъти

Re: Рестарт плъгин

Мнение от RideeR ;] » 15 Мар 2017, 20:09

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init() 
{
    register_plugin("Warm Up", "1.0", "RideeR ;]")
    
    set_task(60.0, "warmup_end")
    
    register_event("DeathMsg","eventDeathMsg","a")
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdPlayerSpawn", 1)
}

public client_putinserver(id)
{
    set_task(0.1,"player_respawn", id)
}

public fwdPlayerSpawn(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        give_item(id, "weapon_scout")
    }
}

public eventDeathMsg()
{        
    new id = read_data(2)
    
    set_task(0.1,"player_respawn", id)
}

public player_respawn(id)
{
    if (!is_user_alive(id) && is_user_connected(id) && (get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2))
    {
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)
    }
} 
public warmup_end()
{
     server_cmd("sv_restart 1")
} 
https://amxx-bg.info/forum/memberlist.php?mod ... file&u=125 Извинявам се :)

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Re: Рестарт плъгин

Мнение от JustInCase » 15 Мар 2017, 20:14

Също така както е плъгина няма ли да е respawn постоянно и просто след 1 мин сървъра се рестартира и всичко почва наново ? Сложи един бул ако warm_up функцията е изпълнена да прекратява останалите работи.

ЕДИТ:
Ето така ?

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new bool:isEnded

public plugin_init() 
{
    register_plugin("Warm Up", "1.0", "RideeR ;]")
    
    set_task(60.0, "warmup_end")
    
    register_event("DeathMsg","eventDeathMsg","a")
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdPlayerSpawn", 1)
    isEnded = false
}

public client_putinserver(id)
{
    if(!isEnded)
        set_task(0.1,"player_respawn", id)
}

public fwdPlayerSpawn(id)
{
    if(is_user_alive(id) && !isEnded)
    {
        give_item(id, "weapon_scout")
    }
}

public eventDeathMsg()
{        
    new id = read_data(2)
    if(!isEnded)
        set_task(0.1,"player_respawn", id)
}

public player_respawn(id)
{
    if (!is_user_alive(id) && is_user_connected(id) && (get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2) && !isEnded )
    {
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)
    }
} 
public warmup_end()
{
    server_cmd("sv_restart 1")
    isEnded = true
}  
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE

Аватар
RideeR ;]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 170
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:30
Получена благодарност: 3 пъти

Re: Рестарт плъгин

Мнение от RideeR ;] » 15 Мар 2017, 20:35

https://amxx-bg.info/forum/memberlist.php?mod ... file&u=125 Прав си, не се бях сетил, че sv_restart зарежда всичко отначало.Но мисля, че във функцията на таска, стойността на болевата трябва да се зададе преди рестарта.

Аватар
d3ath2435
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 545
Регистриран на: 04 Фев 2017, 19:59
Се отблагодари: 64 пъти
Получена благодарност: 127 пъти
Обратна връзка:

Re: Рестарт плъгин

Мнение от d3ath2435 » 15 Мар 2017, 21:53

Плъгина работи перфектно, но може ли да се направи така, че щом започне първия рунд да имат патрони на Scouta и да не могат да купуват нищо друго .. само Scoult и нож да имат ? и дали може да се премахне това след като са 2 Т и 1 СТ при убийството на СТ-то рунда сършва ... ако може в началото на мапа 1 минута само scoult без рестарти и след минутата да започне вече нормалната игра

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Рестарт плъгин

Мнение от OciXCrom » 15 Мар 2017, 22:03

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=117782 - внимателно прочети какво е нужно за да подкараш плъгина. Ако ползваш ReHLDS - забрави. Не знам дали в ReHLDS има подобна опция, някой друг да каже.

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Re: Рестарт плъгин

Мнение от TheRedShoko » 15 Мар 2017, 23:01

ReGameDll има cvar за това. mp_round_infinite, но не знам дали изисква рестарт на картата, за да заработи.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта