Errors при компилация: too many error messages on oneline

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Guardian Angel
Извън линия
VIP
VIP
Мнения: 186
Регистриран на: 18 Окт 2016, 02:00
Местоположение: Петрич
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 22 пъти

Errors при компилация: too many error messages on oneline

Мнение от Guardian Angel » 03 Апр 2017, 12:05

Как се оправя това чудо ? :D

Код за потвърждение: Избери целия код

// war3ft/race_sniper.inl(26) : error 017: undefined symbol "p_sniper_1"
// war3ft/race_sniper.inl(26) : warning 215: expression has no effect
// war3ft/race_sniper.inl(26) : error 001: expected token: ";", but found "]"
// war3ft/race_sniper.inl(26) : error 029: invalid expression, assumed zero
// war3ft/race_sniper.inl(26) : fatal error 107: too many error messages on oneline

Код за потвърждение: Избери целия код

#define TASK_BASH 76152321
#define TASK_SNIPER_ULTIMATE 61235112
#define BASH_TIME 1.0
#define SNIPER_WEAPON_NAME_1 "weapon_scout"
#define SNIPER_WEAPON_NAME_2 "weapon_awp"
#define DAMAGE_ULT_MULTI 0.3
#define SNIPER_ULTIMATE_DAMAGE 40
#define SNIPER_BARTIME 2
public SNIPER_ULT( iCaster, iTarget,iHitPlace )
{	
	Create_BarTime( iCaster, SNIPER_BARTIME, 0 );
	new parm[3];
	parm[0] = iCaster;
	parm[1] = iTarget;
	parm[2] = iHitPlace;
	set_task(float(SNIPER_BARTIME),"SNIPER_Ultimate_Task",TASK_SNIPER_ULTIMATE+iTarget,parm,3)
	client_cmd(iCaster,"mp3 play %s",sznewSound2)
	return PLUGIN_HANDLED;
}
SNIPER_SkillsOffensive1( iAttacker, iVictim, iHitPlace )
{
	static iSkillLevel;
	iSkillLevel = SM_GetSkillLevel( iAttacker, SKILL_MINIBASH );
	if ( iSkillLevel > 0 )
	{
		if ( random_float(0.0, 1.0 ) <= p_sniper_1[iSkillLevel-1] )		
		{
			new iDmg = 3
			WC3_Damage( iVictim, iAttacker, iDmg, CSW_MINIBASH, iHitPlace );
			set_pev(iVictim, pev_flags, pev(iVictim, pev_flags) | FL_FROZEN)
			Create_ScreenFade( iVictim, (1<<10), (1<<10), (1<<12), 16, 4, 4, g_GlowLevel[iAttacker][1] );
			Create_ScreenShake( iVictim, (255<< 14), (10 << 14), (255<< 14) );
			set_task(BASH_TIME,"UN_Bash_Task",TASK_BASH+iVictim);		
		}
		else if ( get_pcvar_num( CVAR_wc3_psychostats ) )
		{
			new WEAPON = CSW_MINIBASH - CSW_WAR3_MIN;

			iStatsShots[iAttacker][WEAPON]++;
		}
	}
}

SNIPER_SkillsOffensive2( iAttacker, iVictim, iDamage, iHitPlace )
{
	static iSkillLevel;
	iSkillLevel = SM_GetSkillLevel( iAttacker, SKILL_DAMAGE );
	if ( iSkillLevel > 0 )
	{
		if ( random_float(0.0, 1.0 ) <= p_sniper_2[iSkillLevel-1] )		
		{
			new iDmg = floatround(float(iDamage) * 0.5)
			WC3_Damage( iVictim, iAttacker, iDmg, CSW_CRITDAMAGE, iHitPlace );
			Create_ScreenFade( iVictim, (1<<10), (1<<10), (1<<12), 255, 0, 0, g_GlowLevel[iVictim][0] );
			client_cmd(iAttacker,"mp3 play %s",sznewSound1)
		}
		else if ( get_pcvar_num( CVAR_wc3_psychostats ) )
		{
			new WEAPON = CSW_CRITDAMAGE - CSW_WAR3_MIN;

			iStatsShots[iAttacker][WEAPON]++;
		}
	}
}

//Task
public UN_Bash_Task(task_id)
{
	new idUser = task_id - TASK_BASH;
	
	if(pev_valid(idUser))	set_pev(idUser, pev_flags, pev(idUser, pev_flags) & ~FL_FROZEN)
}
public SNIPER_Ultimate_Task( parm[3] )
{
	new iCaster = parm[0];
	new iTarget = parm[1];
	new iHitPlace = parm[2];
	new ultimate_damage = SNIPER_ULTIMATE_DAMAGE + floatround(float(p_data[iCaster][P_LEVEL]) * DAMAGE_ULT_MULTI)
	WC3_Damage( iTarget, iCaster, ultimate_damage, CSW_SNIPERULT, iHitPlace );
	new vVictimOrigin[3], vAttackerOrigin[3]
	get_user_origin( iTarget, vVictimOrigin );
	get_user_origin( iCaster, vAttackerOrigin );			
	Create_TE_SPRITETRAIL( vAttackerOrigin, vVictimOrigin, g_iSprites[SPR_SHADOWSTRIKE], 50, 15, 7, 2, 6 );
	
}	
	


Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Re: Errors при компилация: too many error messages on oneline

Мнение от TheRedShoko » 03 Апр 2017, 14:06

Може ли да предоставиш целият код или .sma файла? В кода, който си дал, липсват библиотеките и може не само те.

Аватар
Guardian Angel
Извън линия
VIP
VIP
Мнения: 186
Регистриран на: 18 Окт 2016, 02:00
Местоположение: Петрич
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 22 пъти

Re: Errors при компилация: too many error messages on oneline

Мнение от Guardian Angel » 03 Апр 2017, 14:58

Ето .sma на главния плъгин.
cssbWar3ftMod.sma
(26.64 KiB) Свалено 114 пъти
cssbWar3ftMod.sma
(26.64 KiB) Свалено 114 пъти

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Re: Errors при компилация: too many error messages on oneline

Мнение от TheRedShoko » 03 Апр 2017, 19:22

Пробваш да компилираш и ти хвърля грешка във въпросния .inl файл, така ли? Най-добре се свържи с мен на ЛС, за да го разгледам цялостно мода, защото така няма да стане. Има няколко променливи, които трябва да се проследят, а не знам в кой .inl файл се намират, затова трябва да се прегледат всички. Или прикачи всички .inl файлове от мода.

Добавено преди 3 часа 50 минути 39 секунди:
Компилира под 1.8.2 без проблем. Нали се пробваш да компилираш .sma файла на плъгина, а не .inl файловете? :D .sma файла в scriptings папката ли е при компилация?

Аватар
Guardian Angel
Извън линия
VIP
VIP
Мнения: 186
Регистриран на: 18 Окт 2016, 02:00
Местоположение: Петрич
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 22 пъти

Re: Errors при компилация: too many error messages on oneline

Мнение от Guardian Angel » 03 Апр 2017, 19:37

Грешката е моя, бях объркал папките и пробвах да го компилирам с по-стар компилатор. Като ги преместих където трябва се компилира :)

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта