Проблеми свързани с OciXCrom Плъгини

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Проблеми свързани с OciXCrom Плъгини

Мнение от deadlylord » 21 Апр 2017, 21:10

1)Save Money v1.1
Дори и с mp_startmoney 0 парите се запазват само за текущата карта
http://imgur.com/a/0TMxN

ПС mp_startmoney "0" или 800 не оправя проблема
https://forums.alliedmods.net/showthrea ... ost1566754

2)OciXCrom's Custom Shop + API
invisibility не се маха след края на рунда
speeda не работи, ако хората имат над 250 speed

3) Strip weapons функцията не работи под Linux, иначе под windows работи без проблем

Изображение

Тежка/Т-Ауто/ЦТ-Ауто

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fun>
#include <stripweapons>

enum _:Weapons
{
	eName[32],
	eItemName[32],
	eCSWName,
	ePrice,
	eAmmo
}

#define MAX_WEAPONS 3

new g_eWeapons[MAX_WEAPONS][Weapons] =
{
	{ "SG550",         "weapon_sg550",         CSW_SG550,         5000,     120 },
	{ "G3SG1",         "weapon_g3sg1",     CSW_G3SG1,         5000,     120 },
	{ "M249 Para",         "weapon_m249",     CSW_M249,         5000,     120 }
}

additem ITEM_DEFAULT_WEAPON[MAX_WEAPONS]

public plugin_init()
	register_plugin("CSHOP: Default Weapons", "4.x", "OciXCrom")

public plugin_precache()
{
	for(new i; i < MAX_WEAPONS; i++)
		ITEM_DEFAULT_WEAPON[i] = cshop_register_item(g_eWeapons[i][eName], g_eWeapons[i][eName], g_eWeapons[i][ePrice])
}

public cshop_item_selected(id, iItem)
{
	for(new i; i < MAX_WEAPONS; i++)
	{
		if(iItem == ITEM_DEFAULT_WEAPON[i])
		{
			StripWeapons(id, Primary)
			give_item(id, g_eWeapons[i][eItemName])
			cs_set_user_bpammo(id, g_eWeapons[i][eCSWName], g_eWeapons[i][eAmmo])
			break
		}
	}
} 
Златен калашник

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

#define PLUGIN_VERSION "1.2"

additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_ID "goldenak"
#define GOLDENAK_NAME "Golden AK47"
#define GOLDENAK_PRICE 5000
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define GOLDENAK_DAMAGE 1.25
#define GOLDENAK_AMMO 500
new bool:g_blGoldenAK[33]

// Comment this line to disable the bullets.
#define USE_BULLETS

#if defined USE_BULLETS
	// You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
	//#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
	
	#define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
	#define BULLET_STARTFRAME 1
	#define BULLET_FRAMERATE 1.5
	#define BULLET_LIFE 2
	#define BULLET_WIDTH 10
	#define BULLET_NOISE 0
	#define BULLET_COLOR_RED 255
	#define BULLET_COLOR_GREEN 215
	#define BULLET_COLOR_BLUE 0
	#define BULLET_BRIGHTNESS 200
	#define BULLET_SPEED 150
	new g_iGoldenBullet
#endif

#define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
	register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
	
	#if defined USE_BULLETS
		RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
	#endif
}

public plugin_precache()
{
	ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
	precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
	precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
	
	#if defined USE_BULLETS
		g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
	#endif
	
	#if defined BULLET_SOUND
		precache_sound(BULLET_SOUND)
	#endif
}

public cshopItemBought(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = true; StripWeapons(id, Primary); give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
	
public cshopItemRemoved(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
	
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
	if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
		if(g_blGoldenAK[iAttacker])
		if(get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
			SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)			

#if defined USE_BULLETS			
	public eventPrimaryAttack(iWeapon)
	{
		new id = pev(iWeapon, pev_owner)
		
		if(!g_blGoldenAK[id])
			return
			
		new iClip, iAmmo
		new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
		
		if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
			return
		
		#if defined BULLET_SOUND
			player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
		#endif
		
		new iVec1[3], iVec2[3]
		get_user_origin(id, iVec1, 1)
		get_user_origin(id, iVec2, 3)
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_BEAMPOINTS)
		write_coord(iVec1[0])
		write_coord(iVec1[1])
		write_coord(iVec1[2])
		write_coord(iVec2[0])
		write_coord(iVec2[1])
		write_coord(iVec2[2])
		write_short(g_iGoldenBullet)
		write_byte(BULLET_STARTFRAME)
		write_byte(BULLET_FRAMERATE)
		write_byte(BULLET_LIFE)
		write_byte(BULLET_WIDTH)
		write_byte(BULLET_NOISE)
		write_byte(BULLET_COLOR_RED)
		write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
		write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
		write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
		write_byte(BULLET_SPEED)
		message_end()
	}
#endif

public goldenModel(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
	}
}

set_default_model(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
	}
}

#if defined BULLET_SOUND
	player_emitsound(id, szSound[])
		emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif
Последно промяна от deadlylord на 22 Апр 2017, 03:28, променено общо 3 пъти.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблеми свъзани с OciXCrom Плъгини

Мнение от OciXCrom » 21 Апр 2017, 21:22

Strip weapons не е моя функция/плъгин. Проблемът не е свързан с Линукс, тъй като съм я ползвал в над 100 различни плъгина на двете операционни системи.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблеми свъзани с OciXCrom Плъгини

Мнение от deadlylord » 21 Апр 2017, 21:34

Добре, а би ли споделил, как да се накара кода да тръгна и под линукс? И под споделяне имам предвид да ми кажеш какво точно да променя и/или сменя

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблеми свъзани с OciXCrom Плъгини

Мнение от OciXCrom » 22 Апр 2017, 03:10

Нали казах, че кодът съм го ползвал на Линукс без проблеми. Не знам на какво се длъжи бъгът. Провери сървърната конзола за грешки при ползване на функцията.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблеми свъзани с OciXCrom Плъгини

Мнение от deadlylord » 22 Апр 2017, 03:49

L 04/22/2017 - 03:34:12: [CSTRIKE] AddAccount is not available
L 04/22/2017 - 03:34:12: [CSTRIKE] Some functions are not available - forward CS_OnBuyAttempt and CS_OnBuy have been disabled

Единствените грешки, който имам са тези

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблеми свъзани с OciXCrom Плъгини

Мнение от WaLkZ » 22 Апр 2017, 11:16

Пробвай да обновиш AMXX мода с последна версия от http://www.amxmodx.org/snapshots.php (base и cstrike)

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблеми свързани с OciXCrom Плъгини

Мнение от OciXCrom » 22 Апр 2017, 16:30

1. Оправено.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблеми свързани с OciXCrom Плъгини

Мнение от OciXCrom » 22 Апр 2017, 21:09

За премахването на оръжията, опитай да замениш stripweapons.inc файла с този и прекомпилирай:

Код за потвърждение: Избери целия код

#if defined _stripweapons_included
  #endinput
#endif
#define _stripweapons_included

#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>    




/*
 * Strips a player's weapon based on type.
 * 
 * @param id:    Player id
 * @param type:    Weapon type (check enum below for types)
 * @param bSwitchIfActive:    Switch to other weapon before stripping 
 *                            if stripped weapon is currently deployed
 * @return:    1 on success, otherwise 0
 *
 * Ex:     StripWeapons(id, Secondary);    // Strips secondary weapon with switching if deployed.
 *        StripWeapons(iPlayer, C4, false);    // Strips c4 without switching if deployed.
 */
enum /* Weapon types */
{
    Primary = 1
    , Secondary
    , Knife
    , Grenades
    , C4
};


stock StripWeapons(id, Type, bool: bSwitchIfActive = true)
{
    new iReturn;
    
    if(is_user_alive(id))
    {
        new iEntity, iWeapon;
        while((iWeapon = GetWeaponFromSlot(id, Type, iEntity)) > 0)
            iReturn = ham_strip_user_weapon(id, iWeapon, Type, bSwitchIfActive);
    }
    
    return iReturn;
}
    
        
/*
 * bugsy
 * http://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=1575989&postcount=2
 *
 * Gets a weapon entity id based on inventory slot.
 *
 * @param id:            Player id
 * @param iSlot:        Inventory slot you want to get the weaponid from
 * @param &iEntity:        Weapon entity id
 * @return:                Weapon CSW_* index on success, otherwise 0
 *
 * Ex: GetWeaponFromSlot(id, 3, iEntity);    // Should return CSW_KNIFE if player has one. 
 *                                            // Knife is always in 3th slot (if not changed with plugin or something);
*/
stock GetWeaponFromSlot( id , iSlot , &iEntity )
{
    if ( !( 1 <= iSlot <= 5 ) )
        return 0;
    
    iEntity = 0;
    const m_rgpPlayerItems_Slot0 = 367;
    const m_iId = 47;
    const EXTRAOFFSET_WEAPONS = 5;
    
    iEntity = get_pdata_cbase( id , m_rgpPlayerItems_Slot0 + iSlot , EXTRAOFFSET_WEAPONS );
    
    return ( iEntity > 0 ) ? get_pdata_int( iEntity , m_iId , EXTRAOFFSET_WEAPONS ) : 0;
}  


/*
 * ConnorMcLeod
 * http://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=1109747&postcount=42
 *
 * Strips a player's weapon based on weapon index.
 *
 * @param id:                Player id
 * @param iCswId:            Weapon CSW_* index
 * @param iSlot:            Inventory slot (Leave 0 if not sure)
 * @param bSwitchIfActive:    Switch weapon if currently deployed
 * @return:    1 on success, otherwise 0
 *
 * Ex:     ham_strip_user_weapon(id, CSW_M4A1);     // Strips m4a1 if user has one.
 *         ham_strip_user_weapon(id, CSW_HEGRENADE, _, false);        // Strips HE grenade if user has one 
 *                                                                // without switching weapons.
*/
stock ham_strip_user_weapon(id, iCswId, iSlot = 0, bool:bSwitchIfActive = true)
{
    new iWeapon
    if( !iSlot )
    {
        static const iWeaponsSlots[] = {
            -1,
            2, //CSW_P228
            -1,
            1, //CSW_SCOUT
            4, //CSW_HEGRENADE
            1, //CSW_XM1014
            5, //CSW_C4
            1, //CSW_MAC10
            1, //CSW_AUG
            4, //CSW_SMOKEGRENADE
            2, //CSW_ELITE
            2, //CSW_FIVESEVEN
            1, //CSW_UMP45
            1, //CSW_SG550
            1, //CSW_GALIL
            1, //CSW_FAMAS
            2, //CSW_USP
            2, //CSW_GLOCK18
            1, //CSW_AWP
            1, //CSW_MP5NAVY
            1, //CSW_M249
            1, //CSW_M3
            1, //CSW_M4A1
            1, //CSW_TMP
            1, //CSW_G3SG1
            4, //CSW_FLASHBANG
            2, //CSW_DEAGLE
            1, //CSW_SG552
            1, //CSW_AK47
            3, //CSW_KNIFE
            1 //CSW_P90
        }
        iSlot = iWeaponsSlots[iCswId]
    }

    const XTRA_OFS_PLAYER = 4
    const m_rgpPlayerItems_Slot0 = 367

    iWeapon = get_pdata_cbase(id, m_rgpPlayerItems_Slot0 + iSlot, XTRA_OFS_PLAYER)

    const XTRA_OFS_WEAPON = 5
    const m_pNext = 42
    const m_iId = 47;

    while( iWeapon > 0 )
    {
        if( get_pdata_int(iWeapon, m_iId, XTRA_OFS_WEAPON) == iCswId )
        {
            break
        }
        iWeapon = get_pdata_cbase(iWeapon, m_pNext, XTRA_OFS_WEAPON)
    }

    if( iWeapon > 0 )
    {
        const m_pActiveItem = 373
        if( bSwitchIfActive && get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XTRA_OFS_PLAYER) == iWeapon )
        {
            ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, iWeapon)
        }

        if( ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, iWeapon) )
        {
            user_has_weapon(id, iCswId, 0)
            ExecuteHamB(Ham_Item_Kill, iWeapon)
            return 1
        }
    }

    return 0
}   

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблеми свъзани с OciXCrom Плъгини

Мнение от deadlylord » 23 Апр 2017, 06:28

WaLkZ написа:Пробвай да обновиш AMXX мода с последна версия от http://www.amxmodx.org/snapshots.php (base и cstrike)
Ъпдейтнахме ги, обаче не се свързват с плъгините или там каквото е
OciXCrom™ написа:1. Оправено.

Работи перфектно! :)
OciXCrom™ написа:За премахването на оръжията, опитай да замениш stripweapons.inc файла с този и прекомпилирай:

Код за потвърждение: Избери целия код

#if defined _stripweapons_included
  #endinput
#endif
#define _stripweapons_included

#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>    




/*
 * Strips a player's weapon based on type.
 * 
 * @param id:    Player id
 * @param type:    Weapon type (check enum below for types)
 * @param bSwitchIfActive:    Switch to other weapon before stripping 
 *                            if stripped weapon is currently deployed
 * @return:    1 on success, otherwise 0
 *
 * Ex:     StripWeapons(id, Secondary);    // Strips secondary weapon with switching if deployed.
 *        StripWeapons(iPlayer, C4, false);    // Strips c4 without switching if deployed.
 */
enum /* Weapon types */
{
    Primary = 1
    , Secondary
    , Knife
    , Grenades
    , C4
};


stock StripWeapons(id, Type, bool: bSwitchIfActive = true)
{
    new iReturn;
    
    if(is_user_alive(id))
    {
        new iEntity, iWeapon;
        while((iWeapon = GetWeaponFromSlot(id, Type, iEntity)) > 0)
            iReturn = ham_strip_user_weapon(id, iWeapon, Type, bSwitchIfActive);
    }
    
    return iReturn;
}
    
        
/*
 * bugsy
 * http://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=1575989&postcount=2
 *
 * Gets a weapon entity id based on inventory slot.
 *
 * @param id:            Player id
 * @param iSlot:        Inventory slot you want to get the weaponid from
 * @param &iEntity:        Weapon entity id
 * @return:                Weapon CSW_* index on success, otherwise 0
 *
 * Ex: GetWeaponFromSlot(id, 3, iEntity);    // Should return CSW_KNIFE if player has one. 
 *                                            // Knife is always in 3th slot (if not changed with plugin or something);
*/
stock GetWeaponFromSlot( id , iSlot , &iEntity )
{
    if ( !( 1 <= iSlot <= 5 ) )
        return 0;
    
    iEntity = 0;
    const m_rgpPlayerItems_Slot0 = 367;
    const m_iId = 47;
    const EXTRAOFFSET_WEAPONS = 5;
    
    iEntity = get_pdata_cbase( id , m_rgpPlayerItems_Slot0 + iSlot , EXTRAOFFSET_WEAPONS );
    
    return ( iEntity > 0 ) ? get_pdata_int( iEntity , m_iId , EXTRAOFFSET_WEAPONS ) : 0;
}  


/*
 * ConnorMcLeod
 * http://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=1109747&postcount=42
 *
 * Strips a player's weapon based on weapon index.
 *
 * @param id:                Player id
 * @param iCswId:            Weapon CSW_* index
 * @param iSlot:            Inventory slot (Leave 0 if not sure)
 * @param bSwitchIfActive:    Switch weapon if currently deployed
 * @return:    1 on success, otherwise 0
 *
 * Ex:     ham_strip_user_weapon(id, CSW_M4A1);     // Strips m4a1 if user has one.
 *         ham_strip_user_weapon(id, CSW_HEGRENADE, _, false);        // Strips HE grenade if user has one 
 *                                                                // without switching weapons.
*/
stock ham_strip_user_weapon(id, iCswId, iSlot = 0, bool:bSwitchIfActive = true)
{
    new iWeapon
    if( !iSlot )
    {
        static const iWeaponsSlots[] = {
            -1,
            2, //CSW_P228
            -1,
            1, //CSW_SCOUT
            4, //CSW_HEGRENADE
            1, //CSW_XM1014
            5, //CSW_C4
            1, //CSW_MAC10
            1, //CSW_AUG
            4, //CSW_SMOKEGRENADE
            2, //CSW_ELITE
            2, //CSW_FIVESEVEN
            1, //CSW_UMP45
            1, //CSW_SG550
            1, //CSW_GALIL
            1, //CSW_FAMAS
            2, //CSW_USP
            2, //CSW_GLOCK18
            1, //CSW_AWP
            1, //CSW_MP5NAVY
            1, //CSW_M249
            1, //CSW_M3
            1, //CSW_M4A1
            1, //CSW_TMP
            1, //CSW_G3SG1
            4, //CSW_FLASHBANG
            2, //CSW_DEAGLE
            1, //CSW_SG552
            1, //CSW_AK47
            3, //CSW_KNIFE
            1 //CSW_P90
        }
        iSlot = iWeaponsSlots[iCswId]
    }

    const XTRA_OFS_PLAYER = 4
    const m_rgpPlayerItems_Slot0 = 367

    iWeapon = get_pdata_cbase(id, m_rgpPlayerItems_Slot0 + iSlot, XTRA_OFS_PLAYER)

    const XTRA_OFS_WEAPON = 5
    const m_pNext = 42
    const m_iId = 47;

    while( iWeapon > 0 )
    {
        if( get_pdata_int(iWeapon, m_iId, XTRA_OFS_WEAPON) == iCswId )
        {
            break
        }
        iWeapon = get_pdata_cbase(iWeapon, m_pNext, XTRA_OFS_WEAPON)
    }

    if( iWeapon > 0 )
    {
        const m_pActiveItem = 373
        if( bSwitchIfActive && get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XTRA_OFS_PLAYER) == iWeapon )
        {
            ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, iWeapon)
        }

        if( ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, iWeapon) )
        {
            user_has_weapon(id, iCswId, 0)
            ExecuteHamB(Ham_Item_Kill, iWeapon)
            return 1
        }
    }

    return 0
}
След като опитах с това ... дори и на single player не работи stripweps

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Re: Проблеми свързани с OciXCrom Плъгини

Мнение от TheRedShoko » 23 Апр 2017, 09:06

Защо не започнеш да пишеш плъгините на ReAPI? По-оптимално е, има функциите, които най-често правят проблеми - пренаписани с оправени проблеми.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: RomanSVR и 17 госта