Моля, да ми добавите една Граната в този плъгин, обаче тя да отива във човека, който е извършил убийство само с headshot.
Ще съм много благодарен, ако може да се направи чрез //#define да се включва/изключва, както е #define_headshot_kill.
Мерси
Код за потвърждение: Избери целия код
// Copyright 2017 Vaqtincha
/**■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■ CONFIG START ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■*/
#define ONLY_ACTIVE_WEAPON
#define ONLY_HEADSHOT_KILL
/**■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■ CONFIG END ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■*/
#define PL_VERSION "0.0.1"
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init()
{
register_plugin("Refill Weapon On Kill", PL_VERSION, "Vaqtincha")
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_DeathNotice, "CSGameRules_DeathNotice", .post = true)
}
public CSGameRules_DeathNotice(const pPlayer, const pKiller, pevInflictor)
{
if(pPlayer == pKiller || !is_user_alive(pKiller) || pKiller != pevInflictor)
return HC_CONTINUE
#if defined ONLY_HEADSHOT_KILL
if(!get_member(pPlayer, m_bHeadshotKilled))
return HC_CONTINUE
#endif
#if defined ONLY_ACTIVE_WEAPON
if(!is_nullent((pevInflictor = get_member(pKiller, m_pActiveItem))))
rg_instant_reload_weapons(pKiller, pevInflictor)
#else
rg_instant_reload_weapons(pKiller)
#endif
return HC_CONTINUE
}