Заявка за преработка на Refill Weapon

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
<GOSH>
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 66
Регистриран на: 11 Окт 2016, 00:19
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Заявка за преработка на Refill Weapon

Мнение от <GOSH> » 28 Апр 2017, 18:32

Привет
Моля, да ми добавите една Граната в този плъгин, обаче тя да отива във човека, който е извършил убийство само с headshot.
Ще съм много благодарен, ако може да се направи чрез //#define да се включва/изключва, както е #define_headshot_kill.
Мерси

Код за потвърждение: Избери целия код

// Copyright 2017 Vaqtincha

/**■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■ CONFIG START ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■*/

#define ONLY_ACTIVE_WEAPON
#define ONLY_HEADSHOT_KILL

/**■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■ CONFIG END ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■*/

#define PL_VERSION 	"0.0.1"

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Refill Weapon On Kill", PL_VERSION, "Vaqtincha")
	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_DeathNotice, "CSGameRules_DeathNotice", .post = true)
}


public CSGameRules_DeathNotice(const pPlayer, const pKiller, pevInflictor)
{ 
	if(pPlayer == pKiller || !is_user_alive(pKiller) || pKiller != pevInflictor)
		return HC_CONTINUE

#if defined ONLY_HEADSHOT_KILL
	if(!get_member(pPlayer, m_bHeadshotKilled))
		return HC_CONTINUE
#endif

#if defined ONLY_ACTIVE_WEAPON
	if(!is_nullent((pevInflictor = get_member(pKiller, m_pActiveItem))))
		rg_instant_reload_weapons(pKiller, pevInflictor)
#else
	rg_instant_reload_weapons(pKiller)
#endif

	return HC_CONTINUE
}
Special thanks to OciXCrom & NiTriX

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за преработка на Refill Weapon

Мнение от OciXCrom » 28 Апр 2017, 20:16

Код за потвърждение: Избери целия код

// Copyright 2017 Vaqtincha

/**■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■ CONFIG START ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■*/

#define ONLY_ACTIVE_WEAPON
#define ONLY_HEADSHOT_KILL
#define GRENADE_ON_HEADSHOT

/**■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■ CONFIG END ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■*/

#define PL_VERSION    "0.0.1"

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init()
{
   register_plugin("Refill Weapon On Kill", PL_VERSION, "Vaqtincha [Edit by OciXCrom]")
   RegisterHookChain(RG_CSGameRules_DeathNotice, "CSGameRules_DeathNotice", .post = true)
}


public CSGameRules_DeathNotice(const pPlayer, const pKiller, pevInflictor)
{
   if(pPlayer == pKiller || !is_user_alive(pKiller) || pKiller != pevInflictor)
      return HC_CONTINUE

#if defined ONLY_HEADSHOT_KILL
   if(!get_member(pPlayer, m_bHeadshotKilled))
      return HC_CONTINUE
#endif

#if defined ONLY_ACTIVE_WEAPON
   if(!is_nullent((pevInflictor = get_member(pKiller, m_pActiveItem))))
      rg_instant_reload_weapons(pKiller, pevInflictor)
#else
   rg_instant_reload_weapons(pKiller)
#endif

#if defined GRENADE_ON_HEADSHOT
   if(get_member(pPlayer, m_bHeadshotKilled))
         rg_give_item(pKiller, "weapon_hegrenade")
#endif

   return HC_CONTINUE
} 

Аватар
<GOSH>
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 66
Регистриран на: 11 Окт 2016, 00:19
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за преработка на Refill Weapon

Мнение от <GOSH> » 28 Апр 2017, 21:17

Мерси за бързото изпълнение, работи !
Ключ
Special thanks to OciXCrom & NiTriX

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 10 госта