Преработка на HappyHour плъгин.

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Goddness
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1813
Регистриран на: 20 Май 2017, 11:47
Местоположение: Някъде по света
Се отблагодари: 143 пъти
Получена благодарност: 187 пъти
Обратна връзка:

Преработка на HappyHour плъгин.

Мнение от Goddness » 22 Май 2017, 21:53

Добър вечер, използвам на OciXCrom плъгина от тази тема: http://amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?f=53&t=967&start=10
Ако може да се добави команда чрез която да се скрива HUD-a или да се изработи отделен плъгин за тази цел.

Благодаря. :)

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Преработка на HappyHour плъгин.

Мнение от OciXCrom » 23 Май 2017, 00:39

/hidehud

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>

#if AMXX_VERSION_NUM < 183
    #include <fmt>
#endif

#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define TASK_MESSAGE 383822

enum _:HappyHour
{
    Name[16],
    Start,
    End,
    Frags
}

new const g_eHappyHour[][HappyHour] =
{
    { "Dust", 7, 17, 2 },
    { "Classic", 18, 19, 3 }
}

new g_iBonus
new g_iObject
new g_msgSayText
new g_szMessage[128]
new bool:g_bDisabled[33]
new const g_szPrefix[] = "^4[HappyHour]^1"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Happy Hour", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom @ amxx-bg.info/forum")
    register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a", "1>0", "2>0", "1!2")
    register_logevent("OnRoundStart", 2, "1=Round_Start")
    register_clcmd("say /hidehud", "ToggleHUD")
    register_clcmd("say_team /hidehud", "ToggleHUD")
    g_msgSayText = get_user_msgid("SayText")
    g_iObject = CreateHudSyncObj()
    OnRoundStart()
}

public client_disconnect(id)
    remove_task(id + TASK_MESSAGE)
    
public client_putinserver(id)
{
    g_bDisabled[id] = false
    set_task(1.0, "DisplayMessage", id + TASK_MESSAGE, .flags = "b")
}

public ToggleHUD(id)
{
    g_bDisabled[id] = g_bDisabled[id] ? false : true
    ColorChat(id, "HUD has been ^4%s", g_bDisabled[id] ? "disabled" : "enabled")
    return PLUGIN_HANDLED
}

public OnRoundStart()
{
    g_iBonus = 0
    copy(g_szMessage, charsmax(g_szMessage), "Igraite bez hackove!^n")
    new iHour; time(iHour)
    
    for(new i; i < sizeof(g_eHappyHour); i++)
    {
        if(g_eHappyHour[i][Start] <= iHour <= g_eHappyHour[i][End])
        {
            g_iBonus = g_eHappyHour[i][Frags]
            ColorChat(0, "+%i points/frags!", g_iBonus)
            break
        }
    }
    
    for(new i; i < sizeof(g_eHappyHour); i++)
        add(g_szMessage, charsmax(g_szMessage), fmt("Happy Hour%s: %s^n", g_eHappyHour[i][Name], g_iBonus == g_eHappyHour[i][Frags] ? fmt("(ON)") : fmt("%i:00 do %i:00", g_eHappyHour[i][Start], g_eHappyHour[i][End])))
}

public OnPlayerKilled()
{
    if(g_iBonus)
    {
        new iKiller = read_data(1)
        set_user_frags(iKiller, get_user_frags(iKiller) + (g_iBonus - 1))
    }
}

public DisplayMessage(id)
{
    id -= TASK_MESSAGE
    
    if(g_bDisabled[id])
        return
        
    set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.18, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
    ShowSyncHudMsg(id, g_iObject, g_szMessage)
}

ColorChat(const id, const szInput[], any:...)
{
    new iPlayers[32], iCount = 1
    static szMessage[191]
    vformat(szMessage, charsmax(szMessage), szInput, 3)
    format(szMessage[0], charsmax(szMessage), "%s %s", g_szPrefix, szMessage)
    
    replace_all(szMessage, charsmax(szMessage), "!g", "^4")
    replace_all(szMessage, charsmax(szMessage), "!n", "^1")
    replace_all(szMessage, charsmax(szMessage), "!t", "^3")
    
    if(id)
        iPlayers[0] = id
    else
        get_players(iPlayers, iCount, "ch")
    
    for(new i; i < iCount; i++)
    {
        if(is_user_connected(iPlayers[i]))
        {
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgSayText, _, iPlayers[i])
            write_byte(iPlayers[i])
            write_string(szMessage)
            message_end()
        }
    }
} 

Аватар
Goddness
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1813
Регистриран на: 20 Май 2017, 11:47
Местоположение: Някъде по света
Се отблагодари: 143 пъти
Получена благодарност: 187 пъти
Обратна връзка:

Re: Преработка на HappyHour плъгин.

Мнение от Goddness » 23 Май 2017, 21:01

Работи. :lock:

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта