Премахване на оръжия от земята.
-
aLbaShaRe
Извън линия - Потребител
- Мнения: 58
- Регистриран на: 10 Окт 2016, 20:17
- Се отблагодари: 1 път
Премахване на оръжия от земята.
Търся плъгин който премахва оръжията на мапове които по стандарт имат оръжия на земята. Като например fy_snow , fy_pool_day
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Премахване на оръжия от земята.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <engine>
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
new const g_szEntity[] = "armoury_entity"
public plugin_init()
{
register_plugin("No Weapons On Ground", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
register_cvar("NoWeaponsOnGround", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
new iEnt = -1
while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, g_szEntity)))
{
if(is_valid_ent(iEnt))
remove_entity(iEnt)
}
}
-
WaLkZ
Извън линия - Администратор
- Мнения: 799
- Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 75 пъти
- Получена благодарност: 227 пъти
- Обратна връзка:
Премахване на оръжия от земята.
Може да спестиш проверката дали е валиден обекта, като още в самият цикъл добавиш проверка > 0
while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, g_szEntity)) > 0)
while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, g_szEntity)) > 0)
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Премахване на оръжия от земята.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <engine>
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
new const g_szEntities[][] = { "player_weaponstrip", "game_player_equip", "armoury_entity" }
public plugin_init()
{
register_plugin("No Weapons On Ground", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
register_cvar("NoWeaponsOnGround", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
register_clcmd("drop", "OnWeaponDrop")
for(new i, iEnt = -1; i < sizeof(g_szEntities); i++)
{
iEnt = -1
while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, g_szEntities[i])) > 0)
remove_entity(iEnt)
}
}
public OnWeaponDrop(id)
return PLUGIN_HANDLED
-
aLbaShaRe
Извън линия - Потребител
- Мнения: 58
- Регистриран на: 10 Окт 2016, 20:17
- Се отблагодари: 1 път
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 5 Отговори
- 848 Преглеждания
-
Последно мнение от manofbullet
-
- 4 Отговори
- 2102 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
-
- 1 Отговори
- 1318 Преглеждания
-
Последно мнение от EMOTO2.COM
-
- 3 Отговори
- 2000 Преглеждания
-
Последно мнение от thurinven
-
- 1 Отговори
- 229 Преглеждания
-
Последно мнение от ChillX
-
- 1 Отговори
- 1371 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 866 Преглеждания
-
Последно мнение от YankoNL
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта