Менюто да се отваря със командата /donemenu
\y[AMXX] Done
1. Natisni me grubo
0. Exit
След като натисне "Натисни ме грубо" на следващия рунд да set-ва някакъв модел на играча и също така да има проверка когато set-ва модел,ако играча не е отворил менюто и не е цъкнал (1) - Натисни ме грубо да не му сетва модела (да не му дава модел един вид,ако миналия рунд не е цъкнал "Natisni me grubo" от менюто)
Заявка за меню
-
southdivision
Извън линия - Потребител
- Мнения: 279
- Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:17
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 8 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
-
DaRk_StyLe
Извън линия - Потребител
- Мнения: 264
- Регистриран на: 26 Окт 2016, 12:40
- Се отблагодари: 11 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Заявка за меню
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new const Model[] = "models/player/model/model.mdl"
new bool: clicked[33]
public plugin_precache()
{
precache_model(Model)
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Model Menu", "1.0", "DaRk_StyLe")
register_clcmd("say /donemenu", "ClientCommand_Menu")
register_clcmd("say_team /donemenu", "ClientCommand_Menu")
register_logevent("Event_Round_Start", 2, "1=Round_Start")
register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a")
register_forward(FM_SetClientKeyValue, "Forward_KeyValue")
}
public client_disconnect(id)
{
clicked[id] = false
}
public Event_DeathMsg()
{
new victim = read_data(2)
if(clicked[victim])
{
dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, victim, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, victim))
clicked[victim] = false
}
}
public Forward_KeyValue(id, const buffer[], const key[])
{
return clicked[id] && equal(key, "model") ? FMRES_SUPERCEDE : FMRES_IGNORED
}
public ClientCommand_Menu(id)
{
new menu = menu_create("\y[AMXX] Done", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Natisni me grubo")
menu_display(id, menu)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(item == 0)
{
clicked[id] = true
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public Event_Round_Start()
{
new players[32], num, id
get_players(players, num, "ach")
if(num)
{
for(--num; num >= 0; num--)
{
id = players[num]
if(clicked[id])
{
set_user_info(id, "model", Model)
}
}
}
}
-
southdivision
Извън линия - Потребител
- Мнения: 279
- Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:17
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 8 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 1099 Преглеждания
-
Последно мнение от mystic exorcism
-
- 0 Отговори
- 1217 Преглеждания
-
Последно мнение от nExBG
-
- 3 Отговори
- 814 Преглеждания
-
Последно мнение от rago12
-
- 2 Отговори
- 1549 Преглеждания
-
Последно мнение от [PB]LuD s KniF3
-
- 3 Отговори
- 411 Преглеждания
-
Последно мнение от vasko_7775
-
- 1 Отговори
- 978 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 6 Отговори
- 1240 Преглеждания
-
Последно мнение от devilchy
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта