Преработка на ZP SUB PARACHUTE

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
DoPe ;]]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 402
Регистриран на: 27 Фев 2017, 22:10
Обратна връзка:

Преработка на ZP SUB PARACHUTE

Мнение от DoPe ;]] » 19 Яну 2018, 11:39

Идеята е, да се направи за обикновени сървъри, като classic и т.н... и да може да се ползва само от админи с флаг "b"
Прикачени файлове
zp_sub_parachute12.sma
(5.1 KiB) Свалено 130 пъти
zp_sub_parachute12.sma
(5.1 KiB) Свалено 130 пъти
Последно промяна от OciXCrom на 19 Яну 2018, 20:36, променено общо 1 път.
Причина: И защо си пуснал темата в раздела за ИЗРАБОТКА на плъгини???
The Best Deathrun Server: 79.124.49.91:27019
The Best Respawn Server: 79.124.49.88:27021

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на ZP SUB PARACHUTE

Мнение от OciXCrom » 19 Яну 2018, 20:38

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const paramodel[] = "models/93parachute2.mdl"

new bool:has_parachute[33], para_ent[33];

enum pcvar
{
	humans = 1,
	survivors,
	zombies,
	nemesis,
	fallspeed,
	detach
}

new pcvars[pcvar]

public plugin_init()
{
	register_plugin("[ZP] Sub-Plugin: Parachute", "1.2", "Random1, 93()|29!/<")
	
	pcvars[humans] =	register_cvar("zp_parachute_humans", "1")
	pcvars[survivors] =	register_cvar("zp_parachute_survivors", "1")
	pcvars[zombies] = 	register_cvar("zp_parachute_zombies", "1")
	pcvars[nemesis] = 	register_cvar("zp_parachute_nemesis", "1")
	pcvars[fallspeed] =	register_cvar("zp_parachute_fallspeed", "75")
	pcvars[detach] =	register_cvar("zp_parachute_detach", "1")
/*=====	
	register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart")
=======*/	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled")
}

public plugin_precache()
{
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel, paramodel)

}

public client_connect(id)
	parachute_reset(id, 1)

public client_disconnect(id)
	parachute_reset(id)

parachute_reset(id, keep = 0)
{
	if(para_ent[id] > 0 && pev_valid(para_ent[id]))
	{
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id]);
		para_ent[id] = 0
	}
	
	if (!keep)
		has_parachute[id] = false
	else if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)
		has_parachute[id] = true
}

public fw_PlayerKilled(victim)
	parachute_reset(victim)

public fw_PlayerSpawn_Post(id)
{
	if (!is_user_alive(id))
		return;
	
	if (get_pcvar_num(pcvars[humans]))
	{
		parachute_reset(id, 1)
		
		return;
	}
	
	parachute_reset(id)
}

/*=====
public fw_CmdStart(id, handle)
{
	if (!has_parachute[id])
		return;
	
	static button
	button = get_uc(UC_Handle, UC_Buttons)
	
	
}
=======*/

public fw_PreThink(id)
{
	//Parachute model animation information
	//0 - deploy - 84 frames
	//1 - idle - 39 frames
	//2 - detach - 29 frames
	
	if (!has_parachute[id])
		return;
	
	new Float:fallingspeed = get_pcvar_float(pcvars[fallspeed]) * -1.0;
	new Float:frame;
	
	new button = pev(id, pev_button);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	
	if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
	{
		if (get_pcvar_num(pcvars[detach]))
		{
			if (pev(para_ent[id],pev_sequence)!= 2)
			{
				set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 2);
				set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1);
				set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0);
				set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0);
				set_pev(para_ent[id], pev_animtime, 0.0);
				return;
			}
			
			pev(para_ent[id],pev_fuser1, frame);
			frame += 2.0;
			set_pev(para_ent[id],pev_fuser1,frame);
			set_pev(para_ent[id],pev_frame,frame);

			if (frame > 254.0)
				parachute_reset(id, 1)
		}
		else
			parachute_reset(id, 1)
		
		return;
	}
	
	if (button & IN_USE)
	{
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		
		if (velocity[2] < 0.0)
		{
			if(para_ent[id] <= 0)
			{
				para_ent[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
				
				if(para_ent[id] > 0)
				{
					set_pev(para_ent[id],pev_classname,"parachute");
					set_pev(para_ent[id], pev_aiment, id)
					set_pev(para_ent[id], pev_owner, id);
					set_pev(para_ent[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
					engfunc(EngFunc_SetModel, para_ent[id], paramodel);
					set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 0);
					set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1);
					set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0);
					set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0);
				}
			}
			
			if (para_ent[id] > 0)
			{
				set_pev(id, pev_sequence, 3)
				set_pev(id, pev_gaitsequence, 1)
				set_pev(id, pev_frame, 1.0)
				set_pev(id, pev_framerate, 1.0)

				velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallingspeed)? velocity[2] + 40.0 : fallingspeed
				set_pev(id, pev_velocity, velocity)

				if (pev(para_ent[id],pev_sequence)== 0)
				{

					pev(para_ent[id],pev_fuser1, frame);
					frame += 1.0;
					set_pev(para_ent[id],pev_fuser1,frame);
					set_pev(para_ent[id],pev_frame,frame);

					if (frame > 100.0)
					{
						set_pev(para_ent[id], pev_animtime, 0.0);
						set_pev(para_ent[id], pev_framerate, 0.4);
						set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 1);
						set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1);
						set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0);
						set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0);
					}
				}
			}
		}
		else if (para_ent[id] > 0)
			parachute_reset(id, 1)
	}
	else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0)
		parachute_reset(id, 1)
}

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта