Преработка на Connect

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Connect

Мнение от Marinovv » 27 Мар 2018, 13:06

Може ли да се преработят 2 неща у този плъгин, ако е възможно:

Код за потвърждение: Избери целия код

/* AMX MOD X script 
* Plugin by Dec0 
* Soon a new version
*/

#include <amxmodx>
#include <geoip>

#define PLUGIN	"Connect"
#define VERSION	"0.1"
#define AUTHOR	"Dec0"

#define MAX_TEXT_LENGTH 512
#define MAX_NAME_LENGTH 32 

new sName[MAX_NAME_LENGTH] 
new sMsg[MAX_TEXT_LENGTH]

new cvar_connect
new cvar_disconnect

public plugin_init() {
    register_plugin("Connect", "0.1", "Dec0")
    cvar_connect = register_cvar("amx_connect", "1")
    cvar_disconnect = register_cvar("amx_disconnect", "1")
}

public client_connect(id) {
    if(get_pcvar_num(cvar_connect) && !is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id)) {
        new name[32], ip[32], steamid[32]
        static country[32]
	static city [32]
	static continent [32]
        get_user_name(id, name, 32)
        get_user_ip(id, ip, 31, 1)
        get_user_authid(id, steamid, 31)
        geoip_country(ip, country, charsmax(country))
        geoip_city(ip, city, charsmax(city))
        geoip_continent_name(ip, continent, charsmax(continent))

        get_user_name(id, sName, 32)
        format(sMsg,MAX_TEXT_LENGTH,"Igrach: %s, IP: (%s), ID: %s se prisaedini v igra ot Durjava: (%s), Grad: (%s), Continent: (%s)", name, ip, steamid, country, city, continent)
        display_msg(sMsg,0,255,42)
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
	
public client_disconnect(id) {
    if(get_pcvar_num(cvar_disconnect) && !is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id)) {
        new name[32], ip[32], steamid[32]
        static country[32]
	static city[32]
	static continent [32]
        get_user_name(id, name, 32)
        get_user_ip(id, ip, 31, 1)
        get_user_authid(id, steamid, 31)
        geoip_country(ip, country, charsmax(country))
        geoip_city(ip, city, charsmax(city))
        geoip_continent_name(ip, continent, charsmax(continent))
	
        get_user_name(id, sName, 32)
        format(sMsg,MAX_TEXT_LENGTH,"Igrach: %s, IP: (%s), ID: %s izleze ot igra ot Durjava: (%s), Grad: (%s), Continent: (%s)", name, ip, steamid, country, city, continent)
        display_msg(sMsg,255,0,0) 
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public display_msg(msg[],r,g,b) 
{ 
set_hudmessage(r,g,b,-1.0,0.30,0,6.0,6.0,0.5,0.15,1) 
show_hudmessage(1,msg) 
} 

1. Ако може да се добавят 2 звука при Connect и Disconnect
2. Защо много често почти не се показва, когато играш лефне или влезе в игра? Когато съм спектатор по често показва надписите, но когато си в игра почти не се показват и накрая дори спират. Това може ли да се коригира или не е възможно? :shy:
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
Fr0sTt
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: 16 Фев 2018, 19:11

Преработка на Connect

Мнение от Fr0sTt » 27 Мар 2018, 13:22

За звуците:
1. Дефинираш звуците -

Код за потвърждение: Избери целия код

#define ZVUK1 "тук пишеш пътя до звука"
#define ZVUK2 "тук пишеш пътя до другия звук"
2.Прикачваш звуците, за да може да се изтеглят от играчите-

Код за потвърждение: Избери целия код

public plugin_precache()
{
precache_sound(ZVUK1)
precache_sound(ZVUK2)
}
3.Добавяш следното, където искаш да се чуе даден звук-

Код за потвърждение: Избери целия код

client_cmd(0, "spk ^"%s^"", ZVUK1) // същото е и за звук 2
Относно съобщението, сигурно имаш няколко hud съобщения и затова не излиза. Аз на твое място бих го направил със съобщения в самият чат.

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Connect

Мнение от Marinovv » 27 Мар 2018, 19:16

Добре, за звуците ще го оправя и много ти благодаря, че каза как, а не ги преработи лично. :))

Така ще се понауча. Може ли само да споделиш нещо тук:

Опитах да превърна самите съобщения в обикновени. Ето кодът до момента:

Код за потвърждение: Избери целия код

/* AMX MOD X script 
* Plugin by Dec0 
* Soon a new version
*/

#include <amxmodx>
#include <geoip>
#include <cromchat>

#define PLUGIN	"Connect"
#define VERSION	"0.1"
#define AUTHOR	"Dec0"


new cvar_connect
new cvar_disconnect

public plugin_init() {
    register_plugin("Connect", "0.1", "Dec0")
    cvar_connect = register_cvar("amx_connect", "1")
    cvar_disconnect = register_cvar("amx_disconnect", "1")
}

public client_connect(id) {
    if(get_pcvar_num(cvar_connect) && !is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id)) {
        new name[32], ip[32], steamid[32]
        static country[32]
	static city [32]
	static continent [32]
        get_user_name(id, name, 32)
        get_user_ip(id, ip, 31, 1)
        get_user_authid(id, steamid, 31)
        geoip_country(ip, country, charsmax(country))
        geoip_city(ip, city, charsmax(city))
        geoip_continent_name(ip, continent, charsmax(continent))

        CC_SendMessage(0,"&x05Igrach: &x04[%s] &x05se prisaedini v igra ot:", name)
        CC_SendMessage(0,"&x05IP Adress: &x04[%s]", ip)
        CC_SendMessage(0,"&x05ID STeam: &x04[%s]", steamid)
        CC_SendMessage(0,"&x05Durjava: &x04[%s]", country)
        CC_SendMessage(0,"&x05Grad: &x04[%s]", city)
        CC_SendMessage(0,"&x05Continent: &x04[%s]", continent)
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
	
public client_disconnect(id) {
    if(get_pcvar_num(cvar_disconnect) && !is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id)) {
        new name[32], ip[32], steamid[32]
        static country[32]
	static city[32]
	static continent [32]
        get_user_name(id, name, 32)
        get_user_ip(id, ip, 31, 1)
        get_user_authid(id, steamid, 31)
        geoip_country(ip, country, charsmax(country))
        geoip_city(ip, city, charsmax(city))
        geoip_continent_name(ip, continent, charsmax(continent))
	
        CC_SendMessage(0,"&x05Igrach: &x04[%s] &x05izleze ot igra ot:", name)
        CC_SendMessage(0,"&x05IP Adress: &x04[%s]", ip)
        CC_SendMessage(0,"&x05ID STeam: &x04[%s]", steamid)
        CC_SendMessage(0,"&x05Durjava: &x04[%s]", country)
        CC_SendMessage(0,"&x05Grad: &x04[%s]", city)
        CC_SendMessage(0,"&x05Continent: &x04[%s]", continent)
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
Всичко работи без едно съобщение и то е:

Код за потвърждение: Избери целия код

 CC_SendMessage(0,"&x05Igrach: &x04[%s] &x05se prisaedini v igra ot:", name)
и

Код за потвърждение: Избери целия код

CC_SendMessage(0,"&x05Igrach: &x04[%s] &x05izleze ot igra ot:", name)
Не разбирам, защо не излиза първото съобщение? Нещо да греша или? В конзолата на играта се показва надписът: Igrach: HahatoWIKOTO se prisaedini v igra ot: , но не се показва в чата. Дали проблемът не е , че стават твърде дълги съобщенията или защото добавям надпис след

Код за потвърждение: Избери целия код

&x04[%s]
, където показва името на играча?
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
Fr0sTt
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: 16 Фев 2018, 19:11

Преработка на Connect

Мнение от Fr0sTt » 27 Мар 2018, 20:45

Щом си дал static на половината променливи, то го дай на всички. А функциите за взимане на nick, ip и steamid ги направи така:

Код за потвърждение: Избери целия код

get_user_name(id, name, charsmax(name))
get_user_ip(id, ip, charsmax(ip), 1)
get_user_authid(id, steamid, charsmax(steamid))

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Connect

Мнение от OciXCrom » 27 Мар 2018, 21:35

Няма нужда от ползване на static никъде в този плъгин.

Код за потвърждение: Избери целия код

new name[32]
get_user_name(id, name, 32)
В get_user_name последното число трябва да е 31, а не 32. Направо ползвай charsmax(name).

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Connect

Мнение от Marinovv » 28 Мар 2018, 00:03

Стана всичко идеално и благодаря.

Може ли да питам само този код

Код за потвърждение: Избери целия код

client_cmd(0, "spk ^"%s^"", ZVUK2)
там където пише 0 означава да се чува, за всички, а като се промени на id се чува само от теб ли?

И това само за .wav файлове ли е.
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
gadinkata
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 259
Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
Местоположение: Враца
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Connect

Мнение от gadinkata » 28 Мар 2018, 00:13

0 е да се чува от всички, id до колкото разбрах се чува само от човека който влиза,един вид,ако си му задал id и да излиза съобщението и звука след 5 секунди след като играч е в сървъра,самия играч ще чуе звука и ще си види конект съобщението,аз преди 2-3 дена си направих подобен плъгин,но е само за админи,има цветни съобщения и dhud съобщение,ако искаш ще пробвам да ти добавя и другите неща и ще проверя дали работи правилно

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Connect

Мнение от OciXCrom » 28 Мар 2018, 00:26

Marinovv написа: 28 Мар 2018, 00:03И това само за .wav файлове ли е.
Да. За .mp3 файлове трябва да ползваш "mp3 play" вместо "spk" и да добавиш sound/ преди името на папката.

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Connect

Мнение от Marinovv » 28 Мар 2018, 00:37

Добре, но каква е разликата между .wav и .mp3. При .mp3 трябва ли да се конвртира аудио файла, за да тръгне на цс 1.6? За .wav знам вече, какво се иска, за да върви.
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Connect

Мнение от OciXCrom » 28 Мар 2018, 00:43

Знам ли, по-добро качество предполагам. Сигурно и там има някакви специфични параметри при конвертирането, обаче не съм запознат. Можеш да опиташ. На мен лично не ми се е налагало да задавам нищо различно или да търся в нета при конвертиране в .mp3.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта